All Office Concept B.V.B.A.

Particuliere bedrijvenEducatieve diensten • All Office Concept B.V.B.A.
Private companiesEducational Services • All Office Concept B.V.B.A.

Contactgegevens All Office Concept B.V.B.A.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data All Office Concept B.V.B.A.: address, phone, fax, email, website, opening hours

All Office Concept B.V.B.A.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Keizer Karellaan 345 1083 Brussel, België

Telefoon (phone): 2 (+32-2) 2 (+32-2)

Fax (fax): 2 (+32-2) 2 (+32-2)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) All Office Concept B.V.B.A.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "All Office Concept B.V.B.A."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "All Office Concept B.V.B.A."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van All Office Concept B.V.B.A., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen All Office Concept B.V.B.A.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of All Office Concept B.V.B.A., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees All Office Concept B.V.B.A.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti All Office Concept B.V.B.A.
Products information All Office Concept B.V.B.A.

BTW identificatienummer (tax): BE09683593750
Ondernemingsnummer: 7750823974
Hoofdstad (capital): 131,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 598,000 EUR
Werknemers (employees): 6 to 15
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Office furniture components; Office furniture reutilization; Safes,strong rooms; Safety doors

Product categorie (product category): Office Furniture And Equipment

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor All Office Concept B.V.B.A.
(Get full report from official database of BE for All Office Concept B.V.B.A.)

Aanvulling soorten activiteiten voor All Office Concept B.V.B.A.
Addition kinds of activities for All Office Concept B.V.B.A.

5113. Industrieel en persoonlijk dienstpapier | Industrial and personal service paper
238400. Robes en dressingjurken | Robes and dressing gowns
29520200. Siding materialen | Siding materials
34299911. Piano hardware | Piano hardware
51590304. Pelts | Pelts
75380101. Dieselmotor reparatie: auto | Diesel engine repair: automotive
79990801. Bingohal | Bingo hall
81119901. Advocaat-generaal, advocaat | General practice attorney, lawyer

Werken bij All Office Concept B.V.B.A.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in All Office Concept B.V.B.A.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor All Office Concept B.V.B.A.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for All Office Concept B.V.B.A.. Looking for open vacancies in other companies

  • vlotte medewerkder industriële bakkerij (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: ASAP SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    -          Instaan voor de aanvoer van lege bakken, brood snijden, materiaal uithalen uit de diepvries, … -          Folie op de machine doen, afval naar de daartoe bestemde plaats brengen, opruimen van de werkplek,… -          Doorgroeien naar 2de en 1ste man: o   2de: sneetjes opleggen op de band (+moeten kunnen tellen en rekenen!!!), zoveel bruin 2 sneden, zoveel bruin 3 sneden,… o   1ste: sneetjes in pakjes verdelen in bakken voor de juiste klanten (++moeten kunnen tellen en rekenen!!!). De bruine sneetjes aanpakken en in bakken doen 11 van 2, 15 van 3, 7 van 4 witte sneetjes 4 van 3 en 8 van 4. Hoeveel zakjes moeten er dan in de doos zitten bvb. -          Zorgen voor continuïteit op de werkvloer. Als 3de man (waarin de nieuwe medewerker zal starten) draag je een grote verantwoordelijkheid: als jouw werk niet goed gedaan is kan de 2de man niet verder en de 3de man ook niet. -          Je bewaart het overzicht, ziet wanneer er nieuwe bakken aangevoerd moeten worden,…

  • (Weekend)verkoper - diverse afdelingen (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met de klant wordt bekeken welke afdeling en artikels het best bij u passen (interieur, sport, doe-het-zelf,...). - U staat klaar voor de klanten en luistert naar hun wensen - U verzorgt de presentatie van de afdeling

  • Quality Assurance Manager (h/f) (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Konvert Interim Mouscron

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in Moeskron, zijn wij op zoek naar een Quality Assurance Manager. - U staat in voor de reporting in de bedrijfsmanagementsystemen en de bijbehorende registraties - U staat in voor het optimaliseren van ons bedrijfsmanagementsysteem in samenspraak met de lijnverantwoordelijken - U staat in voor het uitdragen van Lean filosofie op alle niveaus binnen de organisatie - U bent verantwoordelijk voor het opzetten van gebruiksvriendelijke operationele processen, zowel in Warehouse als binnen Transport - U bent verantwoordelijk voor de opvolging en optimalisatie van onze ISO9001:2015 certificaten - U bent verantwoordelijk voor het uitrollen van projecten omtrent Quality in overleg met klanten, sales en lijnverantwoordelijken - U bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van interne audits, bewaakt de opvolging hiervan en bepaalt de procedure hierin - U fungeert als het centrale aanspreekpunt inzake Quality en proces optimalisaties

  • Schoonmaakmedewerker 4u/week (dag bespreekbaar) (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: INFINITY JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een poetsmedewerker voor een 4u/week. Dag is vrij te kiezen ofwel van 9u - 13u of van 13u - 17u. Je poetst de algemene delen, winkel, sanitair,...

  • BEDIENAAR PALENMACHINE (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je wordt ingezet om diepfunderingen uit te voeren voor onze industriële projecten. Je bedient onze schroefpalenmachine om de gevraagde palen te boren. Je werkt hiervoor steeds aan de hand van een technisch plan. Je schroeft de boor tot de gewenste diepte, daarna wordt het beton door de holle as onder hoge druk naar de punt gepompt. Ondertussen trek je de schroef langzaam en met een draaibeweging terug omhoog.

  • HUISHOUDHULPEN DEELTIJDS BERTEM (BERTEM)

    Regio: BERTEM

    Bedrijf: GREENHOUSE LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Bertem en omgeving zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen! De klanten wonen in Bertem, Korbeek-Dijle en Kortenberg.

  • Management Assistant (h/f) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Konvert Office Brussel

    Type: Studentenjob

    Pour un de nos clients actifs dans le secteur de l'ENERGIE, nous sommes à la recherche d'un profil Management Assistant (H/F) Trilingue NL/FR/ANGL Les tâches qui vous seront confiées: Gestion de l'agenda et gestion des emails entrants Organisation de réunions Archivage et classement Organisation de conference calls Support à la facturation Préparation de Power Point Tâches diverses de secrétariat ...

  • Student with knowledge of Portuguese (Portugal) (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    For an international company in Ghent we are looking for someone who has excellent knowledge of the pronunciation of the Portuguese language. The job requires to do data quality checks in Portuguese. You have to be well aware of the specific pronunciation of that region because you will have to correct and control phonetic writings. vertalen Verwerking documenten

  • Jobstudent Verpleegkunde/Geneeskunde - Medewerker EHBO en Guest services Planckendael (MUIZEN)

    Regio: MUIZEN

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar studenten met een kennis van EHBO voor Zoo Planckendael. Indien je interesse hebt word je opgenomen in een pool van studenten die tijdens het jaar ingeschakeld kunnen worden om onze EHBO permanentie te versterken. Naast EHBO word je ook ingeschakeld voor andere taken op de afdeling Guest services (inkompoort, shops, draaimolen,...) Planckendael is elke dag van het jaar geopend. Dit betekent dat je ingepland wordt op de dagen dat jij kunt en wilt werken. FUNCTIEBESCHRIJVING -Je verstrekt eerste zorgen in het park aan bezoekers en medewerkers. -Indien nodig verwijs je bezoekers/medewerkers door naar de dokter of het ziekenhuis. -Je beantwoordt vragen over arbeidsongevallen van het personeel. -Je ondersteunt de administratieve en operationele taken van de vaste bedrijfsverpleegkundige. Je wordt ingeschakeld voor andere taken binnen de afdeling Guest services (onthaal aan de inkom, shops, molen,...)

  • Account Manager (Farmaceutische industrie) (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: VISTALINK

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de farmaceutische markt en rapporteert wekelijks aan de Sales Manager. Je werkt mee aan de versterking van de marktpositie en bent verantwoordelijk voor de volledige verkoop, lokaal in België. Je bent sterk resultaatgedreven en werkt samen met je technische collega’s aan het behalen van de vooropgestelde groeidoelstellingen binnen de specifieke doelmarkt. Je wil mee je schouders zetten onder het volgende groeiplan! Je bent vertrouwd met de automatiseringswereld en de specifieke eigenheden van een KMO in een industriële B2B omgeving. Je kent de automatiseringswereld met zijn specifieke concurrenten, marktevoluties naar robotisatie, Industrie 4.0 etc. Vanuit je technische kennis kan je meedenken met je klant maar ook samenwerken met je eigen R&D team. Je bent vertrouwd met het verkopen en verdedigen van inhoudelijke complexe en zeer technische aanbiedingen met een ROI karakter en een terugverdientijd. Prospectie maakt deel uit van je wekelijkse bezigheden en je beheert en managet je offerteportefeuille tot in alle details. Als gedreven technische (verkoops)consultant weet je de vragen van je klanten te behandelen in samenwerking met onze R&D afdeling en de ondersteunende Inside Sales afdeling, naar winnende offertes en later gerealiseerde projecten met een duidelijke meerwaarde voor onze klanten. Trefwoorden: Resultaten behalen en groei realiseren, uitstekende commerciële feeling, automatisatie & technologie binnen industriële productieomgevingen (farma, automobiel, voeding, …)

  • TECHNICAL SALES SUPPORT (BE770555) (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: BRAKEL AERO

    Type: Vaste Job

    Brakel Aero, (https://www.brakelaero.be/) onderdeel van de Kingspan Light & Air Group en gelegen te Melle, is ruim 35 jaar marktleider op het gebied van daglichttoetreding, brandveiligheid en ventilatie-oplossingen. Het is een internationale organisatie die duurzaam bouwen hoog in het vaandel draagt en projecten binnen de gebouwentechniek opzet van conceptfase tot en met uitvoering. Brakel Aero biedt integrale oplossingen voor allerlei gebouwtypes aan en gelooft sterk in het gebruik van de natuurlijke elementen daglicht en lucht voor het realiseren van een comfortabel en veilig binnenklimaat. Om de continue groei verder te bestendigen, wenst men het team te versterken met een (m/v) TECHNICAL SALES SUPPORT LEERRIJKE INSTAPFUNCTIE IN TECHNISCHE KLANTENOPVOLGING MET CONCRETE DOORGROEIMOGELIJKHEDEN Functie Je staat van a tot z in voor de verkoop, berekening en opvolging van herstellingen vanuit de binnendienst. Samen met de Account Managers werk je mee aan de groei en optimalisering van de klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor het volledige commerciële proces van aanvraag over offerte tot verkoop. Met je commerciële talenten en technische expertise treed je als volwaardige gesprekspartner en adviseur naar voren. Je ontrafelt de effectieve nood van de klant, zoekt naar adequate oplossingen binnen de organisatie en stimuleert hierdoor de verkoop. Je zorgt voor een goede interne doorstroming van informatie en neemt op basis van je ervaring de nodige initiatieven om samen met jouw collega’s het commerciële proces en de klantenportefeuille te optimaliseren. Jouw klanten situeren zich onder meer in de distributie, de industrie en de openbare sector en zijn vooral eindgebruikers. Je staat in voor de calculaties en de administratieve ondersteuning van binnenkomende interventieaanvragen. Afhankelijk van jouw ervaring en ambitie kan je op korte termijn de stap zetten naar de buitendienst. Je organiseert je agenda goed, gaat zelfstandig te werk en rapporteert aan de Algemeen/Operationeel Directeur.

  • Eurostaff - Integration Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is looking for a functional integration analyst whose mission will be to define and to maintain the integration services of these applications with the other applications. The IT systems are evolving towards a service-oriented architecture. Furthermore the analyst will have to be comfortable with these concepts in order to work easily and effectively with the technical and functional teams. Tasks The mission consists of... In the context of projects and evolutionary maintenance: Conduct workshops to collect needs (in terms of integration) and define an approach with the parties concerned (application teams, Architect and development team); Perform functional analysis of services and interfaces between different applications; Follow the development of services and interfaces; Perform testing of services and interfaces, using tools such as SOAP UI; Perform integration testing with different applications, in collaboration with others analysts; Perform sanity checks when going into production; Ensure the post-go live. As part of the corrective maintenance: Take charge of integration-related incidents; Identify the integration problems, analyze them, in order to be able to set up a fix; Follow the development of patches; Perform the testing; Ensure the deployment of patches, respecting our governance in release management. Profile The required technical skills are: Mastery of SOA concepts. Mastering concepts around Web services (WSDL, XML, XSLT, ...), through tools such as SOAP UI, XML Spy. Mastery of UML (Class Diagram, Use Case, State Diagram & Sequence Diagram), and tools of modeling like Enterprise Architect. Knowledge of BPMN, development methodologies (Agile) and methodologies of testing. Personal Skills: Academic with a scientific orientation (civil engineer or Master in computer science..) Minimum of 5 years experience as a Functional Analyst, including at least 1 year as an analyst functional integration. Proficiency in one of the two national languages and good knowledge of the other, as well as mastery of professional technical English. Key skills: good analytical and summary skills; good customer spirit (internal); critical mind ; outcome orientation; listening skills; assertiveness and autonomy Please note you must be eligible to work onsite full-time in Brussels.

Zoek naar antwoorden van All Office Concept B.V.B.A. in sociale netwerken
Look for responds of All Office Concept B.V.B.A. in social networks

Lees alle opmerkingen voor All Office Concept B.V.B.A.. Laat een reactie achter voor All Office Concept B.V.B.A.. All Office Concept B.V.B.A. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for All Office Concept B.V.B.A.. Leave a respond for All Office Concept B.V.B.A.. All Office Concept B.V.B.A. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie All Office Concept B.V.B.A. op de google maps. Adres en contacten All Office Concept B.V.B.A.
Location of All Office Concept B.V.B.A. on the google maps. Address and contacts of All Office Concept B.V.B.A.

Andere gerelateerde bedrijven als come All Office Concept B.V.B.A. All Office Concept B.V.B.A.: LIEVA VAN ASSEL | VERHOEVEN ANDRE & DIRK | ART ET LUMI?RE GONZALEZ | Haerens | EDDY NOPPE

Other related companies as All Office Concept B.V.B.A.: LIEVA VAN ASSEL | VERHOEVEN ANDRE & DIRK | ART ET LUMI?RE GONZALEZ | Haerens | EDDY NOPPE

All Office Concept B.V.B.A. is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is All Office Concept B.V.B.A., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09683593750. Het bedrijf All Office Concept B.V.B.A. bevindt zich op het adres: Keizer Karellaan 345 1083 Brussel. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 6 to 15 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 131,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 598,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Office Furniture And Equipment. Lijst met producten zijn Office furniture components; Office furniture reutilization; Safes,strong rooms; Safety doors.
De hoofdactiviteit van All Office Concept B.V.B.A. is Educatieve diensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van All Office Concept B.V.B.A. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van All Office Concept B.V.B.A., openstaande posities, locatie van All Office Concept B.V.B.A. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

All Office Concept B.V.B.A. is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is All Office Concept B.V.B.A., company assigned to the tax number BE09683593750. The company All Office Concept B.V.B.A. is located at the address: Keizer Karellaan 345 1083 Brussel. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 6 to 15 employees work in this company. Capital - 131,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 598,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Office Furniture And Equipment. List of products are Office furniture components; Office furniture reutilization; Safes,strong rooms; Safety doors.
The main activity of All Office Concept B.V.B.A. is Educational Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of All Office Concept B.V.B.A. is not available. You also can look at reviews of All Office Concept B.V.B.A., open positions, location of All Office Concept B.V.B.A. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over All Office Concept B.V.B.A., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf All Office Concept B.V.B.A., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about All Office Concept B.V.B.A., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company All Office Concept B.V.B.A., employees, financial statistics.