T. ARFAOUI

Contactgegevens T. ARFAOUI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data T. ARFAOUI: address, phone, fax, email, website, opening hours

T. ARFAOUI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): THYS-VANHAMSTRAAT 13; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 24264724 (+32-24264724) 24264724 (+32-24264724)

Fax (fax): +32 (67) 639-18-29 +32 (67) 639-18-29

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) T. ARFAOUI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "T. ARFAOUI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "T. ARFAOUI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van T. ARFAOUI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen T. ARFAOUI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of T. ARFAOUI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees T. ARFAOUI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti T. ARFAOUI
Products information T. ARFAOUI

BTW identificatienummer (tax): BE04808685302
Ondernemingsnummer: 9892883300
Hoofdstad (capital): 263,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 162,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in T. ARFAOUI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): ACCOUNTANTS

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor T. ARFAOUI
(Get full report from official database of BE for T. ARFAOUI)

Aanvulling soorten activiteiten voor T. ARFAOUI
Addition kinds of activities for T. ARFAOUI

2429. Speciaal product zagerijen, nec | Special product sawmills, nec
344401. Culverts, flumes en pijpen | Culverts, flumes, and pipes
703200. Sport- en recreatiekampen | Sporting and recreational camps
24210401. Spoorbanden, zaags | Railroad ties, sawed
28330107. Sulfa drugs | Sulfa drugs

Werken bij T. ARFAOUI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in T. ARFAOUI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor T. ARFAOUI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for T. ARFAOUI. Looking for open vacancies in other companies

  • Leidinggevende technieker (m / v) (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: ADECCO TORHOUT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ervaren technieker met leidinggevende capaciteiten? Wie kunnen een mooie uitdaging bieden bij één van onze klanten in Hooglede. Ter versterking van het team van techniekers zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke of meestergast. TAKEN: Je stuurt een aantal techniekers aan Je zorgt voor een efficiënt productieproces en stuurt bij waar nodig Tevens sta je in voor het preventief en curatief onderhoud aan de machines. Je houdt toezicht op de machines terwijl de operatoren aan het werken zijn en helpt hen bij technische problemen.

  • DAKWERKER (ZOMERGEM)

    Regio: ZOMERGEM

    Bedrijf: AGO Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een dakwerker. Je zal tewerkgesteld worden in een firma waar je hoofdactiviteit zal bestaan uit het uitvoeren van dakwerken platte daken met EPDM. Soms zal je ook werken op hellende daken.

  • Huishoudhulp Torhout! Deeltijds tot Voltijds! (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf en is steeds op zoek naar gemotiveerde mensen die graag het huishouden doen. Die ook stipt en klantgericht kunnen werken. Stofzuigen, afstoffen, ramen poetsen, dweilen, strijken en boodschappen doen vind je leuk? Zelfstandig werken bij klanten thuis trekt je aan? Solliciteer dan zeker voor deze job! Je staat er zeker niet alleen voor. Jouw verantwoordelijke is steeds bereid om je te ondersteunen, bezorgt je een planning op maat en helpt je bij het bijhouden van je administratie. Ga je met de bus, fiets, trein, wagen, .. Wij houden rekening met je uurrooster! Vanaf 12u tot 38u/week is mogelijk. Geen weekendwerk en de uren steeds tussen 8u-17u. Een vrije halve dag in de week? Geen probleem! Wij plannen het in! Snelle opstart!

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Kessel-Lo - Leuven - Heverlee (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Waanrode, 16 uur per week (WAANRODE)

    Regio: WAANRODE

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week, voor 2 gastgezinnen wonende te Waanrode. De gastgezinnen zoeken hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, strijk, kook en eventueel boodschappen te doen. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Dynamic & proactive hosts and hostesses (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: QED

    Type: Studentenjob

    We are looking for dynamic hosts and hostesses to assist us onsite with the organization of both our own and our clients’ events. Our team is young, international, driven, forward looking and always committed to excel. QED is a Brussels based event organiser specialised in EU public affairs conferences. Our team combines profound knowledge of EU affairs with many years of experience in event management. At QED we believe in making a difference. We believe that through open discussion and debate we are able to contribute to better decisions and consequently, to a better Europe for all. Read more at qed.eu. What you will be doing: · Welcoming and guiding delegates · Handling Registrations · Hand out the microphone during the Q&A sessions · Staff the cloakroom · Liaising with the catering personnel and the other staff onsite. · Providing assistance at all times to the client. If you want to be a part of organizing excellent events, then join our team! If you wish to apply, kindly send your CV and motivation letter to [email protected] The personal data (CV, motivation letter, etc.) you communicate to QED will be registered and stored in our database. For more information concerning the processing of your personal data, please consult our applicants privacy policy via the link below. Your data can be kept for a period of 2 years in order to be reviewed as soon as a new opportunity arises within our company. In the meantime, do not hesitate to inform us of any evolution of your career which will allow us to keep your data up to date. For further information on the applicants privacy policy, please consult it at the following link https://qed.eu/media/APPLICANTS_PRIVACY_POLICY.pdf

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Telesales officer (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: Würth Belux

    Type: Vaste Job

    Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid. Bouw mee aan onze groei als: Telesales officer (Franstalige klantenportefeuille) Jouw uitdaging Je bent verantwoordelijk voor de omzetevolutie van jouw klantenportefeuille (± 3000 – 4000 zelfstandigen). Je onderhoudt telefonisch bestaande klantenrelaties en gaat op zoek naar nieuwe prospecten. Je zorgt voor een hoge klantentevredenheid. Je staat in voor de groei van jouw portefeuille en tracht steeds het artikelpallet bij de klant uit te breiden om zo de klant aan Würth te binden. Je zoekt steeds de juiste bestelmogelijkheid voor jouw klant denkend vanuit een multichannelstrategie. Je neemt deel aan opendeurdagen om jouw klanten beter te leren kennen. Jouw profiel Je bent commercieel, klantgericht en enthousiast. Je hebt een technische achtergrond of interesse. Je houdt van uitdagingen en wordt gestimuleerd door het behalen van targets. je bent perfect Franstalig (klantenportefeuille bestaat uitsluitend uit Franstalige klanten) Ons aanbod Een boeiende interne training (product, sales, SAP,…) Een afwisselende functie in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie Maaltijdcheques (€8) en pensioensparen Glijdende uurregeling Geïnteresseerd? Ga naar www.wurth.be en solliciteer online. Vragen? Neem zeker contact op met onze HR afdeling op 014 44 55 94.

  • Financieel Analist (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: MARTENS & BRIJS

    Type: Vaste Job

    Je houdt de vinger aan de pols bij onze dochterondernemingen. Hierbij kijk je met een kritisch oog naar hun financiële resultaten. Je beoordeelt deze op volledigheid en nauwkeurigheid. Je bent voortdurend waakzaam en je anticipeert op mogelijke problemen. Je stelt hierbij kritische vragen. Verder zorg jij er voor dat de dochterondernemingen tijdig rapporteren. Hierbij voorzie jij de nodige opleidingen en schrijf jij procedures uit voor de dochterondernemingen, zodat zij op een uniforme en gestroomlijnde manier de nodige rapportages en consolidaties kunnen voorzien. Je staat de Manager, de Algemene Boekhouding en de Dienst Rapportage bij als het gaat over consolidatie van de groepsresultaten. Je helpt mee aan de voorbereidingen van de maandelijkse LVD managementrapportering en de driemaandelijkse Raad van Bestuur. Je kent de dossiers tot in de puntjes en kan snel schakelen bij vragen. De selectie en de implementatie van een nieuwe rapportagesoftware rond consolidatie en financiën is volop aan de gang. Je hebt geen schrik om je schouders hieronder te steken en mee na te denken om dit project te optimaliseren. Je houdt je bezig met de voorbereiding en de budgettering van de investeringsaanvragen. Per project voorzie je een overzicht van de kredieten, de uitgaven en de budgetteringen. Waar nodig spring je bij in financiële en boekhoudkundige projecten van de collega’s. Je ondersteunt hen ook bij dagelijkse taken. Je zal in deze rol ook de nodige opleiding en ondersteuning krijgen zodat jij op termijn back-up bent bij managementrapportage en kostenberekeningen van LVD. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Financieel Directeur.

  • Technisch Tekenaar (WEELDE)

    Regio: WEELDE

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Weelde zijn we op zoek naar een Technisch Tekenaar Solidworks Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van de productietekeningen in 3D in de metaalsector Het uitwerken van het volledige productiedossier gebeurt na goedkeuring van jou concepttekeningen, hierbij zal je zowel de leveranciers als de eigen productie aansturen Het uitwerken van detailtekeningen met vermelding van relevante maatgeving en toleranties

  • BIJLESGEVERS MET PASSIE! (regio BRUGGE/WEST-VLAANDEREN) (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bijleskantoor StudieCo is doorlopend op zoek naar gemotiveerde nieuwe krachten! Zoals beschreven op onze websites http://www.studieco.be en http://www.bijles-studiebegeleiding.be is ons doelpubliek de schoolgaande jeugd van alle onderwijsniveaus (basisschool tot en met hogeschool/universiteit). Onze leerkrachten geven zowat alle mogelijke schoolse vakken maar specifiek zijn wiskunde, statistiek, wetenschappen en Frans veel gevraagd door onze klanten. Daarnaast is er ook een grote vraag naar personen die algemene studie- en huiswerkbegeleiding kunnen geven aan leerlingen basisonderwijs en middelbaar onderwijs tot en met de tweede graad. U vult zelfstandig een begeleidingstraject in, u maakt de afspraken met de leerling/student en zijn of haar ouders, etc. U krijgt begeleidingsopdrachten in de directe regio van uw woon-/werkplaats (typisch binnen een straal van 15 km). Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd. Indien u zelf bereid bent om verdere verplaatsingen te maken, gelieve dit duidelijk te vermelden in uw CV. U plant volgens uw eigen agenda de afspraken in met de ouders/leerlingen en beslist opdracht per opdracht of u deze al dan niet zal opstarten. Naast een aantrekkelijke financiële vergoeding krijgt u ook de inhoudelijke voldoening van de interactie met de leerling/student en zijn of haar ouders. De beperkte verplichtingen die voldaan moeten worden i.v.m. het statuut van zelfstandige in bijberoep alsook de werking van StudieCo worden voor nieuwe leerkrachten toegelicht. Laat u hierdoor zeker niet afschrikken! Eens u de sollicitatieprocedure doorlopen heeft, zal u verder geïnformeerd worden. Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: BRG2018

  • Meetings and Events Consultant (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

Zoek naar antwoorden van T. ARFAOUI in sociale netwerken
Look for responds of T. ARFAOUI in social networks

Lees alle opmerkingen voor T. ARFAOUI. Laat een reactie achter voor T. ARFAOUI. T. ARFAOUI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for T. ARFAOUI. Leave a respond for T. ARFAOUI. T. ARFAOUI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie T. ARFAOUI op de google maps. Adres en contacten T. ARFAOUI
Location of T. ARFAOUI on the google maps. Address and contacts of T. ARFAOUI

Andere gerelateerde bedrijven als come T. ARFAOUI T. ARFAOUI: HAIR AFFAIRS | Wajctex S.P.R.L. | DESCHUYMER WIM | JULES VAN DUFFEL | FEUERWEHRKASERNE

Other related companies as T. ARFAOUI: HAIR AFFAIRS | Wajctex S.P.R.L. | DESCHUYMER WIM | JULES VAN DUFFEL | FEUERWEHRKASERNE

T. ARFAOUI is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is T. ARFAOUI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04808685302. Het bedrijf T. ARFAOUI bevindt zich op het adres: THYS-VANHAMSTRAAT 13; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 263,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 162,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is ACCOUNTANTS. Producten gemaakt in T. ARFAOUI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van T. ARFAOUI is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van T. ARFAOUI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van T. ARFAOUI, openstaande posities, locatie van T. ARFAOUI op de kaart.

T. ARFAOUI is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is T. ARFAOUI, company assigned to the tax number BE04808685302. The company T. ARFAOUI is located at the address: THYS-VANHAMSTRAAT 13; 1020; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 263,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 162,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is ACCOUNTANTS. Products created in T. ARFAOUI were not found.
The main activity of T. ARFAOUI is Justice, Public Order and Safety, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of T. ARFAOUI is not available. You also can look at reviews of T. ARFAOUI, open positions, location of T. ARFAOUI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over T. ARFAOUI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf T. ARFAOUI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about T. ARFAOUI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company T. ARFAOUI, employees, financial statistics.