Maris L

Contactgegevens Maris L: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Maris L: address, phone, fax, email, website, opening hours

Maris L

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Pyckestraat 37; 2018; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 238 77 51 (+32-03 238 77 51) 03 238 77 51 (+32-03 238 77 51)

Fax (fax): +32 (61) 747-79-16 +32 (61) 747-79-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Maris L: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Maris L"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Maris L"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Maris L, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Maris L. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Maris L, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Maris L. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Maris L
Products information Maris L

BTW identificatienummer (tax): BE08302062988
Ondernemingsnummer: 5325592041
Hoofdstad (capital): 366,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 348,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in Maris L zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Accountants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Maris L
(Get full report from official database of BE for Maris L)

Aanvulling soorten activiteiten voor Maris L
Addition kinds of activities for Maris L

3494. Ventielen en buisleidingen, nec | Valves and pipe fittings, nec
204300. Granen ontbijt eten | Cereal breakfast foods
14990401. Burrstone steengroeven | Burrstone quarrying
37430305. Lokomotieven en onderdelen, elektrisch en niet-elektrisch | Switching locomotives and parts, electric and nonelectric
72999906. Huishoudelijke verbetering en renovatie contractant agentschap | Home improvement and renovation contractor agency

Werken bij Maris L: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Maris L: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Maris L. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Maris L. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker DAGWERK (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar orderpickers voor regio Tielt. Aan de hand van een lijst ga je in het magazijn de gevraagde voorwerpen gaan "picken". Hierbij maak je gebruik van een elektrisch transpallet. Het is een voordeel als je hier reeds mee hebt gewerkt. Je werkt van 8u15 tot 17u en op vrijdag van 8u tot 16u. Dit betreft een tijdelijke opdracht tot met vermoedelijk eind 2018 als einddatum. 

  • Chauffeur CE (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Ham zijn we op zoek naar een betonmixchauffeur  Je zal instaan voor het rijden met de vrachtwagen CE - betonmix

  • Leidinggevende plantenafdeling (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je functie Als leidinggevende voor onze plantenafdeling sta je in voor dagelijks aansturen van jouw medewerkers (5 tot 10 personen). Je bespreekt de taakverdelingen samen met hun, zorgt ervoor dat alle planten snel in de winkel staan en dit met de juist prijs uiteraard en met voldoende productinformatie. Je controleert of de aangeleverde planten kwalitatief in orde zijn. Je werkt eveneens alle bestellingen vlotjes af van inkoop tot verkoop. Je profiel Een vlotte, klantvriendelijk en communicatieve instelling. Een servicegerichte mentaliteit. Stressbestendig, stipt, gemotiveerd, flexibel en bekwaam. Je neemt zelf graag initiatief. Collegiale werkhouding, je kan vlot in teamverband werken, leidinggevende uitstraling. Moet over ruime plantenkennis beschikken. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Je bent bereid om in het weekend te werken (beurtrol).

  • Huishoudhulp/Poetshulp Nieuwerkerken (met dienstencheques) (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp/Poetshulp Heers (met dienstencheques) (HEERS)

    Regio: HEERS

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp in Brugge en omstreken (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Audit senior (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: VGD - Belgium

    Type: Vaste Job

    Let's talk about the job: Als audit senior ziet je werkweek er telkens anders uit, afhankelijk van de klant waar je ter plaatse auditwerkzaamheden uitvoert. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren in regio Antwerpen. In samenwerking met je collega's doorloop je het hele auditproces van de jaarrekening van A tot Z. Variatie in jouw takenpakket is dan ook verzekerd! Denk aan: Het uitvoeren van risicoanalyses en het opstellen van controleprogramma’s Het ter plaatse uitvoeren van controleprogramma’s ter nazicht van de jaarrekening van de klant Het schrijven van een bijhorend concluderend verslag Het assisteren bij wettelijke, eenmalige commissarisopdrachten, zoals een inbreng in natura of quasi-inbreng Het assisteren bij de opmaak van geconsolideerde staten, IFRS consolidaties, periodieke financiële rapportage, … Of je eerste kop koffie van de dag (of thee voor de liefhebbers) nu staat te dampen in een ultramoderne productiehal, een gekoelde magazijnomgeving of in je vertrouwde VGD-kantoor, je zal sowieso omringd worden door toffe collega’s die jou door en door steunen. Let's talk about you: Een teamplayer in hart en nieren die zich graag verdiept in de wereld van de Belgische ondernemer? In het bezit van een bachelor- of masterdiploma in een economische richting (Accountancy-Fiscaliteit, TEW, Handelsingenieur, Handelswetenschappen)? Niet aan je proefstuk toe met een eerste ervaring als auditor? Een doener mét gezond verstand en analytisch inzicht? Sociaal, vlot in de omgang met de ambitie om een echte adviseur te worden? Bij de pinken, inventief en 100 % betrouwbaar op alle vlakken? Open in het delen van kennis en toegewijd om klanten en VGD met jouw ideeën te inspireren? Let's talk about the benefits: Een voltijdse tewerkstelling (38u/w) van onbepaalde duur op een fijne, moderne werkplek in het bruisende Antwerpen Eén team waar iedereen op gelijke voet staat, elkaar met de voornaam aanspreekt en gaat voor eenzelfde doel Rechtstreekse en persoonlijke begeleiding door meer ervaren family members die je helpen groeien in je job De uitdaging om ondernemers te inspireren met deskundige kennis Tal van interne opleidingen en een eigen opleidingsbudget voor postgraduaten, IBR-opleidingen, seminaries, … om je eigen expertise te ontwikkelen Mogelijkheid om je verlof vrij in te plannen rekening houdend met elkaar en voorziene deadlines Loon en erkenning naar werken, inclusief bedrijfswagen en tankkaart Let's talk about joining: Jaloers op dit mooie familieplaatje en goesting om mee aan onze tafel te schuiven? Solliciteer nu, overtuig ons van jouw kwaliteiten en join the big family!

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Site Supervisor / Werfleider regio Antwerpse Haven (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Vaste Job

    P4P is op zoek naar een Site Supervisor / Werfleider in de Antwerpse Haven. FUNCTIEBESCHRIJVING: Als Site Supervisor / Werfleider sta je in voor de organisatie, voorbereiding, planning en het optimaal benutten van de capaciteit gedurende projecten op de werf. Je geeft leiding aan een aantal brigadiers, die op hun beurt een team elektriciens, monteurs en meet- en regeltechniekers aansturen. Je volgt de werkzaamheden nauw op en vormt het eerste aanspreekpunt voor de klant, projectleiding en leveranciers. Je geeft advies aan de brigadiers tijdens hun werkvoorbereiding. Je verzorgt de bestellingen van materialen. Je staat in voor de opvolging en de controle van de uitvoering van de werken met bijzondere aandacht voor: veiligheid, kwaliteit, planning en kostprijs. Je beheert de nodige administratie. Je rapporteert aan de Site Manager of de Project Manager.

  • HR Consultant Ascento Brussel (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Ascento

    Type: Vaste Job

    Als vooraanstaand dienstverlener in HR heeft Agilitas Group drie grote merken in België: Amplo, Ascento en Agilitas. Door nabijheid en vakmanschap faciliteert Agilitas Group een duurzame groei van zowel klant, medewerker als kandidaat. Deze “perfect match” realiseren wij dankzij onze gepassioneerde experten die dicht bij de mensen en bedrijven staan die ze adviseren. Als HR Expert in Talent Mobility werkt Ascento aan een positieve en duurzame inzetbaarheid van talent. Onze consultants vertrekken vanuit een totaalbenadering, waarin aantrekken, behoud, ontwikkeling en (her)oriëntering van talent in elkaar overlopen. Voor onze business unit in Brussel zijn we momenteel op zoek naar een enthousiaste collega (m/v): Je functie Vanuit een grondige behoeftenanalyse adviseer je je klanten en begeleid je hen op weg naar maatoplossingen binnen de verschillende domeinen van HRM. Je wordt projectverantwoordelijke voor diverse talent mobility opdrachten, waarbij alles draait rond het aantrekken, behouden, ontwikkelen en oriënteren van talent. Je speelt een belangrijke rol bij het verder uitbouwen van onze klantenportefeuille in regio Brussel. Je werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert rechtstreeks aan de Business Unit Manager.

  • Office Manager Waregem (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ITZU JOBS

    Type: Vaste Job

    - Het beheren van een key-account / inhouse-klant - Het opbouwen, beheren en ontwikkelen van klantenrelaties door een gerichte marktbewerking - Je brengt de lokale HR-wereld in kaart en weet wat er beweegt in de markt - Je doet actief aan prospectie en netwerking - Je streeft naar een efficiënte werking van het kantoor: je plant en organiseert het werk - Je stuurt, ondersteunt en motiveert dagelijks je team in hun core business: matching - Je staat in voor coaching en ontwikkeling van de medewerkers op kantoor - Je rapporteert de resultaten en de inspanningen van het kantoor

  • Flexijob zaalmedewerker (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Flexijob

    Voor een restobar in Roeselare zoeken we een flexijobber om het team te versterken. De bedoeling is dat je zowel in de bar als in de zaal mee kunt inspringen. Jouw takenpakket omvat onder andere: - bereiden en klaarzetten van warme en koude dranken - opdienen en afruimen van dranken en gerechten in de zaal - zorgen voor een propere en ordelijke bar/zaal

Zoek naar antwoorden van Maris L in sociale netwerken
Look for responds of Maris L in social networks

Lees alle opmerkingen voor Maris L. Laat een reactie achter voor Maris L. Maris L bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Maris L. Leave a respond for Maris L. Maris L on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Maris L op de google maps. Adres en contacten Maris L
Location of Maris L on the google maps. Address and contacts of Maris L

Andere gerelateerde bedrijven als come Maris L Maris L: Codic | JAN VAN HOECK | Dany Piron BVBA | Ketels Werkhuizen NV | BESCHUTTENDE WERKPLAATSEN

Other related companies as Maris L: Codic | JAN VAN HOECK | Dany Piron BVBA | Ketels Werkhuizen NV | BESCHUTTENDE WERKPLAATSEN

Maris L is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Maris L, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08302062988. Het bedrijf Maris L bevindt zich op het adres: Pyckestraat 37; 2018; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 366,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 348,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Accountants. Producten gemaakt in Maris L zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Maris L is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Maris L is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Maris L, openstaande posities, locatie van Maris L op de kaart.

Maris L is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Maris L, company assigned to the tax number BE08302062988. The company Maris L is located at the address: Pyckestraat 37; 2018; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 366,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 348,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Accountants. Products created in Maris L were not found.
The main activity of Maris L is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Maris L is not available. You also can look at reviews of Maris L, open positions, location of Maris L on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Maris L, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Maris L, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Maris L, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Maris L, employees, financial statistics.