ASLK-CGER Bank

Particuliere bedrijvenLegale diensten • ASLK-CGER Bank
Private companiesLegal Services • ASLK-CGER Bank

Contactgegevens ASLK-CGER Bank: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ASLK-CGER Bank: address, phone, fax, email, website, opening hours

ASLK-CGER Bank

Regio (region): Aalst, België

Adres (address): Steenweg op Aalst 2; Moorsel; 9390, België

Telefoon (phone): 32.53-778601^^53:778601 32.53-778601^^53:778601

Fax (fax): +32 (59) 192-11-21 +32 (59) 192-11-21

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ASLK-CGER Bank: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ASLK-CGER Bank"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ASLK-CGER Bank"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ASLK-CGER Bank, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ASLK-CGER Bank. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ASLK-CGER Bank, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ASLK-CGER Bank. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ASLK-CGER Bank
Products information ASLK-CGER Bank

BTW identificatienummer (tax): BE05125091552
Ondernemingsnummer: 5849914550
Hoofdstad (capital): 393,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 641,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Bank Services

Product categorie (product category): Banks

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ASLK-CGER Bank
(Get full report from official database of BE for ASLK-CGER Bank)

Aanvulling soorten activiteiten voor ASLK-CGER Bank
Addition kinds of activities for ASLK-CGER Bank

872102. Boekhoudkundige diensten, uitgezonderd audit | Accounting services, except auditing
23410102. Pyjama's en bedjackets: vrouwen en kinderen | Pajamas and bedjackets: women's and children's
31990106. korte slobkousen | Spats
35539916. Shapers, houtbewerkingsmachines | Shapers, woodworking machines
35969901. Baby schalen | Baby scales
37140104. Reinigers, lucht, motorvoertuig | Cleaners, air, motor vehicle
45229903. Ambulance diensten, lucht | Ambulance services, air
59991403. schrijfmachines | Typewriters
79419900. Sportclubs, managers en promotors, nec | Sports clubs, managers, and promoters, nec

Werken bij ASLK-CGER Bank: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ASLK-CGER Bank: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ASLK-CGER Bank. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ASLK-CGER Bank. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke inpakoperator (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Go4jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je staat in voor de inpak van verschillende onderdelen of van de afgewerkte stukken. - Bij het inpakken sta je ook in voor een snelle kwaliteitscontrole. - Je verpakt de goederen in zakken en/of dozen en voorziet deze van de nodige etiketten. - Je zet de verpakkingen klaar om opgehaald te worden.   - Je houdt jouw werkplaats netjes en houdt je aan de voorgeschreven hygiëneregels.

  • Aankoper - Werkvoorbereider M/V (357/17208) (KALMTHOUT)

    Regio: KALMTHOUT

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een onderneming gespecialiseerd in elektriciteitswerken voor grote projecten zoals scholen, bedrijven, rusthuizen zijn wij op zoek naar een aankoper / werkvoorbereider M/V. Jouw takenpakket: Lanceren van prijsaanvragen, prijsvergelijkingen en inkopen van materialen. Opvolgen van afgesproken levertermijnen, kwaliteit en het melen van bottlenecks. Je beheert de volledige administratie rond het project. Je rapporteert aan de projectleider en de zaakvoerder. Je werkt nauw samen met de kostprijsberekenaars bij het uitwerken van projecten. Je werkt in teamverband om eventuele problemen op te lossen.

  • Kwaliteitscontroleur (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Konvert Interim Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma in de regio van Aalst zijn wij opzoek naar een kwaliteitscontroleur. Als kwaliteitscontroleur werk je onder de directe leiding van de Quality Manager. Tijdens het productieproces speel je een belangrijke rol in het controleren van de afgewerkte producten. Deze moeten namelijk voldoen aan de specifieke eisen en toleranties van de technische tekeningen. Je bent verantwoordelijk voor het vrijgeven van producten voor verzending.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Brakel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp (HAACHT)

    Regio: HAACHT

    Bedrijf: t-interim Haacht

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken met dienstencheques is weggelegd voor mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een positieve, zelfstandige instelling. Het gaat over activiteiten die inspelen op individuele, persoonlijke of familiale behoeften in het kader van het dagelijkse leven. Hulp met huishoudelijk karakter bij de particulier thuis, namelijk: Schoonmaken van de woning met inbegrip van ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerken Bereiden van maaltijden Boodschappen doen

  • STUDENT horeca (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Wij zoeken een gemotiveerde en ervaren horeca-medewerker! Zie jij jezelf een twee sterren restaurant werken? FUNCTIEOMSCHRIJVING: Hij/zij zal instaan voor het ontvangen van de klanten en deze naar het restaurant te leiden. Nadien krijg je ondersteunende taken: glazen, borden etc op hun plaats zetten. U kan enkele dagen werken van ma - vrijdag (avond of dagshift 12:00 - 18:00 / 18:00 - 00:00) U spreekt zeer goed Nederlands, andere talen zijn een pluspunt. U presteert goed onder druk en kan goed multitasken. Je hebt er zin in. Je ziet het elke dag weer als een mooie uitdaging om elke gast met een wow gevoel te deur uit te laten gaan. Herkent u zich in dit profiel? Solliciteer dan snel, vergeet niet uw CV volledig in te vullen met gsm nummer, adres, opgedane ervaring...

  • JOBSTUDENT HORECA - Brasserie Marbre (Izegem) (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: COREX

    Type: Studentenjob

    Brasserie Marbre te Izegem gaat op zoek naar 'medewerkers horeca' (week en/of weekendwerk) Taken: Bar aanvullen, mise-en-place voorbereiden voor de volgende dag, opdienen, afruimen, algemeen onderhoud, afwassen, terras opbergen en uitzetten ... dinsdag en woensdag van 17u - 19u vrijdag van 17u - 21u zaterdag van 15u - 21u zondag van 15u - 19u deze uren / dagen zijn bespreekbaar ! (kan ook minder)

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • JAVA Developer (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: UBENCH INTERNATIONAL

    Type: Vaste Job

    Als (senior) JAVA Developer werk je mee aan de ontwikkeling van de ‘high standard’ UBench applicatie. Je bent verantwoordelijk voor je eigen deelprojecten, nadat je van de scrum master de correcte business requirements hebt ontvangen. Je staat mee in voor functionele en technische analyse van de bestaande issues. Samen met je collega’s til je UBench naar een hoger niveau!

  • HOOFD PROJECTLEIDER BOUW GROTE PROJECTEN ANTWERPEN (VAST OF FREELANCE) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Hoofd Projectleider Bouw Grote Projecten is verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende bouwprojecten op zowel technisch als financieel vlak en dit steeds in overleg met de opdrachtgever, de ontwerpers en de projectleider. Je belangrijkste taken zijn: Streven naar een permanente optimalisatie van toegewezen projecten. Zorgen voor een langdurige klantenbinding door de geleverde kwaliteit en service. Contractanalyse en vastleggen van de projectdoelstellingen. Verantwoordelijk voor het overzien van de opmaak van meer- en minderwerkcalculaties. Verantwoordelijk voor de uitvoering van de bouwopdracht: de werkvoorbereiding, de instructies aan en afspraken met personeel en onderaannemers, en de controle van de werken. Verantwoordelijk voor alle activiteiten d.m.v. regelmatige projectbesprekingen tijdens de planningsfase en de uitvoering. Vastleggen van taakverdeling voor projectmedewerkers. Leiden en sturen van alle planningsgesprekken met alle betrokken partijen. Leiden van projectbesprekingen met bouwheer, architect en studiebureaus. Opvolging en bewaking van de projectplanning en het opleveringsproces i.s.m. de projectleider. Verantwoordelijk voor het beheer van alle (contractuele) documenten betreffende wettelijke, financiële, veiligheidstechnische en kwaliteitsvoorwaarden. In overleg met de projectleider zelfstandig onderhandelen met de opdrachtgever betreffende contractuele voorwaarden. Zorgen voor een technische en financiële beoordeling van de offertes van onderaannemers en leveranciers, en voor de tijdige opstelling en afsluiting van onderaannemerovereenkomsten en leverancierscontracten in overleg met de projectleider en de inkoopdienst. Aansturen van de werfleiding, inkopers en projectmedewerkers op vlak van contractvoorwaarden, deadlines, budget, kwaliteit, veiligheid, milieubescherming, ... Waken over de rechtzetting van gebreken voor en na de oplevering. Verantwoordelijk voor het budgetbeheer en de projectresultaten en voor een tijdige en correcte rapportering i.s.m. de technische controller. Dagelijks overleg met de werfleider(s) en voortdurend toezicht op de uitvoering van hun taken. Controleren en coördineren plannen architectuur vs. stabiliteit vs. technieken vs. prefab vs. onderaannemers. Actieve implementatie van het Corporate Design van het concern op de werf en eerste aanspreekpunt voor derden. Medewerkers informeren over concernstrategie, doelstellingen en communicatie. Stimuleren van teamwork . Ondersteunen bij de planning en selectie van personeel. Op regelmatige basis medewerkersgesprekken voeren. Waarborgen van de afdelingsdoelstellingen en individuele doelstellingen (KPI's). Proactief leiden van de medewerkers in het (project)team door middel van coaching en ontwikkeling.

  • RESERVE schoonmaak regio Gent 2018 (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Gent zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).

  • Flexijob keukenmedewerker gezocht (tijdens lunchtime) (DEURLE)

    Regio: DEURLE

    Bedrijf: MARKIES DE SALADE

    Type: Flexijob

    Voor onze gezonde en vegetarische keuken te St-Martens-Latem zoeken we een kok voor de warme keuken, en dit tijdens de lunch van maandag-vrijdag (11u30-14u00 met lichte afwijking mogelijk in samenspraak)

Zoek naar antwoorden van ASLK-CGER Bank in sociale netwerken
Look for responds of ASLK-CGER Bank in social networks

Lees alle opmerkingen voor ASLK-CGER Bank. Laat een reactie achter voor ASLK-CGER Bank. ASLK-CGER Bank bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ASLK-CGER Bank. Leave a respond for ASLK-CGER Bank. ASLK-CGER Bank on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ASLK-CGER Bank op de google maps. Adres en contacten ASLK-CGER Bank
Location of ASLK-CGER Bank on the google maps. Address and contacts of ASLK-CGER Bank

Andere gerelateerde bedrijven als come ASLK-CGER Bank ASLK-CGER Bank: FLSUPERFRUIT NV | MARLY SHOE | BROUNS | Amritsar | VANTHIENEN ROEL BEGRAVENISSEN BVBA

Other related companies as ASLK-CGER Bank: FLSUPERFRUIT NV | MARLY SHOE | BROUNS | Amritsar | VANTHIENEN ROEL BEGRAVENISSEN BVBA

ASLK-CGER Bank is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Aalst, België. De volledige naam van het bedrijf is ASLK-CGER Bank, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05125091552. Het bedrijf ASLK-CGER Bank bevindt zich op het adres: Steenweg op Aalst 2; Moorsel; 9390. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 393,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 641,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Banks. Lijst met producten zijn Bank Services.
De hoofdactiviteit van ASLK-CGER Bank is Legale diensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ASLK-CGER Bank is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ASLK-CGER Bank, openstaande posities, locatie van ASLK-CGER Bank op de kaart.

ASLK-CGER Bank is a company, that was registered 2008 in Aalst region, Belgium. Full name of company is ASLK-CGER Bank, company assigned to the tax number BE05125091552. The company ASLK-CGER Bank is located at the address: Steenweg op Aalst 2; Moorsel; 9390. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 393,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 641,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Banks. List of products are Bank Services.
The main activity of ASLK-CGER Bank is Legal Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ASLK-CGER Bank is not available. You also can look at reviews of ASLK-CGER Bank, open positions, location of ASLK-CGER Bank on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ASLK-CGER Bank, Aalst: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ASLK-CGER Bank, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ASLK-CGER Bank, Aalst: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ASLK-CGER Bank, employees, financial statistics.