COMPAGNIE POUR RIRE

Particuliere bedrijvenDiversen Detailhandel • COMPAGNIE POUR RIRE
Private companiesMiscellaneous Retail • COMPAGNIE POUR RIRE

Contactgegevens COMPAGNIE POUR RIRE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data COMPAGNIE POUR RIRE: address, phone, fax, email, website, opening hours

COMPAGNIE POUR RIRE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE DU SABLON 9; 5030; GEMBLOUX, België

Telefoon (phone): 81613230 (+32-81613230) 81613230 (+32-81613230)

Fax (fax): +32 (86) 273-62-23 +32 (86) 273-62-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) COMPAGNIE POUR RIRE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "COMPAGNIE POUR RIRE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "COMPAGNIE POUR RIRE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van COMPAGNIE POUR RIRE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen COMPAGNIE POUR RIRE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of COMPAGNIE POUR RIRE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees COMPAGNIE POUR RIRE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti COMPAGNIE POUR RIRE
Products information COMPAGNIE POUR RIRE

BTW identificatienummer (tax): BE01499053955
Ondernemingsnummer: 8198242187
Hoofdstad (capital): 661,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 874,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in COMPAGNIE POUR RIRE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Zalen voor culturele evenementen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor COMPAGNIE POUR RIRE
(Get full report from official database of BE for COMPAGNIE POUR RIRE)

Aanvulling soorten activiteiten voor COMPAGNIE POUR RIRE
Addition kinds of activities for COMPAGNIE POUR RIRE

511300. Industrieel en persoonlijk dienstpapier | Industrial and personal service paper
36410210. Strobotrons | Strobotrons
38220301. Ingebouwde thermostaten, gevuld systeem en bimetaal typen | Built-in thermostats, filled system and bimetal types
59991403. schrijfmachines | Typewriters
83990102. Gemeenschapskist | Community chest
96219905. Vervoer afdeling: overheid, niet-opererende | Transportation department: government, nonoperating

Werken bij COMPAGNIE POUR RIRE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in COMPAGNIE POUR RIRE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor COMPAGNIE POUR RIRE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for COMPAGNIE POUR RIRE. Looking for open vacancies in other companies

  • Verantwoordelijke technisch bouw-labo - (m-v) (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als diensthoofd van het laboratorium bouw ben je verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van de afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen, begeleiden en opvolgen van het bouwkundig team: staalnemers, laboranten en administratieve medewerkers. (20-tal personen in totaal) Je ziet er op toe dat de voorgeschreven procedures en registraties worden gevolgd Je werkt nauw samen met en rapporteert aan de verantwoordelijke van het bouwkundig labo Indien nodig, spring je zelf bij waar nodig bij het uitvoeren van proeven, administratie,...

  • Web developer (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: ASAP OFFICE LEUVEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je ontwerpt software om complexe technische oplossingen te voorzien aan een industriële omgeving. Je bouw aplicaties om data en afbeeldingen te implementeren in een industrieel proces. Je maakt van de wens van de klant een product. Je programmeert in Typescript en C#.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Doel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DOEL)

    Regio: DOEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp REGIO MECHELEN (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: START PEOPLE DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Is het huishouden helemaal jouw ding en kan je nooit rommel zien liggen, dan ben jij degene die wij zoeken. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijks onderhoud van de woning en voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken, boodschappen doen ) uit bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Wil je graag werken in een professionele onderneming die je voorziet van een persoonlijke begeleiding, opleiding en waar je werk en gezin perfect kan combineren. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog

  • Student kassa (OOSTHAM)

    Regio: OOSTHAM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Ben jij ouder dan 18 jaar en op zoek naar een studentenjob? Neem dan zeker contact op met Ago Tessenderlo! We zoeken nog studenten om aan de kassa te werken op zaterdag en/of zondag.

  • Jobstudenten verkoopmedewerker (WESTENDE)

    Regio: WESTENDE

    Bedrijf: SPORTBOETIEK

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor de verkoop van sportartikelen en kledij en het onderhoud van de winkel.

  • Administratief Medewerker (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: HR Experts

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor een verregaande administratieve ondersteuning van de uitvoering en calculatie van de Je beantwoordt de telefooncentrale van de afdeling en je filtert en verdeelt alle inkomende oproepen, indien nodig noteer je een boodschap en garandeer je opvolging. Het strikt administratief takenpakket kan opgesplitst worden in een vijftal deelgebieden: Administratieve werfvoorbereidingen: eerste lijnsnazicht inkomende contracten, dossieraanmaak, RSZ-meldingen, Algemene werfgebonden administratie: redactie werfgebonden briefwisseling en offertes, opleveringsaanvragen, centraal klassement, digitaal archief,... . Administratie gerelateerd aan aanbestedingen en prijsvragen: uittypen van briefwisseling, voorbereiden aanbestedingsdossiers, distributie binnenkomende offertes, up to date houden documenten en attesten, ... facturatiecontrole: borgstellingen, beheer en controle facturatie, Up-to-date houden digitale bestanden: archivering, wervenbestand bijwerken, briefwisseling digitaliseren,

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Officer HR Services Europe met Nederlands en Duits (Berlijn)

    Regio: Berlijn

    Bedrijf: BASF ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Binnen ons internationaal HR inquiry team ben je de eerste aanspreekpartner voor de medewerkers van de BASF Groep in België en Nederland voor vragen met betrekking tot HR gerelateerde onderwerpen. Ook ben je eerste aanspreekpartner voor Europese BASF sollicitanten tijdens hun sollicitatie proces. Je geeft telefonisch, via email en via chat advies, behandelt aanvragen en verwerkt deze zelfstandig, of waar nodig, ook in samenwerking met de relevante afdelingen (Payroll, Personal Administration, Talent Management, etc.). Hierbij hou je rekening met bedrijfsinterne regels aslook met CAO-overeenkomsten en algemene wetgeving. Je verbetert de kwaliteit van onze service door de knowledge database bij te houden en te aktualiseren en door actief mee te werken aan de uitwisseling van informatie en ervaring onder de collega's. Verder krijg je ook de kans mee te werken aan verschillende projecten en meer verantwoordelijkheid op je te nemen.

  • zelfstandig thuisverpleegkundige regio Westerlo en regio Aarschot / Herselt (HERSELT)

    Regio: HERSELT

    Bedrijf: LAPORTE VP

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als zelfstandig thuisverpleegkundige kom je in een groep terrecht van een achttal verpleegkundigen. Je staat in voor de dagelijkse zorg aan de patienten die je bezoekt met je eigen wagen. We hebben een grote groep van zorgbehoevenende mensen die rekenen op ons. We bezoeken palliatieve patienten, bedlegerige patienten, rolstoelaptienten, doen wondzorg, stomazorg en verpleegtechnische handelingen. Het lijkt op het eerste zicht misschien allemaal overweldigend veel en ingewikkeld. Gelukkig werk je in een team waar je kan rekenen op je collega's. Graag helpen we je goed opweg. Niet alleen met de verpleegkundige zorgen op de werkvloer. Ook helpen we met je zelfstandige statuut als je nog nooit gewerkt hebt als zelfstandig verpleegkundige.

  • Zelfstandig logopedist(e) (SINT-KATHERINA-LOMBEEK)

    Regio: SINT-KATHERINA-LOMBEEK

    Bedrijf: PRAKTIJK DE KLAPROOS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt in een groepspraktijk De Klaproos waardoor je als zelfstandige toch kan terugvallen op een team en collega’s met wie je kan samenwerken. Naast doorverwijzingen van cliënten/patiënten via de (kinder)psychologen en ergotherapeut zal je vooral je eigen praktijk kunnen uitbouwen.

  • KELNERS BANKETTEN (STUDENTEN OF FLEXI'S) (DWORP)

    Regio: DWORP

    Bedrijf: KASTEEL GRAVENHOF

    Type: Flexijob

    U versterkt ons team bij grotere events, gaande van huwelijks-, communie- en verjaardagsfeesten tot bedrijfsevents en brunches. U staat in voor de bediening in de zaal. U ruimt ook af en stelt eventueel de zaal opnieuw op voor een volgend event. Het uurrooster is variabel en wordt één week op voorhand meegedeeld.

Zoek naar antwoorden van COMPAGNIE POUR RIRE in sociale netwerken
Look for responds of COMPAGNIE POUR RIRE in social networks

Lees alle opmerkingen voor COMPAGNIE POUR RIRE. Laat een reactie achter voor COMPAGNIE POUR RIRE. COMPAGNIE POUR RIRE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for COMPAGNIE POUR RIRE. Leave a respond for COMPAGNIE POUR RIRE. COMPAGNIE POUR RIRE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie COMPAGNIE POUR RIRE op de google maps. Adres en contacten COMPAGNIE POUR RIRE
Location of COMPAGNIE POUR RIRE on the google maps. Address and contacts of COMPAGNIE POUR RIRE

Andere gerelateerde bedrijven als come COMPAGNIE POUR RIRE COMPAGNIE POUR RIRE: ANNE-MARIE DAVESNE | Phidani Software SPRL | PIERRE SCHLSSE | COIFFURE JACKIE | A.T.-Technics

Other related companies as COMPAGNIE POUR RIRE: ANNE-MARIE DAVESNE | Phidani Software SPRL | PIERRE SCHLSSE | COIFFURE JACKIE | A.T.-Technics

COMPAGNIE POUR RIRE is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is COMPAGNIE POUR RIRE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01499053955. Het bedrijf COMPAGNIE POUR RIRE bevindt zich op het adres: PLACE DU SABLON 9; 5030; GEMBLOUX. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 661,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 874,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Zalen voor culturele evenementen. Producten gemaakt in COMPAGNIE POUR RIRE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van COMPAGNIE POUR RIRE is Diversen Detailhandel, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van COMPAGNIE POUR RIRE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van COMPAGNIE POUR RIRE, openstaande posities, locatie van COMPAGNIE POUR RIRE op de kaart.

COMPAGNIE POUR RIRE is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is COMPAGNIE POUR RIRE, company assigned to the tax number BE01499053955. The company COMPAGNIE POUR RIRE is located at the address: PLACE DU SABLON 9; 5030; GEMBLOUX. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 661,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 874,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Zalen voor culturele evenementen. Products created in COMPAGNIE POUR RIRE were not found.
The main activity of COMPAGNIE POUR RIRE is Miscellaneous Retail, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of COMPAGNIE POUR RIRE is not available. You also can look at reviews of COMPAGNIE POUR RIRE, open positions, location of COMPAGNIE POUR RIRE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over COMPAGNIE POUR RIRE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf COMPAGNIE POUR RIRE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about COMPAGNIE POUR RIRE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company COMPAGNIE POUR RIRE, employees, financial statistics.