GONZALEZ

Particuliere bedrijvenBosbouw • GONZALEZ
Private companiesForestry • GONZALEZ

Contactgegevens GONZALEZ: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GONZALEZ: address, phone, fax, email, website, opening hours

GONZALEZ

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DIKSMUIDELAAN 34B14; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22179952 (+32-22179952) 22179952 (+32-22179952)

Fax (fax): +32 (16) 116-24-41 +32 (16) 116-24-41

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GONZALEZ: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GONZALEZ"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GONZALEZ"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GONZALEZ, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GONZALEZ. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GONZALEZ, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GONZALEZ. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GONZALEZ
Products information GONZALEZ

BTW identificatienummer (tax): BE09231781005
Ondernemingsnummer: 6063049316
Hoofdstad (capital): 694,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 597,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in GONZALEZ zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Groenten and fruit Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GONZALEZ
(Get full report from official database of BE for GONZALEZ)

Aanvulling soorten activiteiten voor GONZALEZ
Addition kinds of activities for GONZALEZ

651200. Niet-residentiële bouwbedrijven | Nonresidential building operators
20460403. hydrol | Hydrol
24290302. Kiezelmolen | Shingle mill
28440000. Toilet preparaten | Toilet preparations
34979904. Gouden folie of blad | Gold foil or leaf
38120112. Schuif de hellingindicatoren | Glide slope indicators
51130307. Sanitaire voedsel containers | Sanitary food containers
73490201. Akoestische tegelreiniging | Acoustical tile cleaning service
76992212. Reparatie van lasapparatuur | Welding equipment repair

Werken bij GONZALEZ: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GONZALEZ: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GONZALEZ. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GONZALEZ. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoper Beenhouwerij Colruyt Boom (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Binnen de beenhouwerij leidt een hecht team jou de eerste weken op. Samen met de beenhouwers maak jij bestellingen en bereidingen klaar. Je bewaakt de kwaliteit van de vleesgerechten en zorgt ervoor dat de beenhouwerij er steeds netjes bij ligt. Wanneer je ingewerkt bent in het team sta je in voor een deel van het stockbeheer. Je vult de voorraad tijdig aan en bestelt het nodige vlees en kruiden. Daarnaast verzorg je ook de etikettering van de producten, aangezien we onze prijzen dagelijks aanpassen aan de concurrentie. Je leest ook barcodes van nieuwe producten in om bijvoorbeeld te achterhalen van welke leverancier ze afkomstig zijn. Je neemt initiatief, denkt na over commerciële acties en organiseert degustaties. Je hebt een passie voor het vak en vindt het heel belangrijk dat de klant tevreden is over jullie producten.

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • ELEKTRICIEN REGIO MENEN (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands. Je beschikt over een rijbewijs B (voor verplaatsing naar de locaties) Je hebt een technische opleiding elektriciteit genoten of je bent gelijkwaardig door minstens 1 jaar praktijkervaring als industrieel elektricien. Je bent meteen beschikbaar. Je bent bereid om 's morgens om 5u te vertrekken.

  • Hulpmecanicien (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Samen met een collega van de Werkplaats HVAC en Sanitair zorg je mee voor de optimale werking van HVAC-installaties in de gebouwen van de KU Leuven. Je biedt ondersteuning bij het mechanisch onderhoud aan HVAC-installaties. Dat houdt in: filters vervangen ventilatiegroepen reinigen lagers smeren riemen en lagers vervangen Je biedt ondersteuning bij het mechanisch accidenteel onderhoud aan HVAC-installaties. Bedrijfsprofiel: Bij de Technische Diensten beheren meer dan 400 collega's het patrimonium van KU Leuven. We verzorgen het onderhoud van honderden gebouwen en werken mee aan de ontwikkeling van nieuwe sites. Zo werken we een dag in een historische bibliotheek en de volgende in een hypermodern labo. De Facilitaire Diensten (afdeling van de Technische Diensten) garanderen een kwaliteitsvolle, competitieve en professionele ondersteunende dienstverlening zowel op technisch vlak als op logistiek vlak, ter ondersteuning van de kerntaken van de universiteit.

  • Randstad zoekt technisch talent voor Engie! (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je ervaring en interesse in één van de volgende technische domeinen? Aarzel niet en bezorg ons jouw recente cv! HVAC/koeling elektromechanica elektriciteit piping automatisatie ingenieurs meet-en regeltechniek mechanica sprinklers security en data pijpfitten/lassen werkvoorbereiding

  • student verkoper herfstvakantie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES

    Type: Studentenjob

    Zoek jij een studentenjob tijdens de herstvakantie 2018? Voor een zeer mooie koekjes- en chocolade winkel te Brugge zoeken wij dynamische studenten Taken klantenonthaal, degustaties van producten, advies winkelinrichting, productuitstalling, ontvangst leveringen, voorraadbeheer afrekenen aan de kassa

  • Student slagerij te Avelgem (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Studentenjob

    Student gezocht voor slagerij regio Avelgem. Jouw taken : Je vult de toonbank aan Je bestelt de klanten Je doet kassawerk Je zorgt mee voor een propere winkel en atelier Je maakt eenvoudige bereidingen (hamburgers maken, brochettes steken enz.) Jouw uurrooster : Je bent elk weekend 1 dag beschikbaar - exacte invulling te bespreken Tijdens de vakanties kan je meer ingeschakeld worden

  • Jobstudent Collection Agent Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: FLANDERIJN

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek naar een studentenjob voor komende zomer en/of tijdens het academiejaar in een jong en dynamisch bedrijf binnen een informele werksfeer? Contacteer ons dan snel voor één van onze beschikbare plaatsten voor jobstudenten. In deze functie bel je mensen op die hun factuur niet hebben betaald. Op een professionele en doelgerichte wijze zoek je samen met de debiteur naar een oplossing voor zijn/haar openstaande schulden rekening houdend met de wensen van de opdrachtgever en de mogelijkheden van de debiteur. Hierbij treed je zowel telefonisch als schriftelijk in contact met opdrachtgevers en debiteuren, vooral in het Nederlands en het Frans. Tweetalige studenten met een flair voor rechten hebben een plus. Maar dit is niet noodzakelijk. Verbaal sterk zijn en logisch denken zijn de voornaamste troeven.

  • Kelner (SINT-MICHIELS)

    Regio: SINT-MICHIELS

    Bedrijf: DE TRUTSELAAR

    Type: Studentenjob

    Je helpt mee met de bediening, tafels afruimen, drank en eten inzetten, afrekenen

  • Teamleader - Zelfstandig Accountant voor kwaliteitsvol kantoor (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Heeft u al een stevige ervaring opgedaan in een accountants - of boekhoudkantoor, maar bent u er klaar voor om uw kennis en ervaring naar een nieuw niveau te brengen? Heeft u hiernaast ook ervaring opgedaan met het aansturen van een team? Dan is deze accountants groep met een vestiging in regio Turnhout mogelijk een interessante optie! In dit accountantskantoor ligt de standaard op een kwalitatieve dienstverlening naar het cliënteel toe. Dit reflecteert zich dan ook in de medewerkers die deel uitmaken van de groep, een team van ± 100 experts die verspreid zijn over de verschillende vestigingen. Waar ze in dit kantoor op inzetten? Deze mensen naar een nieuw niveau brengen met behulp van ondersteuning en opleidingen. Lijkt het u interessant om een deel uit te maken van het team in dit kantoor? Lees hier dan zeker even verder over de functie details en het aanbod! Teamleader / Zelfstandig Accountant in dit Accountantskantoor - De verantwoordelijkheden U zult in deze functie de kans krijgen om aansturing te geven aan een team. U zult zowel zicht houden op de planning en deadlines van deze medewerkers, en hun voorbereidingswerk controleren. Ook houdt u duidelijk zicht op het rendement van het team en stuurt bij waar nodig. Hiernaast bent u verantwoordelijk voor het bespreken van de jaarrekeningen met de klant, evenals het formuleren van de nodige adviezen en ook deze bediscussiëren met de klanten. U zult deze ook bijstaan met de fiscale controles.

  • HULPBOEKHOUDER MET ERVARING (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Als Accountant sta je in voor : debiteurenbeheeer boeken van het financieel dagboek hulp in de voorbereiding boekhoudkundige, financiële en fiscale audits beheer verzekeringen en fleetpark algemene boekhouding in samenwerking met de hoofdboekhouder Ben jij die gedreven, enthousiaste medewerker in de boekhouding? reageer dan graag via onze website : www.selecthr.be contactpersoon : [email protected]     Bedrijfsprofiel: Onze klant, fabrikant en distributeur internationaal actief wensen hun team uit te breiden. Zij zijn op zoek naar een ACCOUNTANT.  

  • Hospitality Manager Brouwerij De Koninck (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Duvel Moortgat

    Type: Vaste Job

    Brouwerij De Koninck is reeds enkele jaren in volle evolutie. Met de vernieuwing van de brouwzaal, de opening van het bezoekerscentrum, de introductie van de ambachten, … spreken we niet alleen meer over een stadsbrouwerij maar over de nieuwe place-to-be op het Nieuw Zuid in Antwerpen. Het brouwerijmuseum staat niet alleen gekend voor de brouwerijtour, maar ook voor de shop met al onze bieren en gadgets, de gezellige bar en binnenstraat en een ideale evenementenlocatie. Als Hospitality Manager, leid je alles in goede banen zodat bezoekers in een toekomst een nog betere score geven op Tripadvisor dan de huidige 4,5! Ons smaakprofiel: Je stuurt een team van een 8tal vaste medewerkers aan die instaan voor het dagelijks reilen en zeilen van het bezoekerscentrum. Je wordt hierbij ondersteund door onder andere een operationeel, -event en shopmanager. Het team wordt geregeld versterkt met tijdelijke extra medewerkers (bar, events, shop). Je volgt de financiële resultaten en andere KPI’s (aantal bezoekers, events, …) nauwgezet op en onderneemt de nodige acties om de doelstellingen te bereiken. Je bent verantwoordelijk voor een nog betere positionering en groei van de brouwerij en onderneemt commerciële initiatieven om dit te bereiken. Je werkt hiervoor nauw samen met verschillende partners binnen de Duvel Moortgat groep alsook extern (reisbureaus, toeristische verenigingen, stad Antwerpen, media, …) Je bent dé ambassadeur van brouwerij De Koninck en draagt het merk uit. Je leidt of werkt mee aan projecten die de brouwerij verder doen evolueren. Dit kan over zeer uiteenlopende thema’s gaan zoals veiligheid, vernieuwingen in de brouwerijtour, ticketsysteem, nieuwe shopartikelen, inrichting, … Je rapporteert aan de algemeen directeur van de site in Antwerpen

Zoek naar antwoorden van GONZALEZ in sociale netwerken
Look for responds of GONZALEZ in social networks

Lees alle opmerkingen voor GONZALEZ. Laat een reactie achter voor GONZALEZ. GONZALEZ bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GONZALEZ. Leave a respond for GONZALEZ. GONZALEZ on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GONZALEZ op de google maps. Adres en contacten GONZALEZ
Location of GONZALEZ on the google maps. Address and contacts of GONZALEZ

Andere gerelateerde bedrijven als come GONZALEZ GONZALEZ: RAYMOND VAN DEN BOSCH | Avid-Vlaams Videoteam | OTILIA CISMAS | GAR LUYTEN-BREMS BVBA | PHOTO VELLE

Other related companies as GONZALEZ: RAYMOND VAN DEN BOSCH | Avid-Vlaams Videoteam | OTILIA CISMAS | GAR LUYTEN-BREMS BVBA | PHOTO VELLE

GONZALEZ is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GONZALEZ, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09231781005. Het bedrijf GONZALEZ bevindt zich op het adres: DIKSMUIDELAAN 34B14; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 694,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 597,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Groenten and fruit Gh. Producten gemaakt in GONZALEZ zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GONZALEZ is Bosbouw, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GONZALEZ is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GONZALEZ, openstaande posities, locatie van GONZALEZ op de kaart.

GONZALEZ is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is GONZALEZ, company assigned to the tax number BE09231781005. The company GONZALEZ is located at the address: DIKSMUIDELAAN 34B14; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 694,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 597,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Groenten and fruit Gh. Products created in GONZALEZ were not found.
The main activity of GONZALEZ is Forestry, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of GONZALEZ is not available. You also can look at reviews of GONZALEZ, open positions, location of GONZALEZ on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GONZALEZ, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GONZALEZ, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GONZALEZ, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GONZALEZ, employees, financial statistics.