CORNEIL FUMAL

Contactgegevens CORNEIL FUMAL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CORNEIL FUMAL: address, phone, fax, email, website, opening hours

CORNEIL FUMAL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE PETIT AAZ 26; 4680; OUPEYE, België

Telefoon (phone): 42784003 (+32-42784003) 42784003 (+32-42784003)

Fax (fax): +32 (50) 454-87-77 +32 (50) 454-87-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CORNEIL FUMAL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CORNEIL FUMAL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CORNEIL FUMAL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CORNEIL FUMAL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CORNEIL FUMAL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CORNEIL FUMAL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CORNEIL FUMAL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CORNEIL FUMAL
Products information CORNEIL FUMAL

BTW identificatienummer (tax): BE04464263916
Ondernemingsnummer: 8715698242
Hoofdstad (capital): 524,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 279,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Producten die in CORNEIL FUMAL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Groenten and fruit Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CORNEIL FUMAL
(Get full report from official database of BE for CORNEIL FUMAL)

Aanvulling soorten activiteiten voor CORNEIL FUMAL
Addition kinds of activities for CORNEIL FUMAL

2043. Granen ontbijt eten | Cereal breakfast foods
784100. Videobandverhuur | Video tape rental
17819900. Waterputboren, nec | Water well drilling, nec
33669908. Machines gietstukken, koper of koper-base legering | Machinery castings, copper or copper-base alloy
38250236. Testapparatuur voor elektronische en elektrische circuits | Test equipment for electronic and electrical circuits

Werken bij CORNEIL FUMAL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CORNEIL FUMAL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CORNEIL FUMAL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CORNEIL FUMAL. Looking for open vacancies in other companies

  • Quality Support Officer (WELLEN)

    Regio: WELLEN

    Bedrijf: ITZU JOBS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je staat in voor het beheer en het continu verbeteren van het document management systeem; - Je zorgt voor de opmaak van documenten voor kwaliteit en voedselveiligheid; - Je assisteert bij interne en externe klachtenafhandeling en continue verbeteringsprojecten; - Je bent verantwoordelijk voor de kalibraties van meetinstrumenten; - Je werkt mee aan interne en externe kwaliteitsaudits.

  • Dedicated account medewerker - M/V (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO BRUXELLES ETTERBEEK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote logistieke klant te Brucargo zijn wij op zoek naar een dedicated account medewerker: Aanbod: Een internationaal en dynamisch bedrijf met doorgroeimogelijkheden (horizontaal en verticaal). Een voltijdse functie voor een tijdelijke tewerkstelling Een werkweek van maandag tot vrijdag met wisselende shiften tussen 8u en 18u. Een aantrekkelijk loon, maaltijdcheques, vergoeding woon-werkverkeer, etc. Takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en coördinatie van “special zendingen” (zware, breekbare, waardevolle of tijdkritische zendingen) voor grote klanten (+ €250K per jaar). Je staat in voor de facturatie. Je hebt nauwgezet contact met de verschillende klanten (voornamelijk via mail). Je tracht bij vragen en/ of problemen een gepast antwoord te bieden of een oplossing te zoeken.

  • Schoonmaker /38 uren (DENDERLEEUW)

    Regio: DENDERLEEUW

    Bedrijf: TEMPO-TEAM AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een schoonmaker voor een winkel in Denderleeuw. Steek jij graag de handen uit de mouwen en houd jij van poetsen Je zal instaan voor algemene schoonmaak van van de winkelruimte, bureau's, sanitair, eetruimtes, polyvalente ruimtes, .... Een kein overzicht van mogelijke taken: vuilbakken ledigen, dweilen, stofzuigen, toiletten reinigen,.. U zal werken van maandag tot zaterdag (dinsdag vrije dag), full time 38 uren/week

  • Kantoorverantwoordelijke (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oudenaarde zijn we op zoek naar een office manager Je staat in voor de coördinatie van de werking binnen het boekhoudkantoor Je staat in voor agendabeheer, websitebeheer, mailings, telefonie, digitaal archief Je staat in contact met het ondernemingsloket Daarnaast ook basiswerk boekhouden: input van gegevens en btw-aangifte Je staat in voor alle taken met betrekking tot de werking van het kantoor en gaat deze optimaliseren 

  • Eerste Verkoper - Meubelzaak - Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als logistiek medewerker bij sta je in voor : Het adviseren, helpen en begeleiden in de keuze van de klanten hun aankoop, Het controleren van de leveringen, Inéén knutselen van de meubelen, Opbouw in de winkel, ... Daarnaast ben je eveneens het aanspreekpunt voor de klanten bij al hun vragen... Daarnaast leidt u het team van verkopers

  • Bachelor/ Master studenten (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: Recrewtment

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf gelegen aan de Leuvensesteenweg in Boortmeerbeek binnen de automobielsector zijn wij op zoek naar studenten, 18+, met minstens een Bacheloropleiding die zich minimaal één dag per week kunnen vrijmaken voor administratieve taken. Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van verschillende diensten. Je volt dossiers aan van A tot Z en controleert deze. Je beheert het klassement. Je neemt binnenkomende telefoons op en schakelt door. Je zorgt voor data input en opvolging

  • Tekenaar - min 1 dag per week - Regio Gent (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Tijdens deze studentenjob ga je aan de slag met AUTOCAD, STABICAD en eventueel REVIT. Je verricht tekenwerk (grondplannen, principeschema's, ...) en helpt jouw collega's waar nodig.

  • Stage Recruitment Consultant (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1672891-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt.   Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt.   Als stagair(e) recruitment consultant ben je samen met je team verantwoordelijk voor de interne (Trifinance) en externe (klanten) recruitment opdrachten: Je hebt contact met onze klanten, zoekt pro-actief naar kandidaten, screent hun competenties tijdens interviews en maakt een verslag op over deze kandidaten; Je bent verantwoordelijk voor de A-Z opvolging van onze kandidaten en sollicitaties; Je bouwt een netwerk op van finance professionals en wordt hun trusted partner in hun zoektocht naar nieuwe uitdagingen; Als een business partner onderhoud je contacten met onze klanten; Je wordt betrokken bij de verdere ontwikkeling van onze intake initiatieven: communicatie, interne projecten, events, etc. Ben je sterk in communicatie? Ben je gepassioneerd door het maken van de juiste match tussen kandidaat en klant? Ben je klantgericht en geïnteresseerd in het ontmoeten van mensen? Ben je resultaatgericht, pro-actief en weet je van aanpakken? Heb je zin om een ambitieus en gepassioneerd team te versterken?

  • Hoofdboekhouder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: VISIT BRUSSELS

    Type: Vaste Job

    visit.brussels is het agentschap voor toerisme van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het heeft tot doel het imago van de hoofdstad van 500 miljoen Europeanen te promoten en te versterken en het aantal bezoekers in de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest te verhogen. Het Departement: Het Departement Operating & Financial omvat de afdelingen boekhouding, personeelszaken, inkoop, IT, administratie, juridische zaken en gebouwenbeheer. De dienst Boekhouding beheert de algemene, analytische en begrotingsboekhouding van de verschillende diensten met behulp van hetzelfde softwarepakket. Het ontwikkelt een analytische boekhouding per evenement en per actie volgens de behoeften van de organisatie. Het beheert de begrotingsplanning en kwijt zich van de boekhoudkundige verplichtingen eigen aan vzw’s. Het zorgt voor de follow-up van de subsidies en de rechtvaardiging ervan bij de overheid. Plaats in het bedrijf: De Accounting Supervisor is afhankelijk van en werkt actief samen met de CFO. De voornaamste opdracht van deze dienst bestaat erin een volledige boekhouding te voeren overeenkomstig, enerzijds, de wet van 2 mei 2002 betreffende de verenigingen zonder winstoogmerk en, anderzijds, de organieke ordonnantie van 23 februari 2006 houdende de bepalingen die van toepassing zijn op de begroting, de boekhouding en de controle. (OOBBC). Zie volledige functiebeschrijving als bijlage.

  • keukenmedewerker (ZUIENKERKE)

    Regio: ZUIENKERKE

    Bedrijf: DE GROTE STOVE

    Type: Vaste Job

    Verzorgen van de koude kant in de keuken , voorbereidingen doen voor de feesten , hapjes maken ...................................

  • Zelfstandig kantoorhouder in arrondissement Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.? Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • EMPLOYé ADMINISTRATIF FRANçAIS - ANGLAIS POUR LES SERVICES COMMANDE ET FACTURATION-EXPEDITION H/F (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Adecco Personnel Services

    Type: Werfreserve

    Vous recherchez un poste d'Employé administratif dans la région de Mouscron ? Vous êtes polyvalent, autonome, et vous maîtrisez très bien l'anglais ? Voici une fonction d'Employé administratif pour les services Commande et Facturation-expédition h/f susceptible de répondre à vos attentes. Dans le cadre du passage de l'ERP actuel vers SAP, les équipes de notre client seront largement mobilisées pendant plusieurs mois. Vous rejoindrez donc les services Commande et Facturation-expédition h/f durant la durée du projet (minimum jusque fin avril). VOTRE FONCTION : - Vous intervenez en transversal sur 2 services de la SUPPLY CHAIN : le service Commandes, et le service Facturation-Expéditions. - Vous assurez diverses tâches administratives et logistiques telles que : o Encodage : mise à jour des prix, contrôle des commandes en cours lors de la libération de lots par le laboratoire (modification des délais liés aux commandes, …). o Contrôle des factures des transporteurs. o Reporting : suivi des livraisons par la maison-mère ; des délais de livraison vers les clients, des commandes non-confirmées,… o Gestion des expéditions : préparation des picking-lists, préparation des factures, transports express, … - Vous fournissez un service optimal et êtes responsable de l’administration efficace et correcte liée à ces activités. - Vous travaillez avec différents outils informatiques (AS400, Excel, SAP). - Vous êtes en contact régulier avec notre maison-mère en Allemagne à qui vous fournissez un feed-back sur le suivi logistique des commandes à l’expédition. - Vous êtes force de proposition en termes d’amélioration des processus. - Vous faites partie d’une équipe et collaborez avec vos collègues pour assurer la continuité du service client. A ce titre, vous assurez le remplacement ponctuel de vos collègues sur leurs tâches propres.

Zoek naar antwoorden van CORNEIL FUMAL in sociale netwerken
Look for responds of CORNEIL FUMAL in social networks

Lees alle opmerkingen voor CORNEIL FUMAL. Laat een reactie achter voor CORNEIL FUMAL. CORNEIL FUMAL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CORNEIL FUMAL. Leave a respond for CORNEIL FUMAL. CORNEIL FUMAL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CORNEIL FUMAL op de google maps. Adres en contacten CORNEIL FUMAL
Location of CORNEIL FUMAL on the google maps. Address and contacts of CORNEIL FUMAL

Andere gerelateerde bedrijven als come CORNEIL FUMAL CORNEIL FUMAL: MUTUALITE SOCIALISTE | De Decker Metalcon | YVON CRISPEELS | KRIBBE ST.JOZEF | Kroontje ('t)

Other related companies as CORNEIL FUMAL: MUTUALITE SOCIALISTE | De Decker Metalcon | YVON CRISPEELS | KRIBBE ST.JOZEF | Kroontje ('t)

CORNEIL FUMAL is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CORNEIL FUMAL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04464263916. Het bedrijf CORNEIL FUMAL bevindt zich op het adres: RUE PETIT AAZ 26; 4680; OUPEYE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 524,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 279,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Groenten and fruit Gh. Producten gemaakt in CORNEIL FUMAL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CORNEIL FUMAL is Diversen Detailhandel, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CORNEIL FUMAL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CORNEIL FUMAL, openstaande posities, locatie van CORNEIL FUMAL op de kaart.

CORNEIL FUMAL is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is CORNEIL FUMAL, company assigned to the tax number BE04464263916. The company CORNEIL FUMAL is located at the address: RUE PETIT AAZ 26; 4680; OUPEYE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 524,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 279,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Groenten and fruit Gh. Products created in CORNEIL FUMAL were not found.
The main activity of CORNEIL FUMAL is Miscellaneous Retail, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of CORNEIL FUMAL is not available. You also can look at reviews of CORNEIL FUMAL, open positions, location of CORNEIL FUMAL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CORNEIL FUMAL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CORNEIL FUMAL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CORNEIL FUMAL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CORNEIL FUMAL, employees, financial statistics.