GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG
Private companiesTobacco Products • GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

Contactgegevens GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: address, phone, fax, email, website, opening hours

GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Jacques Rayé 19 Box 5; 1030; Bruxelles (Schaerbeek), België

Telefoon (phone): 02 241 55 27 (+32-02 241 55 27) 02 241 55 27 (+32-02 241 55 27)

Fax (fax): 02 241 55 27 (+32-02 241 55 27) 02 241 55 27 (+32-02 241 55 27)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG
Products information GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

BTW identificatienummer (tax): BE07906829833
Ondernemingsnummer: 2180480957
Hoofdstad (capital): 261,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 745,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Graphologists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG
(Get full report from official database of BE for GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG)

Aanvulling soorten activiteiten voor GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG
Addition kinds of activities for GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

3241. Cement, hydraulisch | Cement, hydraulic
09129908. Pollack, vangst van | Pollack, catching of
35560108. Melkverwerkende machines, niet inbegrepen | Milk processing machinery, nec
38250305. Elektrische meetapparatuur | Electrical power measuring equipment
42120000. Lokale vrachtwagens, zonder opslag | Local trucking, without storage
73891006. Telefoonboek distributie, contract of tarief basis | Telephone directory distribution, contract or fee basis
76991501. Verrekijkers en andere optische goederen reparatie | Binoculars and other optical goods repair

Werken bij GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Looking for open vacancies in other companies

  • Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.

  • VERPAKKER TEXTIELSECTOR WEEKEND (RUISELEDE)

    Regio: RUISELEDE

    Bedrijf: FORUM JOBS AALTER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een textielbedrijf in de regio zijn wij bij Forum Jobs opzoek naar een verpakker. Volgende taken behoren tot je takenpakket: producten verpakken: verschillende maten, dozen, aantal stuks/doos Kwaliteitscontrole is alles netjes zijn er geen fouten Is het formaat correct Zijn de labels correct Dozen stapelen op de paletten volgens de juiste instructies Lezen + begrijpen van de productiebon

  • Immobilien medewerker M/V (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: ADEQUAT AALST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je neemt de telefoons op - Je bezoekt de panden met de klanten - Je plaatst nieuwe huizen op de site

  • Operator schaafmachine (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Operator: ? Bedien en bevoorraad je één of meerdere vooraf afgestelde (half)automatische machines voor de bewerking of het maken van allerlei verschillende artikelen. ? Bewaak je de productieparameters. ? Stuur je afwijkingen bij. ? Maak je de juiste mix van grondstoffen. ? Volg je het aanmaak- bereidings- inpak- of afvulproces. ? Controleer je in alle stadia de productkwaliteit. ? Onderhoud en reinig je de machines.

  • HUISHOUDHULP (M/V) HANSBEKE (voltijds) (HANSBEKE)

    Regio: HANSBEKE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) deeltijds/voltijds Izegem,Rumbeke,Roeselare (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Jobstudent verkoper bakkerij (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: ADECCO TORHOUT

    Type: Studentenjob

    Op zoek naar een functie als jobstudent verkoper in een bakkerij in regio Torhout? Lees dan snel verder want wij zijn namelijk op zoek naar een student verkoper om te werken in een bakkerij te Torhout. Taken: bestellen van klanten aan de toonbank aanvullen van het brood en boterkoeken afwegen van chocolade, pralines, wafels,... afrekenen aan de kassa

  • Student weekends - verkoop van schoenen te Sint-Kruis (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Onze klant zoekt een dynamische en communicatieve student die graag als hulp wil werken in de verkoop van schoenen. Je werkt doorheen het jaar in het weekend en eventueel woensdagnamiddagen in de winkel in Sint-Kruis. Je taken bestaan o.a. uit : Klanten vriendelijk begroeten en eventueel te woord staan bij vragen en schoenenkeuze Stockwerk Meehelpen voorbereiden om de nieuwe collectie in de winkel te etaleren Allround hulp in de winkel ....

  • Vuloperator (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: Konvert Interim Lokeren

    Type: Vaste Job

    Voor een chemisch bedrijf in Zele zijn wij op zoek naar een machinebedienaar voor de vul- en verpakkingsinstallaties. De vuloperator staat in voor de correcte, veilige en efficiënte werking van ofwel de vullijn, ofwel de verpakking operatie. Jouw takenpakket: -Je assisteert bij het verrichten van alle kwaliteitsvereisten voor het vervullen van het ISO9001 kwaliteitssysteem. - Je volgt nauwgezet de toegewezen controles en evaluaties op. - Je meldt probleemsituaties en verricht corrigerende acties indien inbreuken t.o.v. de ISO9001 procedures of principes worden vastgesteld. - Je controleert de grondstoffen aan de hand van de gegevens op de productiebon. - Je verdeelt en organiseert je werk om een optimaal rendement met de gewenste kwaliteit te bekomen. - Je voert alle werkzaamheden uit volgens de geldende veiligheids- en fabrieksvoorschriften en volgens de geldende milieu vergunning en zoneringsvoorschriften. - Je zorgt voor orde en netheid aan de lijn. - Je volgt het productieblad strikt op.

  • Commercieel Medewerker Binnendienst (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: SELECT HR

    Type: Vaste Job

    In de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst behoren volgende taken tot jouw takenpakket: - Realiseren van vastgelegde verkoopdoelstellingen - Het verstrekken van informatie aan (potentiële) klanten, leveranciers, distributeurs en agenten bij de verkoop van eindproducten; opmaak van offertes en orderbevestigingen in samenwerking met externe sales collega’s. - Waken over minimumvoorraden en tijdige bestellingen bij leveranciers en/of levering bij de klant door overleg met en opvolging van de productie. - Verwerking, controle, opvolging van orders, facturatie,… in SAP. - Tijdig en correct regelen van transport en bijhorende documenten. - Rapportering en administratie Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een gezond en groeiend bedrijf in Beerse, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst . Heb jij ervaring binnen een productie omgeving? Ben je op zoek naar een functie dat verschillende uitdagingen biedt? Ben je communicatief vaardig, en werk je graag in een breed takenpakket? Pas je in een omgeving waar men teamwork en samenwerking hoog in het vaandel draagt? Aarzel niet, en solliciteer op deze boeiende, uitdagende functie! Stuur snel je CV naar [email protected]!

  • Technieker Plaatsen Ramen en Deuren (KORTESSEM)

    Regio: KORTESSEM

    Bedrijf: AMERICA CONSTRUCT WINDOW DIVISION

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding voor het plaaten en monteren van ramen, deuren, rolluken en zonneweringen.

  • Reservation en Office Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: HERBERT FOUNDATION

    Type: Zelfstandige activiteit

    Herbert Foundation is op zoek naar een freelance Reservation en Office Manager. Het betreft gevarieerde coördinerende en administratieve taken. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van het vrijwilligersteam (gidsen en toezichters), het opmaken van de planning en de opvolging van de bijhorende administratie. Je ben verantwoordelijk voor het aansturen van de baliemedewerker. Je beheert de reservaties van groepsbezoeken en de inschrijvingen voor events. Je bent verantwoordelijk voor de zakelijke werking van de balie (kassa afrekeningen, facturatie groepsbezoeken, kostenstaten vrijwilligers). Je behoudt een overzicht op het budget van de balie (inkomsten, uitgaves) en de bezoekersaantallen. Als Office Manager sta je in voor het beheer van de voorraad en stock van bureaubenodigdheden, het plaatsen van bestellingen, het opvolgen van internationale verzendingen en het superviseren van de netheid van de Ontvangst en tentoonstellingsruimte.

Zoek naar antwoorden van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG in sociale netwerken
Look for responds of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG in social networks

Lees alle opmerkingen voor GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Laat een reactie achter voor GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. Leave a respond for GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG. GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG op de google maps. Adres en contacten GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG
Location of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG on the google maps. Address and contacts of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG

Andere gerelateerde bedrijven als come GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: ETS. LESAGE | GASTRO DINNER | TWEEWIELER CENTER GOETHALS BVBA | Salien H | FOTOSTUDIO PERSOONS

Other related companies as GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG: ETS. LESAGE | GASTRO DINNER | TWEEWIELER CENTER GOETHALS BVBA | Salien H | FOTOSTUDIO PERSOONS

GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07906829833. Het bedrijf GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG bevindt zich op het adres: Rue Jacques Rayé 19 Box 5; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 261,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 745,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Graphologists. Producten gemaakt in GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is Tabaksproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, openstaande posities, locatie van GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG op de kaart.

GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, company assigned to the tax number BE07906829833. The company GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is located at the address: Rue Jacques Rayé 19 Box 5; 1030; Bruxelles (Schaerbeek). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 261,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 745,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Graphologists. Products created in GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG were not found.
The main activity of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is Tobacco Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG is not available. You also can look at reviews of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, open positions, location of GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GRAPHO CONSULT-M WAGMAN AG, employees, financial statistics.