PATRICK GOEMINNE

Particuliere bedrijvenDiversen Detailhandel • PATRICK GOEMINNE
Private companiesMiscellaneous Retail • PATRICK GOEMINNE

Contactgegevens PATRICK GOEMINNE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PATRICK GOEMINNE: address, phone, fax, email, website, opening hours

PATRICK GOEMINNE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BRUSSELSESTEENWEG 70; 9090; MELLE, België

Telefoon (phone): 92316200 (+32-92316200) 92316200 (+32-92316200)

Fax (fax): +32 (15) 133-97-32 +32 (15) 133-97-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PATRICK GOEMINNE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PATRICK GOEMINNE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PATRICK GOEMINNE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PATRICK GOEMINNE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PATRICK GOEMINNE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PATRICK GOEMINNE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PATRICK GOEMINNE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PATRICK GOEMINNE
Products information PATRICK GOEMINNE

BTW identificatienummer (tax): BE07271545410
Ondernemingsnummer: 5305816650
Hoofdstad (capital): 830,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 641,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in PATRICK GOEMINNE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Goederenvervoer over de weg

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PATRICK GOEMINNE
(Get full report from official database of BE for PATRICK GOEMINNE)

Aanvulling soorten activiteiten voor PATRICK GOEMINNE
Addition kinds of activities for PATRICK GOEMINNE

22950202. Tape, gelakt: kunststof, en andere gecoat (behalve magnetisch) | Tape, varnished: plastic, and other coated (except magnetic)
31990106. korte slobkousen | Spats
34990107. Kluisjes of kisten, metaal | Safe deposit boxes or chests, metal
36459903. Bureau lampen | Desk lamps
38610105. Grafische kunstplaten, gevoelig | Graphic arts plates, sensitized
56999907. Vierkante danskleding | Square dance apparel
76929902. solderen | Brazing
96510100. Financieel regelgevend agentschap | Financial regulatory agency

Werken bij PATRICK GOEMINNE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PATRICK GOEMINNE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PATRICK GOEMINNE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PATRICK GOEMINNE. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderbeheerder (m/v) (SINT-KRUIS-WINKEL)

    Regio: SINT-KRUIS-WINKEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Orderbeheerder op de dienst Klantenrelaties zijn dit je taken: Beheer van de inkomende bestellingen; Berekening van de levertijden; Opvolging van de materiaaldoorstroming van de bestellingen zodat de levertermijn behaald wordt; Prioriteiten van de klanten achterhalen en afstemmen met de dienst Programmatie; Opdracht geven om afgewerkt materiaal te laten verzenden volgens de klantenspecificaties; Opvolging van de bestelling en feedback geven aan de klant.

  • Administratief Bediende dienst na-verkoop (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS AALST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Samen met onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor tewerkstelling op de dienst-na-verkoop. Jouw takenpakket is divers en bestaat onder meer uit de volgende taken: Registratie van inkomende telefoongesprekken Klanten, leveranciers en techniekers telefonisch informeren wat betreft de stand van zaken van het dossier Het aanmaken van werkopdrachten voor de techniekers alsook controle en ingave van hun prestaties Het opmaken van offertes voor klanten Het aanvragen van technische keuringen voor de verkochte goederen Algemene administratie en klassement

  • All-Round Administratief Bediende (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Let's Work Industry Moeskroen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Moeskroen actief in leveren van bouwtoebehoren is Let's Work op zoek naar een Administratief bediende. Jou taken: - Preventiebeleid - Dagdagelijkse administratieve taken - Klachtenbehandeling - Aanvragen receptiebons - Vorderingsstaten opmaken en opvolgen - Credit control - Facturatie - Stockbeheer - Administratieve flow- en kostenoptimalisatie - Investering- en subsidie dossiers opmaken en opvolgen - Rapportenringen

  • Secretaresse (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: Konvert Interim Houthalen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij een goede secretaresse? Heb jij een goede kennis van boekhouding? Solliciteer dan zeker op deze functie Ook de kennis van Word en excell is belangrijk

  • Commercieel bediende binnendienst (KORTENBERG)

    Regio: KORTENBERG

    Bedrijf: ADECCO KORTENBERG

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je administratief sterk en vind je een goede service geven aan klanten zeer belangrijk? Ben je op zoek naar een voltijdse functie in Kortenberg? Voor onze klant zoeken wij een commercieel bediende voor de binnendienst (M/V). Je zal verantwoordelijk zijn voor het klantenbestand in Nederland. Je taken bestaan onder ander uit: Orderinput Backorderlijst verwerken Opvolging van leveringen Opvolgen van facturatie Oplossen van verzendingsproblemen Opvolgen van voorraad Klachtenbehandeling : garanties behandelen en opvolgen Assistentie van de vertegenwoordigers Klanten opbellen en opvolgen (gaande van productvragen, voorraden doorgeven, prijzen, klachten, ...) Regelmatig in contact met klanten via evenementen, bezoeken, ... Vervullen van ad hoc administratieve taken : telefonie, bijhouden van dealerlijsten, onderhouden van klantengegevens, bestellen van kantoormateriaal, plannen van benodigdheden voor beurzen en evenementen, ...

  • Enthousiaste Poetshulp/Huishoudhulp Bonheiden (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Student vastgoedbediende elke zaterdag (HEIST-AAN-ZEE)

    Regio: HEIST-AAN-ZEE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Studentenjob

    Ben jij een gedreven student die op zoek is naar een administratief commerciële functie? Voor een immobiliënkantoor in Knokke-Heist is Adecco Experts op zoek naar een student die graag wilt bijstaan in de administratie, in de verhuur (meegaan met klanten naar appartementen, meetstaten opmeten), assisteren in de verkoop en klassement.

  • Verkoper Bloemenwinkel - Knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS BRUGGE

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het onderhouden en proper houden van de winkel. Ook het onderhoud van de planten behoort tot je takenpakket. Daarnaast ontvang je alle klanten in de winkel en rekent af aan de kassa.

  • kinesist(e) voor kinderen (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: KINDERPRAKTIJK

    Type: Zelfstandige activiteit

    zelfstandige kinesist(e) binnen een multidisciplinaire groepspraktijk (3 kinesisten, 1 logopediste en samenwerking met psychologen)

  • BARBIER (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: PARREIN MARC

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als herenkapper sta je in voor het knippen en scheren van onze klanten. Daarnaast othaal je de klant en reken je achteraf af.

  • Product Developer Bio-Plastics Packaging (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: DE STER

    Type: Werfreserve

    FUNCTION We are looking for a very entrepreneurial Product Developer with a passion for creating sustainable food packaging and tableware, a solid interest/understanding of bio-plastics and strong presentation skills. He/She is expected to combine this with a thorough understanding of how to translate material properties into packaging products with the required properties. You will manage and execute bio-plastic packaging developments in line with the deSter eco-strategy from initial idea to final delivery and effectively balance the commercial, technical and design aspects during these new product developments. Key area of focus will be developments in line with our circular economy approach. Your target is the development of food packaging products for both our foodservice and airline segments made of recyclable and/or recycled material, compostable materials and/or materials based on natural resources. Responsible for new bio-plastic product development process. • Manage the new developments from start to market introduction. • Focusing mostly on specifically defined development projects that target the expansion of our product packaging portfolio and defining how to put these developments into the market. • Development of complete product ranges with required properties from different bio-plastic materials • Define the right sustainable-solution that fits the specific market and customer need. • Understand the product lifecycles of the different market segments and integrate this knowledge into new developments. (Operations, product usage, waste management, logistics) • Converting the initial idea into a clear development brief as input for design, other product developers, product engineering, material engineering, procurement and suppliers. • Define the right market positioning of the product and provide clear input on key features and key selling points to create the right marketing story. (in cooperation with the marketing manager) Responsible for the product specification definition of the developments • Determine the right conditions of use for new developments and define quality levels. • Make sure the specifications are in line with customer expectations on eco-impact, usage, operations and logistics • Responsible for the product approval and introduction of the product. Check if prototype samples are in line with the agreed specifications before launching the product. • Adjust specifications and products based on market feedback and learnings from quality • Propose specs changes to enhance profitability • Support quality in finding the root causes and solutions for quality non-conformities The person will report to the Manager Sustainable Packaging & Materials. SKILLS AND EXPERIENCE Product development or engineering education – Master or similar by work experience Minimum 3-5 years of work experience in product development of (preferably) food packaging Good knowledge of bio-plastics and affinity with the related production techniques (mainly injection moulding and thermoforming) Entrepreneurial mindset Experience with different development routes and a good feeling which approach will be best suited for different situations. Product development process know-how. (how to develop a product, how to put it on the market…) Feeling and understanding of design (product design and graphical design) Knowledge of food packaging for foodservice. Experience in customer presentations and communication. Strong project management skills Computer and software knowledge (powerpoint, excel, word) Knowledge of graphical software is a plus

  • Flexi zaal -en keukenmedewerker - Pizza Hut Zemst (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Flexijob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de zaal: Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de klanten. Je bent in staat om een goede service te verlenen. Je bent in staat om telefonische bestellingen te behandelen. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de verschillende werkstations Je staat in voor het onderhoud van de zaal en het sanitair Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de zaal Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.

Zoek naar antwoorden van PATRICK GOEMINNE in sociale netwerken
Look for responds of PATRICK GOEMINNE in social networks

Lees alle opmerkingen voor PATRICK GOEMINNE. Laat een reactie achter voor PATRICK GOEMINNE. PATRICK GOEMINNE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PATRICK GOEMINNE. Leave a respond for PATRICK GOEMINNE. PATRICK GOEMINNE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PATRICK GOEMINNE op de google maps. Adres en contacten PATRICK GOEMINNE
Location of PATRICK GOEMINNE on the google maps. Address and contacts of PATRICK GOEMINNE

Andere gerelateerde bedrijven als come PATRICK GOEMINNE PATRICK GOEMINNE: FLDREVER SYSTEMS SA | Gamma Consulting | ZAKENKANTOOR CLAEYS REN? | MODULE | FACTOR SOFT

Other related companies as PATRICK GOEMINNE: FLDREVER SYSTEMS SA | Gamma Consulting | ZAKENKANTOOR CLAEYS REN? | MODULE | FACTOR SOFT

PATRICK GOEMINNE is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PATRICK GOEMINNE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07271545410. Het bedrijf PATRICK GOEMINNE bevindt zich op het adres: BRUSSELSESTEENWEG 70; 9090; MELLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 830,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 641,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Goederenvervoer over de weg. Producten gemaakt in PATRICK GOEMINNE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PATRICK GOEMINNE is Diversen Detailhandel, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PATRICK GOEMINNE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PATRICK GOEMINNE, openstaande posities, locatie van PATRICK GOEMINNE op de kaart.

PATRICK GOEMINNE is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is PATRICK GOEMINNE, company assigned to the tax number BE07271545410. The company PATRICK GOEMINNE is located at the address: BRUSSELSESTEENWEG 70; 9090; MELLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 830,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 641,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Goederenvervoer over de weg. Products created in PATRICK GOEMINNE were not found.
The main activity of PATRICK GOEMINNE is Miscellaneous Retail, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of PATRICK GOEMINNE is not available. You also can look at reviews of PATRICK GOEMINNE, open positions, location of PATRICK GOEMINNE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PATRICK GOEMINNE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PATRICK GOEMINNE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PATRICK GOEMINNE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PATRICK GOEMINNE, employees, financial statistics.