Glaswerken Mortelmans NV

Particuliere bedrijvenMetaalmijnen • Glaswerken Mortelmans NV
Private companiesMetal Mining • Glaswerken Mortelmans NV

Contactgegevens Glaswerken Mortelmans NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Glaswerken Mortelmans NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Glaswerken Mortelmans NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Fotografielaan 28; 2610; Antwerpen (Wilrijk), België

Telefoon (phone): 03 829 02 72 (+32-03 829 02 72) 03 829 02 72 (+32-03 829 02 72)

Fax (fax): 03 829 08 06 (+32-03 829 08 06) 03 829 08 06 (+32-03 829 08 06)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Glaswerken Mortelmans NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Glaswerken Mortelmans NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Glaswerken Mortelmans NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Glaswerken Mortelmans NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Glaswerken Mortelmans NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Glaswerken Mortelmans NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Glaswerken Mortelmans NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Glaswerken Mortelmans NV
Products information Glaswerken Mortelmans NV

BTW identificatienummer (tax): BE08259765625
Ondernemingsnummer: 3444183349
Hoofdstad (capital): 445,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 446,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in Glaswerken Mortelmans NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Glass - Stained and glaziers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Glaswerken Mortelmans NV
(Get full report from official database of BE for Glaswerken Mortelmans NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Glaswerken Mortelmans NV
Addition kinds of activities for Glaswerken Mortelmans NV

7032. Sport- en recreatiekampen | Sporting and recreational camps
311103. Lederverwerking | Leather processing
23690102. Shorts (outerwear): meisjes en kinderen | Shorts (outerwear): girls' and children's
24260101. Carvings, meubels: hout | Carvings, furniture: wood
28340603. Lip balms | Lip balms
31119900. Leren looien en afwerken, anders | Leather tanning and finishing, nec
38430201. Cement, tandheelkunde | Cement, dental
73590504. Verhuur van mobiele communicatie apparatuur | Mobile communication equipment rental
82110300. Openbare elementaire en middelbare scholen | Public elementary and secondary schools

Werken bij Glaswerken Mortelmans NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Glaswerken Mortelmans NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Glaswerken Mortelmans NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Glaswerken Mortelmans NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Koerman/heftruckchauffeur 2 ploegen (tijdelijk ) (ERTVELDE)

    Regio: ERTVELDE

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een chemisch bedrijf zijn we op zoek naar een koerman. Logistiek en housekeeping werk. Bij lekken in of aan de installatie sta je in voor industrieel kuiswerk. Je staat tevens in voor het verhandelen van materialen met de heftruck:het aanvoeren van grondstoffen en afvoeren van afvalproducten. Je zal werken in 2 ploegen.

  • Tijdelijke gemotiveerde schoonmaker (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Start People Veurne

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Poetsen van bureaus, toiletten, ook deels in productie

  • MONTEUR ZONWERING ROLLUIKEN EN GARAGEPOORTEN (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Samen met een collega sta je in voor het plaatsen van rolluiken zonwering en sectionale poorten. Voor deze job ben je vaak ter plaatse bij zowel particulieren als bedrijven en heb je een gevarieerde job.

  • Onderhoudstechnieker * (Regio Tielt)

    Regio: Regio Tielt

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U bent verantwoordelijk voor het preventief en curatief onderhoud aan de machines. U zorgt samen met je team dat het productieproces zo soepel mogelijk verloopt. Bij storingen, zorgt u dat die zo snel mogelijk worden opgelost. Deze kunnen zowel elektrisch, mechanisch, pneumatisch als hydraulisch van aard zijn.

  • Servicetechnieker | Daguren | Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Synergie Boom Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Werken in de techniek met bekende tandheelkundige merken en technische oplossingen bedenken voor een goede klantgerichte service, dat zijn de uitdagingen die wij een ambitieuze servicetechnieker aanbieden. Ben jij de persoon die wij zoeken? Je levert en plaatst de apparatuur bij de tandartsen en leidt die mensen op wat betreft de bediening en het dagelijks onderhoud. De Service aan de klant staat bij jou altijd voorop. Als servicetechnieker vul jij je werkweek met: Het installeren en onderhouden van apparaten. Het oplossen van storingen. Het adviseren van de klant over de aanschaf van nieuwe apparatuur. Het beheren van je eigen wagenvoorraad. Het bijhouden van de administratie van de werkzaamheden die je hebt uitgevoerd.

  • Traineeship Sales – Account Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676473-inline.html?cid=Partner_VDAB De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening. Verschillende merken maken deel uit van de Groep: - P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; - VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; - Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs. Taken Heb jij een passie voor verkoop en wens jij je talenten verder te ontwikkelen binnen een Belgische, coöperatieve verzekeringsgroep? De P&V groep is voor het merk VIVIUM op zoek naar 3 leergierige (twee voor Vlaanderen en één voor Wallonië) gedreven en enthousiaste Account Managers die hun carrière in Sales in handen willen nemen. Wij geven je de mogelijkheid om een eerste stap te zetten binnen de verzekeringssector en jezelf binnen onze organisatie volledig te ontplooien. Het eerste jaar doorloop je een programma waarbij je gaat werken in verschillende afdelingen en verzekeringstakken van VIVIUM (in de zetels van Antwerpen en Brussel), een ideale manier om de verzekeringen en het reilen en zeilen binnen de organisatie te ontdekken. Ook volg je verschillende opleidingen via onze Business School om je verzekeringskennis te versterken. In de volgende fase ga je mee op de baan met een ervaren Acccount Manager voor een 'training on-the-job'. Na deze periode (18 tot 24 maanden) wordt je ingezet voor een specifieke regio. Taken: Als Account Manager ben je aanspreekpunt voor de makelaars en vertegenwoordig je volgende taken: Je bent de belangrijkste contactpersoon voor de makelaar binnen de toegewezen regio. Je volgt de rentabiliteit van het makelaarskantoor van kortbij op. Tegelijk reik je de makelaar alle middelen aan om de gemeenschappelijke commerciële doelstellingen te realiseren. Je geeft advies omtrent producten en risico's, begeleidt de makelaar bij marketingacties en onderhoudt de dialoog tussen de makelaar en VIVIUM. Je verhoogt de rentabiliteit van de bestaande makelaarsportefeuille door de samenstelling en het beheer ervan bij te sturen. In samenspraak met je regiodirecteur stel je actieplannen op om makelaars in jouw regio te bewerken. Je selecteert makelaars op basis van hun kwaliteit, serviceniveau, rentabiliteit en productiviteit. Op die manier zorg je voor een jaarlijkse rendabele aangroei van het actief makelaarsbestand. Je bezoekt de potentiële nieuwe makelaars en je tracht ze te overtuigen van ons aanbod. De bestaande makelaars begeleid je verder om de relatie uit te diepen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met hen en staat hun  bij in de ontwikkeling van hun activiteiten. Je geeft technisch advies omtrent producten, geeft opleiding waar nodig en ondersteunt makelaars bij het uitbouwen en onderhouden van een eigen netwerk. Kortom, je zorgt ervoor dat hun rendement verhoogt.  Je blijft op de hoogte van onze nieuwe producten door informatie te verzamelen via collega's, via je regiodirecteur of ons hoofdkantoor. Je werkt nauw samen met collega's Account Managers om een complete dienstverlening voor de makelaars te waarborgen. Maandelijks vergader je met je collega's die verantwoordelijk zijn voor de andere regio's. Daarnaast onderhoud je ook goede relaties met de binnendienst.     

  • Verkoopmedewerker kampeermateriaal (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Vaste Job

    Voltijdse betrekking van dinsdag tot zaterdag Kassawerk Kleine herstellingen Ervaring in kamperen en kampeermateriaal Leergierig Klantvriendelijk Een goede kennis Frans Is deze opsomming volledig jouw ding? Stuur dan snel jouw cv Bedrijfsprofiel: De winkel is een relatief kleine keten met een groot verhaal. Het bedrijf focust op kamperen en avontuurlijke reizigers.

  • CAD Specialist (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: TecQuality Deinze

    Type: Vaste Job

    - Uitwerken van projecten tijdens de offerte fase (60%) *Je krijgt een briefing van de internal sales en maakt de technische tekening van het project. *Je stelt technische verbeteringen voor en begeleidt de project managers bij moeilijke projecten. - Uitwerken van maatwerk bij order fase (15%) * Je analyseert elke special om deze op een zo kwalitatieve manier te maken. *Je controleert dit zowel in het ontwerp als in de productiefase *Je werkt specials uit en geeft deze in, in ons ERP (Navision) systeem, zodat deze geproduceerd kunnen worden. - Input voor R&D (5%) *Je houdt bij welke nieuwe producten interessant kunnen zijn voor ons assortiment. *Je zoekt naar verbeterpunten voor ons huidig assortiment. *Maandelijks zit je samen met R&D om je ideeën uit te wisselen. - Verantwoordelijk voor het onderhoud van het CAD pakket. (20%) *Programmeren van VBA en ilogic voor inventor. *Proactief verbeteringen voorstellen en implementeren.

  • ALL ROUND ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: DEPANNAGE LELEU

    Type: Vaste Job

    Uw takenpakket Telefonische oproepen beantwoorden en uitvoeren – permanent in contact staan met officiële instanties waaronder de politie Call intake van de takelopdrachten Takelopdrachten dispatchen Dossiers navolgen (verzekeringsbijstanden) Administratieve taken uitvoeren aan de hand van onze database en computersoftware Geven en terugnemen van een vervangwagen + wassen Uw profiel U bent stressbestendig en in staat om verschillende taken op u te nemen U heeft teamspirit en kan goed communiceren U bent flexibel en sterk in organiseren U bent vriendelijk, beleefd en professioneel naar klanten toe U bent betrouwbaar en eerlijk Geografische kennis van de omgeving is een plus U woont het liefst in het Antwerpse We bieden aan Voltijds vast contract van onbepaalde duur

  • Freelancers marketing kinderopvang (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: DE ZES STERREN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een nieuw kinderdagverblijf in Geel ga je op zoek naar nieuwe klanten (ouders met kinderen) om zich te laten inschrijven in onze opvang. Dit doe je door een strategie binnen onze onderneming. Maar er is altijd ruimte voor je eigen inbreng. Je benaderd toekomstige klanten telefonisch en je gaat ook de baan op.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Stagiair / leertijdjongere houtbewerking (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: PURE WOOD DESIGN

    Type: Leercontract

    Het is een veelzijdige functie. Het gaat om schuren,zagen, opruimen, vegen, assisteren van meubelmakers. Een goede functie om ervaring op te doen in de houtsector

Zoek naar antwoorden van Glaswerken Mortelmans NV in sociale netwerken
Look for responds of Glaswerken Mortelmans NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Glaswerken Mortelmans NV. Laat een reactie achter voor Glaswerken Mortelmans NV. Glaswerken Mortelmans NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Glaswerken Mortelmans NV. Leave a respond for Glaswerken Mortelmans NV. Glaswerken Mortelmans NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Glaswerken Mortelmans NV op de google maps. Adres en contacten Glaswerken Mortelmans NV
Location of Glaswerken Mortelmans NV on the google maps. Address and contacts of Glaswerken Mortelmans NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Glaswerken Mortelmans NV Glaswerken Mortelmans NV: FLANDRÉ REHEUL SA | GARAGE HOFMANS | JORISSEN | De Creus Frederik | JAN VERSTRAETE

Other related companies as Glaswerken Mortelmans NV: FLANDRÉ REHEUL SA | GARAGE HOFMANS | JORISSEN | De Creus Frederik | JAN VERSTRAETE

Glaswerken Mortelmans NV is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Glaswerken Mortelmans NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08259765625. Het bedrijf Glaswerken Mortelmans NV bevindt zich op het adres: Fotografielaan 28; 2610; Antwerpen (Wilrijk). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 445,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 446,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Glass - Stained and glaziers. Producten gemaakt in Glaswerken Mortelmans NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Glaswerken Mortelmans NV is Metaalmijnen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Glaswerken Mortelmans NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Glaswerken Mortelmans NV, openstaande posities, locatie van Glaswerken Mortelmans NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Glaswerken Mortelmans NV is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Glaswerken Mortelmans NV, company assigned to the tax number BE08259765625. The company Glaswerken Mortelmans NV is located at the address: Fotografielaan 28; 2610; Antwerpen (Wilrijk). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 445,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 446,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Glass - Stained and glaziers. Products created in Glaswerken Mortelmans NV were not found.
The main activity of Glaswerken Mortelmans NV is Metal Mining, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Glaswerken Mortelmans NV is not available. You also can look at reviews of Glaswerken Mortelmans NV, open positions, location of Glaswerken Mortelmans NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Glaswerken Mortelmans NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Glaswerken Mortelmans NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Glaswerken Mortelmans NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Glaswerken Mortelmans NV, employees, financial statistics.