FRANK TACK

Contactgegevens FRANK TACK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FRANK TACK: address, phone, fax, email, website, opening hours

FRANK TACK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Alfons Schneiderlaan 176; 2100; Antwerpen (Deurne), België

Telefoon (phone): 03 326 45 06 (+32-03 326 45 06) 03 326 45 06 (+32-03 326 45 06)

Fax (fax): 03 326 45 06 (+32-03 326 45 06) 03 326 45 06 (+32-03 326 45 06)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FRANK TACK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FRANK TACK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FRANK TACK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FRANK TACK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FRANK TACK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FRANK TACK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FRANK TACK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FRANK TACK
Products information FRANK TACK

BTW identificatienummer (tax): BE07109222412
Ondernemingsnummer: 6559631347
Hoofdstad (capital): 346,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 890,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in FRANK TACK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Gardening and garden maintenance

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FRANK TACK
(Get full report from official database of BE for FRANK TACK)

Aanvulling soorten activiteiten voor FRANK TACK
Addition kinds of activities for FRANK TACK

0921. Vissuikerijen en conserven | Fish hatcheries and preserves
839999. Sociale diensten, nec, nec | Social services, nec, nec
20879903. Extracten, aroma | Extracts, flavoring
25119906. Rockers, behalve gestoffeerd: hout | Rockers, except upholstered: wood
25149906. Nieuwigheden meubilair, huishouden: metaal | Novelty furniture, household: metal
30830000. Gelamineerde kunststof plaat en vel | Laminated plastics plate and sheet
36210114. Slipringen, voor motoren of generatoren | Sliprings, for motors or generators
73891600. Mailing en messenger services | Mailing and messenger services
80110201. Ambulant chirurgisch centrum | Ambulatory surgical center

Werken bij FRANK TACK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FRANK TACK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FRANK TACK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FRANK TACK. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker Binnen-/Buitendienst (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als technieker heb je volgend takenpakket: - Je voert herstellingen uit van machines op verschillende locaties - Je staat in voor het nazicht van die machines - Je gaat bij storingen op zoek naar de oorzaak en een passende oplossing

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Zingem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ZINGEM)

    Regio: ZINGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau!!!

  • Poetshulp Balegem 38u (BALEGEM)

    Regio: BALEGEM

    Bedrijf: POETSHULP ZUID-OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor gezinnen in Balegem (waaronder 1 gezin meerdere uren per week!) zijn wij op zoek naar gemotiveerde poetshulpen die hen willen bijstaan bij het wekelijkse onderhoud van hun woning. Dit binnen het systeem van de dienstencheques. Je bepaalt zelf of je voltijds of deeltijds wil werken. Zelfs een co-ouderschapscontract is mogelijk! Interesse? Liesbet, Jana of Rosalie nodigen je graag uit voor een gesprek.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulp regio Overpelt (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Itzu Home

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je werkt individueel in één of meerdere particuliere woningen, al dan niet in aanwezigheid van de opdrachtgever. Je beschikt over een grote zelfstandigheid in de organisatie van het werk. De gewoontes van het gezin moet je bij je werk respecteren.

  • Studenten weekendwerk (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: VIO Herentals

    Type: Studentenjob

    Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een tuincentrum in Olen, zoeken we gemotiveerde studenten die tijdens het weekend kunnen werken.  Je zal verschillende taken uitvoeren, zo leer je werken met de kassa en zal je ook allround meewerken in de winkel.  Je zal steeds afwisselend ingepland worden op zaterdag/zondag en feestdagen. Kan je meer werken dan kan je ook meer ingepland worden. 

  • studenten gezocht die een centje willen bijverdienen bij Activate Mechelen! (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ACTIVATE

    Type: Studentenjob

    Ben je nog op zoek naar een toffe bijverdienste dat makkelijk te combineren is met je studies? Goed nieuws, want Activate zoekt naar enthousiaste collega’s! Als werver bij Activate ga jij voor verschillende klanten een gesprek aan met potentiële donateurs. Samen met je collega’s ga je mensen enthousiast maken om een maandelijkse bijdrage te geven aan diverse NGO’s en commerciële organisaties. Dit doe je door deur-aan-deur werving of door mensen spontaan op straat aan te spreken. Je doet dus én iets goeds voor de maatschappij, én je verdient er een zakgeld mee. Dé ideale studentenjob!

  • Mederwerker apotheek Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor een apotheek in Mechelen zijn wij op zoek naar een tijdelijke werkkracht tot eind december met kans op verlenging. Taken: Gestructureerd ontblisteren en labelen van medicatie: deels manueel (uitduwen van capsules), deels m.b.v. ontblistertoestel Halveren en kwarteren van tabletten Uitpakken en aanvullen van geneesmiddelen bij nieuwe leveringen Plaatsen en ontvangen van bestellingen Klaarzetten van bestellingen voor de rusthuizen

  • Adviseur BIM/Revit (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: GEO-IT

    Type: Vaste Job

    Als BIM specialist sta je in voor de dienstverlening aan onze klanten die gebruik maken van onze BIM-producten (Revit, NavisWorks, BIM360 en Geo-IT LastenboekLink ). Dit omvat BIM consultancy, begeleiding, support en opleidingen. Takenpakket: Na het volgen van interne opleidingen en bijscholing behoren volgende taken tot je takenpakket: Je begeleidt klanten bij het gebruik van de software en geeft support. Je geeft opleidingen op kantoor of bij de klant. Als productspecialist ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de evoluties van de software.

  • Klantendienstmedewerker Retentie (Telenet) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Recrewtment

    Type: Vaste Job

    De collega's op de afdeling Retentie van Telenet krijgen klanten aan de lijn met een opzegintentie. Ze gaan voor het vertrouwen, de persoonlijke aanpak en het perfecte antwoord. Welke taken mag je verwachten in deze functie? Als Customer experience advisor sta je klanten telefonisch, via mail of via andere digitale kanalen te woord. Klanten bellen je op met een opzegintentie, met jouw expertise en kennis kan je hen overtuigen. Met veel enthousiasme en volle goesting zal je alle vragen van de klanten beantwoorden.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • European People & Talent Partner (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672092-inline.html?cid=Partner_VDAB Bakker & Partners is een toonaangevend rekruterings- en selectiekantoor met vestigingen in Antwerpen, Brussel en Gent. Er zijn voor mensen; dat komt voor ons op de eerste plaats. We gaan dan ook op zoek naar wat mensen en organisaties echt belangrijk vinden. Op die manier staan we als één blok achter onze kandidaat en onze klant en kunnen we de perfecte match maken. Meer info op www.bakker.be. Onze klant is een wereldspeler in de chemische sector en stelt wereldwijd ongeveer 6000 mensen tewerk. Het hoofdkantoor ligt in de Antwerpse Kempen. Voor dit groeiend internationaal bedrijf zijn wij op zoek naar een European People & Talent Development Partner. De European People & Talent Development Partner zal de learning & development opportuniteiten voor de Europese organisatie ontwikkelen en implementeren. Hij of zij is verantwoordelijk voor het aantrekken, identificeren en ontwikkelen van talent binnen de organisatie. Dit is een nieuwe functie in de organisatie die de visie op Talent Management creëert en rechtstreeks rapporteert aan de European HR Director. Taken en verantwoordelijkheden: U start van een blanco blad om alle development initiatieven binnen de Europese organisatie te ontwikkelen, structureren en evalueren. U werkt rechtstreeks met de business leaders om een development mindset in de organisatie te stimuleren. U bent verantwoordelijk voor alle talent development initiatieven op Europees niveau zoals performance cyclus, talent reviews, succession planning,… U ontwikkelt en implementeert development initiatieven om organisatie- en team prestaties te accelereren. U ondersteunt de business in het uitbouwen van leadership binnen de organisatie door het strategisch toewijzen van rollen aan individuen om ervaring en vaardigheden uit te bouwen. U werkt specifieke leadership programma’s uit. U zet in op Learning & development tools en middelen om de Learning & development strategie te onderbouwen. U voert meetsystemen in om de Learning & development strategie te evalueren.

Zoek naar antwoorden van FRANK TACK in sociale netwerken
Look for responds of FRANK TACK in social networks

Lees alle opmerkingen voor FRANK TACK. Laat een reactie achter voor FRANK TACK. FRANK TACK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FRANK TACK. Leave a respond for FRANK TACK. FRANK TACK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FRANK TACK op de google maps. Adres en contacten FRANK TACK
Location of FRANK TACK on the google maps. Address and contacts of FRANK TACK

Andere gerelateerde bedrijven als come FRANK TACK FRANK TACK: GEERT VERHENNE | Delforge Caroline | Boonen Marie-Christine | DEGRAEVE X | RAF CLAES

Other related companies as FRANK TACK: GEERT VERHENNE | Delforge Caroline | Boonen Marie-Christine | DEGRAEVE X | RAF CLAES

FRANK TACK is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FRANK TACK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07109222412. Het bedrijf FRANK TACK bevindt zich op het adres: Alfons Schneiderlaan 176; 2100; Antwerpen (Deurne). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 346,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 890,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Gardening and garden maintenance. Producten gemaakt in FRANK TACK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FRANK TACK is Lokale en Suburbane Transit en Interurban Highway Passenger Transportation, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FRANK TACK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FRANK TACK, openstaande posities, locatie van FRANK TACK op de kaart.

FRANK TACK is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is FRANK TACK, company assigned to the tax number BE07109222412. The company FRANK TACK is located at the address: Alfons Schneiderlaan 176; 2100; Antwerpen (Deurne). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 346,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 890,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Gardening and garden maintenance. Products created in FRANK TACK were not found.
The main activity of FRANK TACK is Local and Suburban Transit and Interurban Highway Passenger Transportation , including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of FRANK TACK is not available. You also can look at reviews of FRANK TACK, open positions, location of FRANK TACK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FRANK TACK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FRANK TACK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FRANK TACK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FRANK TACK, employees, financial statistics.