Cuppens

Contactgegevens Cuppens: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Cuppens: address, phone, fax, email, website, opening hours

Cuppens

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kaulillerweg 17; 3990; Peer (Grote Brogel), België

Telefoon (phone): 011 63 36 07 (+32-011 63 36 07) 011 63 36 07 (+32-011 63 36 07)

Fax (fax): +32 (12) 279-67-34 +32 (12) 279-67-34

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Cuppens: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Cuppens"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Cuppens"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Cuppens, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Cuppens. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Cuppens, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Cuppens. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Cuppens
Products information Cuppens

BTW identificatienummer (tax): BE04652404785
Ondernemingsnummer: 6272613525
Hoofdstad (capital): 153,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 282,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Cuppens zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Garden centres

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Cuppens
(Get full report from official database of BE for Cuppens)

Aanvulling soorten activiteiten voor Cuppens
Addition kinds of activities for Cuppens

7371. Aangepaste computerprogrammeringsdiensten | Custom computer programming services
011100. Tarwe | Wheat
507400. Loodgieters- en hydronische verwarmingstoestellen | Plumbing and hydronic heating supplies
14999907. Grahamite mijnbouw | Grahamite mining
25999903. Hotel meubels | Hotel furniture
36259901. Actuatoren, industriële | Actuators, industrial
50210200. Huishoudelijke meubels | Household furniture
50930103. Bont stekken en plakjes | Fur cuttings and scraps
51379902. Ziekenhuisjurken, vrouwen en kinderen | Hospital gowns, women's and children's
56219902. Kleding om te dragen, vrouwen | Ready-to-wear apparel, women's

Werken bij Cuppens: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Cuppens: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Cuppens. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Cuppens. Looking for open vacancies in other companies

  • ADMINISTRATIEF LOGISTIEK MEDEWERKER PETROCHEMIE (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Select HR Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote speler in de petrochemie zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF EN LOGISTIEK MEDEWERKER (M/V). Je werkt vanop de site bij de klant in Geel en staat in voor alles mbt de voorbereiding en uitvoering van de Turnaround (TAR). Taken: PRE TAR Opzet en beheer (up to date houden) van de TAR opvolgingsfile (lijst met scope en alle info over deze scope). Track SAP info en zet dit over in excel Kost estimaties per job opzoeken (ifv actuals vorige TAR's) en aanvullen in de file Het samenstelling transmittal pakketten voor de TAR Main contractoren (ISO; P&ID; Foto’s; Locatie aanduiding plotplan; datasheet…) Logistiek coördinatie: verzamel info van alle logistieke noden en bundelen in een overzicht + reservatie/bestellingen plaatsen (inclusief coördinatie bij levering) Het maken van picklisten voor TAR’s op basis van availability rapporten en de status documenteren Administratieve hulp bij het opstellen van het TAR execution plan Het verwerken van TAR gerelateerde gegevens in een TAR Milestone plan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde logistieke bestellingen Opstellen van lijst van verschillende firma’s die werken komen uitvoeren tijdens de TAR (vermelding: aantal personen; aanmeldingen; hoe kostenboeking; ...) TAR Logistieke ondersteuning verlenen voor bepaalde uitvoerende disciplines Field/job coördinatie van bepaalde disciplines Verzamelen en documenteren van lessons learned POST TAR Opzeggen van alle gehuurde items tijdens de TAR en coördinatie bij het terug ophalen van deze items Verzamelen en documenteren van lessons learned Verwerkt en documenteert de aangeboden TAR gerelateerde contractor werkvoorbereiding op een georganiseerde manier en past op basis hiervan de SAP takenlijsten aan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde jobs Bedrijfsprofiel: Select Projects maakt deel uit van een internationale full-service Human Resources-organisatie, Select HR. Select Projects is specialist in het aanbieden van oplossingen via projectsourcing. Vanuit onze vestigingen in België, Nederland en Dubai bieden wij ondersteuning aan bedrijven die behoefte hebben aan ervaren specialisten/projectmedewerkers in verscheidene werkgebieden. We onderscheiden ons door onze goede opvolging en service naar al onze klanten en onze medewerkers.  

  • Commerciële binnendienst (m/v) (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Actief Interim Kapellen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Kalmthout zijn wij op zoek naar een bediende (m/v) voor de commerciële binnendienst. Taakomschrijving: Prijsaanvragen behandelen voor de diffuse handel; Kopiëren en verzenden van tarieven en documentatie; Opmaken van orders; Opmaken van order bevestigingen; Verwerken van standaard orders; Klachten behandeling; Telefonische, per fax en per post orderbehandeling van klanten; Up to date houden van kortingen en netto – verkoopprijzen; Nieuwe klanten registreren in het systeem; Ontvangst van gasten en doorverwijzen naar betreffende persoon; Faxen verdelen en versturen; Telefonisch contact met klanten; Receptie van rechtstreekse leveringen van leverancier naar klant; Inplannen van de kraanwagen; Voorbereiden van externe keuringen.

  • Productiemedewerker (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Samen met onze klant een bedrijf in de Regio Diest zijn we op zoek naar een productiearbeider met doorgroeimogelijkheden. Taakomschrijving: - Opvolgen van recepturen; - afvullen van de paté - Paté voorzien van een spekbandje; - Schoonmaken van de productielijnen na afwerking - Afvulmachines instellen; - Volledige lijn opvolgen met bestellingen van klanten; - Verpakte goederen sorteren; #ropajobs

  • Verkoper Non Food (MELLE)

    Regio: MELLE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een kledijzaak in Melle zijn wij op zoek naar studenten die op woensdagnamiddag beschikbaar zijn om te werken. Jouw taken: Alarmeren van kleding Kleding plooien en goed zetten Af en toe bijspringen met de kassa

  • Hulpkelner jobstudent (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: DE WITTEKOP

    Type: Studentenjob

    Voor ons restaurant zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je zal klanten begroeten bij het binnenkomen en hen naar hun tafel wijzen. Je bedient hen de hele avond met een glimlach zodat ze tevreden buitengaan.

  • Tuinaanlegmedewerker met passie voor het vak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: TECJOBZ

    Type: Vaste Job

    Voor een familiaal bedrijf regio Roeselare, kijken we uit naar een tuinaanlegmedewerker. Zo zal je projecten samen met de gedreven zaakvoerder in handen nemen. Je zal instaan voor aanleg van tuinen. Dit vaak op de particuliere markt bij nieuwbouwwoningen. De zaakvoerder tekent zelf de ontwerpen en zoekt dus iemand met drive die zelfstandig zaken in handen durft nemen. Qua taken binnen de tuinaanleg zelf: -een nieuw gazon aanleggen, bomen en struiken planten, een tuinomheining plaatsen, bomen vellen, een vijver aanleggen,… Qua aanvullende taken: -opritten aanleggen dus funderingen plaatsen, straatlaag, evt tegels/klinkers plaatsen

  • Medewerker Technische Dienst (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: RECREATIE- & CONGRESHOTEL TER ELST

    Type: Vaste Job

    Als Technisch medewerker zullen o.a. volgende taken tot jouw takenpakket behoren: onderhoud en het ordelijk houden van de gebouwen en materialen; algemene schilder, sanitaire, elektriciteit en schrijnwerkerij werken; logistieke ondersteuning, kleine herstellingswerken en ondersteuning bij werkzaamheden.

  • Commerciële kracht met kennis levensverzekeringen (M/V) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: DRIESASSUR

    Type: Vaste Job

    Wegens veel potentieel en groei in ons bedrijf zijn wij opzoek naar een commerciële kracht met kennis van de levensverzekeringen. Wat wordt uw uitdaging? Als Commerciële kracht met kennis levensverzekeringen beheert u zelfstandig de levensverzekeringen van ons kantoor. Verder doet u ook prospectie in alle takken. Uw dagdagelijkse taken kun je als volgt samenvatten: U bent het aanspreekpunt van ons kantoor voor alles m.b.t. de levensverzekeringen · U vormt de spil tussen onze Account Managers en de verschillende verzekeringsmaatschappijen · U stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant · U neemt in een redelijke tijd initiatieven en beslissingen voor de klant om een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers te verzekeren · U neemt deel aan commerciële acties en u onderhoudt en optimaliseert ons beheerpakket. · U vindt het boeiend veelvuldig telefonisch contact te onderhouden. Op die manier leert u onze partnermaatschappijen en klanten goed kennen. · U staat sterk in uw schoenen en u heeft geen schrik nieuwe klanten te benaderen · U stemt de prospectie verder af met de accounthandlers

  • Boekhouder met ervaring (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: Talentus Oostende

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het aankoop-, verkoop- en financieel dagboek; Je beheert alle kosten binnen de organisatie en je creëert een grafisch overzicht; Je werkt gestructureerd, ordelijk en efficiënt. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gevestigd en erkend vleesbedrijf dat zich specialiseert in het portioneren en bereiden van vlees op maat van de klant.

  • LEERKRACHTEN VOOR BIJLES WISKUNDE REGIO AALST (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ICREATE

    Type: Zelfstandige activiteit

    DeLimiet is een studiebegeleiding- en bijleskantoor te Aalst. Op onze website http://www.delimiet.be kan je meer informatie terugvinden over ons. DeLimiet is een initiatief dat (ouders van) studenten helpt bij het zoeken naar de gepaste bijlesleerkracht of studiebegeleider in de regio Aalst, en dit voor alle vakken. Bijleskantoor DeLimiet wil op een kwalitatieve en persoonlijke manier studiebegeleiding aanbieden aan jongeren uit het secundair en hoger onderwijs. Door de vele aanvragen zijn wij dringend op zoek naar een leerkracht WISKUNDE, iemand die praktische ervaring kan overbrengen bij jongeren. Onze leerkrachten werken op zelfstandige basis, doch via een heel eenvoudige en voordelige registratie bij een sociaal secretariaat.

  • Target Recruitment - PM (Digital Projects) (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opdracht in Zaventem tot zeker eind 2019!     Bedrijf   Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance Project Manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019).   De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10!     Taken   Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten.  Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's    Profiel   Als freelance Project Managervoldoe je aan volgende vereisten:  Minstens 5 jaar ervaring in een functie als PM in technische projecten Sterk in stakeholder management PMI methodologie - Agile/Scrum bij voorkeur Goede kennis van MS Office en MS projects Actief, hands-on, oplossingsgericht Je bent een sterke communicator op alle niveaus en kan goed prioriteiten bepalen in complexe en internationale omgevingen Drietalig (NL - FR - ENG)   Aanbod   Als freelance PM digital mag je je verwachten aan:  Een uitdagende opdracht met veel verantwoordelijkheid in regio Zaventem Een contract van lange duur - voorzien tot eind 2019 + mogelijke verlengingen Startdatum voorzien op 15/11/18   Opgelet: kandidaten moeten Voor 22/10 voorgesteld zijn, dus graag een snelle reactie.     Spreekt deze opportuniteit je aan of heb je hier nog vragen bij? Aarzel niet en stuur je CV via de knop hieronder.

  • Splendit - Functional Analyst (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are currently on the lookout for functional analysts for Brussels, Gent and Antwerp. As an experienced Functional Analyst you are the spokesperson between the development team and the management team. Functional Analyst Responsibilities Be an authority in his area of specialization Analyse the existing systems and highlight areas of improvement Enhance opportunities by identifying new software/service to be developed Analyse and decompose complex requirements Perform gap analysis and recommend solutions Fulfil the role of a subject matter expert in requirement elicitation Document requirements, create functional specifications and prepare wireframes/flowcharts Oversee the development of the product as per the specifications Facilitate change and configuration management Monitor performance, discover variances and propose necessary actions. Validate the functionality of the end product according to the requirement specifications Prepare technical user manuals, system configuration documents and other technical reports Skill set Thorough knowledge of the area of specialization Analytical and investigation skills Ability to understand the bigger picture Working knowledge of data and process modelling Elicitation and comprehension skills Grip over database concepts like Dbms, ETL and SQL Good command over spoken and written communication Organizational and presentation skills Interpersonal and managerial skills You speak fluent English, Dutch and/or French Our consultants share their experiences and are given every opportunity to enhance them at the projects with our partners. We offer you all this in return for your enthusiasm and flexibility. Are you an It'er in body and mind and looking to join our team of professionals? Do not hesitate to contact us.

Zoek naar antwoorden van Cuppens in sociale netwerken
Look for responds of Cuppens in social networks

Lees alle opmerkingen voor Cuppens. Laat een reactie achter voor Cuppens. Cuppens bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Cuppens. Leave a respond for Cuppens. Cuppens on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Cuppens op de google maps. Adres en contacten Cuppens
Location of Cuppens on the google maps. Address and contacts of Cuppens

Andere gerelateerde bedrijven als come Cuppens Cuppens: Tropic Solarium | FONTAINE | HENDRIK VANDER MEEREN | Audenaert J | Bartan - JBC

Other related companies as Cuppens: Tropic Solarium | FONTAINE | HENDRIK VANDER MEEREN | Audenaert J | Bartan - JBC

Cuppens is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Cuppens, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04652404785. Het bedrijf Cuppens bevindt zich op het adres: Kaulillerweg 17; 3990; Peer (Grote Brogel). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 153,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 282,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Garden centres. Producten gemaakt in Cuppens zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Cuppens is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Cuppens is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Cuppens, openstaande posities, locatie van Cuppens op de kaart.

Cuppens is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Cuppens, company assigned to the tax number BE04652404785. The company Cuppens is located at the address: Kaulillerweg 17; 3990; Peer (Grote Brogel). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 153,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 282,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Garden centres. Products created in Cuppens were not found.
The main activity of Cuppens is Administration of Human Resource Programs, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Cuppens is not available. You also can look at reviews of Cuppens, open positions, location of Cuppens on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Cuppens, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Cuppens, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Cuppens, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Cuppens, employees, financial statistics.