Sogécome S.A.

Contactgegevens Sogécome S.A.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Sogécome S.A.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Sogécome S.A.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du parc Industriel 60 4300 Waremme, België

Telefoon (phone): 19 (+32-19) 19 (+32-19)

Fax (fax): 19 (+32-19) 19 (+32-19)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Sogécome S.A.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Sogécome S.A."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Sogécome S.A."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Sogécome S.A., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Sogécome S.A.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Sogécome S.A., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Sogécome S.A.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Sogécome S.A.
Products information Sogécome S.A.

BTW identificatienummer (tax): BE09720397949
Ondernemingsnummer: 2608673095
Hoofdstad (capital): 693,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 616,000 EUR
Werknemers (employees): 26 to 39
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Joinery (supraregional); Roof trusses,attic finishing,roof additions; Room doors and apartment doors; Solid wood doors; Stairs; Wooden windows

Product categorie (product category): Garage Doors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Sogécome S.A.
(Get full report from official database of BE for Sogécome S.A.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Sogécome S.A.
Addition kinds of activities for Sogécome S.A.

792999. Entertainers en entertainment groepen, nec | Entertainers and entertainment groups, nec
10110102. Open pit taconite mijnbouw | Open pit taconite mining
22310101. Overcoatings: wol, haarhaar, of dergelijke vezels | Overcoatings: wool, mohair, or similar fibers
24990601. Heersers en regels, hout | Rulers and rules, wood
29110505. Wegenmateriaal, bitumineus | Road materials, bituminous
51590202. paarden | Horses
79930100. Muziekmachines | Music machines

Werken bij Sogécome S.A.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Sogécome S.A.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Sogécome S.A.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Sogécome S.A.. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerkers DEELTIJDS regio Maasmechelen! (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ADECCO ON SITE PLUKON

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor Plukon, een voedingsverwerkend bedrijf te Maasmechelen zijn we op zoek naar DEELTIJDSE productie-medewerkers op oproepbasis! Je staat hier o.a. in voor: uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden voltooien van snijwerk aan de fileerlijn verpakken en etiketteren van kippenvlees op schalen

  • Tester montage (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je test de gemonteerde transmissies

  • Werfleider (HALEN)

    Regio: HALEN

    Bedrijf: Randstad High Technics

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf uit Halen dat gespecialiseerd is in het uitvoeren van grondwerken en het leggen van bekabeling voor spoorwegen en luchthavens zoeken wij een ervaren werfleider. Als werfleider ben je verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van de werven, zowel op vlak van kwaliteit als van veiligheid, rekening houden met de contractuele voorschriften, met de afgesproken termijn en het wettelijke kader. Hoofdtaken Als werfleider sta je in voor: De voorbereiding, studie, de dagelijkse leiding op de werf en opvolging van projecten Coördineren en plannen van personeel en materiaal op de werf Realiseren van de toegewezen projecten Het optimaliseren van de projecten op technisch vlak Verantwoordelijk voor kwaliteit van het werk en de veiligheid op de werf Het contact met de opdrachtgever en de dagelijkse leiding van je personeel Je zorgt voor alle nodige informatie, communicatie, opvolging en controle op de werf

  • KRAANMACHINIST / SPOORARBEIDER (BOOISCHOT)

    Regio: BOOISCHOT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent flexibel en bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs C of CE. Ervaring met vrachtwagen met kraanarm is een pluspunt. Ervaring in rijden met kraan (opzetten kraan op oplegger) is een pluspunt. In het bezit van een VCA-attest is een pluspunt.

  • Huishoudhulp Dienstencheques regio Heist-op-den-Berg (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: De VoorZorg directie Zorg en Comfort

    Type: Dienstenchequebaan

    Je functie : Je biedt huishoudelijke hulp : stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken en ramen lappen. Eventueel aangevuld met wassen en strijken, eten klaarmaken en kleine boodschappen doen .

  • Voltijdse huishoudhulp Anzegem M/V. (ANZEGEM)

    Regio: ANZEGEM

    Bedrijf: COMFORT GROEP

    Type: Dienstenchequebaan

    Comfort Groep is een dienstencheques bedrijf dat zich specialiseert in een excellente service, gecombineerd met een toffe werksfeer en een open geest. Wie bij ons in dienst is als Huishoudelijk Medewerker/huishoudhulp wordt tewerkgesteld met een vast arbeidscontract bij een vast cliënteel. Je verstrekt huishoudhulp in de ruimste zin van het woord. Overwegend gaat dit over poetswerk maar kan aangevuld worden met kleine huishoudelijke taken, zoals strijken, kleine boodschappen doen,… Onze onderneming bestaat uit gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. Bij ons krijgt iedereen de kans om door te groeien naar een ervaren huishoudelijk medewerker. Heb jij zin om initiatief te nemen? Te werken in een aangename omgeving? En meehelpen aan de groei van ons bedrijf? Dan is deze job beslist iets voor u! Zowel part of full time vacatures zijn bij ons ter beschikking.

  • VERKOOP/BEDIENDE (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ABCIS

    Type: Studentenjob

    Je bent verantwoordelijke voor de verkoop en organisatie van een kleinhandel. Je doet de nodige bestellingen en controleert deze ook. Hiernaast doe je ook de nodige administratie zoals - de boekhouding - klantenbeheer - Stockbeheer - uurrooster - algemene administratie Op termijn sta je ook in voor de vertegenwoordiging van de zaak (klanten bezoeken).

  • Jobstudent Verkoopsmedewerk(st)er (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: KEN SHOE FASHION

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor volgende taken: directe verkoop van schoenen en lederwaren klanten ontvangen stockbeheer en opvolging leveringen ontvangen kassawerk opvolging opstart verkoopsacties gelanceerd door Ken Shoe Fashion kleine huishoudelijke taken, in overleg met de anderen

  • Installatie en support van ICT en Telecom infrastructuur (WAARLOOS)

    Regio: WAARLOOS

    Bedrijf: TELICT

    Type: Vaste Job

    Installatie van ICT en Telecom infrastructuur. Helpdesk van ICT en Telecom infrastructuur

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • ClearSource - Business Process Analyst (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Business Process Analyst for a long term contract in Brussels' center. Role Analyze and identify process improvements for the AS IS Define optimization solutions and priorities, plan the implementation of those solutions Support operational services to formalize and write existing process Support conception, development, set up and follow-up of process monitoring systems Manage some improvements projects Formalize some business requirements for changes linked to application solutions Provide changes information to functional analysts Participate in a project modelling process TO BE and evaluate the impacts Profile At least 2 years of experience in process analysis Good communicator, able to discuss with a wide range of stakeholders Experience with BPMN Fluent in French OR Dutch and good knowledge of the other national language Result oriented, autonomous Duration until end of June 2019 but scope until 2020. Interesting? Don't hesitate to send us your most recent CV.

  • Flexi Jobber Horeca (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Trixxo Horeca

    Type: Flexijob

    Wil jij in je extra tijd nog iets bij verdienden in de horeca? In onze sector mag je onbeperkt bijverdienen als flexi-jobber. Zelf je uren bepalen en inplannen wanneer je kunt. Ervaring is niet perse vereist.

Zoek naar antwoorden van Sogécome S.A. in sociale netwerken
Look for responds of Sogécome S.A. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Sogécome S.A.. Laat een reactie achter voor Sogécome S.A.. Sogécome S.A. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Sogécome S.A.. Leave a respond for Sogécome S.A.. Sogécome S.A. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Sogécome S.A. op de google maps. Adres en contacten Sogécome S.A.
Location of Sogécome S.A. on the google maps. Address and contacts of Sogécome S.A.

Andere gerelateerde bedrijven als come Sogécome S.A. Sogécome S.A.: FLMEUBELFABRIEK BAUWENS GASTON NV | Financial Analysis SC | JACQUES LASUDRY | Lietart E | FEDERALE POLITIE

Other related companies as Sogécome S.A.: FLMEUBELFABRIEK BAUWENS GASTON NV | Financial Analysis SC | JACQUES LASUDRY | Lietart E | FEDERALE POLITIE

Sogécome S.A. is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Sogécome S.A., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09720397949. Het bedrijf Sogécome S.A. bevindt zich op het adres: Rue du parc Industriel 60 4300 Waremme. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 26 to 39 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 693,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 616,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Garage Doors. Lijst met producten zijn Joinery (supraregional); Roof trusses,attic finishing,roof additions; Room doors and apartment doors; Solid wood doors; Stairs; Wooden windows.
De hoofdactiviteit van Sogécome S.A. is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Sogécome S.A. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Sogécome S.A., openstaande posities, locatie van Sogécome S.A. op de kaart.

Sogécome S.A. is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is Sogécome S.A., company assigned to the tax number BE09720397949. The company Sogécome S.A. is located at the address: Rue du parc Industriel 60 4300 Waremme. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 26 to 39 employees work in this company. Capital - 693,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 616,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Garage Doors. List of products are Joinery (supraregional); Roof trusses,attic finishing,roof additions; Room doors and apartment doors; Solid wood doors; Stairs; Wooden windows.
The main activity of Sogécome S.A. is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Sogécome S.A. is not available. You also can look at reviews of Sogécome S.A., open positions, location of Sogécome S.A. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Sogécome S.A., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Sogécome S.A., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Sogécome S.A., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Sogécome S.A., employees, financial statistics.