MICHEL HYNE

Contactgegevens MICHEL HYNE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MICHEL HYNE: address, phone, fax, email, website, opening hours

MICHEL HYNE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE PARWET 3; 5580; ROCHEFORT, België

Telefoon (phone): 83688608 (+32-83688608) 83688608 (+32-83688608)

Fax (fax): +32 (69) 379-82-34 +32 (69) 379-82-34

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MICHEL HYNE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MICHEL HYNE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MICHEL HYNE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MICHEL HYNE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MICHEL HYNE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MICHEL HYNE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MICHEL HYNE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MICHEL HYNE
Products information MICHEL HYNE

BTW identificatienummer (tax): BE05798004150
Ondernemingsnummer: 2235961914
Hoofdstad (capital): 110,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 745,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Producten die in MICHEL HYNE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Hout and afgeleiden Gh; IJzerwaren,bouw- and verfmaterialen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MICHEL HYNE
(Get full report from official database of BE for MICHEL HYNE)

Aanvulling soorten activiteiten voor MICHEL HYNE
Addition kinds of activities for MICHEL HYNE

735909. Verhuur van muziekinstrumenten | Musical instrument rental services
01719905. Dewberry boerderij | Dewberry farm
22119904. Badmatten, katoen | Bathmats, cotton
26559902. Pannen en leegten, vezels of karton: uit gekochte materialen | Pans and voids, fiber or cardboard: from purchased material
35450325. Shaping tools (machine tool accessoires) | Shaping tools (machine tool accessories)
37210202. Ballonnen, hete lucht (vliegtuigen) | Balloons, hot air (aircraft)
39550100. Koolstof- en stencil papier | Carbon and stencil paper
50850106. Cooperage voorraad | Cooperage stock
73840102. Foto ontwikkelen en retoucheren | Photograph developing and retouching
94110404. Administratie van educatieve programma's, lokale overheid | Administration of educational programs, local government

Werken bij MICHEL HYNE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MICHEL HYNE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MICHEL HYNE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MICHEL HYNE. Looking for open vacancies in other companies

  • Management assistant deeltijds (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Zoek je een job als assistente, organiseer je graag evenementen, en wil je terecht komen in de mediawereld? Grijp dan jouw kans want voor onze klant in Vilvoorde zoeken we een Management assistant deeltijds. Je zorgt voor het time management en het agendabeheer van de Manager en voorziet ruimte in de agenda om lopende projecten af te handelen en op te volgen, en plant de meetings van de Manager in. Verder overleg je zeer veel met andere afdelingen en beheer je de opleidingen en het opleidingsbudget van het team (inclusief bezoek aan congressen, inschrijvingen, reizen en hotels boeken, ...). Je bereidt ook meetings en presentaties voor en maakt verslagen van de meetings zelf. Verder organiseer je team evenementen zoals teambuildings, opleidingsdagen, nieuwjaarlunches, ... Je bent ook verantwoordelijk voor het behandelen van de mails en het klassement van de Manager. Verder maak je een canvas van jaarlijks terugkerende meetings en workflows (zoals bijvoorbeeld het jaarplan) en maak je een draaiboek voor ad hoc situaties aangaande collega's (bijvoorbeeld voor een verjaardag, geboorte, huwelijk, verhuis, ziekte collega, ...)

  • Conventioneel draaier (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor verwijderen van oude bekleding en voor een juiste en snelle afwerking van rollen  en/of  walsen volgens specificatie en/of tekening vermeld op de interne orderbon op de daarvoor bestemde draaibanken. Verwijderen van oude bekleding : je spant de desbetreffende wals/rol op in de draaibank. De oude bekleding dient verwijderd te worden en de controle kaal product dient uitgevoerd te worden. Je zorgt voor de juiste invulling van de meetrapporten na afwerking van de rollen en/of walsen. Je bent verantwoordelijk voor de orde en netheid op de werkvloer !

  • Customer Service Medewerker (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: ASAP OFFICE GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je behandelt het OCF-proces (offerte - contract - facturatie) van A tot Z en zorgt voor een vlekkeloos verloop. Je volgt de bestellingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor het correct archiveren van deze gegevens. Daarnaast ben je een kei in het snel formuleren van antwoorden wanneer (interne) klanten jou contacteren met vragen.

  • Sales Assistant | Dynamische onderneming (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een enthousiaste sales assistant met commercieel inzicht. Voor onze klant, een internationale onderneming, zoeken wij momenteel een gemotiveerde sales assistant met een vloeiende kennis van het Nederlands en Pools. Een greep uit je verantwoordelijkheden: Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten; Je voorziet hen van de nodige info met betrekking tot prijzen, bestellingen, leveringen, … ; Je bent verantwoordelijk voor de toegewezen klantendossiers; Je houdt de database up-to-date; Je maakt rapporten op; Je biedt ondersteuning aan de managers bij de realisatie van het verkoopplan; Je zorgt voor een correcte administratieve orderverwerking en -planning; Je verzorgt de commerciële correspondentie met zowel interne als externe klanten; Je maakt prijscalculaties. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Dossierbeheerder Logistiek (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ASAP Maritiem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Volledig afhandelen dossiers import-export en distributie. Aanmaken en opvolgen van dossiers A-Z. Orderverwerking. Interne en externe diensten opvolgen. Telefonische klantencontacten. Input van gegevens in diverse systemen. Aanmaken bill of loading, oorsprongcertificaten, diverse attesten en paklijsten. Facturatie.

  • Vacature chauffeur CE: bijverdienste op vrijdag en zaterdag (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een transportbedrijf in Genk zijn we op zoek naar chauffeur met rijbewijs CE voor een bijverdienste. Je werkt wekelijks op vrijdag en zaterdag. Je rijdt met een tankcontainer (geen ADR-attest). Je vertrekt vrijdagnacht rond 2:00 en rijdt naar München om daar de vrachtwagen te lossen. Je neemt daar dan 9 uur rust en vertrekt daarna terug richting Genk. Je doet dus een overnachting.

  • Huishoudhulp in Nijlen (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Studenten gezocht industriële reiniging | Weekdagen (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Kan je doorheen de week werken als student als industriële schoonmaak? Je gaat samen met andere studenten en vaste werknemers werken bij verschillende bedrijven/ziekenhuizen/labo's/... om industrieel te reinigen.

  • Student schoenenwinkel (ANZEGEM)

    Regio: ANZEGEM

    Bedrijf: Go4Jobs Waregem

    Type: Studentenjob

    Voor een schoenenwinkel te Waregem en te Vichte zoeken wij studenten die graag een centje willen bijverdienen. Met een glimlach spreek je de klanten aan in de winkel en help je hen het juiste schoentje te passen. Je helpt ook met het op orde houden van de winkel.

  • Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Willemen Groep

    Type: Vaste Job

    Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur. Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen: Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v) Functie Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken. Een greep uit je takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten; Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud; Je zorgt voor de input van prospectiegegevens; Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan; Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig; Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig. Profiel Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie; Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet; Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans; Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines; Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk. Aanbod Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

  • Administratief bediende (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: SODIKO

    Type: Vaste Job

    Als administratief bediende bied je telefonische assisentie en behandel je de binnenkomende en uitgaande post. Je staat in voor de correspondentie, het klassement en het up-to-date houden van excel bestanden. Je maakt gebruik van diverse softwarepakketten (bv. Briljant, Excel, Word) voor de opmaak van documenten (o.a. verzendnota, vrachtbrief, E-ad, accijnsdocumenten, exportdocumenten, certificaten,…) Je helpt bij de orderverwerking en het voorraadbeheer.

  • Logopedist (dringend!) (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: GROEPSPRAKTIJK ANEMOON

    Type: Zelfstandige activiteit

    Anemoon groepspraktijk is een multidisciplinair centrum in Brasschaatwaar kinderen, jongeren en hun ouders terecht kunnen voor multidisciplinair diagnostisch onderzoek, therapie en begeleiding. Momenteel zijn wij dringend op zoek naar een zelfstandig logopedist. Je werkt met een specialisatie naar kinderen en jongeren. Je verzorgt het taalonderzoek, behandelt articulatieproblemen, spraakstoornissen, dyscalculie,...

Zoek naar antwoorden van MICHEL HYNE in sociale netwerken
Look for responds of MICHEL HYNE in social networks

Lees alle opmerkingen voor MICHEL HYNE. Laat een reactie achter voor MICHEL HYNE. MICHEL HYNE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MICHEL HYNE. Leave a respond for MICHEL HYNE. MICHEL HYNE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MICHEL HYNE op de google maps. Adres en contacten MICHEL HYNE
Location of MICHEL HYNE on the google maps. Address and contacts of MICHEL HYNE

Andere gerelateerde bedrijven als come MICHEL HYNE MICHEL HYNE: COIFFURE MARIE-THةRبSE | UNIC | VAN DER SPIEGEL ALGEMENE ELECTRICITEITSWERKEN NV | H?TEL CHAMBORD | Garcia Miguel SPRL

Other related companies as MICHEL HYNE: COIFFURE MARIE-THةRبSE | UNIC | VAN DER SPIEGEL ALGEMENE ELECTRICITEITSWERKEN NV | H?TEL CHAMBORD | Garcia Miguel SPRL

MICHEL HYNE is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MICHEL HYNE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05798004150. Het bedrijf MICHEL HYNE bevindt zich op het adres: RUE DE PARWET 3; 5580; ROCHEFORT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 110,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 745,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Hout and afgeleiden Gh; IJzerwaren,bouw- and verfmaterialen. Producten gemaakt in MICHEL HYNE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MICHEL HYNE is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MICHEL HYNE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MICHEL HYNE, openstaande posities, locatie van MICHEL HYNE op de kaart.

MICHEL HYNE is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is MICHEL HYNE, company assigned to the tax number BE05798004150. The company MICHEL HYNE is located at the address: RUE DE PARWET 3; 5580; ROCHEFORT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 110,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 745,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Hout and afgeleiden Gh; IJzerwaren,bouw- and verfmaterialen. Products created in MICHEL HYNE were not found.
The main activity of MICHEL HYNE is Pipelines, Except Natural Gas, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of MICHEL HYNE is not available. You also can look at reviews of MICHEL HYNE, open positions, location of MICHEL HYNE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MICHEL HYNE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MICHEL HYNE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MICHEL HYNE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MICHEL HYNE, employees, financial statistics.