STUIVENBERG NV

Particuliere bedrijvenBosbouw • STUIVENBERG NV
Private companiesForestry • STUIVENBERG NV

Contactgegevens STUIVENBERG NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STUIVENBERG NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

STUIVENBERG NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Groenstraat 4 8770 Ingelmunster, België

Telefoon (phone): 32.51 31 44 62 32.51 31 44 62

Fax (fax): 32.51 31 46 28 32.51 31 46 28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STUIVENBERG NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STUIVENBERG NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STUIVENBERG NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STUIVENBERG NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STUIVENBERG NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STUIVENBERG NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STUIVENBERG NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STUIVENBERG NV
Products information STUIVENBERG NV

BTW identificatienummer (tax): BE07250122070
Ondernemingsnummer: 1313934326
Hoofdstad (capital): 812,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 295,000 EUR
Werknemers (employees): 18568
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Suites - living room

Product categorie (product category): Household goods; Wood and Furniture

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STUIVENBERG NV
(Get full report from official database of BE for STUIVENBERG NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor STUIVENBERG NV
Addition kinds of activities for STUIVENBERG NV

2331. Vrouwen en missen 'blouses en shirts | Women's and misses' blouses and shirts
15220107. Multi-familie woningen, nieuwbouw | Multi-family dwellings, new construction
20450200. Deeg en beslag, van gekochte bloem | Doughs and batters, from purchased flour
28739905. Ureum | Urea
35690204. Sprinklersystemen, brand: automatisch | Sprinkler systems, fire: automatic
91110200. Uitvoerende kantoren, staat en lokaal | Executive offices, state and local

Werken bij STUIVENBERG NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STUIVENBERG NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STUIVENBERG NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STUIVENBERG NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Welcome host(es) Receptionist M/V (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Op zoek naar een enthousiaste welcomehost(es). U bent flexibel, dynamisch en voornamelijk klantvriendelijk. U werkt in shiften en ook weekend- en nachtwerk schrikken u niet af. U checkt onze klanten in en uit, en u doet dit op een uiterst vriendelijke manier. Administratief werk en procedures opvolgen maken een belangrijk deel uit van de job. Tijdens de shift bent u verantwoordelijk voor de volledige voorbereiding en verwelkoming van onze gasten. Bovendien verzorgt u ook de bediening in onze hotelbar die 24/24 open is en springt u in waar nodig. Voor de functie van welcomehost(es) zoeken wij iemand met een verzorgd voorkomen. Stiptheid, flexibiliteit en klantvriendelijkheid zijn primordiaal voor deze functie.

  • Customer service medewerker in regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant. Je bent in voortdurend contact met hem via telefoon en mail. Je specifieke taken als Customer service medewerker (m/v) zijn: ondersteuning salesteam bestellingen verwerken: aannemen en ingeven in het ERP-systeem telefonische oproepen en schriftelijke aanvragen van klanten en buitendienstmedewerkers beantwoorden (i.v.m. artikelreferenties, productbeschikbaarheid, status van een bestelling, duplicaat van factuur of afleveringsbon...) klachtenbehandeling: aannemen, registreren en opvolgen technische fiches aanvullen en updaten salescatalogus helpen opstellen en aanvullen met de meest recente en relevante informatie

  • Monitor groendienst (m/v) Eeklo (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een maatwerkbedrijf in regio Eeklo zijn we op zoek naar een monitor in de groendienst. Jouw twee grootste taken zijn onderhoud van bedrijfsterreinen en particuliere tuinen (onkruid verwijderen, snoeien, scheren, bosmaaien en graf afrijden) en coachen en aansturen van een groep doelgroepmedewerkers. Als monitor zijn je taken: Taken op een duidelijke en eenvoudige manier uitleggen Taken opsplitsen in (zeer) eenvoudige deeltaken, aangepast aan de mogelijkheden van de doelgroepmedewerkers Bewaken van de kwaliteit Bewaken van de voortgang van de activiteiten Bewaken van de veiligheid Bewaken van de orde en de netheid van de werkplaats Aanspreken van doelgroepmedewerkers op gedrag Uurrooster: MA - VRIJ: 7u - 15u30 Aanbod: Tijdelijke voltijdse job tot en met eind december. Er zijn altijd mogelijkheden om langer te blijven indien positieve evaluatie.

  • Projectleider Elektriciteit (PERVIJZE)

    Regio: PERVIJZE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als projectleider elektriciteit staat u (na een grondige inwerkperiode) in voor de coördinatie en opvolging van uitdagende projecten van aanbesteding tot oplevering. Dit behelst o.a.: de volledige voorbereiding van het project de uitwerking van elektrische schema's de organisatie en het halen van de deadlines per afwerkingsfase de aankoop van materialen de opvolging van de werken in samenwerking met de werfleider en techniekers de deelname aan werfvergaderingen en de dagelijkse communicatie met alle betrokken partijen (studiebureaus aannemers klanten leveranciers...) tot aan de indienststelling en oplevering U rapporteert rechtstreeks aan de projectmanager en zaakvoerder. Tevens staat u in voor de projectorganisatie van de jouw toegewezen werven zowel commercieel technisch als administratief.

  • Textielmedewerker (3-ploegen) voltijds (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Dendermonde actief in de textielsector, zijn we op zoek naar textielmedewerkers die in de spinnerij aan de slag gaan. Je staat in voor het voorbereidend werk vóór de wol wordt gesponnen (kaarden). Je werkt in 3-ploegen.

  • Lifttechnieker (MEETKERKE)

    Regio: MEETKERKE

    Bedrijf: Q JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in volle groei zijn we op zoek naar een lifttechnieker. Je hebt minstens een jaar ervaring en bent in staat om zelfstandig te werken. Je komt terecht bij mensen thuis dus je komt verzorgd voor de dag.

  • Werken als huishoudhulp Booischot (BOOISCHOT)

    Regio: BOOISCHOT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • HUISHOUDHULP (M/V) POESELE (deeltijds - zelf te kiezen) (POESELE)

    Regio: POESELE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Management Program - Project Coordinator Continuous Improvement (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Lineas Group

    Type: Vaste Job

    Goederenvervoer per trein wordt elke dag belangrijker. Dat is logisch: het is veel beter voor milieu en mobiliteit dan wegtransport. Bovendien is het spoor veiliger en vaak efficiënter. Lineas is een van de grootste Europese privé-spelers op gebied van goederenvervoer per spoor. We zien het als onze verantwoordelijkheid om bedrijven te overtuigen mee te gaan in de modal shift: weg van de weg, meer goederen op het spoor. Die ambitieuze missie maken we waar met de beste producten, innovatieve diensten, een grote vloot en heel veel passie en inzet voor onze klanten. We willen groeien en echt het verschil maken op internationaal vlak. Doelstellingen van de functie “Continuous Improvement” is de zachte bewoording van hoe het er bij Lineas aan toe gaat. Het gaat hier razendsnel. Elke dag. Permanent staan tientallen change-projecten op de agenda, verspreid over onze hele organisatie. Daarom zijn we vandaag al een veel sterker bedrijf dan een jaar geleden. Maar volgend jaar willen we minstens nog eens met zoveel vooruit gaan. En het jaar daarna nog eens. Wat een Project Coördinator kan komen doen in het midden van al die hectiek? Leren. Heel veel bijleren. Ons bedrijf en onze sector van binnenuit leren kennen en door en door begrijpen. Om er dan met jouw frisse kijk en slimme ideeën tegenaan te gaan zodat we in de juiste richting blijven veranderen. Hoofdtaken Verschillende projecten aanpakken – Je management program duurt 18 tot 24 maanden, en elke vier tot 6 maanden switch je van project. Zo leer je ons hele bedrijf kennen, en krijg je veel zichtbaarheid bij het management. Oneindig veel bijleren – We sturen jou en je collega project coordinators (jullie vormen straks een hechte groep) geregeld samen op training. Maar we geloven dat je veruit het meest leert van je directe collega’s en je managers. Opklimmen – Tijdens je management program krijg je steeds meer verantwoordelijkheden. Waar je bij de start vooral analyses maakt, ben je na een jaar alsmaar meer betrokken bij de volledige leiding van projecten. Aan het eind van je traject ben je klaar om zélf strategische projecten in handen te nemen en je collega’s uit de business te ondersteunen in hun veranderingstrajecten. Dit kan als fulltime project manager of als beloftevol lijnmanager waarbij het continu verbeteren zeer belangrijk is.

  • Microsoft Dynamics NAV Developer/Architect (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: CARYA GROUP

    Type: Vaste Job

    je zorgt samen met jouw team en de functionele analisten voor de uitwerking van de behoeften van de klant binnen het gestelde kader van tijd en budget je bekijkt samen met de support medewerkers naar ontwikkelingsvragen of problemen bij de klanten je kan de behoeften identificeren, analyseren en opportuniteiten waarnemen je bekijkt de vragen kritisch en gaat op zoek naar optimalisatiemogelijkheden je kan zelfstandig opdrachten tot een goed einde brengen en hebt daarnaast een teamgeest programmatie gedeeltelijk in de classic client en roletailored client

  • Dossierbeheerder voor kantoor in volle bloei Ieper (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Tot deze groep behoren een aantal kantoren, waarvan 1 dat ongeveer 3 jaar geleden werd geopend in Ieper. Vandaag de dag zijn er al 15 medewerkers actief, wat wijst op een goede, gezonde groei. De medewerkers zijn een mix van ervaren en minder ervaren mensen. Volgens dit kantoor zorgt een goede balans in ervaring voor een aanhoudende continuïteit. Indien het verwerven van extra kennis en ervaring behoren tot je prioriteiten, dan zit je bij dit kantoor goed. Door de evenwichtige aanwezigheid van verscheidene bekwaamheden staat er steeds iemand voor je klaar wanneer je hulp nodig hebt. Op jouw beurt kan ook jij mensen bijstaan wanneer nodig. DOSSIERBEHEERDER/ACCOUNTANT OPDRACHT Je beheert dossiers van A-Y: een takenpakket dat gaat van inboekwerk tot en met afsluitingen. Je staat in contact met klanten en helpt hen verder met al hun vragen en problemen. Je vormt dus het centraal aanspreekpunt. Op termijn is het uiteindelijk wel de bedoeling dat je besprekingen doet met klanten en dat je doorgroeit tot een volwaardige A-Z dossierbeheerder.

  • erkend familiaal bemiddelaar (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: ORATO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je bent erkend familiaal bemiddelaar met een degelijke juridische kennis (o.a. familierecht en familiaal vermogensrecht). Je bent jurist of hebt een hoger diploma in een menswetenschappelijke richting behaald. Tevens opgeleid zijn in systeemtherapie of contextbegeleiding is een pluspunt. Je schrijft foutloos in het Nederlands. Kennis van het Frans en/of het Engels is een meerwaarde. Je hebt bij voorkeur reeds een stevige dosis ervaring opgedaan als familiaal bemiddelaar. Echter, ook kandidaten met beperkte ervaring maar met de juiste opleiding en gedegen vakkennis komen in aanmerking. Je bent bereid alle dossiers binnen de familiale bemiddeling op te nemen (echtscheiding, ouderschapsplan,..). Indien je daarnaast ook opgeleid bent in systeemtherapie of contextbegeleiding, kunnen we je ook vragen gezinsbegeleidingen en relatiebegeleidingen op te nemen. Je hebt de mindset van een zelfstandige, maar de wens om te behoren tot een team Je hebt ambitie en zin voor initiatief Je bent een teamplayer, verantwoordelijk, leergierig en collegiaal

Zoek naar antwoorden van STUIVENBERG NV in sociale netwerken
Look for responds of STUIVENBERG NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor STUIVENBERG NV. Laat een reactie achter voor STUIVENBERG NV. STUIVENBERG NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STUIVENBERG NV. Leave a respond for STUIVENBERG NV. STUIVENBERG NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STUIVENBERG NV op de google maps. Adres en contacten STUIVENBERG NV
Location of STUIVENBERG NV on the google maps. Address and contacts of STUIVENBERG NV

Andere gerelateerde bedrijven als come STUIVENBERG NV STUIVENBERG NV: FLNUTRICO NV | JEAN-LOUIS VALTIN | B.I. OPLEIDINGSCENTRUM | GARAGE VAN DER WANGEN | ASSURANCES DE BONHOME

Other related companies as STUIVENBERG NV: FLNUTRICO NV | JEAN-LOUIS VALTIN | B.I. OPLEIDINGSCENTRUM | GARAGE VAN DER WANGEN | ASSURANCES DE BONHOME

STUIVENBERG NV is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STUIVENBERG NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07250122070. Het bedrijf STUIVENBERG NV bevindt zich op het adres: Groenstraat 4 8770 Ingelmunster. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 18568 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 812,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 295,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Household goods; Wood and Furniture. Lijst met producten zijn Suites - living room.
De hoofdactiviteit van STUIVENBERG NV is Bosbouw, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STUIVENBERG NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STUIVENBERG NV, openstaande posities, locatie van STUIVENBERG NV op de kaart.

STUIVENBERG NV is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is STUIVENBERG NV, company assigned to the tax number BE07250122070. The company STUIVENBERG NV is located at the address: Groenstraat 4 8770 Ingelmunster. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 18568 employees work in this company. Capital - 812,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 295,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Household goods; Wood and Furniture. List of products are Suites - living room.
The main activity of STUIVENBERG NV is Forestry, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of STUIVENBERG NV is not available. You also can look at reviews of STUIVENBERG NV, open positions, location of STUIVENBERG NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over STUIVENBERG NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STUIVENBERG NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STUIVENBERG NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STUIVENBERG NV, employees, financial statistics.