AEG CONSULTING

Contactgegevens AEG CONSULTING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AEG CONSULTING: address, phone, fax, email, website, opening hours

AEG CONSULTING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HAUTE RUE 8; 1470; GENAPPE, België

Telefoon (phone): 67780565 (+32-67780565) 67780565 (+32-67780565)

Fax (fax): +32 (3) 471-97-71 +32 (3) 471-97-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AEG CONSULTING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AEG CONSULTING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AEG CONSULTING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AEG CONSULTING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AEG CONSULTING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AEG CONSULTING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AEG CONSULTING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AEG CONSULTING
Products information AEG CONSULTING

BTW identificatienummer (tax): BE06663452148
Ondernemingsnummer: 8997772216
Hoofdstad (capital): 383,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 760,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Services: Architectes d'Intérieur.

Product categorie (product category): Décorateurs d'intérieur

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AEG CONSULTING
(Get full report from official database of BE for AEG CONSULTING)

Aanvulling soorten activiteiten voor AEG CONSULTING
Addition kinds of activities for AEG CONSULTING

2491. Houtbescherming | Wood preserving
20389900. Bevroren specialiteiten, nec, nec | Frozen specialties, nec, nec
24990502. Kurken, fles | Corks, bottle
26759903. Liners voor vrachtwagens: versterkt met metalen strook | Liners for freight car doors: reinforced with metal strip
28999941. Geweer boren schoonmaakmiddelen | Rifle bore cleaning compounds
29110501. Asfalt of asfaltmaterialen, vervaardigd in raffinaderijen | Asphalt or asphaltic materials, made in refineries
31310401. Binnenzolen, leer | Inner soles, leather
32290202. Ophthalmisch glas, behalve vlak | Ophthalmic glass, except flat
51530204. Soja bonen | Soybeans

Werken bij AEG CONSULTING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AEG CONSULTING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AEG CONSULTING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AEG CONSULTING. Looking for open vacancies in other companies

  • Monteur/Tiglasser m/v (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Wingene dat instaat voor het vervaardigen van op maat gemaakte machines in de voedingssector, zijn we op zoek naar een tig-lasser en monteur. Je gaat zowel mee op verplaatsing als meewerken in het atelier.

  • Begeleider, OC Overpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van clausule noodopvang - tewerkstelling (voorlopig) tot einde juni 2019; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, trein, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Overpelt - Napoleonweg 51 - 3900 Overpelt. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Verkoop Supermarkt Kassa (STEVOORT)

    Regio: STEVOORT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw taken: Je voert voornamelijk kassa bij ons uit. Indien het minder druk is word je uiteraard ook elders ingeschakeld maar jouw voornaamste taak is kassa

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Buggenhout – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS IN ZULTE (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: GREENHOUSE ZULTE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Zulte zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Zedelgem - Torhout (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Student traiteurzaak kerstvakantie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Studentenjob

    Voor een traiteurzaak in hartje Gent zijn wij op zoek naar een gemotiveerde student voor de kerstvakantie Jouw taken? - Meehelpen achter de toonbank (charcuterie en mensen bedienen) of in de keuken (broodjes smeren, plateau's beleggen,...) - Kassawerk - De winkel op orde houden

  • studenten gezocht die een centje willen bijverdienen bij Activate Hasselt! (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Activate

    Type: Studentenjob

    Ben je nog op zoek naar een toffe bijverdienste dat makkelijk te combineren is met je studies? Goed nieuws, want Activate zoekt naar enthousiaste collega’s! Als werver bij Activate ga jij voor verschillende klanten een gesprek aan met potentiële donateurs. Samen met je collega’s ga je mensen enthousiast maken om een maandelijkse bijdrage te geven aan diverse NGO’s en commerciële organisaties. Dit doe je door deur-aan-deur werving of door mensen spontaan op straat aan te spreken. Je doet dus én iets goeds voor de maatschappij, én je verdient er een zakgeld mee. Dé ideale studentenjob!

  • R&D Test Engineer (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: EKINOPS BELGIUM NV

    Type: Vaste Job

    Als R&D System Test Engineer werk je mee aan de validatie en verificatie van professionele datacommunicatie routers. Je werkt in een internationaal team van test ingenieurs, ontwerpt en test gesimuleerde netwerk omgevingen van klanten (netwerk operatoren), met bijhorende manuele en geautomatiseerde testen.

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • zorgkundige maandopdracht (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als thuisverpleegkundige interim langere opdracht zal je samen met de verpleegkundigen en zorgkundigen de dagdagelijkse taken uitoefenen. Zo zal je een rond toebedeeld krijgen waar je patiënten zal bijstaan met wondzorg, geven van medicatie, stomazorg,.... 

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van AEG CONSULTING in sociale netwerken
Look for responds of AEG CONSULTING in social networks

Lees alle opmerkingen voor AEG CONSULTING. Laat een reactie achter voor AEG CONSULTING. AEG CONSULTING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AEG CONSULTING. Leave a respond for AEG CONSULTING. AEG CONSULTING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AEG CONSULTING op de google maps. Adres en contacten AEG CONSULTING
Location of AEG CONSULTING on the google maps. Address and contacts of AEG CONSULTING

Andere gerelateerde bedrijven als come AEG CONSULTING AEG CONSULTING: A. & S. PRODUCTIONS | GRAFISCH BUREAU LEIJTEN | VAN DUN P (D.O.) | TURBO'S HOET PARTS EN REVISIE NV | Bierpotje

Other related companies as AEG CONSULTING: A. & S. PRODUCTIONS | GRAFISCH BUREAU LEIJTEN | VAN DUN P (D.O.) | TURBO'S HOET PARTS EN REVISIE NV | Bierpotje

AEG CONSULTING is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is AEG CONSULTING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06663452148. Het bedrijf AEG CONSULTING bevindt zich op het adres: HAUTE RUE 8; 1470; GENAPPE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 383,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 760,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Décorateurs d'intérieur. Lijst met producten zijn Services: Architectes d'Intérieur..
De hoofdactiviteit van AEG CONSULTING is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AEG CONSULTING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AEG CONSULTING, openstaande posities, locatie van AEG CONSULTING op de kaart.

AEG CONSULTING is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is AEG CONSULTING, company assigned to the tax number BE06663452148. The company AEG CONSULTING is located at the address: HAUTE RUE 8; 1470; GENAPPE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 383,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 760,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Décorateurs d'intérieur. List of products are Services: Architectes d'Intérieur..
The main activity of AEG CONSULTING is Administration of Human Resource Programs, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of AEG CONSULTING is not available. You also can look at reviews of AEG CONSULTING, open positions, location of AEG CONSULTING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over AEG CONSULTING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AEG CONSULTING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AEG CONSULTING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AEG CONSULTING, employees, financial statistics.