PUTOLEV

Contactgegevens PUTOLEV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PUTOLEV: address, phone, fax, email, website, opening hours

PUTOLEV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GEETSVONDELSTRAAT 7; 3120; TREMELO, België

Telefoon (phone): 16538287 (+32-16538287) 16538287 (+32-16538287)

Fax (fax): +32 (53) 667-69-88 +32 (53) 667-69-88

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PUTOLEV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PUTOLEV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PUTOLEV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PUTOLEV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PUTOLEV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PUTOLEV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PUTOLEV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PUTOLEV
Products information PUTOLEV

BTW identificatienummer (tax): BE06734863281
Ondernemingsnummer: 1304046630
Hoofdstad (capital): 144,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 843,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in PUTOLEV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Herstellingen motorfietsen; Motorfietsen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PUTOLEV
(Get full report from official database of BE for PUTOLEV)

Aanvulling soorten activiteiten voor PUTOLEV
Addition kinds of activities for PUTOLEV

22580204. Tricot stoffen | Tricot fabrics
32510102. Keramische geglazuurde baksteen, klei | Ceramic glazed brick, clay
36740203. Magnetisch bellen geheugen apparaat | Magnetic bubble memory device
36990100. High-energy deeltjes fysica apparatuur | High-energy particle physics equipment
59410600. Camping en backpacking apparatuur | Camping and backpacking equipment

Werken bij PUTOLEV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PUTOLEV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PUTOLEV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PUTOLEV. Looking for open vacancies in other companies

  • Allround medewerker (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: ASAP SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Helpen met snijden van het brood: brood op de band leggen, ingepakte broden in bakken stoppen. Helpen bij verdeling voor de chauffeurs: Helpen bij het verdelen van brood voor verschillende toeren, klaarzetten voor de chauffeurs. Allround meehelpen in de bakkerij: brood uit de ovens halen, koffiekoeken afwerken, machines proper houden, klein brood uithalen.

  • Ploegbaas Bekister (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: SYNERGIE CONSTRUCT GEEL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf uit Balen zijn wij op zoek naar een ploegbaas bekister. Heb jij ervaring als bekister? Zin in een nieuw avontuur? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je takenpakket als ploegbaas zal bestaan uit: Het aansturen van een klein team bekisters Het maken van bekistingen Plaatsen van wanden en kolommen Herstellen en storten van beton

  • bakkerij medewerkster (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: move interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U staat in voor de bakkerijafdeling van een supermarkt. Elke dag bakt u de broodjes en koeken af en presenteert u ze mooi in de rekken. U plaatst de bestellingen en stelt tekorten vast. De werkruimte met de ovens houdt u proper en hygiënisch. Naast uw taken in de bakkerij helpt u ook regelmatig mee in de rekken of aan de kassa.

  • Huishoudhulp regio Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een huishoudhulp bij onze klant regio Ardooie. Je staat in voor het onderhoud van de woning van onze klant binnen een aangenaam kader. Dit varieert van poetsen van de woning, de ramen poetsen, koken, strijken, boodschappen doen,...

  • HUISHOUDHULP (M/V) OOSTKAMP (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Student Verkoper (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een grote bloemen- en plantenzaak te Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar studenten die kunnen helpen in de bloemenzaak.  Je staat in voor het opmaken van bloemstukken en het inpakken van cadeautjes. Je bent vlot in de omgang met klanten en geeft hen advies. Verder sta je in voor het kassawerk en zorg je voor de orde en netheid binnen de winkel. Je ondersteunt de collega's waar nodig. 

  • Student supermarkt weekend M/V (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: ADECCO DEINZE

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een studentenjob in het weekend en/of ben je ook af en toe vrij in de week? Lees dan snel verder! Voor een leuke supermarkt te Nazareth zijn wij op zoek naar studenten om hun team te versterken. Als student sta je hier heel polyvalent in, je springt bij aan de kassa, je vult de rekken aan, voert kwaliteitscontrole uit,…

  • FRITUURMEDEWERKER (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Studentenjob

    Voor een frituur in Oostrozebeke zijn we op zoek naar een student of flexi medewerker die kan bijspringen. Dit kan zowel in het weekend als in de week zijn. Wij zijn op zoek naar mensen die op lange termijn een bijverdienste willen uitoefenen.

  • Student voor de afdeling beenhouwerij (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, regio Kasterlee, zijn we op zoek naar een student voor de afdeling beenhouwerij. Jouw taken: - Je bent als verkoper in alle opzichten de vertegenwoordiger van ons concept. De toonbank is jouw paradepaardje : je presenteert de meer verfijnde charcuterie samen met de traiteurproducten op een manier dat de klant jouw producten wil ! - De chef verkoopster van het filiaal leidt je op tot een volwaardig teammember die de waarden en normen van het bedrijf vertegenwoordigt. - Je maakt de bereidingen klaar zoals je geleerd hebt in je opleiding en kan steeds onze gids inschakelen ... met andere woorden je krijgt een verantwoordelijkheid toegewezen maar je staat er nooit alleen voor. - Je bewaakt de kwaliteit en netheid van de producten als het materiaal.

  • VERANTWOORDELIJKE CARROSSERIE (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: LAGROU

    Type: Vaste Job

    expertises van schadegevallen bestek opmaken via Informix planning en begeleiding van de werkplaats bestellen van de wisselstukken

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Capgemini - Mainframe Developer (MARIAKERKE)

    Regio: MARIAKERKE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Role Mainframe application developer.     Work with onshore-offshore model and co-ordinate customer requirement to offshore team.  Take lead in discussing issues with business and provide solutions.   Profile Technical skills: Cobol, JCL,DB2, IMS(DC), Endevor Minimum 4 years' experience working on Mainframe.    Must have skills: Has to demonstrate some knowledge of Belgian law regulations  Fluent Flemish and English speaking skills - mandatory Freelancers with valid EU work permit only Good documentation skills. 

Zoek naar antwoorden van PUTOLEV in sociale netwerken
Look for responds of PUTOLEV in social networks

Lees alle opmerkingen voor PUTOLEV. Laat een reactie achter voor PUTOLEV. PUTOLEV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PUTOLEV. Leave a respond for PUTOLEV. PUTOLEV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PUTOLEV op de google maps. Adres en contacten PUTOLEV
Location of PUTOLEV on the google maps. Address and contacts of PUTOLEV

Andere gerelateerde bedrijven als come PUTOLEV PUTOLEV: COURTOIS | PASCAL SISANI | FRANCISCUS GEUKENS | Alka Dekor | MARTINE BODART

Other related companies as PUTOLEV: COURTOIS | PASCAL SISANI | FRANCISCUS GEUKENS | Alka Dekor | MARTINE BODART

PUTOLEV is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PUTOLEV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06734863281. Het bedrijf PUTOLEV bevindt zich op het adres: GEETSVONDELSTRAAT 7; 3120; TREMELO. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 144,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 843,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Herstellingen motorfietsen; Motorfietsen. Producten gemaakt in PUTOLEV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PUTOLEV is Primaire Metaalindustrieën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PUTOLEV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PUTOLEV, openstaande posities, locatie van PUTOLEV op de kaart.

PUTOLEV is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is PUTOLEV, company assigned to the tax number BE06734863281. The company PUTOLEV is located at the address: GEETSVONDELSTRAAT 7; 3120; TREMELO. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 144,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 843,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Herstellingen motorfietsen; Motorfietsen. Products created in PUTOLEV were not found.
The main activity of PUTOLEV is Primary Metal Industries, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of PUTOLEV is not available. You also can look at reviews of PUTOLEV, open positions, location of PUTOLEV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PUTOLEV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PUTOLEV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PUTOLEV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PUTOLEV, employees, financial statistics.