GARAGE VAN OLMEN

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • GARAGE VAN OLMEN
Private companiesBusiness Services • GARAGE VAN OLMEN

Contactgegevens GARAGE VAN OLMEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GARAGE VAN OLMEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

GARAGE VAN OLMEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HONINGSTRAAT 17; 2250; OLEN, België

Telefoon (phone): 14213771 (+32-14213771) 14213771 (+32-14213771)

Fax (fax): +32 (19) 187-73-34 +32 (19) 187-73-34

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GARAGE VAN OLMEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GARAGE VAN OLMEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GARAGE VAN OLMEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GARAGE VAN OLMEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GARAGE VAN OLMEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GARAGE VAN OLMEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GARAGE VAN OLMEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GARAGE VAN OLMEN
Products information GARAGE VAN OLMEN

BTW identificatienummer (tax): BE01190338134
Ondernemingsnummer: 7674194335
Hoofdstad (capital): 353,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 232,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in GARAGE VAN OLMEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Herstellingen and onderhoud van auto's; Voertuigen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GARAGE VAN OLMEN
(Get full report from official database of BE for GARAGE VAN OLMEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor GARAGE VAN OLMEN
Addition kinds of activities for GARAGE VAN OLMEN

26560105. Keukengerei, papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Utensils, paper: made from purchased material
32720504. Zilveren, beton | Sills, concrete
36130208. Stroomverbindingen, elektrisch | Power connectors, electric
36639914. Globale positioneringssystemen (gps) apparatuur | Global positioning systems (gps) equipment
39519908. Penhouders en onderdelen | Penholders and parts
79979903. Bridge club, lidmaatschap | Bridge club, membership
92249900. Brandbeveiliging, nv | Fire protection, nec

Werken bij GARAGE VAN OLMEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GARAGE VAN OLMEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GARAGE VAN OLMEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GARAGE VAN OLMEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerker bij CDS (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: Start People Aalst LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een bezig bij die houdt van fysiek werk? Dan zijn wij opzoek naar jou. Als productiemedewerker komt je terecht in een aangename werkomgeving met afwisselend werk. Voor onze klant geleden in Vorst zijn wij opzoek naar gemotiveerde magazijniers. je staat in voor het laden en lossen van materiaal reiningen van het gebruikte materiaal sorteren van bestek plaatsen van vuil materiaal in reiningmachines nakijken of de producten voldoende proper uit de machines komen Gereinigd materiaal op de juiste plaats zetten

  • Productiemedewerker voeding (M/V) (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een bedrijf in de regio van Bocholt, zijn we op zoek naar enkele productiemedewerkers. - Maken van deeg - Productielijnen bevoorraden Werken in 3 ploegensysteem op oproepbasis. U kan zelf aangeven in welke ploegen u wil werken.

  • Stikster 3,4 of 5 dagen per week(naar jouw keuze!) (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Go4Jobs Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het stikken van bandages en orthopedische stukken zoals: -voetriemen -heupverbanden -...

  • Call center agent B2C (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Contact Center medewerkers sta je rechtstreeks in contact met de consument. Je zorgt ervoor dat ze geholpen worden en een antwoord krijgen op al hun vragen met betrekking tot onze huishoudtoestellen. Indien er een artikel hersteld moet worden sta je in voor de registratie van alle benodigde klantgegevens je verzamel alle informatie omtrent de storing en je informeert de klant over de afspraken omtrent de herstelling van het defecte toestel. je bent : Commercieel : je weet wat écht belangrijk is voor de klant en informeert hem graag verder. Communicatief sterk : Je houdt van klantencontact in de verschillende landstalen en je help graag mensen op een professionele efficiënte ene klantgerichte wijze verder. Positief ingesteld : met jouw goed humeur en optimisme wordt iedereen goedgezind. Stressbestendig = je blijft rustig en behoudt het overzicht als het drukker wordt.

  • Huishoudhulp/Poetshulp, regio Drongen - Nevele (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN EVERGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Student communicatiewetenschappen (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: ASAP ZAVENTEM

    Type: Studentenjob

    Onze klant is op zoek naar een student die een project mee gaat ondersteunen. Hiervoor sta je in contact met verschillende departementen en sta je in voor het updaten van de mails, post en andere communicatiekanalen. Je bent idealiter beschikbaar om een 8-tal uren per week te werken.

  • Jobstudent weekendwerk M/V (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: ADECCO DEINZE

    Type: Studentenjob

    Ben je nog op zoek naar een leuke weekendjob in een super gezellige horecazaak? Is regio Deinze haalbaar voor jou? Lees dan snel verder! Als student weekendwerker sta je in voor het bedienen van de klanten en het helpen achter de toog. Je neemt bestellingen op, je dient op en je rekent de bestellingen af. Je hebt oog voor je klanten en je houdt in de gaten wanneer er dient afgeruimd of opgenomen te worden. Je zorgt er bij vertrek van de klanten ook voor dat de tafeltjes netjes achterblijven

  • Tweetalige (NL/FR) Management Assistant - Nossegem - DIRECT VAST CONTRACT (NOSSEGEM)

    Regio: NOSSEGEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Vaste Job

    Als HR Consultancy bedrijf, biedt onze klant diensten op maat aan in het kader van strategisch, organisatie- en HR advies, rekrutering, selectie en talentmanagement. De oplossingen die ze aanreiken, steunen op de nauwe samenwerking met onze klant, de kennis, de expertise en het teamwerk van onze consultants. Om tot een maximaal resultaat te komen, geloven ze in het samen investeren in een open en transparante lange termijn relatie, een partnership waarin wederzijds vertrouwen en verantwoordelijkheid de belangrijkste waarden zijn. Als geboren planner en organisator orkestreer je in het secretariaat de optimale werking van onze vestiging. Je staat in voor agendabeheer, regelt alle correspondentie en onderhoudt telefonische en rechtstreekse contacten met klanten en kandidaten. Je reageert alert op hun vragen en noden en zorgt voor een goede informatiedoorstroming naar de consultants. Je onthaalt dagelijks de kandidaten en begeleidt hen bij de opstart van hun testen. Meer concreet start je de testafname op en verzorg je de administratieve flow van afgewerkte rapporten naar onze opdrachtgevers. Verder beheer je de voorraad van kantoor- en onderhoudsmateriaal. Je werkt nauw samen met de Managing Consultant, alsook met het volledige team van consultants.

  • Onderhoudsmechanicien mét kennis lassen (schoolverlaters ook welkom) (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Talentus Sint-Niklaas

    Type: Vaste Job

    Je zal instaan voor: Herstellaswerk (inox - halfautomaat en TIG) Onderhoud installaties (pompen, lagers, reductoren, transportbanden, centrifuges, aflsuiters, leidingen …) Kleine electriciteitswerken (attest BA4 – BA5) Kleine constructies maken en plaatsen: draaien, frezen, plooien, boren, slijpen,... Bedoeling is om binnen 2 jaar door te groeien naar de functie van hoofdtechnieker. Bedrijfsprofiel: Onze klant is marktleider in België, Luxemburg en Frankrijk voor het inzamelen van gebruikte frituurolie. 

  • Logopedist(e) (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Motion Center

    Type: Zelfstandige activiteit

    Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in hartje Tienen. Onze visie is "een gezonde geest in een gezond lichaam", we werken met de combinatie beweging, voeding en mentaal. Het team bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, voedingsdeskundigen, psychotherapeuten en logopedisten. We bieden zowel begeleiding aan volwassenen en kinderen Wegens sterke groei van onze patiëntenbestand zijn we opzoek naar een gemotiveerde collega Logopedist(e) ter versterking van ons team. Als logopedist(e) werk je voornamelijk in de praktijk zelf maar in functie van de noden van de patiënt kan dit ook aan huis of op de school van de patiënt zijn. We werken nauw samen met scholen, CLB en andere hulpverleners om de beste dienstverlening te kunnen geven. Heb jij een Bachelor of Master diploma in de logopedische wetenschappen en heb je het zelfstandig statuut? Ben je flexibel en gemotiveerd? Kan je vlot communiceren en werk je graag samen als een hecht team? Spreek je bovendien naast de Nederlands taal ook een aardig woordje Frans? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Wij bieden jou: - Een zelfstandige activiteit in het hartje van Tienen - De mogelijkheid om je werkuren zelf te bepalen in samenspraak met het team en de patiënt - Je komt terecht in een jong en dynamisch team met toffe collega’s - Pas afgestudeerden zijn ook welkom Heb jij interesse: stuur dan je CV naar [email protected] .

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

  • flexijob kelner (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: VOLTAIRE

    Type: Flexijob

    klanten bedienen

Zoek naar antwoorden van GARAGE VAN OLMEN in sociale netwerken
Look for responds of GARAGE VAN OLMEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor GARAGE VAN OLMEN. Laat een reactie achter voor GARAGE VAN OLMEN. GARAGE VAN OLMEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GARAGE VAN OLMEN. Leave a respond for GARAGE VAN OLMEN. GARAGE VAN OLMEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GARAGE VAN OLMEN op de google maps. Adres en contacten GARAGE VAN OLMEN
Location of GARAGE VAN OLMEN on the google maps. Address and contacts of GARAGE VAN OLMEN

Andere gerelateerde bedrijven als come GARAGE VAN OLMEN GARAGE VAN OLMEN: BACOB | ANDRE DE SCHEPPER | GARAGE THOMAS | INDEMANS CHRISTIAN SPRL | RENE DUBOIS

Other related companies as GARAGE VAN OLMEN: BACOB | ANDRE DE SCHEPPER | GARAGE THOMAS | INDEMANS CHRISTIAN SPRL | RENE DUBOIS

GARAGE VAN OLMEN is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GARAGE VAN OLMEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01190338134. Het bedrijf GARAGE VAN OLMEN bevindt zich op het adres: HONINGSTRAAT 17; 2250; OLEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 353,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 232,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Herstellingen and onderhoud van auto's; Voertuigen. Producten gemaakt in GARAGE VAN OLMEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GARAGE VAN OLMEN is Bedrijfsdiensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GARAGE VAN OLMEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GARAGE VAN OLMEN, openstaande posities, locatie van GARAGE VAN OLMEN op de kaart.

GARAGE VAN OLMEN is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is GARAGE VAN OLMEN, company assigned to the tax number BE01190338134. The company GARAGE VAN OLMEN is located at the address: HONINGSTRAAT 17; 2250; OLEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 353,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 232,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Herstellingen and onderhoud van auto's; Voertuigen. Products created in GARAGE VAN OLMEN were not found.
The main activity of GARAGE VAN OLMEN is Business Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GARAGE VAN OLMEN is not available. You also can look at reviews of GARAGE VAN OLMEN, open positions, location of GARAGE VAN OLMEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GARAGE VAN OLMEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GARAGE VAN OLMEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GARAGE VAN OLMEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GARAGE VAN OLMEN, employees, financial statistics.