HUIS BLUESPIRIT
Contactgegevens HUIS BLUESPIRIT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUIS BLUESPIRIT: address, phone, fax, email, website, opening hours
HUIS BLUESPIRIT
Regio (region): N\A, België
Adres (address): MAASTRICHTERSTRAAT 1B18; 3500; HASSELT, België
Telefoon (phone): 11214271 (+32-11214271) 11214271 (+32-11214271)
Fax (fax): +32 (16) 296-79-38 +32 (16) 296-79-38
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUIS BLUESPIRIT: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUIS BLUESPIRIT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUIS BLUESPIRIT"? - Contact us!
We found such data of HUIS BLUESPIRIT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUIS BLUESPIRIT. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti HUIS BLUESPIRIT
Products information HUIS BLUESPIRIT
Producten die in HUIS BLUESPIRIT zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Herstelling horloges and juwelen; Juwelen and horloges
Aanvulling soorten activiteiten voor HUIS BLUESPIRIT Addition kinds of activities for HUIS BLUESPIRIT
8741. Management diensten | Management services
449900. Water transport diensten, | Water transportation services,
02519905. Kippen roosteren, het verhogen van | Roasting chickens, raising of
30691000. Hard rubber en gegoten rubber producten | Hard rubber and molded rubber products
34839902. Artillerie schelpen, meer dan 30 mm. | Artillery shells, over 30 mm.
49119908. Hydro elektrische stroomgeneratie | Hydro electric power generation
65310202. Condominium manager | Condominium manager
65530000. Begraafplaatsonderdelen en ontwikkelaars | Cemetery subdividers and developers
Werken bij HUIS BLUESPIRIT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUIS BLUESPIRIT: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUIS BLUESPIRIT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUIS BLUESPIRIT. Looking for open vacancies in other companies
-
Keukenplaatser m/v (MENEN)
Regio: MENEN
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant zijn we op zoek naar een "keukenplaatser M/V" - Samen met je collega sta je in voor het plaatsen van keukens en maatkasten - Je zorgt voor een nette en verzorgde werkplek ter voorbereiding van de uit te voeren werken. - Je zorgt voor een nette en kwaliteitsvolle afwerking.
-
Sales Representative m/v (AALST)
Regio: AALST
Bedrijf: Start People Aalst
Type: Interim met optie "vast werk"
Als Commercieel Medewerker bezoek je bestaande en potentiële klanten binnen jouw toegekend gebied om jouw Sales Target te halen. Daarnaast verwachten wij dat je nieuwe markten verkent, offertes stuurt en opvolgt. Je bent in staat om de (technische) eisen, wensen, behoeftes en problemen van (potentiële) klanten te inventariseren. Daarna verzorg jij de commerciële onderhandelingen tot je de deal kan sluiten. Onze Commercieel Medewerker rapporteert rechtstreeks aan de Algemeen Directeur.
-
Hvac Technieker (m/v) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een wereldspeler in het technisch onderhoud gebouwen zoeken we dringend HVAC techniekers. Uw verantwoordelijke staat u in voor het onderhoud en depannage voor zowel ventilatie groepen, elektrische & koeltechnische instalaties U voert de vooropgestelde taken uit binnen de vooropgestelde termijn Waken over uw eigen veiligheid en de veiligheid van uw collega’s is uw eerste prioriteit U maakt deel uit van een ploeg op een vaste werf U voert uw taken uit op een vakbekwame wijze
-
Huishoudhulp dienstencheques regio Rotselaar (ROTSELAAR)
Regio: ROTSELAAR
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Dienstenchequebaan
Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Olen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OLEN)
Regio: OLEN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
JOBSTUDENT MEDEWERKER ZONNEBANKCENTRUM EN SCHOONHEIDSSALON (WOLVERTEM)
Regio: WOLVERTEM
Bedrijf: FM SECURE
Type: Studentenjob
Je staat in voor het onthaal en het begeleiden van mensen naar de zonnebank en naar het schoonheidssalon. Je legt afspraken vast. Je krijgt van ons een opleiding om de verschillende huidtypes te leren kennen.
-
Expert Buyer (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: ETHIAS VERZEKERINGEN HASSELT
Type: Vaste Job
Standaard inkoopstrategieën uitrollen, rekening houdend met externe markttrends, feedback van de business, best practices, onderlinge koppelingen met Group Procurement en afstemming op interne initiatieven Beheren en faciliteren van het end-to-end inkoopproces voor aanvragen met hoge waarde en strategische categorieën: identificatie van leveranciers, due diligence, beheer van aanbestedingsprocedures, onderhandelingen, voorbereiding van SLA’s en contracten, gunning van contracten en juridische ondertekening, prestatiemeting, risicobeheer, voortdurende verbetering, enz. Communiceren over categoriestrategie, doelstellingen en prestatiedoelstellingen binnen Procurement (aankoopdepartement) De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren Toezicht houden op het beheer van de contractendatabank, anticiperen op toekomstige verlengingen en dienovereenkomstig handelen Onderhandelen en uitvoeren van contracten voor strategische categorieën Toezicht houden op juridische aspecten & contracten en ervoor zorgen dat deze worden nageleefd De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren De Category Owner ondersteunt de Inkoopverrichtingen bij het oplossen van complexe inkoopproblemen De Category Owner verwijst naar de Juridische afdeling voor contract- en risicobeheer Plannen en beheren van strategische inkoopactiviteiten voor de categorie Voortdurend de leveranciersmarkt monitoren en opportuniteiten identificeren die voortvloeien uit nieuwe productaanbiedingen en/of marktverschuivingen Beslissen om een catalogus aan te maken in het systeem De inhoud van catalogi bezitten en goedkeuren Communicaties over catalogi beheren en bezorgen aan lokale leveranciers Assisteren bij het organiseren van leveranciersbijeenkomsten met uitleg over catalogusactiviteiten
-
TALENT MANAGER (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Vaste Job
Voor een internationaal bedrijf in de regio van Ieper gaan wij op zoek naar een talent manager. Jij zal: - instaan voor de ontwikkeling van de competenties van de medewerkers en werkt een beleid uit hierover. - behoefteanalyses uitvoeren rond opleidingen. - loopbaanpaden uitstippelen. - de interne doorgroei van medewerkers stimuleren. - rapporteren aan de HR manager.
-
Mecanieker . (DUFFEL)
Regio: DUFFEL
Bedrijf: SOFIDEL Benelux
Type: Vaste Job
· Je voert onderhoudswerkzaamheden en curatieve herstellingen uit aan alle installaties van de afdeling op mechanisch en hydraulisch gebied, zodat productieonderbrekingen vermeden worden. · Je monteert, demonteert en stelt allerhande productiemachines af. Je bewerkt materialen en maakt hierbij gebruik van handgereedschappen. Ook bedien je een rolbrug en bestuur je een heftruck.
-
Sales Consultant Freelance Uniek beleggingsproject (Regio Hasselt)
Regio: Regio Hasselt
Bedrijf: AURES JOBS BVBA
Type: Zelfstandige activiteit
- Na een individuele opleiding waarin je door de zaakvoerder wordt geïntroduceerd en in detail opgeleid, benader je vanuit je professioneel netwerk potentiële klanten met je uniek product. - Je staat zelf in voor je afspraken en je agendabeheer. - Je peilt naar hun behoeften en informeert hen over de mogelijkheden. Indien interesse van hun kant, wordt de verdere afhandeling en de effectieve verkoop vanuit het hoofdkantoor afgehandeld. - Je benadert klanten individueel of je organiseert seminars in je regio waar je een groep potentieel geïnteresseerden samenbrengt rond dit thema. Jij organiseert het praktische luik ism het hotel of locatieverantwoordelijke, maar de inhoudelijke presentatie als de facturatie wordt verzorgd door het hoofdkantoor. - Ook indirecte verkopen via boekhouders en fiscale raadgevers neem jij voor jouw rekening. - Na de verkoop volg je je klantenportefeuille op regelmatige basis verder op en pols je naar eventuele interesse in nieuwe aankopen.
-
Centric - Teamleader IT Development (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Onze klant is op zoek naar een Teamleader IT Development binnen ons IT Development departement (125 interne en externe medewerkers). Missie Als Teamleader IT Development bent u verantwoordelijk voor een team van 20 à 35 personen (zowel interne als externe medewerkers). Dit team bestaat uit verschillende Scrum teams. U zal samen met de IT Development Manager en de business verantwoordelijk zijn voor de transformatie en verder ontwikkelen van de Waterfall organisatie naar een Agile (Safe) omgeving. Daarnaast zorgt u voor de implementatie en de coaching van medewerkers op kwaliteit en voor de sourcing van nieuwe medewerkers. Heeft Agile geen geheimen voor u en hebt u ervaring in Agile(Safe) transformatie? Heeft u een zeer goede kennis van Doma, Engage One, Salesforce, Solife, Oracle en Java? Bent u communicatief, een echte problem-solver en een top people manager? Dan bent u de nieuwe IT Teamleader IT Development die we zoeken! Onze klant is vandaag een groep met twee verschillende merken. U kan zowel op onze site bij (locatie Brussel-Zuid) als bij (locatie Diegem) tewerkgesteld worden. U zal Rapporteren aan de IT Development Manager. leiding geven aan verschillende Scrum teams (20 à 35 medewerkers): coaching, objective setting en evaluaties sourcing en rekrutering van nieuwe medewerkers organisatie en structuur van het team een belangrijke rol spelen in de Agile transitie van de teams met de business, door o.a. proactieve deelname aan het CAT Team (de change naar een Agile Organisatie), verdeling van de workload van de projecten binnen het eigen team. voor uw team de kwaliteit van medewerkers meten en zorgen voor de nodige opleiding en waar mogelijk certificering van medewerkers. uw team vertegenwoordigen tijdens interne meetings met andere teams, departementen en u communiceert overeengekomen acties naar uw teamleden. de systemen, de procedures, de processen en de organisatie optimaliseren. de visie en strategie naar concrete punten vertalen voor uw teamleden. contacten onderhouden met externe leveranciers en outsourcers: offertes opvragen en analyseren, contractonderhandeling in samenwerking met Procurement. de methodieken en tools die (moeten) worden gebruikt binnen het team bewaken, introduceren, implementeren en marktevoluties opvolgen. Criteria Een echte problem-solver. communicatief ingesteld en u voelt zich comfortabel in het hebben van zowel interne als externe contacten. zelfstandig en autonoom. een uitstekende people manager. assertief en u hebt een stevige dosis overtuigingskracht. eager om uw team de motiveren om standaard methodieken te challengen
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
Zoek naar antwoorden van HUIS BLUESPIRIT in sociale netwerken
Look for responds of HUIS BLUESPIRIT in social networks
Lees alle opmerkingen voor HUIS BLUESPIRIT. Laat een reactie achter voor HUIS BLUESPIRIT. HUIS BLUESPIRIT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUIS BLUESPIRIT. Leave a respond for HUIS BLUESPIRIT. HUIS BLUESPIRIT on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie HUIS BLUESPIRIT op de google maps. Adres en contacten HUIS BLUESPIRIT Location of HUIS BLUESPIRIT on the google maps. Address and contacts of HUIS BLUESPIRIT
Andere gerelateerde bedrijven als come HUIS BLUESPIRIT HUIS BLUESPIRIT: Silky Oaks BVBA | MAR Lة BEAU | CR?CHE LES BILOULOUS | BUREAU MARSCHOU | BART VAN CUYCK
Other related companies as HUIS BLUESPIRIT: Silky Oaks BVBA | MAR Lة BEAU | CR?CHE LES BILOULOUS | BUREAU MARSCHOU | BART VAN CUYCK
HUIS BLUESPIRIT is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUIS BLUESPIRIT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01734436035. Het bedrijf HUIS BLUESPIRIT bevindt zich op het adres: MAASTRICHTERSTRAAT 1B18; 3500; HASSELT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 353,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 674,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Herstelling horloges and juwelen; Juwelen and horloges. Producten gemaakt in HUIS BLUESPIRIT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HUIS BLUESPIRIT is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUIS BLUESPIRIT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUIS BLUESPIRIT, openstaande posities, locatie van HUIS BLUESPIRIT op de kaart.
HUIS BLUESPIRIT is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUIS BLUESPIRIT, company assigned to the tax number BE01734436035. The company HUIS BLUESPIRIT is located at the address: MAASTRICHTERSTRAAT 1B18; 3500; HASSELT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 353,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 674,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Herstelling horloges and juwelen; Juwelen and horloges. Products created in HUIS BLUESPIRIT were not found.
The main activity of HUIS BLUESPIRIT is Administration of Human Resource Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of HUIS BLUESPIRIT is not available. You also can look at reviews of HUIS BLUESPIRIT, open positions, location of HUIS BLUESPIRIT on the map.