OPTIMA DESIGN

Contactgegevens OPTIMA DESIGN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OPTIMA DESIGN: address, phone, fax, email, website, opening hours

OPTIMA DESIGN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KONTICHSESTEENWEG 35; 2630; AARTSELAAR, België

Telefoon (phone): 38876367 (+32-38876367) 38876367 (+32-38876367)

Fax (fax): +32 (58) 796-21-29 +32 (58) 796-21-29

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OPTIMA DESIGN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OPTIMA DESIGN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OPTIMA DESIGN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OPTIMA DESIGN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OPTIMA DESIGN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OPTIMA DESIGN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OPTIMA DESIGN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OPTIMA DESIGN
Products information OPTIMA DESIGN

BTW identificatienummer (tax): BE09277648925
Ondernemingsnummer: 7109771728
Hoofdstad (capital): 917,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 422,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in OPTIMA DESIGN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): HERSTELLING ELEKTRISCHE HUISHOUDAPPARATEN; Huishoudapparaten,televisies and radio's; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OPTIMA DESIGN
(Get full report from official database of BE for OPTIMA DESIGN)

Aanvulling soorten activiteiten voor OPTIMA DESIGN
Addition kinds of activities for OPTIMA DESIGN

025900. Pluimvee en eieren, niet inbegrepen | Poultry and eggs, nec
22960300. Koord en stof voor het versterken van brandstofcellen | Cord and fabric for reinforcing fuel cells
31110308. Japaneren van leer | Japanning of leather
39539900. Markeringsapparatuur, niet | Marking devices, nec
52110502. Cement | Cement
59999926. Theatrale apparatuur en benodigdheden | Theatrical equipment and supplies

Werken bij OPTIMA DESIGN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OPTIMA DESIGN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OPTIMA DESIGN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OPTIMA DESIGN. Looking for open vacancies in other companies

  • Maintenance Supervisor AGF (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Bree zijn wij op zoek naar een Maintenance Supervisor AGF. Je takenpakket bestaat uit: • Je streeft ernaar om samen met je team de lijnen te laten draaien met zo weinig mogelijk en zo kort mogelijke technische storingen. • Hierbij werk je op een efficiënte manier samen met productie om de mogelijke problemen op een right-first-time wijze aan te pakken en de wederkerende stilstanden te vermijden/weg te werken. • Je geeft leiding aan jouw team van techniekers: je ondersteunt, coacht en coördineert hun dagelijkse activiteiten en bent hun eerste aanspreekpunt • Bij aanhoudende storingen en/of defecten sta je in voor de analyse en kan je een oplossing voorstellen.

  • HR verantwoordelijke Neder-Over-Heembeek (NEDER-OVER-HEEMBEEK)

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar HR verantwoordelijke (M/V) voor een bedrijf in de regio rond Neder-Over-Heembeek. Onze klant is actief in de metaalindustrie. Als HR verantwoordelijke heb je de volgende verantwoordelijkheden: Je bent het centraal aanspreekpunt voor werknemers en staat hen bij met raad en daad (vragen betreffende ziekte, verlof, verloning, etc.); Je beheert de HR administratie en doet o.a. de loonaangiftes in samenwerking met een extern bureau; Je volgt personeelsdossiers zelfstandig op; Regelmatig rapporteer je aan het hoofdkantoor; Je bent mee verantwoordelijk voor de werving en selectie. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Servicetechnieker buitendienst (PAAL)

    Regio: PAAL

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Paal zijn we opzoek naar een Servicetechnieker buitendienst: - Na een interne opleiding sta je in voor het monteren/demonteren en herstellen van snelmontagekranen op diverse werven over gans België. Taken: - Monteren/demonteren van snelmontagekranen op diverse werven in België - Uitvoeren van onderhoud en herstellingen - Opsporen en oplossen van storingen - Vervangen van diverse kraanonderdelen zoals motoren, reductoren, kabels

  • GL Accountant te Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Op zoek naar een GL Accountant functie? Heb je interesse in de zorgsector? Solliciteer dan snel. Bedrijfsomschrijving Een bedrijf actief binnen de zorgsector, gelegen te Mechelen is op zoek naar een GL accountant om het team van 2 personen te vervolledigen. Onze klant is een KMO in volle groei. De werkplek is gevestigd in de omgeving van Mechelen en vlot bereikbaar met de wagen. Omschrijving Je boekt de facturen en onkostennota's en voert er de nodige controles op Voorbereiden van betalingen in Isabel Je doet de BTW-aangifte en ondersteunt bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen Je volgt de balansrekeningen op Je stuurt medewerkers aan en voorziet opleiding voor nieuwe werknemers

  • Import Inside Sales medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Import Inside Sales medewerker (m/v) Doel van de afdeling en functie: Coördineren van offertes met daaraan gekoppelde vrachtreservaties voor een toegewezen vaargebied. Onderhouden en ontwikkelen van inside sales activiteiten voor het desbetreffend vaargebied.Omschrijving van de werkzaamheden: Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het toegewezen vaargebied. Je negotieert tussen klant en hoofdkantoor, offertes opmaken aan klanten en opvolging ervan. Identificatie van de markt a.d.h.v.: bezoeken van outside sales, sales leads van overzeese agenten, nieuwe vrachtaanvragen, prospects, statistieken, kranten, advertenties,... Registratie van de marktinformatie in LISA CRM. Werken via de systemen LISA CRM - LARA Quotation & CRM. Budgetten maken in samenwerking met import sales manager. Maandelijks sales rapporten opstellen: markt situatie, prestaties aan de hand van statistieken, belangrijke trafieken,... Netwerken: commerciële activiteiten bijwonen + bezoeken van voornaamste klanten binnen het toegewezen vaargebied. Trouble shooting/geschillen oplossen - assistentie customer service desk. Global offer & presentaties up to date houden bij wijzigen in het toegewezen vaargebied.

  • allround metaalbewerker (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: - allround metaalbewerkerking - knippen, plooien, ponsen,... - puntlassen

  • Huishoudhulp 30h/week (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: AMBY DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten. Je voert huishoudelijke taken uit. Je zal voornamelijk schoonmaken/poetsen, zoals stof afdoen, stofzuigen en dweilen. Verder kan je ook ingeschakeld worden voor de afwas/vaatwas, het heropmaken van bedden en strijken. Dit kan uiteraard in combinatie met meer uren tot een fulltime!

  • Student tekenaar E-plan in Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Unique Menen is op zoek naar een student tekenaar E-Plan (m/v) voor een bedrijf in Roeselare.

  • Student Verpleegkundige in thuisverpleging - afdeling Wezembeek-Oppem (WEZEMBEEK-OPPEM)

    Regio: WEZEMBEEK-OPPEM

    Bedrijf: WIT GELE KRUIS WEZEMBEEK-OPPEM

    Type: Studentenjob

    De werkdag van een thuisverpleegkundige begint vaak bij het krieken van de dag. Je bezoekt patiënten in hun thuisomgeving en geeft hen de nodige wondzorgen, inspuitingen, helpt hen bij het wassen en geeft hen waar nodig ook andere specifiek technische zorgen. De patiënt voelt zich op zijn gemak omdat zijn/haar vertrouwde verpleegkundige bij hem thuis kan langskomen, hij/zij een kwaliteitsvolle verzorging krijgt en daarbovenop ook een vlotte babbel. Je stimuleert de patiënt tot zelfzorg en volgt je patiënten op van opstart tot beëindiging van de zorg; je staat m.a.w. in voor de totaalzorg. Regelmatig wordt met het hele team overlegd om de patiënten op de meest kwaliteitsvolle en efficiënte manier te verzorgen. Je overlegt eveneens met huisartsen en andere zorgpartners. In het administratieve gedeelte worden onze verpleegkundigen ondersteund door de nieuwste tools (elektronisch verpleegdossier op mobiele tablet die meegenomen wordt op ronde). De afdeling omvat Zaventem, Kraainem, Wezembeek-Oppem, Tervuren, Huldenberg, Overijse, & Hoeilaart

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

  • Freelance Consultant verzekeringen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Akkermans & Partners

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heb jij al meerdere jaren maatschapij en/of makelaars ervaring op de telller? Ben je toe aan uitdaging en afwisseling in je job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Akkermans & Partners is dé specialist in het leveren van ondersteuning, expertise en advies aan de hele verzekeringssector. Onze diensten bestaan uit Consulting, Outsourcing en Software. We zoeken een ervaren en gedreven freelance consultant met een passie voor verzekeringen. Je werkt op opdrachten in de tak leven of niet-leven in schade, productie en beheer. Of je werkt op diverse projecten in de verzekeringssector.

  • Zaalmedewerker (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Q JOBS

    Type: Flexijob

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar zaalmedewerkers. Dit voor enkel in de weekends!

Zoek naar antwoorden van OPTIMA DESIGN in sociale netwerken
Look for responds of OPTIMA DESIGN in social networks

Lees alle opmerkingen voor OPTIMA DESIGN. Laat een reactie achter voor OPTIMA DESIGN. OPTIMA DESIGN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OPTIMA DESIGN. Leave a respond for OPTIMA DESIGN. OPTIMA DESIGN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OPTIMA DESIGN op de google maps. Adres en contacten OPTIMA DESIGN
Location of OPTIMA DESIGN on the google maps. Address and contacts of OPTIMA DESIGN

Andere gerelateerde bedrijven als come OPTIMA DESIGN OPTIMA DESIGN: DELIZZA PATISSERIE | FOUR POINTS HOTELS | AGENCE SAINTPO | J.C. JUZANDO ZANDHOVEN | PH. DESTR?E

Other related companies as OPTIMA DESIGN: DELIZZA PATISSERIE | FOUR POINTS HOTELS | AGENCE SAINTPO | J.C. JUZANDO ZANDHOVEN | PH. DESTR?E

OPTIMA DESIGN is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OPTIMA DESIGN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09277648925. Het bedrijf OPTIMA DESIGN bevindt zich op het adres: KONTICHSESTEENWEG 35; 2630; AARTSELAAR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 917,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 422,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is HERSTELLING ELEKTRISCHE HUISHOUDAPPARATEN; Huishoudapparaten,televisies and radio's; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Producten gemaakt in OPTIMA DESIGN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OPTIMA DESIGN is Nationale Veiligheid en Internationale Zaken, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OPTIMA DESIGN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OPTIMA DESIGN, openstaande posities, locatie van OPTIMA DESIGN op de kaart.

OPTIMA DESIGN is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is OPTIMA DESIGN, company assigned to the tax number BE09277648925. The company OPTIMA DESIGN is located at the address: KONTICHSESTEENWEG 35; 2630; AARTSELAAR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 917,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 422,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is HERSTELLING ELEKTRISCHE HUISHOUDAPPARATEN; Huishoudapparaten,televisies and radio's; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Products created in OPTIMA DESIGN were not found.
The main activity of OPTIMA DESIGN is National Security and International Affairs, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of OPTIMA DESIGN is not available. You also can look at reviews of OPTIMA DESIGN, open positions, location of OPTIMA DESIGN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OPTIMA DESIGN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OPTIMA DESIGN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OPTIMA DESIGN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OPTIMA DESIGN, employees, financial statistics.