OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

Particuliere bedrijvenPetroleumraffinage en aanverwante industrieën • OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL
Private companiesPetroleum Refining and Related Industries • OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

Contactgegevens OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: address, phone, fax, email, website, opening hours

OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Montigny 31; 6000; Charleroi, België

Telefoon (phone): 071 32 00 21 (+32-071 32 00 21) 071 32 00 21 (+32-071 32 00 21)

Fax (fax): 071 30 16 76 (+32-071 30 16 76) 071 30 16 76 (+32-071 30 16 76)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL
Products information OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

BTW identificatienummer (tax): BE03000610351
Ondernemingsnummer: 7488250732
Hoofdstad (capital): 990,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 174,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Health centers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL
(Get full report from official database of BE for OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL)

Aanvulling soorten activiteiten voor OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL
Addition kinds of activities for OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

01610100. Meloen boerderijen | Melon farms
30691502. Gietstukken, rubber | Castings, rubber
32960101. Glasvezel isolatie | Fiberglass insulation
36940104. Motor generator sets, auto | Motor generator sets, automotive
36959900. Magnetische en optische opname media, nec | Magnetic and optical recording media, nec
39520215. Pyrografie materialen | Pyrography materials
79990700. Schietfaciliteiten en boogschieten rijstroken | Shooting facilities and archery lanes

Werken bij OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Looking for open vacancies in other companies

  • Ijzervlechter - lasser (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Talentus Sint-Truiden

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent werkzaam in de staalafdeling als toelevering van de betonproductie Knippen, plooien, assembleren, lassen van diverse prefab wapeningen Prefabricatie van diverse wapeningen volgens plan Bedrijfsprofiel: Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een ijzervlechter. Je ontvangt een zeer mooie verloning en komt bij goed functioneren vrij snel in vaste dienst. 

  • Schoonmaker (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Konvert Interim Waregem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiende onderneming, actief in de voedingsindustrie zijn wij op zoek naar een schoonmaker. Jouw takenpakket zal zijn: • Schoonmaken van de bedrijfslokalen (kantoorruimtes, keukens, productiekantoren, eetzaaltjes,...) • Het onderhouden van de koffiemachines in de refter • Zorgen voor verwijderen van afval • Zorgen voor bevoorrading van hygiënische producten en PBM's • Zorgen voor het aanvullen en onderhouden van koffieautomaten, zeep- & handdoekdispensers Spreekt dit je aan solliciteer dan snel via onze site www.konvert.be of telefoneer naar 056/60.33.03

  • Stagiair HR-Diensten (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: House of Talents

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als stagiair word je ingezet voor een variatie aan taken: Onthaal en telefonie (NL/FR), administratieve ondersteuning: klassement, agenda beheer consultants Database beheer en update Templates communicatie (interview reports, mailings etc..) Advertenties online plaatsen Job omschrijvingen opstellen en vertalen (NL/FR) Assistentie bij rekrutering: assistentie selectie interviews en assessment centers Search en selectie kandidaten: CV search, benaderen interessante kandidaten, CV screen en telefonische screenings van sollicitanten Assistentie Senior Consultants bij klantenbeheer en vacaturebeheer Bedrijfsprofiel: House of Talents groepeert 10 bedrijven : Sales Talents, Care Talents, Financial Talents, HR Talents, Executive Talents, BTS, Next-ICT,  Arcq, Chaintec en Digitalents. Onze gemeenschappelijke noemer is specialisatie, expertise, innovatie en klantgerichtheid. We bieden HR diensten aan zoals: rekrutering & selectie, projectsourcing, interim management, assessment en training. We hebben 110 interne medewerkers en stellen samen 850 mensen tewerk.  We zijn uiterst fier om in de top 10 ranking als "Great Place to Work" van Vlerick te staan en hebben kantoren in Jette, Antwerpen, Kortrijk, Leuven en Luik. Je kan dus zowel een stage lopen in een Nederlandstalige als in een Franstalige omgeving.  Een stage bij House of Talents is dat een aanrader? Luister live naar Charlotte (stagiair marketing) haar aanstekelijk enthousiasme bij Siska en oordeel zelf :-) https://youtu.be/cGEnYnsRyA8

  • Administratief Bediende Opleidingen (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als administratief bediende werk je samen en ondersteun je het administratief team van het opleidingscentrum, dat instaat voor de verkoop van technische trainingen rond veiligheid, kwaliteit en milieu en de organisatie van de interne trainingen voor medewerkers. Je opdrachten bestaan uit het opvolgen van onze opleidingskalender, voornamelijk voor intern personeel. Bevestigen of annuleren van opleidingen, opleidingslocaties en lesgevers. Facturatie van de opleidingsdossiers. Verbeteren van examens/kennistesten evenals de opmaak van attesten behoren tot je takenpakket. Afhandelen van subsidiedossiers rond opleidingen Daarnaast behandel je telefoons en mails van klanten en collega’s en ondersteun je bij de algemene administratie: inscannen, verwerking van gegevens en de briefwisseling. Ook voor het onthaal van onze klanten willen we op jou kunnen rekenen. Je bent de spilfiguur in de administratieve ondersteuning van 3 medewerkers die zich bezig houden met de interne opleidingen.

  • Magazijnier (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: XTRA INTERIM & SELECT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Deurne zijn wij op zoek naar een gemotiveerde magazijnier. Onze klant is gespecialiseerd in onderdelen om veilige verbindingen te maken voor de overdracht van gevaarlijke vloeistoffen. Samenwerking en veiligheid staat bij hun op nummer 1. Daarnaast streven zij ook naar open communicatie en teamspirit op de werkvloer. Als magazijnier sta je in voor de inkomende goederen, orderpicking, orde en netheid en interne communicatie en samenwerking. Specifiek sta je in voor: - Het logistiek en administratief verwerken van de inkomende goederen. - Het samenstellen en voorbereiden van kleine en grote orders. - Orde en netheid op de werkvloer wat de efficiëntie ten goede komt. - Overleg en samenwerking met production manager en collega's van andere afdelingen met het oog op de vlotte gang van zaken. Takenpakket: - Interne ontvangstbonnen en vrachtbrieven verzamelen - Controle zendnota’s, vrachtbrieven, documenten en goederen op correctheid kwaliteit en kwantiteit. - Vrachtwagens lossen met heftruck - Bestelling nemen, stukken verzamelen op basis van picklist - Samengestelde stukken op de gevraagde plaats leggen - Samenwerking en communicatie met collega's en leidinggevenden

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 8 u Sint-elioos-Winkel,combineren met andere gezinnen mogelijk. (OEKENE)

    Regio: OEKENE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houdt.Netheid en orde is voor jou een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken,en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Student dienst reiniging (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Studentenjob

    Voor een logistiek centrum in Temse zijn we op zoek naar een student die beschikbaar is om te werken op woensdagnamiddag en zaterdagnamiddag op de dienst reiniging. Je bent op beide momenten beschikbaar en staat in voor het reinigen van materiaal dat uitgeleend werden (rolstoelen, bedden...). Je zorgt ervoor dat de producten proper zijn, zodanig dat ze opnieuw uitgeleend kunnen worden.

  • Studenten (M/V) Verkoop Kustregio (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor verschillende winkels (H&M, River Woods, Flying Tiger,...) in Knokke zijn wij op zoek naar studenten om te werken in het weekend en vakantieperiodes (herfstvakantie, kerstvakantie,...).

  • Account Manager (West/Oost-Vlaanderen) B2B - services | driving behaviour (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: WITTE RAVEN ADVIES

    Type: Vaste Job

    Je biedt bedrijven een innovatief concept voor een veilig en zuinig rijgedrag. Milieuvriendelijk en economisch ! Een klein, maar multidisciplinair team ondersteunt bedrijven bij het verminderen van hun arbeidsongevallen in het verkeer, het reduceren van het brandstofverbruik en het verbeteren van hun vlootresultaten (TCO). Als extra account manager ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de klantenportefeuille. Je benadert prospecten, je gaat met hen in gesprek zodat de meerwaarde bij het beheren van hun vloot duidelijk wordt. Deze gesprekken voer je ofwel in de vrachtwagensector (vakbekwaamheid) ofwel bij bedrijven met grotere wagenparken. Je werkt dus steeds in een B2B omgeving. Je verkoopt zowel opleidingen als aanvullende diensten zodat we samen met onze klanten bouwen aan een duurzaam vlootbeleid. Je garandeert met het nodige enthousiasme en systematiek de prospectie en het klantenbeheer. Je staat in voor het opmaken en opvolgen van offertes. Je werkt nauw samen met de rest van het team. Je denkt kritisch na over bestaande verkoopprocessen, werkt mee aan de verdere uitbouw hiervan en draagt je steentje bij tot de groei van een kleine maar professionele KMO. Je richt je voornamelijk op klanten in de regio Oost- en West-Vlaanderen.

  • ONTWERPINGENIEUR (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: VERDONCK PERSONEELSMANAGEMENT

    Type: Vaste Job

    Na een grondige introductie zal je instaan voor: - de uitwerking van machines op maat, al dan niet vertrekkend van bestaande machineprincipes - 3D-tekeningen - materiaalvoorziening: bestellingen, opvolging leveringen, ... - nauwe samenwerking met productie - klantencontact, opmetingen - ondersteuning van de verkoop - beheer van de bibliotheek: onderdelen, ontwerpen, ...

  • Stage Werving & Selectie (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: HUMANUS SOLUTIONS

    Type: Leercontract

    Het werk als recruiter. Op ons kantoor te Antwerpen mogen wij een leuke en dynamische werkplek aanbieden. Je bent tijdens je stageperiode betrokken bij het werving- en selectietraject welke wij voeren voor het kantoor. Je werkt met de zelfstandig om de groei van het bestaande salesteam te optimaliseren. Dagelijks houd jij je bezig met het maken van een voorselectie van potentiële kandidaten en het telefonisch interviewen van kandidaten. De Manager ontvangt dagelijks de kandidaten en voert de persoonlijke gesprekken. Je zult de kans krijgen deze bij te wonen, om hieruit te leren op welke manier gesprekken worden gevoerd.

  • Zaalmedewerkers (flexijob) (BERLARE)

    Regio: BERLARE

    Bedrijf: GAVER 15

    Type: Flexijob

    Je zet de zaal klaar. Je ontvangt en bedient de klanten. Je dient op en ruimt af. Je zorgt ervoor dat de zaal na de dienst terug proper is.

Zoek naar antwoorden van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL in sociale netwerken
Look for responds of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL in social networks

Lees alle opmerkingen voor OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Laat een reactie achter voor OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. Leave a respond for OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL. OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL op de google maps. Adres en contacten OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL
Location of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL on the google maps. Address and contacts of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL

Andere gerelateerde bedrijven als come OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: Westhoek tennisclub VZW | PETIT FAUNE | CERES CONSULTING | GEERT LAMMENS | FRUITWEELDE

Other related companies as OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL: Westhoek tennisclub VZW | PETIT FAUNE | CERES CONSULTING | GEERT LAMMENS | FRUITWEELDE

OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03000610351. Het bedrijf OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL bevindt zich op het adres: Rue de Montigny 31; 6000; Charleroi. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 990,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 174,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Health centers. Producten gemaakt in OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is Petroleumraffinage en aanverwante industrieën, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, openstaande posities, locatie van OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, company assigned to the tax number BE03000610351. The company OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is located at the address: Rue de Montigny 31; 6000; Charleroi. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 990,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 174,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Health centers. Products created in OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL were not found.
The main activity of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is Petroleum Refining and Related Industries, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL is not available. You also can look at reviews of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, open positions, location of OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OCM OFFICE DE CONTROLE MEDICAL ASBL, employees, financial statistics.