Géhénot Myriam

Contactgegevens Géhénot Myriam: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Géhénot Myriam: address, phone, fax, email, website, opening hours

Géhénot Myriam

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue Reine Astrid 70B; 5000; Namur, België

Telefoon (phone): 081 74 31 55 (+32-081 74 31 55) 081 74 31 55 (+32-081 74 31 55)

Fax (fax): +32 (19) 607-79-44 +32 (19) 607-79-44

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Géhénot Myriam: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Géhénot Myriam"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Géhénot Myriam"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Géhénot Myriam, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Géhénot Myriam. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Géhénot Myriam, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Géhénot Myriam. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Géhénot Myriam
Products information Géhénot Myriam

BTW identificatienummer (tax): BE08276245117
Ondernemingsnummer: 6514862060
Hoofdstad (capital): 321,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 897,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in Géhénot Myriam zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Health and Medicine:Physicians and Surgeons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Géhénot Myriam
(Get full report from official database of BE for Géhénot Myriam)

Aanvulling soorten activiteiten voor Géhénot Myriam
Addition kinds of activities for Géhénot Myriam

7996. Pretparken | Amusement parks
10619905. Nikkelertswinning | Nickel ore mining
28690300. Amines, zuren, zouten, esters | Amines, acids, salts, esters
28920209. Buskruit | Gunpowder
32720611. Goed beklemmen, beton | Well curbing, concrete
36259903. Beheerschakeling apparaten, magneet en vaste toestand | Control circuit devices, magnet and solid state
38120105. Angle-of-attack instrumenten | Angle-of-attack instruments
39490705. Pads: voetbal, basketbal, voetbal, lacrosse, etc. | Pads: football, basketball, soccer, lacrosse, etc.
39999927. Huisdier benodigdheden | Pet supplies
79990402. Pingpong salon | Ping pong parlor

Werken bij Géhénot Myriam: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Géhénot Myriam: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Géhénot Myriam. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Géhénot Myriam. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakmedewerkers chocoladebedrijf (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een groot chocoladebedrijf te Lier, dat instaat voor de productie van Belgische truffels en pralines, zijn wij op zoek naar gemotiveerde productiemedewerkers.  Je zal onder andere instaan voor onderstaande zaken:  Inpakken van truffels en pralines.  Het rapen van truffels en afpakken van pralines. Controles uitvoeren op de producten.  De productielijnen en machines reinigen.  Afwassen. Je verwittigt de verantwoordelijke bij technische problemen. 

  • Administratief Medewerker (M/V) | Kallo (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Waasland Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze logistieke klant gevestigd in Kallo zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker. Deze staat in voor de administratieve verwerking van alle laad- en losopdrachten. Takenpakket: Je bent samen met je collega's aanspreekpunt voor de chauffeurs en bezorgt hen de nodige informatie en documenten Communiceren van alle externe operationele activiteiten aan het departement facturatie. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van een aantal cijfergegevens en stuurt deze rapporten door naar de klant en je rechtstreekse chef. Administratieve taken zoals: klassement, voorbereiding facturatie, bestellen van transporten, etc.

  • Chauffeurs C/CE (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: District Oost-Vlaanderen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je verzorgt transport over gans België. Je zorgt voor een correcte afhandeling bij de klant, dit kunnen zowel bedrijven als particulieren zijn.  Bedrijfsprofiel: Voor een transportbedrijf gelegen in het Gentse.

  • Poetshulp (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: DCO MAASMECHELEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij blijven op zoek naar gemotiveerde medewerkers als particuliere schoonmaak(st)er. Binnen deze functie zal je instaan voor het uitvoeren van huishoudelijk werk (schoonmaken en/of strijken) bij gezinnen binnen de regio Maasmechelen, Dilsen en Lanaken. Flexibele werkuren ten voordele van de werknemer, aantal uren per week is bespreekbaar. Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer.

  • Huishoudhulp regio Evergem (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: t-interim Evergem

    Type: Dienstenchequebaan

    Als poetshulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Student with knowledge of Portuguese (Portugal) (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    For an international company in Ghent we are looking for someone who has excellent knowledge of the pronunciation of the Portuguese language. The job requires to do data quality checks in Portuguese. You have to be well aware of the specific pronunciation of that region because you will have to correct and control phonetic writings. vertalen Verwerking documenten

  • Contract Manager HVAC - Waregem (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: VINCI Facilities

    Type: Vaste Job

    Verantwoordelijk voor het beheer van een aantal klanten met een service of onderhoudscontract. Deze verantwoordelijkheid behelst de kwaliteit, het inzetten van de juiste ressources, de relatie, de organisatie en de financiële parameters van zijn portfolio. TAKEN Ondersteunt de Business Unit Manager bij het opstellen van het jaarlijks strategisch plan. Implementeert het HSEQ beleid op de werkvloer : gebruik DIF, incidentmeldingen, melden van onveilige situaties, opstellen en toepassen HSEQ-plan, audits, respect en controle van veiligheidsinstructies op de werkplek. Hij is verantwoordelijk voor de financiële resultaten van zijn portfolio. Hij volgt zijn omzet en Gross Margin op en zorgt voor de nodige groei. Hij bereidt de contractreviews voor en stelt oplossingen voor in geval van problemen. Hij zoekt steeds naar mogelijkheden om voortdurend te verbeteren. Hij implementeert de conclusies. Hij is verantwoordelijk voor de uitvoering van het technisch onderhoud op de installaties van de klanten. Hij is verantwoordelijk voor de opvolging van de wetgeving aangaande koeling, verwarming, elektriciteit, enz... en neemt nodige acties. Tevens moet hij doelstellingen maken i.v.m. trendanalyses en de opvolging ervan. Hij is verantwoordelijk voor een goede ratio aan spin off werkzaamheden t.o.v. zijn contractportfolio. Hij benadert zijn klanten commercieel en biedt voortdurend en proactief oplossingen aan. Is verantwoordelijk voor de goede organisatie en planning van zijn ressources i.f.v. zijn contractportfolio. Is verantwoordelijk voor een goed people-management, en zorgt voor motivatie en teamspirit in zijn ploeg. Is verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met zijn klanten : communicatie en rapportering Overzicht behouden : delegeren en analyseren, controleren. Verantwoordelijk voor het veiligheidsonthaal op de eerste werkdag van de nieuwe werknemers en interims. PROFIEL Opleiding : Master in Electromechanica – optie klimatisatie. Ervaring : relevante ervaring van 5 à 10 jaar in een technisch omgeving, liefst in een onderhoudsafdeling Technische vaardigheden : multi technisch en algemeen brede kennis van technologie/nieuwe technologie, Excel – Word – PowerPoint. Feeling voor juridische aspecten., stipt kunnen werken/goede organisatie, stressbestendig zijn. AANBOD VINCI Energies biedt u een professionele omgeving waar u de mogelijkheid krijgt om een heel interessant werk te leveren en verder te bouwen aan uw carrière. Tevens biedt VINCI Energies u een attractief loon met voordelige extralegale voordelen, zoals : Groepsverzekering + overlijdensverzekering en invaliditeitsverzekering. Gratis hospitalisatieverzekering. Arbeidsduurvermindering : 12 dagen bijkomend betaald verlof per jaar (vrij op te nemen – geen sluitingsperiode). Carrièremogelijkheden en opleidingsplan. Maaltijdcheques. Bonusplan. Firmawagen.

  • Commercieel analyst voor de voedingssector (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in regio Roeselare zijn we op zoek naar een commercieel analyst: - Dit is voor het bedrijf een nieuw gecreëerde functie, gezien zij werken met private label producten - Je bouwt een grondige kennis van de markt op en doet hier analyse op - Je analyseert de klanten, producten en de trends - Je bent een belangrijke schakel tussen sales, productie, aankoop en R&D - Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en waakt over het imago van de organisatie - Je neemt deel aan verschillende projecten en volgt de introductie van nieuwe klanten op Bedrijfsprofiel: Dit is een bedrijf actief in de voedingssector, dit in hoofdzaak voor private label producten. Het bedrijf is actief binnen een 60-tal landen en is hierin ook 1 van de sterke spelers.

  • Chauffeur CE (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: HEUMATOP

    Type: Vaste Job

    Als chauffeur lever je de bouwmaterialen met een autolaadkraan bij onze klanten. Bij voorkeur heb je dus ervaring met kraanwerk. Je levert aan werven van aannemers, andere BMB vestigingen en bij particulieren.

  • Logopediste Tielt-Winge/Kessel-Lo gezocht (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: LOGOHUIS KESSEL-LO - LOGOHUIS TIELT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vacature Logohuis Kessel-Lo en Tielt-Winge Ik ben op zoek naar een flexibele en enthousiaste collega om de praktijk(en) in Kessel-Lo (Leuven) en Tielt-Winge te versterken. Momenteel gaat het om een vijftiental uren zodat deze job als zelfstandig logopedist vlot te combineren is met een ander takenpakket. Je behandelt vooral leerproblemen, taalproblemen en articulatieproblemen. Verder kan je steeds rekenen op hulp bij administratieve taken of het voorbereiden van therapieën. In de praktijk is het nodige therapie – en testmateriaal aanwezig. Wat wordt er van jou verwacht: - Diploma bachelor of master in de logopedie - RIZIV-nummer en FOD-erkenning - Ervaring niet noodzakelijk ( pas afgestudeerden zeker welkom) - Rijbewijs + wagen Indien je interesse hebt, neem dan zeker contact op met mij. Lisa Lecomte 0474/43 62 04 - [email protected]

  • Arts preventieve geneeskunde (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671958-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers Je beschikt over een basisdiploma geneeskunde; klinische ervaring en ECG-opleiding zijn een meerwaarde. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven). Je hebt een goede kennis van courante PC-toepassingen Je kan zelfstandig werken, bent empathisch, en hebt een luisterend oor. Je staat open voor psychosociale problemen. Ervaring in de psychosociale sector is een troef. Je werkt nauwkeurig en efficiënt en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan je anderhalve dag / week vrijmaken Je werkt op zelfstandige basis, volgens de barema’s van het RIZIV.

  • Wervingsreserve - Account Manager catering - Leuven - 38u - Ref JDC 448 (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA

    Type: Werfreserve

    Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor: de organisatie van de keuken en de kwaliteit van de uitvoering de aansturing en de coaching van je team actief in "Quality of Life" services het commerciële beheer van je site. Je draagt bij aan de commerciële ontwikkeling. Je zal regelmatig contact hebben met een groot aantal contactpersonen van de klant Je analyseert en identificeert de noden van je site rekening houdend met de noden en de verwachtingen van de klanten Je stelt de uurroosters en de taken voor je team op met aandacht voor de motivatie en teamspirit Je doet de bestellingen rekening houdend met de interne regels en procedures op vlak van beheer Je organiseert en structureert de site voor een optimale functionering Je bent verantwoordelijk voor de oppuntstelling en de opvolging van de HACCP-procedures Je bent verantwoordelijk voor het financieel beheer van de site en streeft voortdurend naar een strikte opvolging van de facturatie, de foodcost, de personeelskosten, de diverse kosten en van de maandelijkse consolidatie van RMA, …

Zoek naar antwoorden van Géhénot Myriam in sociale netwerken
Look for responds of Géhénot Myriam in social networks

Lees alle opmerkingen voor Géhénot Myriam. Laat een reactie achter voor Géhénot Myriam. Géhénot Myriam bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Géhénot Myriam. Leave a respond for Géhénot Myriam. Géhénot Myriam on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Géhénot Myriam op de google maps. Adres en contacten Géhénot Myriam
Location of Géhénot Myriam on the google maps. Address and contacts of Géhénot Myriam

Andere gerelateerde bedrijven als come Géhénot Myriam Géhénot Myriam: FLDESOBRY SA | FRIANT A. | Costers H | Puck Products Belgium | CLAUDE POLLET

Other related companies as Géhénot Myriam: FLDESOBRY SA | FRIANT A. | Costers H | Puck Products Belgium | CLAUDE POLLET

Géhénot Myriam is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Géhénot Myriam, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08276245117. Het bedrijf Géhénot Myriam bevindt zich op het adres: Avenue Reine Astrid 70B; 5000; Namur. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 321,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 897,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Producten gemaakt in Géhénot Myriam zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Géhénot Myriam is Stenen, Klei, Glas en Betonproducten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Géhénot Myriam is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Géhénot Myriam, openstaande posities, locatie van Géhénot Myriam op de kaart.

Géhénot Myriam is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is Géhénot Myriam, company assigned to the tax number BE08276245117. The company Géhénot Myriam is located at the address: Avenue Reine Astrid 70B; 5000; Namur. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 321,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 897,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Products created in Géhénot Myriam were not found.
The main activity of Géhénot Myriam is Stone, Clay, Glass, and Concrete Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Géhénot Myriam is not available. You also can look at reviews of Géhénot Myriam, open positions, location of Géhénot Myriam on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Géhénot Myriam, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Géhénot Myriam, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Géhénot Myriam, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Géhénot Myriam, employees, financial statistics.