Geusens Paul
Contactgegevens Geusens Paul: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Geusens Paul: address, phone, fax, email, website, opening hours
Geusens Paul
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Hasseltsepoort 2; 3740; Bilzen, België
Telefoon (phone): 089 41 12 26 (+32-089 41 12 26) 089 41 12 26 (+32-089 41 12 26)
Fax (fax): +32 (2) 962-24-63 +32 (2) 962-24-63
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Geusens Paul: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Geusens Paul"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Geusens Paul"? - Contact us!
We found such data of Geusens Paul, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Geusens Paul. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Geusens Paul
Products information Geusens Paul
Producten die in Geusens Paul zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Health and Medicine:Physicians and Surgeons
Aanvulling soorten activiteiten voor Geusens Paul Addition kinds of activities for Geusens Paul
372400. Vliegtuigen motoren en motor onderdelen | Aircraft engines and engine parts
395100. Pennen en mechanische potloden | Pens and mechanical pencils
17710303. Parkeren bouw | Parking lot construction
36780000. Elektronische connectoren | Electronic connectors
39140110. Toiletartikelen, zilver | Toilet ware, silver
50910505. Trampolines en apparatuur | Trampolines and equipment
Werken bij Geusens Paul: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Geusens Paul: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Geusens Paul. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Geusens Paul. Looking for open vacancies in other companies
-
Verpleegkundige Projectstaffing Geriatrie (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: Care Talents Kortrijk
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
In dit project kom je terecht in een Zuid-West-Vlaams ziekenhuis op de afdeling Geriatrie. Je zal je kennis van meerdere ziektebeelden alsook van diverse verpleegtechnische handelingen zeker kunnen gebruiken. Je staat in voor de kwaliteitsvolle verzorging van je patiënten en zal tewerkgesteld worden in vroeg-en laatdiensten. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?
-
DEELTIJDS ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (TORHOUT)
Regio: TORHOUT
Bedrijf: Hays Response Kortrijk
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
. Voor onze klant, een professionele organisatie regio Torhout, zoeken wij vanuit Hays Response Office Support een administratief medewerker voor een tijdelijke opdracht van minimum 3 maanden met kans op verlenging. Bachelor of gelijkwaardig door ervaring Administratief sterk & klantgericht Deeltijdse job van 20h (elke namiddag) Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve opvolging en het up-to-date houden van de klantendossiers. Daarnaast registreer je de onderzoeksresultaten in het intern systeem en je rapporteert niet-conforme resultaten aan de bevoegde instanties. Vervolgens fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klanten met betrekking tot vragen omtrent de onderzoeksresultaten.
-
CNC draaier/Metaalbewerker (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: Konvert Interim Lokeren
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf in Lokeren zijn wij op zoek naar een metaalbewerker en CNC draaier voor het draaien, plooien, zagen, boren van metaal. Je job is dus afwisselend en met veel variatie. Ben jij gedreven? Die houdt van afwisseling en wilt werken in daguren? Bel dan snel naar het nummer 093/49.29.29!
-
Verkoper Winkelbediende - fashion (NIEUWPOORT)
Regio: NIEUWPOORT
Bedrijf: ADECCO VEURNE
Type: Interim met optie "vast werk"
Ben jij een ambitieuze verkoper m/v? Wens jij te werken in Nieuwpoort? Hou je van stijlvolle kledij en volg je de laatste mode op de voet? Dan hebben wij een job voor jou! Als verkoper m/v in een casual, maar klassevolle kledingzaak in Nieuwpoort sta jij in voor de verkoop van kledij. Je benadert de klant op het juiste moment om zijn /haar behoeften te achterhalen. Je informeert en geeft advies aan de klant. Je rekent correct af aan de kassa. Je zorgt dat de winkel netjes ligt.
-
MEDEWERKER SCHOONMAAK INDUSTRIE (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: SCHOONMAAKBEDRIJF WESTHOEK
Type: Dienstenchequebaan
We zijn op zoek naar een gemotiveerd medewerker voor het schoonmaken van industrieële gebouwen. Je werkt in de regio Diksmuide, Koekelare en kust. Je werkt dagelijks van 17 uur tot 20u30
-
Student Animator (HOESELT)
Regio: HOESELT
Bedrijf: ASAP TONGEREN
Type: Studentenjob
Onze klant is een bedrijf actief in de event sector met als core business verhuur van springkastelen en attracties, decoraties, airbrush en animaties alsook hostesses en hosts. Voor uitbreiding van hun bestaande team en voor hun opdrachten zijn ze op zoek naar studenten (m/v) die op frequente basis op zoek zijn naar een bijverdienste. Je profiel · Communicatief, representatief en flexibel. · Talenkennis: Nederlands, Frans en eventueel Duits · Teamplayer · Rijbewijs B is een pluspunt aangezien je je moet kunnen verplaatsen naar Hoeselt, Genk, Hasselt... Afhankelijk van waar het evenement plaats vindt.
-
ADVISEUR ROND ENERGIE EN KLIMAAT MET BREDE INTERESSE IN POLITIEK (SCHAARBEEK)
Regio: SCHAARBEEK
Bedrijf: Select HR Zaventem
Type: Vaste Job
Jouw taken: Je maakt deel uit van het team Energie & Klimaat en verleent sectorbedrijven actief advies over de relevante wet- en regelgeving inzake energie en klimaat. Je ontwikkelt ook, in samenwerking met je collega-experten, onderbouwde standpunten op de beleidsdomeinen energie en klimaat om zo de belangen van de Belgische chemie en life sciences te behartigen bij regionale, federale en Europese overheden. Je volgt de totstandkoming en implementatie van nieuwe Europese, nationale en regionale wetgevingen betreffende energie en klimaat zeer nauw op. Hierbij heb je in het bijzonder aandacht voor de impact hiervan op de bedrijven in de chemie en life sciences. Je bouwt expertise op door grondige analyse en sythese van relevante informatie uit beleidsdocumenten, wetenschappelijke studies, academisch onderzoek, bedrijfseconomisch nieuws, enz. Je werkt onderbouwde en maatschappelijk verantwoorde standpunten en visienota's uit, die gebaseerd zijn op geverifieerde feiten en cijfers. Deze kennis deel je met sectorbedrijven en externen (beleidsmakers, zusterfederaties, Europese koepelorganisatie, …). Je communiceert sectorale standpunten op een respectvolle manier en onderhoudt constructieve relaties met alle relevante stakeholders (bedrijven, (sector)federaties, administraties, politieke kabinetten, ngo’s, ...). Bedrijfsprofiel: Onze klant (federatie) groepeert Belgische bedrijven, actief in de chemische industrie, kunststoffen en life sciences (biotech en farma). Ze vertegenwoordigen en verdedigen de belangen van deze ondernemingen bij de federale en regionale regeringen en overheden, de media en de sociaal-economische partners in België. Zij zijn dringend op zoek naar een Adviseur Energie en Klimaat.
-
3 Medewerkers montage innovatieve zonwering (AALTER)
Regio: AALTER
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Vaste Job
Voor onze klant, gevestigd te Aalter, en gespecialiseerd in zonwering, zoeken wij 3 extra medewerkers voor de productie van een nieuw ontwikkeld, innovatief product in het gamma. Medewerker 1 heeft ervaring in montage of technische omgeving en staat in voor: - montagewerk van 1 specifiek onderdeel/profiel - inpakken van het volledige order Medewerker 2 heeft ervaring met zaagwerk en/of orderpicking en staat in voor: - op maat zagen van alle profielen - orderpicking van de profielen/onderdelen (kan fysiek zwaar zijn) Medewerker 3 heeft ervaring in orderpicking en staat in voor: - assisteren bij orderpicking van profielen/onderdelen - assisteren bij zaagwerk van profielen (fysiek zwaar werk)
-
Stukadoor binnen- en buitenbepleistering (AARTRIJKE)
Regio: AARTRIJKE
Bedrijf: PLEISTERWERKEN MICHAEL CLAES
Type: Vaste Job
VOOR ONMIDDELIJKE INDIENSTTREDING! Ter uitbreiding van onze zaak zoeken wij een stukadoor binnen- en buitenbepleistering. Wij vragen: - Oog voor detail hebben - Zin voor verantwoordelijkheid - Goed in team kunnen werken - Enige ervaring in pleisterwerken vereist - Woonachtig regio West-Vlaanderen (elke dag vertrekken vanuit Aartrijke) Aanbod: - Stabiele werkomgeving - Familiale en toffe werksfeer - Variatie in binnen- en buitenbepleistering - Aantrekkelijke verloning Kunt u zich vinden in deze job? Aarzel dan niet om ons te contacteren! Zaakvoerder: Michael Claes 0498 81 25 33 of [email protected]
-
Freelance Payroll Officer (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: StepStone
Type: Zelfstandige activiteit
www.stepstone.be/vacatures----1677013-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station. Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station. Om de payrollverwerking op te vangen ben ik op zoek naar een freelance payroll officer voor 2 dagen/week. Je staat in voor de organisatie en uitvoering van de payroll voor 70 FTE's zowel arbeiders als bedienden. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat SD Worx.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
-
Elektromonteur industrie (langdurig) (VLISSINGEN)
Regio: VLISSINGEN
Bedrijf: ARTEC GROEP
Type: Werfreserve
De Artec Groep is op zoek naar (industriële) Elektromonteurs voor langdurige projecten in Gent en in Antwerpen. De werkzaamheden zijn het zelfstandig installeren van alle voorkomende elektrotechnische installaties, het plegen van service en onderhoud en het oplossen van storingen indien gewenst. - Tekeningen kunnen lezen - Kabels trekken/bedraden - Installeren en zelfstandig aanleggen en aansluiten van diverse industriële installaties/systemen - (de)monteren
Zoek naar antwoorden van Geusens Paul in sociale netwerken
Look for responds of Geusens Paul in social networks
Lees alle opmerkingen voor Geusens Paul. Laat een reactie achter voor Geusens Paul. Geusens Paul bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Geusens Paul. Leave a respond for Geusens Paul. Geusens Paul on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Geusens Paul op de google maps. Adres en contacten Geusens Paul Location of Geusens Paul on the google maps. Address and contacts of Geusens Paul
Andere gerelateerde bedrijven als come Geusens Paul Geusens Paul: PIERRE TEFNIN | Docx Bernadette | W.C. DE WIELERVRIENDEN | Vanbeggelaer | SCHOUMAKER
Other related companies as Geusens Paul: PIERRE TEFNIN | Docx Bernadette | W.C. DE WIELERVRIENDEN | Vanbeggelaer | SCHOUMAKER
Geusens Paul is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Geusens Paul, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05531585693. Het bedrijf Geusens Paul bevindt zich op het adres: Hasseltsepoort 2; 3740; Bilzen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 622,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 805,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Producten gemaakt in Geusens Paul zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Geusens Paul is Bosbouw, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Geusens Paul is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Geusens Paul, openstaande posities, locatie van Geusens Paul op de kaart.
Geusens Paul is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is Geusens Paul, company assigned to the tax number BE05531585693. The company Geusens Paul is located at the address: Hasseltsepoort 2; 3740; Bilzen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 622,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 805,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Products created in Geusens Paul were not found.
The main activity of Geusens Paul is Forestry, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Geusens Paul is not available. You also can look at reviews of Geusens Paul, open positions, location of Geusens Paul on the map.