FRANCHE COMTE SPRL

Contactgegevens FRANCHE COMTE SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FRANCHE COMTE SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

FRANCHE COMTE SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Beauvechain 44; 1320; Beauvechain (Tourinnes-la-Grosse), België

Telefoon (phone): 010 86 16 28; 010 86 71 79 (+32-010 86 16 28; 010 86 71 79) 010 86 16 28; 010 86 71 79 (+32-010 86 16 28; 010 86 71 79)

Fax (fax): 010 86 02 10; 010 86 18 77 (+32-010 86 02 10; 010 86 18 77) 010 86 02 10; 010 86 18 77 (+32-010 86 02 10; 010 86 18 77)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FRANCHE COMTE SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FRANCHE COMTE SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FRANCHE COMTE SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FRANCHE COMTE SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FRANCHE COMTE SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FRANCHE COMTE SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FRANCHE COMTE SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FRANCHE COMTE SPRL
Products information FRANCHE COMTE SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE08468505859
Ondernemingsnummer: 9339447021
Hoofdstad (capital): 369,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 812,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Seminars (Organisation of)

Product categorie (product category): Halls - Rental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FRANCHE COMTE SPRL
(Get full report from official database of BE for FRANCHE COMTE SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor FRANCHE COMTE SPRL
Addition kinds of activities for FRANCHE COMTE SPRL

22110607. Zitbedekking, auto: katoen | Seat cover cloth, automobile: cotton
22111203. Buntingdoeken | Bunting cloths
38290307. Plotinstrumenten, opstellen en kaartlezen | Plotting instruments, drafting and map reading
50460305. Ovens, magnetron: commercieel | Ovens, microwave: commercial
50520103. Ijzererts | Iron ore
50990700. Antiek, souvenirs en nieuwigheden | Antiques, souvenirs, and novelties
59991206. Whirlpool baden | Whirlpool baths

Werken bij FRANCHE COMTE SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FRANCHE COMTE SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FRANCHE COMTE SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FRANCHE COMTE SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende Commerciële binnendienst (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de dossiers van externe verkoop vlot en professioneel worden opgevolgd zodat het vooropgestelde zakencijfer wordt behaald. Verantwoordelijkheden - De opvolging van prijsaanvragen, vragen van klanten, productinformatie berust bij jou in goede handen - Je zorgt voor de opmaak van de offertes, de opvolging doe je zelf of gaat via de externe sales - Met onze leveranciers heb je een goede samenwerking en communicatie zodat een goede service aan onze klanten gewaarborgd blijft. - Je bent de specialist in de opmaak van lastenboeken, het invullen van tenders - Zonder problemen weet je projecten van A tot Z op te volgen: klanten zoeken, offertes maken, after-sales opvolgen, contact met het cliënteel.

  • Technieker slachthuis - dagwerk (RUISELEDE)

    Regio: RUISELEDE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    o Je zal deel uitmaken van de technische dienst en samen met jouw collega's sta je in voor het optimaal functioneren van alle technische installaties. o Je werkt mee aan het preventieve onderhoud, depannages en installatie van nieuwe machines en technieken. o Wij zijn op zoek naar een technieker die bereid is om vroeg op te staan en die graag de handen uit de mouwen steekt. o Kennis of ervaring in de voeding is een pluspunt, maar geen must. Ook schoolverlaters krijgen bij ons altijd een kans om zich te bewijzen, mits ze over een goede ingesteldheid en motivatie beschikken

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZEVENEKEN (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Student Winkelbediende te Westerlo (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: ADECCO GEEL

    Type: Studentenjob

    Ben jij een gemotiveerde student die wil bijverdienen als winkelbediende? Lees dan snel verder want wij zijn op zoek naar jou! Voor een grote supermarkt in Westerlo, zijn wij op zoek naar een student winkelbediende die nagenoeg iedere zaterdag kan en wil werken. De werkuren kunnen van week tot week een beetje wijzigen, maar zullen steeds liggen tussen 11u en 20u. Je zal er allround worden ingezet voor volgende taken: Leveringen uitpakken Rekken aanvullen volgens FIFO-methode Zorgen voor een ordelijke en nette werkomgeving Controleren van de versheid van producten Klanten verwelkomen en verder helpen Kassawerk verrichten Bediening achter de verstogen (charcuterie, vlees en vis)

  • Studenten gezocht - Fashion OUTLET 9, 10 & 11 november 2018 - Merchtem (M/V) (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: TOPANGELS

    Type: Studentenjob

    De taken voor « de verkopers » houden in: • Het organiseren van de kledingwaren in de stock, herschikken van de winkel, het opruimen van de winkel en de rekken. De taken voor « het kassapersoneel » houden in: • Het correct uitvoeren van de registraties (scanning van de kleding) en de correct inning.

  • Controller (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UZ Brussel

    Type: Vaste Job

    Binnen de afdeling Begroting en Budgetcontrole ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de controlling activiteiten van de jou toegewezen domeinen, in het bijzonder de niet-medische diensten en het budget van financiële middelen. Daardoor ben je verantwoordelijk voor de controlling van 215 miljoen euro omzet en 210 miljoen euro kosten. Functie: Je draagt actief bij aan de financieel-economische stuurbaarheid van het ziekenhuis door in te staan voor de opmaak en de opvolging van de begroting en specifieke budgetten, door het uitwerken van economische analyses en door het verder ontwikkelen van de rapportering van financiële beleidsinformatie. Je ondersteunt de verantwoordelijken van de niet-medische diensten bij de opmaak van hun begroting en de analyse van hun rekeningen. Je voert de controle van de cijfers uit betreffende juistheid en volledigheid en analyseert de verschillen tussen budget en realiteit, rekening houdend met operationele indicatoren en omgevingsfactoren. Je volgt de wijzigingen in de ziekenhuisfinanciering, de relevante regelgeving en nieuwe trends en ontwikkelingen binnen je domeinen mee op. Je identificeert financiële opportuniteiten en risico’s, formuleert conclusies en biedt ondersteuning in het uitwerken van toekomstgerichte actieplannen. Je werkt mee aan het tijdig en correct afleveren van financiële rapporten. Je bent het aanspreekpunt voor externe en interne audits voor de jou toegewezen domeinen. Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de niet-medische diensten en de collega’s van de financiële dienst. Je rapporteert aan de manager Begroting en Budgetcontrole.

  • bijverdienste in de verkoop (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: G&V Recruiting

    Type: Zelfstandige activiteit

    We zijn opzoek naar een verkoper m/v als bijverdienste op zelfstandige basis. Je promoot de produkten ( gezondheid en schoonheidsprodukten ) door testers uit te delen aan potentiële klanten en deze terug op te halen na 3 dagen.

  • Zelfstandige verkoper parfums (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: G&V Recruiting

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor de verkoop en promotie van onze exclusieve parfums zijn we opzoek naar ambitieuze verkopers. Via een uitgewerkt concept laat je de parfums testen

  • Target Recruitment - PM (Digital Projects) (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opdracht in Zaventem tot zeker eind 2019!     Bedrijf   Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance Project Manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019).   De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10!     Taken   Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten.  Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's    Profiel   Als freelance Project Managervoldoe je aan volgende vereisten:  Minstens 5 jaar ervaring in een functie als PM in technische projecten Sterk in stakeholder management PMI methodologie - Agile/Scrum bij voorkeur Goede kennis van MS Office en MS projects Actief, hands-on, oplossingsgericht Je bent een sterke communicator op alle niveaus en kan goed prioriteiten bepalen in complexe en internationale omgevingen Drietalig (NL - FR - ENG)   Aanbod   Als freelance PM digital mag je je verwachten aan:  Een uitdagende opdracht met veel verantwoordelijkheid in regio Zaventem Een contract van lange duur - voorzien tot eind 2019 + mogelijke verlengingen Startdatum voorzien op 15/11/18   Opgelet: kandidaten moeten Voor 22/10 voorgesteld zijn, dus graag een snelle reactie.     Spreekt deze opportuniteit je aan of heb je hier nog vragen bij? Aarzel niet en stuur je CV via de knop hieronder.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Software Designer Java (LANDGRAAF)

    Regio: LANDGRAAF

    Bedrijf: RBC ENGINEERING SUPPORT

    Type: Werfreserve

    Our total software development and testing group consists of about 40 people, responsible for the whole of requirements, design, implementation and testing of new features and functions. We design software to control, support and use our SMT and Advanced Packaging machines that are known for their high output at high accuracy with growing flexibility, as the market requests. The optimizer team is a team of 6-8 developers which main focus is to maintain and develop new features for the optimizer product. Main purpose of the optimizer product is to generate placement programs (recipes) which can be used by our equipment to produce printed circuit board. These placement programs should be time optimal, meaning giving the highest machine throughput. Generating optimal placement programs is very complex since the solution space is huge. Variation points are the PCB layout, the component shape, different ways of aligning components (laser, camera), various way of feeding components (tape, tray, stick, bulk, wafer), a large variety of toolbits for picking components (gripper, nozzle), inventory constraints (max number of feeders, toolbits and part used) and different machine concepts (dual head, dual gantry, indexing beam, parallel placement, dual lane etc) and machines products. Another important aspect of the optimizer is an accurate model of the machine hardware in order to fulfill a predication requirement of less than 5%. As one of our Software Designers, your primary challenge will be to create and implement maintainable designs for small enhancements and new features. This requires getting both a broad perspective of the environment of the software and deep insight into the nitty-gritty details.

  • FLEXIJOB VERKOOPSMEDEWERKER (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Bakkerij Stefaan

    Type: Flexijob

    Voor onze bakkerij zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Je zal instaan voor onder andere volgende taken: bedienen van de klanten kassawerk aanvullen van de winkel verpakken van chocolade eventueel ook de afwas in het atlier verzorgen ...

Zoek naar antwoorden van FRANCHE COMTE SPRL in sociale netwerken
Look for responds of FRANCHE COMTE SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor FRANCHE COMTE SPRL. Laat een reactie achter voor FRANCHE COMTE SPRL. FRANCHE COMTE SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FRANCHE COMTE SPRL. Leave a respond for FRANCHE COMTE SPRL. FRANCHE COMTE SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FRANCHE COMTE SPRL op de google maps. Adres en contacten FRANCHE COMTE SPRL
Location of FRANCHE COMTE SPRL on the google maps. Address and contacts of FRANCHE COMTE SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come FRANCHE COMTE SPRL FRANCHE COMTE SPRL: Alg Schoonmaakbedr A Somers Zn BVBA | Casier Recycling NV | VAN EYNDE ANDRE EN LUCIEN | KRIKO JEANS | Renomm茅e (La)

Other related companies as FRANCHE COMTE SPRL: Alg Schoonmaakbedr A Somers Zn BVBA | Casier Recycling NV | VAN EYNDE ANDRE EN LUCIEN | KRIKO JEANS | Renomm茅e (La)

FRANCHE COMTE SPRL is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FRANCHE COMTE SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08468505859. Het bedrijf FRANCHE COMTE SPRL bevindt zich op het adres: Rue de Beauvechain 44; 1320; Beauvechain (Tourinnes-la-Grosse). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 369,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 812,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Halls - Rental. Lijst met producten zijn Seminars (Organisation of).
De hoofdactiviteit van FRANCHE COMTE SPRL is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FRANCHE COMTE SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FRANCHE COMTE SPRL, openstaande posities, locatie van FRANCHE COMTE SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

FRANCHE COMTE SPRL is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is FRANCHE COMTE SPRL, company assigned to the tax number BE08468505859. The company FRANCHE COMTE SPRL is located at the address: Rue de Beauvechain 44; 1320; Beauvechain (Tourinnes-la-Grosse). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 369,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 812,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Halls - Rental. List of products are Seminars (Organisation of).
The main activity of FRANCHE COMTE SPRL is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of FRANCHE COMTE SPRL is not available. You also can look at reviews of FRANCHE COMTE SPRL, open positions, location of FRANCHE COMTE SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over FRANCHE COMTE SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FRANCHE COMTE SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FRANCHE COMTE SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FRANCHE COMTE SPRL, employees, financial statistics.