E. LOSSEAU

Contactgegevens E. LOSSEAU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data E. LOSSEAU: address, phone, fax, email, website, opening hours

E. LOSSEAU

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE REINE ASTRID 2; 6560; ERQUELINNES, België

Telefoon (phone): 71555430 (+32-71555430) 71555430 (+32-71555430)

Fax (fax): +32 (87) 551-82-49 +32 (87) 551-82-49

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) E. LOSSEAU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "E. LOSSEAU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "E. LOSSEAU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van E. LOSSEAU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen E. LOSSEAU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of E. LOSSEAU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees E. LOSSEAU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti E. LOSSEAU
Products information E. LOSSEAU

BTW identificatienummer (tax): BE03818817138
Ondernemingsnummer: 2447448730
Hoofdstad (capital): 299,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 392,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in E. LOSSEAU zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Notarissen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor E. LOSSEAU
(Get full report from official database of BE for E. LOSSEAU)

Aanvulling soorten activiteiten voor E. LOSSEAU
Addition kinds of activities for E. LOSSEAU

336500. Aluminium gieterijen | Aluminum foundries
483201. Radio-omroepzenders, muziekformaat | Radio broadcasting stations, music format
07230109. Diensten voor tabaksclassificatie | Tobacco grading services
20689901. Noten: gedroogd, gedroogd, gezouten of geroosterd | Nuts: dried, dehydrated, salted or roasted
20920200. Voorbereide vis of andere zeevruchtencakes en stokjes | Prepared fish or other seafood cakes and sticks
25110701. Tuinmeubilair: hout | Garden furniture: wood
30699917. Draad, rubber | Thread, rubber
32920204. Gordelroos, asbestcement | Shingles, asbestos cement
35230201. Harrows: schijf, lente, tin, etc. | Harrows: disc, spring, tine, etc.
38450207. Chirurgische ondersteuning systemen: hart-long machine, excl. | Surgical support systems: heart-lung machine, exc. iron lung

Werken bij E. LOSSEAU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in E. LOSSEAU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor E. LOSSEAU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for E. LOSSEAU. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk Logistiek & Customer Care Medewerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zorgt voor een algemene ondersteuning van de transportadministratie. Je staat in voor het inboeken van de transporten rechtstreeks op het extranet van de betrokken klanten. Je analyseert en registreert binnengekomen klachten (cfr productie, tranport, verlies,...), je bespreekt deze met de betrokken interne diensten en werkt hiervoor oplossingen uit. Je behandelt deze dossiers van A tot Z. Je staat in voor het opmaken van tapijtetiketten : het verzamelen van de nodige data en het ontwerpen op een etiket.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Genk - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • JOBSTUDENT: ZAALMEDEWERKER (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: RESTAURANT WOODS

    Type: Studentenjob

    Wij zijn opzoek naar een flexi job medewerker voor de zaalbediening van ons nieuw, gezellig weekend restaurantin het centrum van Geel. Het is een totaalconcept waar mensen kunnen genieten van een vernieuwde en eerlijke keuken in een warm, industrieel decor. Het restaurant zal opengaan begin januari 2019. Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor : Ontvangen van gasten Het opnemen van bestellingen Bereiden van drankjes aan de bar Opdienen en afruimen Ontvangen van betalingen

  • Bijlesgever rechten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor rechten aan leerlingen van de hogeschool en/of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Jobstudent verkoopmedewerker dameskleding - woensdag (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: LA GARDE-ROBE

    Type: Studentenjob

    Je verwelkomt de klanten. Je zorgt ervoor dat de winkel op orde is. Je rekent ook af aan de kassa. Je ondersteunt onze verkoopsmedewerkers zodat zij zich kunnen concentreren op de verkoop.

  • Promomedewerker (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een vlotte persoon (regulier of student) om te werken als promomedewerker voor een doe-het-zelf zaak. Je promoot de puntenkaart op zaterdagen aan de inkom van de winkel. Je spreekt dus de binnenkomende klanten aan en vraagt of ze deze puntenkaart hebben. Zo niet, geef je hierover uitleg en maak je onmiddellijk de kaart aan (gratis). Je registreert de kaart in het systeem adhv hun emailadres. Er staat een pc en stand aan de inkom van de winkel. Je werkt op zaterdagen tussen 10u en 17u.

  • PA (m/v) voor CEO (masterniveau) - Antwerpen (1291150) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Secretary Plus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als high level personal assistant (m/v) ondersteun je de CEO op administratief en organisatorisch vlak teneinde op een confidentiële wijze bij te dragen tot een vlot verloop de dagelijkse werkzaamheden. Jobinhoud: * Je beheert de agenda en staat in voor de coördinatie van activiteiten van het directielid; * Je verzorgt de correspondentie en staat in voor het mailboxbeheer; * Je bent verantwoordelijk voor de praktische en organisatorische voorbereiding en opvolging van vergaderingen en dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en opvolgen van diverse activiteiten en events; * Je staat in voor de opvolging van een aantal toegewezen dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer; * Office management voor een 20-tal collega's. De functie kan nog uitgebreid worden afhankelijk van de competenties en interesses van de persoon die wordt aangeworven.

  • Gezondheids-, sport- & businesscoach (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: FORTUNE OF HEALTH

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vanwege de snelle groei in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die interesse hebben in de sector voeding en gezondheid. Je gaat in je eigen regio aan de slag als gezondheids- en/of sportcoach om mensen te helpen op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit en/of hun sportprestaties te verbeteren. Affiniteit met voeding en gezonde, actieve levensstijl is een pré, maar geen must. Voorkennis op deze gebieden zijn meegenomen. Indien dit niet het geval is ga je praktijkgericht leren via een (online) Plug In- trainingssysteem. Je gaat samenwerken in een super gezellig team, jong en oud, bestaande uit enthousiaste coaches variërend van (top)sporters, voedingsdeskundigen, artsen, personal trainers, schoonheidsspecialisten, fysiotherapeuten en veel meer. Deze job is voor iedereen haalbaar maar alles staat en valt met je eigen inzet. In het eerste kennismakingsgesprek zal besproken worden welke mogelijkheden er voor jou zijn en of je binnen ons team past. Jouw profiel: Zelfstandig kunnen werken, teamplayer, ondernemend, netwerker en sociaal aangelegd. Kunnen coachen of openstaan dit te leren Wat ga je doen? Eigen klantenbestand leren bouwen, Eigen klanten coachen, nieuwe gezondheids- & sportcoaches leren opleiden

  • Kinderpsycholoog / Kinderpsychologe (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: FOKUS PRAKTIJKHUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Fokus PraktijkHuis is een dynamische groepspraktijk voor algemeen welzijn. Bent u als kinderpsycholoog / kinderpsychologe op zoek naar een sfeervolle en inspirerende ruimte om uw klanten te begeleiden? Een plaats die vlot bereikbaar en heel toegankelijk is? Dan is Fokus PraktijkHuis ideaal. Wij verhuren in een mooi, rustig en praktisch huis 2 ingerichte gesprekskamers, 1 ingerichte kamer voor behandelingen, een ruime polyvalente kamer met ingerichte keuken en een prachtige tuin in een groene, rustige en discrete omgeving. Wij zoeken een kinderpsycholoog / kinderpsychologe die zich op zelfstandige basis (minimum 2 dagen per week) kan vestigen in onze praktijk. De integriteit, autonomie en persoonlijke verantwoordelijkheid staan centraal in onze zorg. We willen samenwerken in gelijkwaardigheid: met mensen, met collega's en met de hulpverleners die betrokken zijn bij het traject. Onze zorg is ook kwaliteitsvolle zorg: wij baseren ons op een cliëntcenterent en experiëntele disciplines en zullen zorgvragen op een holistische manier benaderen en opvolgen. Als hulpverlener scholen we ons daarom voortdurend bij en zorgen voor onze zelfontplooiing.

  • Zelfstandig psycholoog (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: WINANDY HÉLÈNE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Psychologische begeleiding en therapie aan (jong)volwassenen in een privépraktijk.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • RESERVE schoonmaak regio Ieper 2018 (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Ieper zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).

Zoek naar antwoorden van E. LOSSEAU in sociale netwerken
Look for responds of E. LOSSEAU in social networks

Lees alle opmerkingen voor E. LOSSEAU. Laat een reactie achter voor E. LOSSEAU. E. LOSSEAU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for E. LOSSEAU. Leave a respond for E. LOSSEAU. E. LOSSEAU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie E. LOSSEAU op de google maps. Adres en contacten E. LOSSEAU
Location of E. LOSSEAU on the google maps. Address and contacts of E. LOSSEAU

Andere gerelateerde bedrijven als come E. LOSSEAU E. LOSSEAU: BROUWERIJ ST.JOZEF | BVBA WERNER NUYTTEN BVBA | REIZEN DE TOEKOMST | L'ORANGERIE | JEANMAR

Other related companies as E. LOSSEAU: BROUWERIJ ST.JOZEF | BVBA WERNER NUYTTEN BVBA | REIZEN DE TOEKOMST | L'ORANGERIE | JEANMAR

E. LOSSEAU is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is E. LOSSEAU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03818817138. Het bedrijf E. LOSSEAU bevindt zich op het adres: RUE REINE ASTRID 2; 6560; ERQUELINNES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 299,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 392,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Notarissen. Producten gemaakt in E. LOSSEAU zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van E. LOSSEAU is Stenen, Klei, Glas en Betonproducten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van E. LOSSEAU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van E. LOSSEAU, openstaande posities, locatie van E. LOSSEAU op de kaart.

E. LOSSEAU is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is E. LOSSEAU, company assigned to the tax number BE03818817138. The company E. LOSSEAU is located at the address: RUE REINE ASTRID 2; 6560; ERQUELINNES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 299,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 392,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Notarissen. Products created in E. LOSSEAU were not found.
The main activity of E. LOSSEAU is Stone, Clay, Glass, and Concrete Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of E. LOSSEAU is not available. You also can look at reviews of E. LOSSEAU, open positions, location of E. LOSSEAU on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over E. LOSSEAU, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf E. LOSSEAU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about E. LOSSEAU, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company E. LOSSEAU, employees, financial statistics.