Dumont M

Contactgegevens Dumont M: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dumont M: address, phone, fax, email, website, opening hours

Dumont M

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Boulevard Audent 26 Box 2; 6000; Charleroi, België

Telefoon (phone): 071 31 47 18 (+32-071 31 47 18) 071 31 47 18 (+32-071 31 47 18)

Fax (fax): 071 31 81 03 (+32-071 31 81 03) 071 31 81 03 (+32-071 31 81 03)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dumont M: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dumont M"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dumont M"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Dumont M, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Dumont M. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Dumont M, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dumont M. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Dumont M
Products information Dumont M

BTW identificatienummer (tax): BE05754608154
Ondernemingsnummer: 6149841308
Hoofdstad (capital): 858,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 868,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in Dumont M zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Notaries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Dumont M
(Get full report from official database of BE for Dumont M)

Aanvulling soorten activiteiten voor Dumont M
Addition kinds of activities for Dumont M

5947. Cadeau, nieuwigheid en souvenirwinkel | Gift, novelty, and souvenir shop
599912. Zwembaden, hot tubs, en sauna apparatuur en benodigdheden | Swimming pools, hot tubs, and sauna equipment and supplies
07230102. Cotton zaad delinting diensten | Cotton seed delinting services
10110200. Voorbereiding van ijzererts | Iron ore preparation
32110304. Structurele glas | Structural glass
36210303. Startapparatuur, straatauto's | Starting equipment, street cars
50219906. Stellingen | Shelving
50510405. Tin en tin basismetalen, vormen, formulieren, enz., Nec | Tin and tin base metals, shapes, forms, etc., nec
55510100. Motorboothandelaars | Motor boat dealers
59210101. Bier (verpakt) | Beer (packaged)

Werken bij Dumont M: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dumont M: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dumont M. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dumont M. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator 3-ploegen (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een sterke firma te Eeklo is Let\\\'s Work Aalter op zoek naar technisch onderlegde operatoren die in 3 ploegen kunnen werken. In deze functie krijg je volgende taken: - Je bent verantwoordelijk voor het correct produceren van een product. - Je controleert/stelt bij en optimaliseert jouw productielijn. - Je geeft leiding over een kleine groep medewerkers. - Je geeft ondersteuning bij defecten. - Je rapporteert aan jouw ploegbaas.

  • MAGAZIJNMEDEWERKER (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Kontich gespecialiseerd in planten, bloemen en benodigdheden zijn we op zoek naar gemotiveerde magazijnmedewerkers. Taken: Inkomende goederen nakijken en wegzetten in het magazijn. Bestellingen verzendklaar maken. Labelen van goederen. Algemeen magazijnwerk.

  • jobstudent Panos Rail Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: PANOS RAIL BRUGGE

    Type: Studentenjob

    Als student werk je mee in de Panos uitbating in het station van Brugge. Je helpt mee met het afbakken van onze producten. Je steekt de handen uit de mouwen, bedient de klanten, rekent af en vult producten aan. Je zorgt voor een uitstekende service en bent service en bent klantvriendelijk.

  • STUDENT Loketbediende (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant regio Waasland zijn we op zoek naar een student bediende. U zal klanten te woord staan aan het loket.

  • Hoger Redder Sportoase Eburons Dome (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: GROEP SPORTOASE

    Type: Studentenjob

    • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten • Rapportering aan de zwembadmanager

  • MANAGEMENT TRAINEE (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1675507-inline.html?cid=Partner_VDAB Ons bedrijf is je misschien niet bekend, maar onze producten des te meer. CULINOR convenience cuisine, met hoofdkantoor te Destelbergen (bij R4), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf speelt in op de trend van gezonde, smaakvolle en snel te bereiden verse maaltijden. Dagelijks zijn een 500-tal medewerkers actief in 5 productievestigingen – waarvan 3 gelegen in de Gentse regio en 2 in de Kempen - en borgen kwaliteit, hygiëne en voedselveiligheid. Voor één van onze sites in regio Gent zoeken we momenteel een (m/v) Ben je gedreven, betrokken en professioneel? Dan horen wij graag van jou. Om je de Culinor filosofie en werkwijze eigen te maken, is de initiële periode intensief, leerrijk en ‘hands-on’. Je kunt hierbij rekenen op onze steun en begeleiding waarbij je alle middelen en knowhow worden aangereikt om je doel te bereiken.   Een jaar lang ben je in één van onze sites actief en ga je meewerken aan de optimalisatie van onze productieafdelingen of warehouse, help je met het verbeteren van rendementen en het opzetten van best practices,… · Je vervult ook operationele taken op de werkvloer waarbij je erin slaagt diverse leidinggevende functies in de productie of logistiek te beheersen· Tevens help je bij het succesvol opzetten van nieuwe productielijnen ihkv de uitbreiding van ons assortiment · Met je technische kennis los je eenvoudige technische problemen in een handomdraai op· Bij dit alles heb je oog voor kwaliteit, veiligheid en milieu· Geleidelijk worden er meer taken gedelegeerd wat je zal toelaten om later ruimere verantwoordelijkheden op te nemen· Je rapporteert rechtstreeks aan de respectievelijke manager

  • JUNIOR PRODUCT ENGINEER (doorgroeimogelijkheden) (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    - Je bent verantwoordelijk voor projecten waarbij je klantendossiers vertaalt naar productiedossiers - Je kan een juiste keuze maken van materialen en componenten in functie van het productieproces - Je bent het technisch aanspreekpunt voor  onze sales medewerkers, productieverantwoordelijken en project engineers - Je ondersteunt de sales afdeling bij het aanmaken van offertes - Je maakt deel uit van een team Product  Engineers - Je rapporteert aan de Product Engineering Manager

  • VERPLEEGKUNDIGE DIALYSE (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: JAN YPERMAN ZIEKENHUIS

    Type: Vaste Job

    De centra voor de behandeling van chronische nierinsufficiëntie worden erkend als medisch-technische dienst. De entiteit is organisatorisch en functioneel in een ziekenhuis geïntegreerd en daar wordt aan de patiënt met chronische nierinsufficiëntie de meest geëigende nierfunctie vervangende behandeling aangeboden. Functie-inhoud: Als dialyseverpleegkundige verzeker je het goede verloop van de dialysesessies door de uitvoering van de nodige medisch-technische behandelingen, het permanente toezicht en het verlenen van zorgen aan de patiënten met nierfalen teneinde het proces zo optimaal en comfortabel mogelijk te laten verlopen voor de patiënten. Meer bepaald: Verricht je medisch-technische handelingen, houd je toezicht op de patiënten en dien je hen verpleegkundige verzorging toe tijdens de dialysesessies, zoals de dialysemachine voorbereiden, het voorbereiden van het medisch materiaal en de nodige medicatie, het onthalen van de patiënt en hen voorbereiden, het installeren van de patiënten en het waken over hun comfort, het controleren van de vasculaire toegangspoorten, deze voorbereiden en verzorgen, het verzekeren van een permanent toezicht op de patiënt en de vereiste verzorging toedienen tijdens de sessie (observeren en parameters nemen, waken over de toegangspoorten, anticiperen op crisissituaties), de medicatie voorbereiden, controleren, toedienen en de bijwerkingen opvolgen, het waken over het welzijn en algemeen comfort van de patiënt tijdens de dialysesessies, het begeleiden van de arts bij de patiëntenronde, diens vragen beantwoorden, de behandelingsindicaties in het patiëntendossier noteren, de dialyse beëindigen, de machine demonteren, de spoeling en desinfectering starten, de nodige elementen naar de sterilisatie sturen, de reiniging aan de buitenkant verzekeren en opnieuw voorbereiden voor de volgende patiënt Voer je de administratieve patiëntgebonden taken uit, zoals het registreren van de gegevens van de patiënt en de uitgevoerde handelingen, het rapporteren over de gezondheidstoestand van de patiënt, het actueel houden van het verpleegkundig dossier en alle observaties noteren, het verzekeren van het contact met betrekking tot de terugkeer van de patiënt naar huis of naar de eenheid na beëindiging van de dialyse Informeer je en ondersteun je de dialysepatiënten en naasten op psychosociaal vlak, zoals het uitleg geven omtrent de gezondheidstoestand van de patiënt en het dialyseproces, het luisteren naar de bekommernissen en hen geruststellen, het begeleiden en ondersteunen tijdens moeilijke of emotionele momenten Draag je mede zorg voor de continuïteit en de kwaliteit van de zorgverlening, zoals het aan de collega’s de nodige informatie leveren om de continuïteit van de lopende dialyse te verzekeren, het informeren van de artsen, deze op de hoogte stellen van de observaties tijdens de patiëntenronde, het adviseren van de patiënten en hun naasten voor hun dagelijkse verzorging en levensstijl (bv. voeding, dialyse tijdens reizen) Je werkt onder leiding van de hoofdverpleegkundige en van de adjunct-hoofdverpleegkundigen.

  • Account Manager voor Nederland (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Tasco

    Type: Vaste Job

    Tasco bvba uit Gavere biedt oplossingen voor digitale printing en finishing aan de grafische industrie. Sinds onze oprichting in 1993 zijn we uitgegroeid tot een dynamische onderneming met 22 mensen. Wij zijn op zoek naar een gedreven Account Manager voor verschillende regio’s in Vlaanderen en Nederland die samen met ons wilt verder groeien. Als Account Manager bent u verantwoordelijk voor het opvolgen van bestaande klanten en potentiële klanten gegenereerd door marketing acties. U werkt samen met 2 directe collega’s en doet daar de verkoop van machines uit het productgamma van Speciality Printing Equipment, zoals laserprinting, adresseerprinters ed. U wordt een productspecialist en bent in staat om voor elke klant de juiste oplossing voor te stellen. U bent verantwoordelijk voor de demonstraties en opendeurdagen U sluit de verkoop af en onderhandelt zelf over de prijs, de leverings- en de betalingsvoorwaarden.

  • Financial Controller (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: AMPLIFON BELGIUM

    Type: Vaste Job

    In de functie van Financial Controller ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het behoud van een controle- en informatiefunctie waarbij je de nodige business support levert vanuit financieel oogpunt om Amplifon te ondersteunen in het behalen van de vooropgestelde doelen en te zorgen voor een financieel gezonde toestand van de Belgische en Luxemburgse entiteit. Je evalueert de naleving van richtlijnen en reglementeringen en bekijkt de goede werking, de doeltreffendheid en de efficiëntie van bestaande processen en zorgt voor de verbetering hiervan. Je werkt hierbij nauw samen met de Director Finance & Operations, de collega-Business Analyst en de verschillende back-office departementen (IT, Customer service, payroll…). Inhoud van de functie Budgetcontrole door vergelijking van budgetten met actuals en het geven van verbetervoorstellen om bestaande verschillen weg te werken Ondersteuning in de opmaak van de jaarlijkse budgetten door het management Deelname aan de maandrapporteringen Zorgen voor financiële analyse en inzichten ter ondersteuning van beslissingen binnen de organisatie Verantwoordelijk voor controle op Law 262 compliance Uitvoeren van analyses mbt winstgevendheid op productniveau en op niveau van verdeelkanalen Anticiperen op en intiëren van prijsonderhandelingen Ad hoc analyses en rapporteringen op vraag van het management Actieve deelname aan JD Edwards and BI projecten in het verbetering van financiële tools en rapporteringen

  • Zelfstandige uitbaters Hubiz-winkels Zottegem, Geraardsbergen en Denderleeuw (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Een eigen supermarkt uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Hubiz. Hubiz is een compacte supermarkt in het station en is volledig afgestemd op de behoeften van de pendelaar. Hij vindt er in één oogopslag een mix van producten die perfect aansluiten op zijn ochtend-, middag- en avondbehoeften: pers, verse maaltijden en dranken, kruidenierswaren en diensten. Zelf een Hubiz-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. Momenteel zoeken we zelfstandige uitbaters voor:   Hubiz station Zottegem Openingsuren: ma - vrij: 5u30 - 18u30, za: 6u30 - 14u, zon: gesloten Recent geopend Hubiz station Geraardsbergen Openingsuren:  ma - vrij: 5u - 18u30, zat: 9u - 14u, zon: gesloten Recent geopend Verse belegde broodjes (afbak) Hubiz station Denderleeuw Openingsuren: ma - vrij: 5u30 tot 18u00, zo: 7u tot 14u, zon: gesloten Opening in december 2018, momenteel een filiaal van Panos   Verse belegde broodjes (afbak voorzien) De functie Je staat in voor het afbakken van de bakkerijproducten (niet in Hubiz Zottegem)  Je bereidt verse belegde broodjes (niet in Hubiz Zottegem)  Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. Profiel Je bent zelfstandige of je bent bereid zelfstandige te worden Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Klantenservice vind je erg belangrijk. Je doet alles wat nodig is om je klanten tevreden te houden Je bent stressbestendig en hebt geen schrik van een lange rij klanten aan de kassa Je denkt in oplossingen, niet in problemen Je bent nauwkeurig en je volgt je dagelijkse administratie goed op Je bent resultaatgericht en streeft naar betere verkoopcijfers Je bent een vroege vogel, je hebt geen last van de openingstijden Je wil altijd bijleren en luistert graag naar feedback Aanbod Een instapklare gloednieuwe winkel op een topligging  Geen uitbatingskosten, enkel inbreng van een waarborg Je ontvangt een commissie gebaseerd op het zakencijfer Ondersteuning van het hoofdkantoor (op administratief, financieel en juridisch vlak, alsook op gebied van sales & marketing) Een doorgedreven opleidingsaanbod, zowel theorie als praktijk  Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door via onderstaande rode knop. We nemen contact met je op.   Voor meer info over Hubiz, bezoek onze website.    

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Dumont M in sociale netwerken
Look for responds of Dumont M in social networks

Lees alle opmerkingen voor Dumont M. Laat een reactie achter voor Dumont M. Dumont M bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dumont M. Leave a respond for Dumont M. Dumont M on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Dumont M op de google maps. Adres en contacten Dumont M
Location of Dumont M on the google maps. Address and contacts of Dumont M

Andere gerelateerde bedrijven als come Dumont M Dumont M: BUREAU CITY SERVICE | DANS IN KORTRIJK | D.H.T. | PHILIPPE ROUFFIANGE | WESTCASE

Other related companies as Dumont M: BUREAU CITY SERVICE | DANS IN KORTRIJK | D.H.T. | PHILIPPE ROUFFIANGE | WESTCASE

Dumont M is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Dumont M, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05754608154. Het bedrijf Dumont M bevindt zich op het adres: Boulevard Audent 26 Box 2; 6000; Charleroi. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 858,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 868,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Notaries. Producten gemaakt in Dumont M zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Dumont M is Landbouwdiensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dumont M is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dumont M, openstaande posities, locatie van Dumont M op de kaart.

Dumont M is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is Dumont M, company assigned to the tax number BE05754608154. The company Dumont M is located at the address: Boulevard Audent 26 Box 2; 6000; Charleroi. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 858,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 868,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Notaries. Products created in Dumont M were not found.
The main activity of Dumont M is Agricultural Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Dumont M is not available. You also can look at reviews of Dumont M, open positions, location of Dumont M on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Dumont M, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Dumont M, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Dumont M, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Dumont M, employees, financial statistics.