Panda Toilettassen BVBA

Contactgegevens Panda Toilettassen BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Panda Toilettassen BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Panda Toilettassen BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Wannegatstraat 66; 9890; Gavere (Vurste), België

Telefoon (phone): 09 384 93 88 (+32-09 384 93 88) 09 384 93 88 (+32-09 384 93 88)

Fax (fax): 09 384 93 90 (+32-09 384 93 90) 09 384 93 90 (+32-09 384 93 90)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Panda Toilettassen BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Panda Toilettassen BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Panda Toilettassen BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Panda Toilettassen BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Panda Toilettassen BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Panda Toilettassen BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Panda Toilettassen BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Panda Toilettassen BVBA
Products information Panda Toilettassen BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE09925018310
Ondernemingsnummer: 3236267089
Hoofdstad (capital): 197,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 269,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in Panda Toilettassen BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Non-Classified Establishments

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Panda Toilettassen BVBA
(Get full report from official database of BE for Panda Toilettassen BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Panda Toilettassen BVBA
Addition kinds of activities for Panda Toilettassen BVBA

366100. Telefoon- en telegraafapparatuur | Telephone and telegraph apparatus
14299910. Riprap steengroeven | Riprap quarrying
23110104. Tailored jurk en sport jassen: mannen en jongens ' | Tailored dress and sport coats: men's and boys'
31990204. Leggings of kappen, doek of leer, nec | Leggings or chaps, canvas or leather, nec
35999914. Pompgouverneurs, voor gasmachines | Pump governors, for gas machines
38430106. Snijinstrumenten, tandheelkunde | Cutting instruments, dental
73891900. Metalen snijdiensten | Metal cutting services
75499903. Hoge prestaties auto reparatie en service | High performance auto repair and service

Werken bij Panda Toilettassen BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Panda Toilettassen BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Panda Toilettassen BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Panda Toilettassen BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Facturatiemedeweker Accounting Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Lommel zoeken wij een enthousiaste, tijdelijke Facturatiemedewerker Accounting te Lommel. Het betreft een tijdelijke opdracht van zes maanden, die naar alle waarschijnlijkheid omgezet kan worden in optie vast of contract onbepaalde duur, doch dat kan nu nog niet beloofd of verzekerd. Dit is afhankelijk van de groeicijfers. Je rapporteert aan de Teamleader billing, onderhoudt intern contact met collega's van Finance, Operations en Sales en medewerkers en extern in voorkomende gevallen contact met klanten, leveranciers en verwerkers. Verantwoordelijkheden: Je verricht werkzaamheden ten behoeve van een optimale, correcte en tijdige financiële administratie. Je ondersteunt je collega's en levert een bijdrage op alle deelgebieden bij pieken in de werkdruk. Je controleert, valideert of corrigeert ingevoerde gegevens van orderafwikkeling en controleert daaruit volgende facturen. Je signaleert afwijkingen tussen factuur en verplichting en verifieert juistheid van de factuur bij tariefsverantwoordelijke, corrigeert facturatie waar nodig. Je stelt op basis van informatie uit het operationele systeem (aanvullende) facturen op en voegt eventuele bijlagen toe. Je draait facturen uit, verzendt facturen en ziet toe op archivering. Je verwerkt op basis van informatie van Sales of uit het CRM de correctienota's. Je controleert en matcht (afletteren) facturen met opgebouwde verplichtingen in het operationele systeem. Je vraagt creditnota's aan bij leveranciers en verwerkers. Je controleert en schoont openstaande verplichtingen en niet verwerkte inkoopfacturen op. Je verwerkt de financiële mutaties in de administratie. Je controleert de ingevoerde gegevens van orderafwikkeling op juistheid en volledigheid,

  • Telemarketeer Pools (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ASAP MECHELEN OFFICE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Mechelen zijn we op zoek naar een Telemarketeer Pools. Je zal o.a. instaan voor volgende taken: - Outbound telemarketing - Prospectie - Marktonderzoek - Administratie opvolgen - Afspraken inplannen voor vertegenwoordigers Je zal niet instaan voor de verkoop. Enkel voor het onderhouden van klantrelaties.

  • Supervisor Warehouse - regio Waregem - m/v (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Waregem zijn we op zoek naar een supervisor Warehouse. Taken: Je staat in voor de organisatie van het magazijn alsook de stocktelling. Orders in - en uitboeken met computer. Verschoven uurrooster: week 1: 6 - 14u30 week 2: 10-  18u30

  • HUISHOUDHULP (M/V) HANSBEKE (deeltijds - zelf te kiezen) (HANSBEKE)

    Regio: HANSBEKE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Student - Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar Studenten (m/v) die interesse hebben in een administratief studentenjob. Dit voor een mooie firma in volle expansie in de regio van Oostende. Om de piekperiode op te vangen, staan zij steeds open voor enthousiaste studenten die enkele weken beschikbaar zijn de maanden augustus en/of september of tijdens het schooljaar. Jouw takenpakket als Student: je staat in voor de eerstelijnstelefonie; je boekt reservaties in; je behandelt de klachten; je assisteert bij het opstellen van kredietnota's; je bent backup voor de planning. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Huiswerkbegeleider (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je helpt de leerling van de lagere school een goede studie- en werkmethode te ontwikkelen en helpt hem/haar bij zijn/haar huiswerk. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • ELEKTRO-MONTEURS (HALEN)

    Regio: HALEN

    Bedrijf: GOORTS

    Type: Vaste Job

    Elektro-montagewerken en installatiewerken aan hoogspannings- en/of laagspanningsinstallaties op diverse werven voor industrie en overheid. Maken en monteren en cableren van diverse borden en condensatoren.

  • Aankoper (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Vaste Job

    Konvert Office kijkt uit naar een technisch Aankoper (M/V) voor een bedrijf gelegen in de regio. Als aankoper ben je verantwoordelijk voor het volledige A-Z aankoopproces met betrekking tot de aankoop van materialen en diensten, met focus op transport en logistiek. Concrete taken hierbij zijn: • het – tijdig en tegen optimale condities – aankopen volgens het opgestelde aankoopbeleid en volgens de wensen van de interne klanten • zoeken van leveranciers en plaatsen van bestellingen, inclusief het onderhandelen van prijs- en leveringsvoorwaarden en het verzekeren van het correcte wettelijke kader • kennis hebben van de marktprijzen • afsluiten van contracten met geselecteerde leveranciers in het kader van een project • advies geven aan de interne opdrachtgevers met betrekking tot de commerciële en wettelijke aspecten van de aankoop van goederen en diensten • correcte relaties met leveranciers en onderaannemers onderhouden • potentiële leveranciers selecteren en beoordelen op betrouwbaarheid en kwaliteit • rapportering verzorgen met betrekking tot behaalde resultaten, de verwerking en opvolging van de geregistreerde bestellingen en de toepassing van de werkwijzen binnen de afdeling

  • Voedingdeskundige (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: THIRY PERSONAL TRAINING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je komt in een multidisciplinaire praktijk terecht waarin je in samenwerking met Personal trainers je klanten kan behandelen. Je kan gebruik maken van je eigen kleine consultatieruimte en kan gebruik maken van de sportruimte voor specifieke oefeningen.

  • Vrijwillige brandweermannen (m/v) (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: HULPVERLENINGSZONE NOORD-LIMBURG

    Type: Werfreserve

    Zoek je… een uitdaging waarin je echt een verschil kan maken? een uitdaging waarbij collega’s letterlijk en figuurlijk door het vuur gaan voor elkaar? een uitdaging waarbij actie centraal staat en je terechtkomt in een poel van kameraadschap en samenhorigheid? Woon je in de omgeving van de brandweerkazerne van Leopoldsburg, Lommel of Neerpelt (op maximum 8 minuten van de brandweerpost)? En wil je naast jouw hoofdberoep of studie aan de slag als brandweervrijwilliger? Dan word jij misschien onze nieuwe collega. Voor onze brandweerposten Leopoldsburg, Lommel en Neerpelt zijn wij op zoek naar gemotiveerde inwoners die naast hun job of studie ook nog als brandweervrijwilliger willen werken. Wij zoeken vrouwen en mannen die andere mensen willen helpen. Want als brandweerman of –vrouw zet je je op een zinvolle manier in voor een veilige maatschappij. Voor post Leopoldsburg zoeken we 6 nieuwe vrijwillige brandweermannen (m/v). In Lommel breiden we uit met 6 nieuwe brandweervrijwilligers en voor post Neerpelt wensen we 2 nieuwe vrijwilligers aan te werven. Voor de post Lommel, Neerpelt en Leopoldsburg leggen we eveneens een wervingsreserve aan . Functiebeschrijving: Als brandweerman vervul je een veelheid van operationeel uitvoerende taken in het kader van de basisbrandweerzorg. Je draagt op die manier bij aan de goede operationele werking van onze zone. Werken bij de brandweer betekent meer dan blussen alleen. Als je nog geen brevet brandweerman hebt, krijg je een gedegen opleiding aan de brandweerschool. De volledige functiebeschrijving vind je op http://jobs.hvznl.be

  • Flexijob zaalmedewerker (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: BOSHUIS

    Type: Flexijob

    Je doet de mise-en-place van de zaal en zet ze op orde, dekt de tafels, ontvangt de klanten, neemt de bestellingen op en geeft ze door aan het buffet- en/ of keukenpersoneel. Je stelt de gerechten voor aan de klanten, serveert ze, maakt de rekening en rekent af.

Zoek naar antwoorden van Panda Toilettassen BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Panda Toilettassen BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Panda Toilettassen BVBA. Laat een reactie achter voor Panda Toilettassen BVBA. Panda Toilettassen BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Panda Toilettassen BVBA. Leave a respond for Panda Toilettassen BVBA. Panda Toilettassen BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Panda Toilettassen BVBA op de google maps. Adres en contacten Panda Toilettassen BVBA
Location of Panda Toilettassen BVBA on the google maps. Address and contacts of Panda Toilettassen BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Panda Toilettassen BVBA Panda Toilettassen BVBA: Mertens Roger | PAUL LENAERTS | OUHAMA R. | ZAKENKANTOOR LOOTENS | R. MAAMAR

Other related companies as Panda Toilettassen BVBA: Mertens Roger | PAUL LENAERTS | OUHAMA R. | ZAKENKANTOOR LOOTENS | R. MAAMAR

Panda Toilettassen BVBA is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Panda Toilettassen BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09925018310. Het bedrijf Panda Toilettassen BVBA bevindt zich op het adres: Wannegatstraat 66; 9890; Gavere (Vurste). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 197,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 269,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Non-Classified Establishments. Producten gemaakt in Panda Toilettassen BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Panda Toilettassen BVBA is Administratie van economische programma's, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Panda Toilettassen BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Panda Toilettassen BVBA, openstaande posities, locatie van Panda Toilettassen BVBA op de kaart.

Panda Toilettassen BVBA is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Panda Toilettassen BVBA, company assigned to the tax number BE09925018310. The company Panda Toilettassen BVBA is located at the address: Wannegatstraat 66; 9890; Gavere (Vurste). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 197,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 269,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Non-Classified Establishments. Products created in Panda Toilettassen BVBA were not found.
The main activity of Panda Toilettassen BVBA is Administration of Economic Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Panda Toilettassen BVBA is not available. You also can look at reviews of Panda Toilettassen BVBA, open positions, location of Panda Toilettassen BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Panda Toilettassen BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Panda Toilettassen BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Panda Toilettassen BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Panda Toilettassen BVBA, employees, financial statistics.