Belchin BVBA

Contactgegevens Belchin BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Belchin BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Belchin BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rijfstraat 3; 2018; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 234 29 06 (+32-03 234 29 06) 03 234 29 06 (+32-03 234 29 06)

Fax (fax): 03 233 32 65 (+32-03 233 32 65) 03 233 32 65 (+32-03 233 32 65)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Belchin BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Belchin BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Belchin BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Belchin BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Belchin BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Belchin BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Belchin BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Belchin BVBA
Products information Belchin BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE08520416259
Ondernemingsnummer: 5512084960
Hoofdstad (capital): 967,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 509,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in Belchin BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Non-Classified Establishments

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Belchin BVBA
(Get full report from official database of BE for Belchin BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Belchin BVBA
Addition kinds of activities for Belchin BVBA

0831. Bosproducten | Forest products
174399. Terrazzo, tegel, marmer, mozaïekwerk, nec | Terrazzo, tile, marble, mosaic work, nec
251201. Houten gestoffeerde stoelen en banken | Wood upholstered chairs and couches
24210401. Spoorbanden, zaags | Railroad ties, sawed
44249902. Intercoastal transport, vracht | Intercoastal transportation, freight
51620101. Kunststofharsen | Plastics resins
51910101. Chemische stoffen, landbouw | Chemicals, agricultural
54990201. Koffie | Coffee
73891303. Bondsperson | Bondsperson

Werken bij Belchin BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Belchin BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Belchin BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Belchin BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Onderhoudstechnicus - CW Mechelen (NMBS) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: NMBS

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Leef jij je graag uit met het onderhouden en herstellen van een enorme diversiteit aan machines en installaties zoals spuitcabines, rolbruggen, korrelstraalcabines, industriële reinigingsmachines, hefvijzels, CNC-gestuurde frees- en kottermachines , lasinstallaties, …? Zoek je daarenboven een job waarbij je elke dag kan bijleren en heel zelfstandig in een klein team mag werken? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken! We zijn op zoek naar gemotiveerde mensen voor het uitvoeren van zowel eenvoudige onderhoudstaken als voor complexe onderhoudswerkzaamheden. Je voert interventies uit aan elektromechanische machines en installaties. Je lost pannes en storingen op, samen met je team. Je realiseert geplande onderhoudswerken zoals het preventief vervangen van onderdelen. Je doet kleine revisies van onderdelen, vijzels, bewerkingsmachines, … .

  • Technisch operator (BORGLOON)

    Regio: BORGLOON

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zorgt voor het opstarten, de bediening en het ombouwen van productiemachines. Je voert uitwendige en inwendige reiniging van machines uit. Je lost kleine storingen op. Je bewaakt de vooruitgang en kwaliteit van het productieproces. Je vult productieformulieren correct in. Je leeft de veiligheids- en hygiënevoorschriften correct na.

  • Houtarbeider (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een houtverwerkingsbedrijf gelegen in een deelgemeente van Diksmuide zijn wij op zoek naar een houtarbeider. Je zorgt voor de afwerking van de houten ramen en deuren. Ook bied je hulp bij het afschilderen van deze ramen en deuren.

  • Administratief Medewerker Kredietaanvragen (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS ANTWERPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Adecco Expert is op zoek naar een Administratief Medewerker Kredietaanvragen. Onze klant, een internationaal en gerenommeerd bedrijf actief in de automobielsector, is op zoek naar een enthousiaste, tijdelijke kracht die helpt het extra werk tijdens het autosalon op te vangen. Als Administratief Medewerker Kredietaanvragen ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en het dossierbeheer van nieuwe kredietaanvragen tot en met de levering van de wagen. Jouw taken: Je bent het aanspreekpunt voor de dealers. Je licht de voorwaarden en het wettelijk kader in het aanvraagproces op een gefundeerde manier toe. Je verleent bijstand aan de dealers bij aanvraag van een krediet én biedt ondersteuning bij het zoeken naar een geschikte oplossing voor zowel professionele als particuliere klanten. Je verzamelt en verifieert de nodige documenten voor kredietaanvragen, kredietbeslissingen, contractactivatie.

  • Service-engineer (m/v) (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: Actief Interim Westmalle

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is in zijn jonge bestaan uitgegroeid tot één van de meest vernieuwende aanbieders van logistieke kwaliteitsproducten voor de glastuinbouw. Het productengamma omvat alle technische benodigdheden om tomaten of paprika’s te oogsten, verzorgen, spuiten, transporteren en te verwerken. Als service-engineer bent je de zeer belangrijke schakel tussen de klant, verkoop, productie en engineering. Je bepaalt in sterke mate de kwaliteit en het serviceniveau van onze producten en ons bedrijf. In eerste instantie ben je er om problemen met onze verwerkingslijnen op te lossen: je staat in voor de analyse van het probleem, de reparatie en het doorvoeren van verbeteringen aan deze lijnen. Dit doe je voornamelijk bij de klant ter plaatse. Anderzijds geef je instructies aan de klant over het juist gebruik en onderhoud van onze producten. In je contact met machines in the field ben je als eerste geplaatst om technische verbeteringen aan te brengen die de kwaliteit en betrouwbaarheid van het product verhogen. Je communiceert de problemen en een mogelijke oplossing met de engineering-afdeling.

  • ENTHOUSIASTE RECRUITER (GOEDE KENNIS FRANS) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor ons kantoor gelegen in hartje Roeselare, zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega. U komt terecht in een gepassioneerd team van 4 medewerkers waar collegialiteit centraal staat. Absolute Jobs is een uitzendkantoor , gespecialiseerd in het selecteren van zowel binnen- als buitenlandse bekwame talenten, met optie op een vast contract. We beschikken over selectiekantoren in Roemenië, Polen en Spanje die samen met Absolute Jobs België het perfecte team vormen om gespecialiseerde profielen tewerk te stellen. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wil je een job met veel sociaal contract en veel variatie, dan is de job van uitzendconsulent waarschijnlijk wel iets voor jou! Wat zijn jouw taken? Je bent een krak in het zoeken én vinden van nieuw talent. Je belt heel graag en haalt voldoening uit het vastleggen van afspraken met werkzoekenden. Aan de hand van een persoonlijk gesprek ga je op zoek naar de sterktes en motivatie van jouw kandidaat. Het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven bezorgt jou een fantastisch gevoel. Je vindt het een uitdaging om elke dag opnieuw op zoek te gaan naar nieuwe vacatures. Zo help je mee jouw kantoor uitbouwen. Administratief ben je heel sterk want je beseft dat iedereen graag op een correcte manier verloond en behandeld wordt. Je kan er als geen ander voor zorgen dat zowel de kandidaat als de klant blindelings vertrouwen hebben in jouw kunnen.

  • Huishoudhulp regio Zemst (m/v) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Mechelen

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van schoonmaken, strijken en andere huishoudelijke taken? Wil jij de persoon zijn die het verschil maakt bij onze klanten? Wij zoeken enthousiaste medewerkers in de regio Zemst via het kantoor te Mechelen Wij bieden een voltijdse of deeltijdse betrekking aan, dit volgens jouw wensen. Bovendien zorgen wij voor een persoonlijke begeleiding en opvolging op maat.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Kessel-Lo - Leuven - Heverlee (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Zelfstandige Sport of medisch specialist - Villa Vita (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: Villa Vita

    Type: Zelfstandige activiteit

    Villa Vita is een professioneel bewegings- en gezondheidscentrum waar je intensief sport en heerlijk ontspant. Onze ervaren experts begeleiden je bij je persoonlijk doel of vraag. Van fitness tot kinesitherapie, revalidatie, wellness en voedingsadvies. Een unieke beleving in een warm huis waar je met plezier je grenzen verlegt. Villa Vita is op zoek naar een gedreven collega om ons team van kinesitherapeuten, personal trainers en voedingsdeskundigen te versterken .We verhuren een prachtige praktijkruimte die naar wens kan worden ingericht. Het groeiende belang van voeding en een gezonde attitude en lifestyle intrigeren je? Dan ben jij de therapeut voor ons team. Ben je ondernemend en wil je graag je schouders mee onder dit project zetten? Neem dan zeker contact met ons op. www.villavita.life

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Huldenberg (HULDENBERG)

    Regio: HULDENBERG

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Onafhankelijk consultant (Provincie Vlaams-Brabant)

    Regio: Provincie Vlaams-Brabant

    Bedrijf: SUNNY LIFE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Een zakelijke kans? Een bijverdienste? Wij bieden u, dankzij ons nieuw en uniek concept, de kans om andere mensen te begeleiden naar een verbetering van 2 belangrijke pijlers in hun leven: welzijn & gezondheid, en een extra inkomen. U wordt omringd met enthousiaste collega's waarvoor teamwork het belangrijkste is. U krijgt opleiding op maat en wordt met positieve energie begeleid in uw groeiproces. Uw belangrijkste bestaat erin mensen te begeleiden naar een beter welzijn, te coachen om hun doelen te behalen en de mogelijkheid te bieden om zichzelf financieel te verbeteren.

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van Belchin BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Belchin BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Belchin BVBA. Laat een reactie achter voor Belchin BVBA. Belchin BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Belchin BVBA. Leave a respond for Belchin BVBA. Belchin BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Belchin BVBA op de google maps. Adres en contacten Belchin BVBA
Location of Belchin BVBA on the google maps. Address and contacts of Belchin BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Belchin BVBA Belchin BVBA: FLVAN ROOSBROECK MAES BVBA | FLPROFILEX PLASTICINDUSTRIE NV | De Geyter NV | Assuplan CVBA | TREND-RENT

Other related companies as Belchin BVBA: FLVAN ROOSBROECK MAES BVBA | FLPROFILEX PLASTICINDUSTRIE NV | De Geyter NV | Assuplan CVBA | TREND-RENT

Belchin BVBA is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Belchin BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08520416259. Het bedrijf Belchin BVBA bevindt zich op het adres: Rijfstraat 3; 2018; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 967,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 509,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Non-Classified Establishments. Producten gemaakt in Belchin BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Belchin BVBA is Diverse Manufacturing Industries, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Belchin BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Belchin BVBA, openstaande posities, locatie van Belchin BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Belchin BVBA is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is Belchin BVBA, company assigned to the tax number BE08520416259. The company Belchin BVBA is located at the address: Rijfstraat 3; 2018; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 967,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 509,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Non-Classified Establishments. Products created in Belchin BVBA were not found.
The main activity of Belchin BVBA is Miscellaneous Manufacturing Industries, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Belchin BVBA is not available. You also can look at reviews of Belchin BVBA, open positions, location of Belchin BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Belchin BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Belchin BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Belchin BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Belchin BVBA, employees, financial statistics.