ECO-COPY

Contactgegevens ECO-COPY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ECO-COPY: address, phone, fax, email, website, opening hours

ECO-COPY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): TIENSESTRAAT 118; 3000; LEUVEN, België

Telefoon (phone): 16237030 (+32-16237030) 16237030 (+32-16237030)

Fax (fax): +32 (9) 284-37-63 +32 (9) 284-37-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ECO-COPY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ECO-COPY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ECO-COPY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ECO-COPY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ECO-COPY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ECO-COPY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ECO-COPY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ECO-COPY
Products information ECO-COPY

BTW identificatienummer (tax): BE02007446289
Ondernemingsnummer: 8428680419
Hoofdstad (capital): 331,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 473,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in ECO-COPY zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Drukkerijen and copyshops

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ECO-COPY
(Get full report from official database of BE for ECO-COPY)

Aanvulling soorten activiteiten voor ECO-COPY
Addition kinds of activities for ECO-COPY

3541. Gereedschapsmachines, metalen snij type | Machine tools, metal cutting type
24410100. Dozen, hout | Boxes, wood
36210112. Rotorbeugels of behuizingen | Rotor retainers or housings
38250102. Automotive ammeters en voltmeters | Automotive ammeters and voltmeters
38250227. Shunts, elektrisch | Shunts, electrical
83220610. Sociale dienstcentrum | Social service center

Werken bij ECO-COPY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ECO-COPY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ECO-COPY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ECO-COPY. Looking for open vacancies in other companies

  • Zorgkundige woonzorgcentrum Mariëndal (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Woonzorgcentrum Mariëndal

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Als zorgkundige sta je samen met je team in voor de uitvoering van de verzorgende taken in het woonzorgcentrum. Daarbij behartig je het dagelijks welzijn van de bewoners en verzeker je hen een aangenaam en comfortabel verblijf.

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • Logistiek medewerker (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Go4Jobs Maldegem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als logistiek medewerker sta je in voor de volgende taken: - behandeling van de magazijnbons - orderpicken via een scanningssysteem en bijhorende administratie - verpakken  van de goederen - laden van de vrachtwagen - geloste goederen op de juiste plaats wegzetten - administratieve klusjes (zoals CMR) - meedenken aan optimalisatieproces

  • Hulpboekhouder - regio Erembodegem (optie vast) (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Hulpboekhouder (m/v). Onze klant is gelegen in regio Erembodegem. De verantwoordelijkheden als Hulpboekhouder zijn: Voorbereiding van de algemene boekhouding; Aan- en verkoopfacturen inboeken; Verwerken van financiële verrichtingen; Voorbereiding van BTW aangiftes; Onderhouden van klanten- en leverancierscontacten; Algemene administratieve taken. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Plaatser veranda's (TIEGEM)

    Regio: TIEGEM

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar gemotiveerde plaatser. U zal instaan voor het plaatsen van veranda's regio West en Oost Vlaanderen.

  • Montage monteur op locatie regio Lanaken (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een meubelfabrikant zijn we op zoek naar een montage monteur! Jouw takenpakket? Jouw werkzaamheden bestaan uit het in- en uitladen van meubels, het transporteren ervan, het monteren van meubels (ook maatwerk), het verlenen van service en het ondersteunen van de montage afdeling. Meestal ga je met een collega monteur op pad om bij de klant meubels af te leveren en te monteren. Daarnaast help je mee op de montage afdeling.

  • Huishoudhulp / Poetshulp (met dienstencheques) Nevele (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: PUUUR AALTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren. Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Technieker (ZUIENKERKE)

    Regio: ZUIENKERKE

    Bedrijf: Talentus Oostende

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een manusje-van-alles die beschikt over een ruime ervaring en kennis (elektrisch, mechanisch, lassen, ...) Bedrijfsprofiel: Al bijna 20 jaar is onze klant actief in het plaatsen van de juiste technieker op de juiste job. Met reden kunnen we het bedrijf dan ook specialist noemen in hun vak.

  • Dossierbeheerder: open communicatie en voldoende begeleiding (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Dossierbeheerder: open communicatie en voldoende begeleiding Ben jij klaar voor de volgende stap? Kom jij graag terecht in een omgeving dat staat voor open communicatie? Dan ben je hier aan het juiste adres. Dit topkantoor uit Hamme gaat op zoek naar een junior dossierbeheerder om hun team te vervoegen. Je komt in aanmerking met verschillende sectoren en voornamelijk KMO's. Naast de ontspannen sfeer, kan iedereen hier terecht met zijn of haar vragen. Takenpakket: Inboeken van de aankoop- en verkoopfacturen, alsook financieel Voorbereiden van de balans en de jaarrekening Voorbereiden van de btw-aangiftes Voorbereiden van vennootschaps- en personenbelasting Klanten kunnen telefonisch bij jouw terecht met hun vragen waarbij jij hen kan bijstaan

  • CALCULATOR IN DE INDUSTRIEBOUW (M/V) (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: TecQuality Deinze

    Type: Vaste Job

    Voor een klant van ons zijn wij op zoek naar een CALCULATOR INDUSTRIEBOUW. Deze heeft als takenpakket: Opmaken van een offerte volgens de noden en wensen van de klant Intern is er een samenwerking met de salesafdeling en je kan steeds terugvallen op je leidinggevende en het studiebureau Extern is er een samenwerking met de klant, architect, onderaannemers en het studiebureau van het project Je coördineert en realiseert het project in offerte- en ontwerpfase tot aan zijn overdracht aan de werfleider voor de uitvoering

  • Docent Duits (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

  • Kinesist (VEERLE)

    Regio: VEERLE

    Bedrijf: DE COCON

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zelfstandig kinesist binnen een multidisciplinaire groepspraktijk.

Zoek naar antwoorden van ECO-COPY in sociale netwerken
Look for responds of ECO-COPY in social networks

Lees alle opmerkingen voor ECO-COPY. Laat een reactie achter voor ECO-COPY. ECO-COPY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ECO-COPY. Leave a respond for ECO-COPY. ECO-COPY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ECO-COPY op de google maps. Adres en contacten ECO-COPY
Location of ECO-COPY on the google maps. Address and contacts of ECO-COPY

Andere gerelateerde bedrijven als come ECO-COPY ECO-COPY: DEVLEESCHOUWER P ENTREPRISE | R?SIDENCE LE THINES | ANGELO CARDILLO | MODECENTER | INDUSTRIELE BEENHOUWERIJ JOHNY

Other related companies as ECO-COPY: DEVLEESCHOUWER P ENTREPRISE | R?SIDENCE LE THINES | ANGELO CARDILLO | MODECENTER | INDUSTRIELE BEENHOUWERIJ JOHNY

ECO-COPY is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ECO-COPY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02007446289. Het bedrijf ECO-COPY bevindt zich op het adres: TIENSESTRAAT 118; 3000; LEUVEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 331,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 473,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Drukkerijen and copyshops. Producten gemaakt in ECO-COPY zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ECO-COPY is communicatie, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ECO-COPY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ECO-COPY, openstaande posities, locatie van ECO-COPY op de kaart.

ECO-COPY is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is ECO-COPY, company assigned to the tax number BE02007446289. The company ECO-COPY is located at the address: TIENSESTRAAT 118; 3000; LEUVEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 331,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 473,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Drukkerijen and copyshops. Products created in ECO-COPY were not found.
The main activity of ECO-COPY is Communications, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of ECO-COPY is not available. You also can look at reviews of ECO-COPY, open positions, location of ECO-COPY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ECO-COPY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ECO-COPY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ECO-COPY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ECO-COPY, employees, financial statistics.