Agreco Services SA

Contactgegevens Agreco Services SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Agreco Services SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Agreco Services SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chaussée de Gand 1140 Box 37; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe), België

Telefoon (phone): 02 469 19 99 (+32-02 469 19 99) 02 469 19 99 (+32-02 469 19 99)

Fax (fax): 02 469 17 71 (+32-02 469 17 71) 02 469 17 71 (+32-02 469 17 71)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Agreco Services SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Agreco Services SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Agreco Services SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Agreco Services SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Agreco Services SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Agreco Services SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Agreco Services SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Agreco Services SA
Products information Agreco Services SA

BTW identificatienummer (tax): BE07469024658
Ondernemingsnummer: 7602783203
Hoofdstad (capital): 628,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 445,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in Agreco Services SA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Investigators - Industrial and commercial

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Agreco Services SA
(Get full report from official database of BE for Agreco Services SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Agreco Services SA
Addition kinds of activities for Agreco Services SA

221199. Breedgeweven stofmolens, katoen, nec | Broadwoven fabric mills, cotton, nec
289999. Chemische preparaten, nec, nec | Chemical preparations, nec, nec
17999941. Beschermende voeringinstallatie, ondergronds (riolering, enz.) | Protective lining installation, underground (sewage, etc.)
26780300. Papeteries en schrijfpapier sets | Papeteries and writing paper sets
30520107. Slang, pneumatisch: rubber of rubberen weefsel, n.v. | Hose, pneumatic: rubber or rubberized fabric, nec
33150102. Hekken poorten, posten en toebehoren: staal | Fence gates, posts, and fittings: steel
36259906. Kraan- en hijsregelaars, inclusief metalen molen | Crane and hoist controls, including metal mill

Werken bij Agreco Services SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Agreco Services SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Agreco Services SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Agreco Services SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Facturatiemedeweker Accounting Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Lommel zoeken wij een enthousiaste, tijdelijke Facturatiemedewerker Accounting te Lommel. Het betreft een tijdelijke opdracht van zes maanden, die naar alle waarschijnlijkheid omgezet kan worden in optie vast of contract onbepaalde duur, doch dat kan nu nog niet beloofd of verzekerd. Dit is afhankelijk van de groeicijfers. Je rapporteert aan de Teamleader billing, onderhoudt intern contact met collega's van Finance, Operations en Sales en medewerkers en extern in voorkomende gevallen contact met klanten, leveranciers en verwerkers. Verantwoordelijkheden: Je verricht werkzaamheden ten behoeve van een optimale, correcte en tijdige financiële administratie. Je ondersteunt je collega's en levert een bijdrage op alle deelgebieden bij pieken in de werkdruk. Je controleert, valideert of corrigeert ingevoerde gegevens van orderafwikkeling en controleert daaruit volgende facturen. Je signaleert afwijkingen tussen factuur en verplichting en verifieert juistheid van de factuur bij tariefsverantwoordelijke, corrigeert facturatie waar nodig. Je stelt op basis van informatie uit het operationele systeem (aanvullende) facturen op en voegt eventuele bijlagen toe. Je draait facturen uit, verzendt facturen en ziet toe op archivering. Je verwerkt op basis van informatie van Sales of uit het CRM de correctienota's. Je controleert en matcht (afletteren) facturen met opgebouwde verplichtingen in het operationele systeem. Je vraagt creditnota's aan bij leveranciers en verwerkers. Je controleert en schoont openstaande verplichtingen en niet verwerkte inkoopfacturen op. Je verwerkt de financiële mutaties in de administratie. Je controleert de ingevoerde gegevens van orderafwikkeling op juistheid en volledigheid,

  • Vuilnisophaler met VCA-attest regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ADECCO SUEZ NOORDOOST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    SUEZ Antwerpen / Luithagen zoekt gemotiveerder beladers voor afvalophaling. Je wordt tewerkgesteld in regio Antwerpen waar je instaat voor huis-aanhuisophaling van Suez (PMD, papier & karton, huisvuil) of rolcontainers Je werkt in variabele uren die tijdig worden meegedeeld.

  • Winkelbediende versafdeling (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, regio Kortrijk, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde winkelmedewerker voor op de versafdeling. Je staat in als back-up op de bakkerijafdeling (2 maal per week). Ook ben je back-up in de zuivelafdeling (2 maal per week) en ben je verantwoordelijk van de diepvriesafdeling.

  • HUISHOUDHULP deeltijds of voltijds (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: DORIFRAN

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zoeken dringend een gemotiveerde medewerker voor het poetsen van privé woningen in Waregem/Anzegem/Avelgem/Vichte/Deerlijk.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Hoegaarden (met dienstencheques) (HOEGAARDEN)

    Regio: HOEGAARDEN

    Bedrijf: PUUUR TIENEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,... Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema's. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra's Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap,... Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp Begijnendijk (BEGIJNENDIJK)

    Regio: BEGIJNENDIJK

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Studentenjob - magazijnmedewerker (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: IM PRESS

    Type: Studentenjob

    Im Press bvba is een kleine KMO, gevestigd in KORTRIJK CENTRUM. Wij zijn Belgisch marktleider in stempels en naamplaten. Onze klanten zijn kantoorvakhandels, winkelketens en rechtstreekse afnemers. Als moderne organisatie zijn wij ook toonaangevend in e-commerce. Wegens sterke groeiperspectieven wensen wij ons team uit te breiden met een (m/v) PART-TIME MAGAZIJNMEDEWERKER ORDERPICKER – BEHANDELING ORDERS – VERZENDING Functie: Als orderpicker ben je voornamelijk bezig met het verzamelen en verwerken van goederen. Je pickt de artikelen aan de hand van een orderlijst uit het magazijn, waarna je deze verwerkt (montage van stempels) - je staat in voor het verpakken en verzenden van de goederen – receptie van goederen en aanvullen van het magzijn. Profiel: Je bent gemotiveerd en kan nauwkeurig werken – je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk, dit omdat je de orders moet kunnen lezen en begrijpen – enige PC ervaring.

  • Kassamedewerker/medewerkster (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: GAMMA

    Type: Vaste Job

    Gamma Ruislede verhuist binnenkort naar Tielt (opening in Tielt op 1 november) en zoekt enkele full time vaste nieuwe medewerkers Taken : afrekenen aan de kassa retouren verwerken klanten opbellen nodige bijhorende kassataken

  • Dispatcher/Planner (m/v) regio Gent (1282812) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Secretary Plus

    Type: Vaste Job

    Als dispatcher (lees: professioneel puzzelaar) zorg jij voor een perfecte voorbereiding en vlekkeloos verloop van evenementen. Wat houdt jouw takenpakket precies in? - Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers; - Je kent de medewerkers en weet perfect waarvoor je hen kan inschakelen; - De transportplanning: je huurt de wagens en iedereen weet wanneer hij welke wagen ter beschikking heeft; - Je checkt en dubbelcheckt alle afspraken, zodat alles tijdens het evenement zeker in orde is; - Lastminutewijzigingen vang jij probleemloos op; - Is social media jouw ding? Dan laat onze klant dit met plezier aan jou over!

  • Personal/functional trainer GetFit!Antwerp (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: GETFIT!

    Type: Zelfstandige activiteit

    GetFit! Antwerp is een opstartende zaak gespecialiseerd in Personal & Functional Training, Yoga, groepslessen (o.a. bootcamps/ rugscholing) en gezondheidsadvies! Wij zijn nog op zoek naar een enthousiaste Personal Trainer om op zelfstandige basis ons team te komen versterken! Belangrijk is dat je gemotiveerd bent om mensen professioneel te begeleiden naar het doel dat ze wensen te bereiken rekening houdend met hun mogelijkheden en beperkingen. Je bent een luisterend oor voor de klant en zorgt voor trainingen op maat. Hiervoor maak je gebruik van trainingsschema’s. Je beschikt over een grote kennis anatomie en fysiologie en zorgt voor trainingsschema’s die aangepast kunnen worden aan mogelijke blessures van de klant! Wij vinden het zeer belangrijk dat ons team zich actief inzet om na te denken en te zoeken naar nieuwe trainingsmodaliteiten en je bent bereid om je hiervoor bij te scholen!

  • PERSONEN VOOR BIJLES EN STUDIEBEGELEIDING (regio DIKSMUIDE/WEST-VLAANDEREN) (Regio Diksmuide)

    Regio: Regio Diksmuide

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bijleskantoor StudieCo is doorlopend op zoek naar gemotiveerde nieuwe krachten! Zoals beschreven op onze websites http://www.studieco.be en http://www.bijles-studiebegeleiding.be is ons doelpubliek de schoolgaande jeugd van alle onderwijsniveaus (basisschool tot en met hogeschool/universiteit). Onze leerkrachten geven zowat alle mogelijke schoolse vakken maar specifiek zijn wiskunde, statistiek, wetenschappen en Frans veel gevraagd door onze klanten. Daarnaast is er ook een grote vraag naar personen die algemene studie- en huiswerkbegeleiding kunnen geven aan leerlingen basisonderwijs en middelbaar onderwijs tot en met de tweede graad. U vult zelfstandig een begeleidingstraject in, u maakt de afspraken met de leerling/student en zijn of haar ouders, etc. U krijgt begeleidingsopdrachten in de directe regio van uw woon-/werkplaats (typisch binnen een straal van 15 km). Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd. Indien u zelf bereid bent om verdere verplaatsingen te maken, gelieve dit duidelijk te vermelden in uw CV. U plant volgens uw eigen agenda de afspraken in met de ouders/leerlingen en beslist opdracht per opdracht of u deze al dan niet zal opstarten. Naast een aantrekkelijke financiële vergoeding krijgt u ook de inhoudelijke voldoening van de interactie met de leerling/student en zijn of haar ouders. De beperkte verplichtingen die voldaan moeten worden i.v.m. het statuut van zelfstandige in bijberoep alsook de werking van StudieCo worden voor nieuwe leerkrachten toegelicht. Laat u hierdoor zeker niet afschrikken! Eens u de sollicitatieprocedure doorlopen heeft, zal u verder geïnformeerd worden. Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: DIK2018

  • Fiber Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1670205-inline.html?cid=Partner_VDAB Tec ICT is active in the field of telecommunications. In addition to the installation of telecom infrastructure and the provision of services, the company is mainly engaged in the detachment of Telecom profiles.  The “fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new Proximus fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions to realise the EOY objective for the program. This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned…

Zoek naar antwoorden van Agreco Services SA in sociale netwerken
Look for responds of Agreco Services SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Agreco Services SA. Laat een reactie achter voor Agreco Services SA. Agreco Services SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Agreco Services SA. Leave a respond for Agreco Services SA. Agreco Services SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Agreco Services SA op de google maps. Adres en contacten Agreco Services SA
Location of Agreco Services SA on the google maps. Address and contacts of Agreco Services SA

Andere gerelateerde bedrijven als come Agreco Services SA Agreco Services SA: GARAGE HOLVOET-MISSIAN | GOVOERTS GUY & FILS | Reynders Carrosserie BVBA | GARAGE WILLY | Claes A

Other related companies as Agreco Services SA: GARAGE HOLVOET-MISSIAN | GOVOERTS GUY & FILS | Reynders Carrosserie BVBA | GARAGE WILLY | Claes A

Agreco Services SA is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Agreco Services SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07469024658. Het bedrijf Agreco Services SA bevindt zich op het adres: Chaussée de Gand 1140 Box 37; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 628,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 445,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Investigators - Industrial and commercial. Producten gemaakt in Agreco Services SA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Agreco Services SA is Holding and Other Investment Offices, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Agreco Services SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Agreco Services SA, openstaande posities, locatie van Agreco Services SA op de kaart.

Agreco Services SA is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Agreco Services SA, company assigned to the tax number BE07469024658. The company Agreco Services SA is located at the address: Chaussée de Gand 1140 Box 37; 1082; Bruxelles (Berchem-Sainte-Agathe). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 628,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 445,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Investigators - Industrial and commercial. Products created in Agreco Services SA were not found.
The main activity of Agreco Services SA is Holding and Other Investment Offices, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Agreco Services SA is not available. You also can look at reviews of Agreco Services SA, open positions, location of Agreco Services SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Agreco Services SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Agreco Services SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Agreco Services SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Agreco Services SA, employees, financial statistics.