Feng Shui Consultancy Carlier

Particuliere bedrijvenAdministratie van Human Resource Programs • Feng Shui Consultancy Carlier
Private companiesAdministration of Human Resource Programs • Feng Shui Consultancy Carlier

Contactgegevens Feng Shui Consultancy Carlier: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Feng Shui Consultancy Carlier: address, phone, fax, email, website, opening hours

Feng Shui Consultancy Carlier

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Coupure 188; 9000; Gent, België

Telefoon (phone): 09 329 30 66 (+32-09 329 30 66) 09 329 30 66 (+32-09 329 30 66)

Fax (fax): 09 329 30 48 (+32-09 329 30 48) 09 329 30 48 (+32-09 329 30 48)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Feng Shui Consultancy Carlier: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Feng Shui Consultancy Carlier"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Feng Shui Consultancy Carlier"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Feng Shui Consultancy Carlier, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Feng Shui Consultancy Carlier. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Feng Shui Consultancy Carlier, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Feng Shui Consultancy Carlier. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Feng Shui Consultancy Carlier
Products information Feng Shui Consultancy Carlier

BTW identificatienummer (tax): BE02020080566
Ondernemingsnummer: 4782867431
Hoofdstad (capital): 296,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 205,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in Feng Shui Consultancy Carlier zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Interior decoration

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Feng Shui Consultancy Carlier
(Get full report from official database of BE for Feng Shui Consultancy Carlier)

Aanvulling soorten activiteiten voor Feng Shui Consultancy Carlier
Addition kinds of activities for Feng Shui Consultancy Carlier

276100. Manifold business formulieren | Manifold business forms
482200. Telegraaf en andere communicaties | Telegraph and other communications
27210202. Tijdschriften: uitgeverij en drukwerk | Magazines: publishing and printing
42120100. Dier- en boerenproduktransportdiensten | Animal and farm product transportation services
44999901. Boothouses, commercieel | Boathouses, commercial

Werken bij Feng Shui Consultancy Carlier: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Feng Shui Consultancy Carlier: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Feng Shui Consultancy Carlier. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Feng Shui Consultancy Carlier. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakkers - Productiemedewerkers (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant, actief in de voedingssector, zoeken wij ervaren en betrouwbare medewerkers! Je zal voornamelijk visuele kwaliteitscontrole doen en zorgt voor een correcte verpakking van de afgewerkte producten. Je ziet erop toe dat de kwaliteitsnormen nageleefd worden.

  • Opérateur Administratif Scanning (SINT-STEVENS-WOLUWE)

    Regio: SINT-STEVENS-WOLUWE

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ontvangst en verdeling van pakketten en documenten van verschillende leveranciers en klanten Brieven sortering volgens de instructies van de klanten. Analyse en interpretatie van documenten Voorbereiding van de documenten (nieten, plakken, uitsnijden,…) Scannen en indexering van de documenten Kwaliteitscontrole en gegevensvalidatie Ompakken van mappen of gescande documenten Archivering Codering en kennisgeving van statistieken Basisonderhoud van gebruikte werktuigen

  • Verkoper/verkoopster slagerij (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een slagerij gelegen in Leuven, zijn we op zoek naar een enthousiaste verkoper/verkoopster om het team te versterken. Je staat in voor de verkoop van vleeswaren, bedient de klanten en rekent af aan de kassa. Hierbij ga je uiteraard steeds klantvriendelijk te werk. Daarnaast vul je de toog aan en houd je de winkel ordelijk en proper.

  • Technieker (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in sanitair en chauffage zijn we op zoek naar een technieker. Je staat in voor het onderhoud van ketels en depannage bij de klant ter plaatse. Als technieker heb je een uitgebreid en gevarieerd takenpakket: - Een diagnose stellen van defecten of storingen aan een installatie (gas- of waterlek, …) - Inbouw- of opbouwleidingen plaatsen en aansluiten op de verwarmings- en sanitaire elementen (staal, koper, PVC, polyethyleen, ...) - Defecte onderdelen vervangen of herstellen - Sanitaire en verwarmingselementen plaatsen - De materialen kiezen en de voorraad grondstoffen en verbruiksgoederen aanleggen - Een oude installatie demonteren en verwijderen (verwarming, sanitair, …)

  • Magazijnier met heftruckattest (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma te Kuurne zijn we op zoek naar een magazijnier voor de afdeling uitgaande goederen. Takenpakket - Je staat in voor het beheer van de uitgaande goederen en doet een kwaliteitscontrole van de uitgaande goederen. - Je houdt het magazijn op orde. - Je maakt de zendnota's op. - Je volgt de stockcorrecties op. - Je hebt nauw contact met de transporteurs. - Je werkt nauw samen met de andere magazijniers.

  • Verkoper - verkoopster Vis-afdeling MAKRO Eke voltijds (EKE)

    Regio: EKE

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de vis-afdeling bij Makro te Eke zijn we op zoek naar een gemotiveerde allround medewerker. Je zal instaan voor het bedienen van de klanten, klaarzetten van bestellingen, aanvullen van de afdeling, controle op kwaliteit, onderhoud van de afdeling, ...

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Sint-Goriks-Oudenhove (SINT-GORIKS-OUDENHOVE)

    Regio: SINT-GORIKS-OUDENHOVE

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • Huishoudhulp De Haan (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij 12U in de week bij 1 gezin werken als huishoudhulp? Contacteer ons snel voor meer informatie

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 20 u Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres!U werkt bij dit gezin altijd in de namiddag. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • winkelbediende student ZEB FASHION (SINT-ELOOIS-VIJVE)

    Regio: SINT-ELOOIS-VIJVE

    Bedrijf: ADECCO WAREGEM INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Voor de ZEB-winkel in Sint-Eloois-Vijve zijn we op zoek naar studenten M/V die in de week of in het weekend kunnen werken, zowel tijdens het schooljaar als de vakantie. Jouw taken: Je staat samen met het vaste personeel van ZEB in voor de verkoop in de winkel. Je helpt klanten verder en als de gepaste maat niet meer aanwezig is, ga je in de stock kijken of stel je een ander product voor. Je helpt mee aan de paskamers en vouwt volgens de aangeleerde techniek de kleding juist op. Daarnaast word je opgeleid om aan de kassa te werken. Je verrekent de verkochte artikelen, stelt hen een lidkaart of andere promoties voor en zorgt dat ze de winkel tevreden buiten stappen.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Mystery Shopper (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: M-Eye

    Type: Werfreserve

    Als Mystery shopper ga je voor ons de service evalueren bij onze klanten. Dit doe je aan de hand van een specifiek scenario en op een specifieke dag. Na jouw bezoek dien je online een checklist in te vullen.

Zoek naar antwoorden van Feng Shui Consultancy Carlier in sociale netwerken
Look for responds of Feng Shui Consultancy Carlier in social networks

Lees alle opmerkingen voor Feng Shui Consultancy Carlier. Laat een reactie achter voor Feng Shui Consultancy Carlier. Feng Shui Consultancy Carlier bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Feng Shui Consultancy Carlier. Leave a respond for Feng Shui Consultancy Carlier. Feng Shui Consultancy Carlier on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Feng Shui Consultancy Carlier op de google maps. Adres en contacten Feng Shui Consultancy Carlier
Location of Feng Shui Consultancy Carlier on the google maps. Address and contacts of Feng Shui Consultancy Carlier

Andere gerelateerde bedrijven als come Feng Shui Consultancy Carlier Feng Shui Consultancy Carlier: COIFFURE INGE | THEOPHIEL NIJS | LUC DEPOORTERE | LUC MOTTART | K.C. GROEN-WIT

Other related companies as Feng Shui Consultancy Carlier: COIFFURE INGE | THEOPHIEL NIJS | LUC DEPOORTERE | LUC MOTTART | K.C. GROEN-WIT

Feng Shui Consultancy Carlier is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Feng Shui Consultancy Carlier, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02020080566. Het bedrijf Feng Shui Consultancy Carlier bevindt zich op het adres: Coupure 188; 9000; Gent. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 296,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 205,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Interior decoration. Producten gemaakt in Feng Shui Consultancy Carlier zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Feng Shui Consultancy Carlier is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Feng Shui Consultancy Carlier is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Feng Shui Consultancy Carlier, openstaande posities, locatie van Feng Shui Consultancy Carlier op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Feng Shui Consultancy Carlier is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is Feng Shui Consultancy Carlier, company assigned to the tax number BE02020080566. The company Feng Shui Consultancy Carlier is located at the address: Coupure 188; 9000; Gent. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 296,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 205,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Interior decoration. Products created in Feng Shui Consultancy Carlier were not found.
The main activity of Feng Shui Consultancy Carlier is Administration of Human Resource Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Feng Shui Consultancy Carlier is not available. You also can look at reviews of Feng Shui Consultancy Carlier, open positions, location of Feng Shui Consultancy Carlier on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Feng Shui Consultancy Carlier, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Feng Shui Consultancy Carlier, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Feng Shui Consultancy Carlier, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Feng Shui Consultancy Carlier, employees, financial statistics.