Kadopak

Contactgegevens Kadopak: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Kadopak: address, phone, fax, email, website, opening hours

Kadopak

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Pastorijlaan 1; 2110; Wijnegem, België

Telefoon (phone): 03 353 80 91 (+32-03 353 80 91) 03 353 80 91 (+32-03 353 80 91)

Fax (fax): 03 353 11 54 (+32-03 353 11 54) 03 353 11 54 (+32-03 353 11 54)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Kadopak: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Kadopak"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Kadopak"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Kadopak, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Kadopak. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Kadopak, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Kadopak. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Kadopak
Products information Kadopak

BTW identificatienummer (tax): BE09006835937
Ondernemingsnummer: 4648284912
Hoofdstad (capital): 503,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 575,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Packing - General

Product categorie (product category): Bags Paper

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Kadopak
(Get full report from official database of BE for Kadopak)

Aanvulling soorten activiteiten voor Kadopak
Addition kinds of activities for Kadopak

594399. Kantoorartikelen, nec | Stationery stores, nec
22820105. Weven garen, gooien en draaien | Weaving yarn, throwing and twisting
24310108. Deuren, hout | Doors, wood
30530207. U-klep verpakking, leer | U-valve packing, leather
96510100. Financieel regelgevend agentschap | Financial regulatory agency

Werken bij Kadopak: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Kadopak: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Kadopak. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Kadopak. Looking for open vacancies in other companies

  • HR Business Partner (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en implementeren van een coherent HR beleid in overeenstemming met de bedrijfsstrategie teneinde bij te dragen tot de realisatie van de vooropgestelde doelstellingen. Je draagt volgende verantwoordelijkheden: In nauwe samenwerking met SSC HR ontwikkel en implementeer je het HR-beleid; Je speelt een actieve rol in het beheren en uitvoeren van diverse HR-activiteiten (bv. rekruterings- on-boarding opleidings- remuneratiebeleid etc..); Je geeft leiding begeleiding en coaching aan jouw medewerkers; Je vervult een dienstverlenende rol als klankbord ten aanzien van directie en medewerkers; Je superviseert en controleert de loon- en personeelsadministratie. Verder beheer en bewaak je de personeelskost; Je houdt je kennis continu op de hoogte van trends en evoluties binnen dit vakdomein en je onderhoudt contacten met diverse externe relaties; Je initieert implementeert en begeleidt diverse HR-projecten; Je maakt een selectie onderhoudt en volgt de samenwerking met externe leveranciers van HR-diensten op; Je bent lid van de directie en van het HR Forum van de groep.

  • Poetshulp Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Lubbeek (LUBBEEK)

    Regio: LUBBEEK

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp Dienstencheques (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Tielt

    Type: Dienstenchequebaan

    Poetsen, strijken of boodschappen doen, doe je met een glimlach? Dan is een job als huishoudhulp iets voor jou. Werken als huishoudhulp is werken met alle voordelen die een vaste job biedt. Zo ontvang jou! Wij zijn op zoek naar poetsdames die willen werken bij particulieren met dienstencheques. Je kan vrij jouw uren inplannen en kan deze functie zowel voltijds als deeltijds uitoefenen.

  • Huishoudhulp in Brugge en omstreken (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Flexibele redders Zwemparadijs en Welnesscentrum (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Studentenjob

    Voor een sport -en recreatie centrum zijn we op zoek naar een geattesteerde redder! Als redder sta je aan het bad en waak je over de veiligheid van de zwembadbezoeker; Je bent verantwoordelijk voor een aantal taken op vlak van algemene hygiëne en hebt oog voor netheid in het centrum; Je bent (in beperkte mate) mee verantwoordelijk voor het technisch onderhoud van de zwembadaccommodatie; Je neemt deel aan regelmatige oefenmomenten en bent bereid om de nodige opleidingen/bijscholingen te volgen die nodig zijn voor de uitoefening van je functie; Je bent mee verantwoordelijk voor een optimale klantentevredenheid, je ondersteunt hierin actief je collega's en verantwoordelijken; Je anticipeert op problemen en signaleert nauwgezet de binnenkomende klachten via het klachtenmanagementsysteem;

  • Kamermeisje voor hotel in Elewijt (deeltijds + tijdelijk) (WEERDE)

    Regio: WEERDE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    We zoeken dringend kamermeisje voor poetsen werkuren: 6 - 14 u Periode: 5 november tot en met 9 november 2018

  • Student (M/V) te Oostende 2 (filiaal 468) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: WIBRA

    Type: Studentenjob

    - etikettering en aanduiding van koopwaar - rekken vullen met goederen - onder de verantwoordelijkheid werken van de winkelverantwoordelijke - klanten informeren - kassawerk verrichten, omgaan met geld en andere betaalmiddelen - instaan voor het onderhoud van de werkplek

  • Software test Engingeer (november-januari) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een groeiend IT-bedrijf dat actief is op de Corda Campus in Hasselt zoeken wij een student IT met een gezonde interesse voor software testing! Heb je nog geen ervaring met software testing? Geen probleem! Het bedrijf waar je in terechtkomt, zorgt voor een intensieve en interactieve opleiding waarbij je de kneepjes van het vak onder de knie krijgt. Na de opleiding heb je intern twee mogelijkheden: software testing of digitale televisie. Als software test engineer kom je in aanraking met verschillende IT-domeinen en bouw je gaandeweg jouw expertise op. Je voert testen uit op verschillende softwaresystemen waaronder het testen van mobile apps, web services, appliciaties, websites, ... Deze testen kunnen zowel geautomatiseerd als manueel zijn. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen om je kennis en kunde verder uit te breiden. Afhankelijk van je ambities en je competenties kan je doorgroeien in de richting die jij wilt. Je komt terecht in een jong en dynamisch bedrijf waar er veel aandacht is voor het team, maar ook voor jou als persoon. Er heerst een cultuur van open communicatie, veel fun en hard werken om dit alles waar te maken.

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Logistiek Bediende Export (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Vaste Job

    Voor een mooi bedrijf in Merelbeke zoekt Konvert Office Gent een Logistiek Bediende Export. Jouw takenpakket: 50% administratieve support: - Opvragen van prijzen bij transportbedrijven. - Opvragen van stalen bij leveranciers (vetten, smaakstoffen, kleurstoffen,etc.) - Klanten contacteren voor orderbevestiging. - Labels voor verpakkingen sturen naar de desbetreffende fabriek. - Instructies geven aan de exportdiensten per fabriek om de exportdocumenten voor te bereiden. - Documenten opmaken (proformas, verkoopcontracten, facturen, oorsprong- en analysescertificaten, etc.). - Verzamelen van de exportdocumenten en ze doorsturen naar de bankinstelling of de klant. 50% logistieke afwikkeling: - Opmaken van de maandelijkse planning voor alle klanten en de planning doorgeven aan de respectievelijke fabrieken. - Samenwerken met transportbedrijven om het product te transporteren van de fabriek (Singapore, Maleisië, Indonesië, Spanje, België, Frankrijk) naar de klant in het land van bestemming (Algerije, Senegal, Kameroen, Kazakhstan, etc.). - Instructies geven aan transportbedrijven voor transport- en douanedocumenten. - Effectieve opvolging van transport tot moment van levering en afhaling.

  • HR-freelancers (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: ORBID

    Type: Zelfstandige activiteit

    110 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie. We gaan op een pragmatische manier voor resultaatgerichte oplossingen waarbij de meerwaarde voor de klant centraal staat. Vanuit onze unit HR ondersteunen wij klanten bij het spotten, ontwikkelen en optimaal benutten van talenten. We doen dit onder andere via werving en selectie van de juiste mensen, het opzetten van een sterk employer brand, het uitvoeren van assessment en development centers en coaching van medewerkers en leidinggevenden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat HR op wieltjes loopt door klanten te ondersteunen bij de opstart, uitbouw en verzorging van hun HR-beleid. Als ervaren HR verantwoordelijke/ Business partner of HR consultant treed je op als HR aanspreekpunt en –partner voor (KMO) zaakvoerders of HR Managers. Jouw HR commitment draagt bij tot betere bedrijfsresultaten. Je brede ervaring én interesse in diverse domeinen binnen HR stellen je in staat om als HR-verantwoordelijke diverse HR - projecten en taken te realiseren bij en in samenwerking met onze klanten: selectie en behoud van medewerkers, competentiemanagement, medewerkerstevredenheid, verbetergroepen en autonome teams, teambegeleiding, individuele coaching, opleiding. Je belangrijkste focus is enerzijds om bij onze klanten HR inzichten bij te brengen en toe te passen, ter ondersteuning van het management, anderzijds om de medewerkers optimaler te laten functioneren.

Zoek naar antwoorden van Kadopak in sociale netwerken
Look for responds of Kadopak in social networks

Lees alle opmerkingen voor Kadopak. Laat een reactie achter voor Kadopak. Kadopak bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Kadopak. Leave a respond for Kadopak. Kadopak on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Kadopak op de google maps. Adres en contacten Kadopak
Location of Kadopak on the google maps. Address and contacts of Kadopak

Andere gerelateerde bedrijven als come Kadopak Kadopak: Vanhulle | K. DEBODE | A.B. Confort SPRL | Van Cauwenberghe F | Copy Plan BVBA

Other related companies as Kadopak: Vanhulle | K. DEBODE | A.B. Confort SPRL | Van Cauwenberghe F | Copy Plan BVBA

Kadopak is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Kadopak, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09006835937. Het bedrijf Kadopak bevindt zich op het adres: Pastorijlaan 1; 2110; Wijnegem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 503,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 575,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Bags Paper. Lijst met producten zijn Packing - General.
De hoofdactiviteit van Kadopak is Bouwmaterialen, Hardware, Tuinbenodigdheden, en Mobiele Home Dealers, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Kadopak is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Kadopak, openstaande posities, locatie van Kadopak op de kaart.

Kadopak is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Kadopak, company assigned to the tax number BE09006835937. The company Kadopak is located at the address: Pastorijlaan 1; 2110; Wijnegem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 503,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 575,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Bags Paper. List of products are Packing - General.
The main activity of Kadopak is Building Materials, Hardware, Garden Supply, and Mobile Home Dealers, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Kadopak is not available. You also can look at reviews of Kadopak, open positions, location of Kadopak on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Kadopak, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Kadopak, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Kadopak, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Kadopak, employees, financial statistics.