MENUISERIE DE KEUSTER

Contactgegevens MENUISERIE DE KEUSTER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MENUISERIE DE KEUSTER: address, phone, fax, email, website, opening hours

MENUISERIE DE KEUSTER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DES PR?S 6; 1341; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE, België

Telefoon (phone): 10612776 (+32-10612776) 10612776 (+32-10612776)

Fax (fax): +32 (3) 428-73-98 +32 (3) 428-73-98

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MENUISERIE DE KEUSTER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MENUISERIE DE KEUSTER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MENUISERIE DE KEUSTER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MENUISERIE DE KEUSTER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MENUISERIE DE KEUSTER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MENUISERIE DE KEUSTER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MENUISERIE DE KEUSTER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MENUISERIE DE KEUSTER
Products information MENUISERIE DE KEUSTER

BTW identificatienummer (tax): BE03219238281
Ondernemingsnummer: 6225921630
Hoofdstad (capital): 298,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 329,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Producten die in MENUISERIE DE KEUSTER zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse meubelen Fab; Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; Installatie van metalen schrijnwerk; Verlichting and huishoudartikelen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MENUISERIE DE KEUSTER
(Get full report from official database of BE for MENUISERIE DE KEUSTER)

Aanvulling soorten activiteiten voor MENUISERIE DE KEUSTER
Addition kinds of activities for MENUISERIE DE KEUSTER

8221. Hogescholen en universiteiten | Colleges and universities
14999915. Quartz kristal (pure) mijnbouw | Quartz crystal (pure) mining
34790104. Etsen, fotochemisch | Etching, photochemical
50649909. Suntanning apparatuur en benodigdheden | Suntanning equipment and supplies
51599903. Gedroogde bietpulp | Dried beet pulp
65199904. Sub-verhuurders van onroerend goed | Sub-lessors of real estate

Werken bij MENUISERIE DE KEUSTER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MENUISERIE DE KEUSTER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MENUISERIE DE KEUSTER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MENUISERIE DE KEUSTER. Looking for open vacancies in other companies

  • GATEBEDIENDE (VRASENE)

    Regio: VRASENE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als gatebediende voer je alle administratieve taken uit met betrekking tot het laden en lossen van wagens op en af vrachtwagens en onthaal je de chauffeurs (loketbediende). Import (gate-in) -Ontvangen en controleren van documenten en inbrengen in het systeem. -Plaats geven aan de chauffeurs op de parking en hen aanmelden voor schadecontrole en scanning. Export (gate-out) -Vervolledigen, controleren en klasseren van documenten (CMRs, douanedocumenten, …). -Administratie in en uit het systeem (loten aanmaken, doorduwen en administratief afhandelen). -Informatie geven aan de chauffeurs omtrent plaats van op te halen loten. Verwerking nachtleveringen (gate-in & gate-out) -Administratieve verwerking van de nachtleveringen in het systeem. -Opvolging van de nachtleveringen door tijdig schadecontrole aan te vragen. Voorbereiding ploegsamenstelling -Verzamelen en doorgeven van alle informatie voor het bestellen van de ploegen.

  • Commercieel Projectleider (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een Kempisch bedrijf zijn we op zoek naar een Commercieel Projectleider. Als projectleider bestaan je taken uit: - Werfbezoeken / werfinspecties (kwaliteit, veiligheid en milieu) - Onderhoud van klantenrelaties en verder uitbouwen van de klantenportefeuille - Offertes opmaken - Werfanalyse voor toekomstige jobs + bijhorende materiaallijsten opmaken - Nacalculatie van uitgevoerde werven - Communiceren met de planning en andere betrokken partijen

  • Monteur/onderhoudstechnieker (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is een technisch bedrijf die instaat voor het uitvoeren van onderhouswerkzaamheden bij productiebedrijven en het vervaardigen van constructies in staal.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Dilbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp in Lovendegem (LOVENDEGEM)

    Regio: LOVENDEGEM

    Bedrijf: Tempo-Team dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij van de handen uit de mouwen steken en heeft huishoudelijk werk voor jou geen geheimen? zijn tevreden klanten jouw motivatie en kies je voor een afwisselende job met werkzekerheid bij jou in de buurt? Dan ben jij dé huishoudhulp die we zoeken! Reken op Tempo-Team Dienstencheques voor een snelle en vlotte start en kom gauw bij ons langs voor de opmaak van jouw uurrooster. Wij bieden graag een deeltijdse of voltijdse job aan en talrijke voordelen. Benieuwd? Contacteer ons vrijblijvend.

  • Commercieel studententalent gezocht! (Zaterdagwerk) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ASAP OFFICE GENT

    Type: Studentenjob

    Centje bijverdienen op zaterdag? Houd je van telefoneren? Is sociaal contact je ding? Aarzel dan niet en lees verder! Stap in de wereld van commercieel klantencontact, ontdek én ontwikkel je verkoop skills! Je gaat dagelijks prospecten telefonisch contacteren om je product of dienst aan hen voor te stellen, je probeert hun interesse op te wekken door je natuurlijk enthousiasme en je weet een verkoop realiseren door je geweldige overtuigingskracht.

  • Verpleegkundige voor nachtdienst (NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD))

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: DE OVERBRON

    Type: Vaste Job

    Woonzorgcentrum De Overbron vzw is op zoek naar deeltijdse of voltijdse verpleegkundigen voor ons Nederlandstalig, kleinschalig, betaalbaar en familiaal woonzorgcentrum voor ouderen. De Overbron is gelegen aan de rand van Vlaams-Brabant, in Neder-Over-Heembeek, grenzend aan Vilvoorde en Grimbergen. We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. We hebben een RVT en een ROB-erkenning. We werken bewust met een ruime personeelsploeg. We hebben een zorgteam dat 50% boven de Vlaamse norm zit. We willen onze bewoners gelukkig maken en daarvoor ook investeren in kwaliteit voor onze bewoners. We willen dat ons personeel tijd kan vrijmaken voor onze bewoners en niet vol stress van hier naar daar moeten hollen omdat er gewoon te weinig zorgpersoneel aanwezig is. Gelukkig personeel zorgt ook voor gelukkige ouderen. U werkt mee aan een gezellige, warme en veilige sfeer voor onze 59 bewoners. We verwachten van onze verpleegkundigen dat ze een excellente zorg verstrekken en medische hulp verlenen aan onze bewoners. Maar we verwachten echt meer dan dat. Het is onze uitdrukkelijke doelstelling dat onze bewoners niet alleen kwaliteitsvolle zorg krijgen, maar bovendien gelukkig kunnen zijn in De Overbron. De functie van verpleegkundige is daarin cruciaal. We zoeken mensen die graag met ouderen samenwerken. We zoeken verpleegkundigen die hun job met liefde vervullen en graag in groep werken. We zoeken warme en zorgzame medewerkers die in een kleinschalig woonzorgcentrum deel willen uitmaken van een enthousiaste en uitgebreide personeelsploeg. Onze nieuwe verpleegkundigen maken deel uit van een ploeg met een ergotherapeut, twee kinesisten, twee hoofdverpleegkundigen, een dagelijks verantwoordelijke, een animator, zes andere verpleegkundigen, negen zorgkundigen, zeven mensen voor de logistiek en het onderhoud en drie mensen voor de techniek en het zakelijk beheer. Er is dus bij ons echt ruimte om tijd te nemen voor een babbel met onze bewoners en om te zorgen voor een goede band met de collega's en bewoners. Wij zijn géén commercieel centrum. We zitten gemiddeld ruim onder de dagprijs van andere woonzorgcentra en toch fors boven de personeelsnorm van de Vlaamse overheid. Alle middelen gaan naar de ondersteuning van onze bewoners en investeringen in personeel en infrastructuur. We willen jullie met open armen ontvangen. We kunnen bieden wat andere centra bieden, maar bovenal kunnen we je een warme werksfeer aanbieden. We kijken met interesse uit naar je kandidatuur.

  • PROJECTLEIDER BOUW MET ERVARING IN RENOVATIEPROJECTEN (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    · Als projectleider beschikt u over autonome verantwoordelijkheid voor een aantal renovatieprojecten · U staat in voor het opstarten van de werven met de ploegen en doet de verdere opvolging tot opgeleverd product · Dit houdt oa in: bestellen van materialen, zoeken van onderaannemers, contacten met klanten en architecten, ... · U coacht de medewerkers op de werven en bent verantwoordelijk voor het naleven van de kwaliteit en de veiligheid · U realiseert projecten binnen budget en afgesproken planning met aandacht naar kwaliteit en veiligheid · U leidt de werfvergaderingen

  • Logopedist (voltijds) - Senses Praktijkhuis Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: SENSES PRAKTIJKHUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze tweede vestiging in Lier is Senses Praktijkhuis op zoek naar een zelfstandig logopedist. In juni 2018 hebben we onze tweede multidisciplinaire groepspraktijk in Lier geopend. Deze praktijk is gelegen nabij het centrum, vlak aan het station van Lier. Net als in Mortsel, voorzien wij in Senses Lier terug een divers team van psychologen en psychotherapeuten, seksuologen, loopbaancoaches, advocaat, echtscheidings- en ouderschapsbemiddeling, studiecoaches, logopedisten, diëtisten, osteopaten, kinesist, chiropractor, relaxatietherapeuten, enz. Wij gaan opnieuw voor een zo breed en gevarieerd mogelijk aanbod, dat erop gericht is om het welzijn van zowel lichaam als geest te bevorderen. Senses bestaat uit een uitgebreid team waarbinnen iedereen zijn eigen specialisatie heeft. Meer informatie over onze groepspraktijk kan je vinden op www.sensespraktijkhuis.be

  • Vente-exclusive - Product Owners Shop (RUISBROEK)

    Regio: RUISBROEK

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Interested in working on the latest technologies and developing the customer facing products that will be used in North Europe (Belgium, The Netherlands, Germany, Austria and Scandinavia)?   Vente-exclusive.com IT is looking for motivated product owners to join us on the quantum product program.      For our Customer Facing team that works on the website of the shop, we are looking for 2 Product Owners Shop.     Role    You will be the one shaping and implementing the future shop which will be the shopping experience for our +8 million North European customer. It will be in your hands together with the rest of the customer facing team. You'll be the single point of contact for marketing and country managers in order to define the best shopping experience for our customers. You will be responsible of: understanding business needs improving, challenging and prioritizing their requests translating them into functional specifications transform them together with Architect in technical specifications having a great & Agile collaboration with developers to secure an optimal delivery (optimal business value & efficient IT work) following-up the developments and giving regular feedback on the evolution and results within IT and to the business teams You will help the IT team to maintain an overall project pipeline with business value & impact at heart.

  • Interim Corporate Facility Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1674234-inline.html?cid=Partner_VDAB This industrial leader in its sector with international activities, with corporate HQ in Walloon Brabant, is urgently looking for a self employed interim Corporate Facility Manager for a period of 3 to 6 months. The Interim Corporate Facility Manager's key responsibilities will include: Ensure that the corporate sites (3) have the most suitable working environment for its employees and their activities ; Ensure that the facilities remain in good shape to prevent issues ; Strive for reduction of OPEX of facilities and focus on budget control to deliver the highest value to the business ; Manage a team of Facility officers, receptionists, and act as a hands-on leader for his team ; Design and implement processes to deliver the required services across the 3 sites ; Design and implementation of standardised procedures and policies in line with Group/Corporate guidelines.

  • Centric - BI Designer (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Mission   The BI designer structures data for optimal access, performance, and integration. This role is responsible for building new data sets and data structures as required to support business needs, and for managing the distribution, replication, and archival of data. The designer must manage the balance of current and future needs in both design and content. This role requires a blend of skills normally found in the specialized roles of Business Analyst, data modeler, and database analyst.     Core Accountabilities Create functional and technical specifications based on the business requirements Interpret requirements Integration in business enterprise model Create subject area model Create logical and physical data model for the Data Warehouse and the datamarts Validate models with production data, and guarantee consistency of the Data Warehouse Ensure data compliance with the standards Ensure consistency with the integrated data model and other information architecture deliverables. Develop processes for capturing and maintaining metadata from all BI components Support and incident management: 2nd level of support    Essential qualities Experience in BI reporting environments and tools (knowledge of Pentaho and MicroStrategy is an asset): Minimum 5 years' experience functional analysis Minimum 5 years' experience in Data Warehouse modelling Minimum 5 years' experience in creation of ETL specifications Extensive experience with ETL tools Ability to work autonomously Good attention to detail Problem solving Good presentational skills Understanding of current BI industry trends and willingness to learn English is the common work language   Desirable qualities Degree level or equivalent Experience with Post services, express or parcel services High quality interpersonal, written, and oral communication skills Good presentational skills

Zoek naar antwoorden van MENUISERIE DE KEUSTER in sociale netwerken
Look for responds of MENUISERIE DE KEUSTER in social networks

Lees alle opmerkingen voor MENUISERIE DE KEUSTER. Laat een reactie achter voor MENUISERIE DE KEUSTER. MENUISERIE DE KEUSTER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MENUISERIE DE KEUSTER. Leave a respond for MENUISERIE DE KEUSTER. MENUISERIE DE KEUSTER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MENUISERIE DE KEUSTER op de google maps. Adres en contacten MENUISERIE DE KEUSTER
Location of MENUISERIE DE KEUSTER on the google maps. Address and contacts of MENUISERIE DE KEUSTER

Andere gerelateerde bedrijven als come MENUISERIE DE KEUSTER MENUISERIE DE KEUSTER: EDUCA | ETIENNE MOHIMONT | Dierick | B.B.C. SILABA ZELZATE | J. BOSTEELS

Other related companies as MENUISERIE DE KEUSTER: EDUCA | ETIENNE MOHIMONT | Dierick | B.B.C. SILABA ZELZATE | J. BOSTEELS

MENUISERIE DE KEUSTER is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MENUISERIE DE KEUSTER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03219238281. Het bedrijf MENUISERIE DE KEUSTER bevindt zich op het adres: RUE DES PR?S 6; 1341; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 298,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 329,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse meubelen Fab; Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; Installatie van metalen schrijnwerk; Verlichting and huishoudartikelen. Producten gemaakt in MENUISERIE DE KEUSTER zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MENUISERIE DE KEUSTER is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MENUISERIE DE KEUSTER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MENUISERIE DE KEUSTER, openstaande posities, locatie van MENUISERIE DE KEUSTER op de kaart.

MENUISERIE DE KEUSTER is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is MENUISERIE DE KEUSTER, company assigned to the tax number BE03219238281. The company MENUISERIE DE KEUSTER is located at the address: RUE DES PR?S 6; 1341; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 298,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 329,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse meubelen Fab; Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; Installatie van metalen schrijnwerk; Verlichting and huishoudartikelen. Products created in MENUISERIE DE KEUSTER were not found.
The main activity of MENUISERIE DE KEUSTER is Justice, Public Order and Safety, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of MENUISERIE DE KEUSTER is not available. You also can look at reviews of MENUISERIE DE KEUSTER, open positions, location of MENUISERIE DE KEUSTER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MENUISERIE DE KEUSTER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MENUISERIE DE KEUSTER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MENUISERIE DE KEUSTER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MENUISERIE DE KEUSTER, employees, financial statistics.