MASI

Contactgegevens MASI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MASI: address, phone, fax, email, website, opening hours

MASI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SCHUPSTRAAT 9B5; 2018; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32312649 32312649

Fax (fax): +32 (53) 909-28-60 +32 (53) 909-28-60

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MASI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MASI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MASI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MASI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MASI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MASI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MASI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MASI
Products information MASI

BTW identificatienummer (tax): BE05461822509
Ondernemingsnummer: 2594116210
Hoofdstad (capital): 309,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 687,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in MASI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse intermediaire producten Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MASI
(Get full report from official database of BE for MASI)

Aanvulling soorten activiteiten voor MASI
Addition kinds of activities for MASI

2657. Vouw kartonnen dozen | Folding paperboard boxes
391405. Roestvrij staalwerk | Stainless steel ware
28359905. Enzym- en isoenzym diagnostische middelen | Enzyme and isoenzyme diagnostic agents
35370111. Stands, grondverwerkende vliegtuigen | Stands, ground servicing aircraft
37210102. helikopters | Helicopters
41730000. Bus terminal en service faciliteiten | Bus terminal and service facilities
50319906. Millwork | Millwork
52110507. Tegel, keramiek | Tile, ceramic
72991002. Belastingvergoeding korting | Tax refund discounting
83220102. Ouderdomsbijstand | Old age assistance

Werken bij MASI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MASI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MASI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MASI. Looking for open vacancies in other companies

  • Werkvoorbereider/Calculator M/V (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SPIE BELGIUM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Gespecialiseerd in elektriciteit, mechanica, HVAC, energie, piping, communicatienetwerken en infrastructure, helpt SPIE Belgium zijn klanten bij het ontwerpen en realiseren van hun technische uitrusting en bij de exploitatie en het onderhoud van hun installaties Als Werkvoorbereider/Calculator ben je verantwoordelijk voor de technisch-administratieve voorbereiding, opvolging en afrekening van de werkzaamheden in het kader van onderhoudswerken en kleinere projecten in de sector piping en mechanical, op de werf bij één van onze klanten in de Antwerpse Haven. Daarbij sta je o.a. in voor: -Prospectie nieuwe werken met de klant -Opmeten / schetsen en materiaallijsten opstellen -Technisch dossier beheren -Opvolging van werken -Budgetprijzen en calculaties maken en opvolgen -Eindafrekeningen maken en bespreken met de klant -Ondersteuning bieden aan leidinggevenden op de werf

  • voicepickers (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Volvo Logistics werft extra voicepickers aan. Als voicepicker moet je in het magazijn met behulp van een headset goederen picken. Dit zijn vooral de onderdelen van Volvo en Renault Trucks, maar ook van Volvo Penta en Volvo bussen. Je krijgt een bestelling van een klant en deze moet je ophalen in het magazijn. Je pickt het juiste aantal en de correcte stukken, via spraaktechnologie bevestig je wat je gepickt hebt. Eventueel verpak je deze goederen op een correcte manier zodat we een verzendbare colli krijgen.

  • VERKOPER VERFAFDELING (M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een verkoper voor verfafdeling in een zeer mooie doe-het-zelf zaak. Je werkt voltijds volgens een vast rooster, je werkt telkens op zaterdag en kan hierdoor rekenen op een vrije dag in de week.

  • Monteur tentenstoffeerder (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: Q Jobs - erkenningsnr: VG.1555/BUOC-W.INT.546-B-00197-405-20121106

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gelegen in Maasmechelen zijn we op zoek naar een handlanger voor mee in de stoffering te gaan. Dit voor elementen  op te hangen voor evenementen en verdere opbouw.

  • Vliegende verko(o)p(st)er FULLTIME - regio Waregem/Kortrijk (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een grote winkelketen gepsecialiseerd in bloemen en planten zijn wij op zoek naar flexibel ingestelde verko(o)p(st)ers. Dit voor de regio Waregem/Kortrijk. Voor deze functie sta je in voor het verkopen en verzorgen van bloemen en planten. Je bent commercieel ingesteld en enige ervaring in deze sector is een must. Je bent in het bezit van een eigen wagen en rijbewijs want het kan gebeuren dat je soms verandert van winkel.

  • Werken in eigen regio? Kies voor Domestic Services Lommel, Snelle opstart!! (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES - UNIT LOMMEL

    Type: Dienstenchequebaan

    We rekenen op jouw discretie, betrouwbaarheid en professionaliteit. Poetsen Stof en vuil worden vakkundig aangepakt. Je stofzuigt, dweilt, zwabbert of wrijft vloeren in met was. Ramen, muren, meubels, tapijten en trappen krijgen een beurt. Bedden worden opgemaakt. De koelkast, diepvriezer, oven, microgolf en fornuis blinken als nieuw. En ook het sanitair; lavabo, douche, badkuip en toilet ruiken fris. Wassen en strijken van huishoudlinnen De kleding en linnengoed worden gestreken op vraag van de klant. Kleine boodschappen doen Te voet, met de fiets of de wagen naar de bakker, post, supermarkt, apotheek: de huishoudhulp mag als dit gevraagd wordt boodschappen doen, na correcte afspraken gemaakt te hebben. Bereiden van maaltijden Soep maken voor de rest van de week? Een grote pot spaghettisaus waarmee je de diepvriezer kan vullen? Als huishoudhulp mag je ook koken of maaltijden voorbereiden en invriezen op vraag van de klant. Het huis in topconditie houden!!

  • Trainee - E&I Specialist (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1670331-inline.html?cid=Partner_VDAB Tijdens je opleidingstraject tot E&I Specialist zal je ook al kunnen genieten van een mooi salarispakket. Je komt terecht in een team dat jong van geest is en volop wil groeien. Hierdoor zijn zij continu op zoek naar de volgende E&I specialist. Tijdens het traject als Trainee – specialist E&I zal je je kennis voornamelijk verruimen terwijl je on the field meewerkt. Je zal starten als E&I technician en bezig zijn met o.a. werken aan elektrische installaties, monteren van kabelbanen, aansluiten van elektriciteitskasten, etc.. Verder kom je terecht op de verschillende afdelingen van een project. Je zal collega's bijstaan met werfopvolging, planning, kwaliteitscontrole en op alle mogelijke afdelingen die passeren in een project. Na dit diepgaande traject ben je in staat om verder te gaan als specialist E&I, werfleider of projectleider.

  • Verpleegkundigen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: RADIOLOGIE DR. HANS JASPERS

    Type: Vaste Job

    Binnen onze organisatie worden volgende taken van jouw verwacht: Nemen van RX-opnames; Mammografie; Botmeting; Telefonisch onthaal can patiënten; Inschrijvingen en administratie. Je werkt telkens van maandag tot vrijdag tussen 7u00 en 20u00, zaterdag werk je via beurtrol tussen 7u00 en 13u00.

  • PROJECTLEIDER BOUW M/V (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: DYLS CONSTRUCT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider ben je verantwoordelijk voor één of meerdere projecten en dit van A tot Z. Je krijgt als projectleider een dossier toegewezen van de bouwdirectie waar je ook aan rapporteert. In deze afwisselende job ben je de spilfiguur tussen architect, studiebureau, werfleiding en veiligheidscoördinator. Je organiseert en leidt werfvergaderingen, je brengt de bouwplannen op punt met een oog voor technische details, je doet werkvoorbereiding, sluit contracten af met onderaannemers, je stuurt de werfleiding aan en grijpt in waar nodig, je beheert de volledige projectadministratie en houdt rekening met de vooropgestelde budgetten en planning.

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • IT Teamleader Application & Development (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: TABAKNATIE

    Type: Vaste Job

    Als Teamleader Applications & Development ga je aan de slag in ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor een team dat de programmatie, integratie, en onderhoud van onze bedrijfseigen IT-pakketten verzorgt. Je ondersteunt en stimuleert jouw team om zowel individueel als in groepsverband te groeien waardoor de dienstverlening van een hoge kwaliteit blijft. Je werkt samen met en coordineert externe partners en consultants die de dienstverlening aanvullen. Je definieert en bouwt mee aan de volgende generatie bedrijfssoftware. Verantwoordelijkheden Aansturen, ondersteunen en het bieden van oplossingen voor jouw teamleden op basis van je kennis en expertise. Teamleden coachen en bijsturen waar nodig. Sturing geven binnen projecten (prioriteiten stellen). Over de voortgang en uitvoering van dagdagelijkse activiteiten en de technische invulling waken. Regelmatig rapporteren aan de IT manager en stakeholders. Planningen bepalen naar aanleiding van de doelstellingen. Kwalitatieve software (laten) ontwikkelen en integreren met moderne technieken, tooling en technologie. Projecten en taken van je collega’s binnen het Application & Development-team opvolgen. Aanspreekpunt voor afdelingsoverschrijdend overleg en projecten. Adviseren van management en andere afdelingen over software mogelijkheden en vernieuwingen

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van MASI in sociale netwerken
Look for responds of MASI in social networks

Lees alle opmerkingen voor MASI. Laat een reactie achter voor MASI. MASI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MASI. Leave a respond for MASI. MASI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MASI op de google maps. Adres en contacten MASI
Location of MASI on the google maps. Address and contacts of MASI

Andere gerelateerde bedrijven als come MASI MASI: F.c. Daknam | C.G.S. VID?O | WALTER HAEZEBROUCK | S. GEEROMS | RADIO SENTINEL

Other related companies as MASI: F.c. Daknam | C.G.S. VID?O | WALTER HAEZEBROUCK | S. GEEROMS | RADIO SENTINEL

MASI is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MASI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05461822509. Het bedrijf MASI bevindt zich op het adres: SCHUPSTRAAT 9B5; 2018; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 309,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 687,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse intermediaire producten Gh. Producten gemaakt in MASI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MASI is Transportuitrusting, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MASI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MASI, openstaande posities, locatie van MASI op de kaart.

MASI is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is MASI, company assigned to the tax number BE05461822509. The company MASI is located at the address: SCHUPSTRAAT 9B5; 2018; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 309,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 687,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse intermediaire producten Gh. Products created in MASI were not found.
The main activity of MASI is Transportation Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of MASI is not available. You also can look at reviews of MASI, open positions, location of MASI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MASI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MASI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MASI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MASI, employees, financial statistics.