SOU & CIE

Contactgegevens SOU & CIE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SOU & CIE: address, phone, fax, email, website, opening hours

SOU & CIE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ALSEMBERGSE STEENWEG 1310; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23768295 (+32-23768295) 23768295 (+32-23768295)

Fax (fax): +32 (61) 660-91-82 +32 (61) 660-91-82

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SOU & CIE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SOU & CIE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SOU & CIE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SOU & CIE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SOU & CIE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SOU & CIE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SOU & CIE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SOU & CIE
Products information SOU & CIE

BTW identificatienummer (tax): BE07740936279
Ondernemingsnummer: 4268981933
Hoofdstad (capital): 374,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 268,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in SOU & CIE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse bouwafwerking and reiniging; Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SOU & CIE
(Get full report from official database of BE for SOU & CIE)

Aanvulling soorten activiteiten voor SOU & CIE
Addition kinds of activities for SOU & CIE

254102. Kasten, kluisjes en planken | Cabinets, lockers, and shelving
283401. Drugs die neoplasma's en endrocriene systemen beïnvloeden | Drugs affecting neoplasms and endrocrine systems
673301. Private estate, persoonlijke investering en vakantiefondsen trusts | Private estate, personal investment and vacation fund trusts
28330206. Cinchona en derivaten | Cinchona and derivatives
36340302. Plafondventilatoren | Ceiling fans
39319900. Muziekinstrumenten, nec | Musical instruments, nec

Werken bij SOU & CIE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SOU & CIE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SOU & CIE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SOU & CIE. Looking for open vacancies in other companies

  • Vertegenwoordiger (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je bezoekt klanten en prospecten - Je stelt hen de brede waaier aan diensten en producten voor - Je realiseert een directe verkoop en levering - Je zorgt voor een correcte communicatie en administratieve afhandeling - Je beheert zelf je productvoorraad

  • Heftruckchauffeur 2-ploegen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ASAP EVERGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een internationaal bedrijf te Gent zoeken we ervaren heftruckchauffeurs. Jouw taken en verantwoordelijkheden? - Met behulp van een scanner beheer je de voorraad van het magazijn - Je zet orders klaar en doet hiervoor de nodige administratie - Je plaats de goederen veilig op de correcte plaats

  • Facility Coördinator (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je fungeert als aanspreekpunt voor gebouwbeheerders en doet gericht voorstellen om technische en facilitaire problemen op te lossen - Na een plaatsbezoek stel je een plan van aanpak op in overleg met de leidinggevende - Je begeleidt eigen medewerkers en onderaannemers bij opstart van de werkzaamheden, en je volgt verder het project van kortbij op - Je werkt steeds binnen de contractuele afspraken en in goed overleg met de opdrachtgever/klant - Je rapporteert aan de Project- of Onderhoudscoördinator van de opdrachtgever/klant

  • Vacature | slager | (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je kan alle soorten werken in de beenhouwerij uitvoeren ontbenen bereidingen afgewerkte producten schotels charcuterie pensen en worsten . Je spreekt Nederlands en kent de basis van het Frans.

  • Poetshulp Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp met dienstencheques Diest (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: ALM-DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Werk je graag in het huishouden en zorg je je graag dat klanten thuis komen in een net en proper huis dan is deze job perfect voor jou. In samenspraak kan je de dagen en uren waarop je werkt kiezen.

  • Etudiant(e) Vendeur - vendeuse (M/V), Bruxelles - Rue Fripiers (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: SACHA SHOES

    Type: Studentenjob

    Vous avez de l'expérience en vente dans le secteur du commerce de détail et/ou dans le secteur de l'hôtellerie et de la restauration, vous avez une affinité avec le monde de la mode et vous aimez avoir un bon contact relationnel avec les clients? De plus, vous êtes disponible pour travailler du lundi au dimanche inclus? Alors, vous êtes peut-être le nouveau talent que nous cherchons pour la vente! Rejoignez notre équipe et transmettez votre passion pour la mode à nos clients. Sacha est une entreprise de chaussures internationale ayant plus de 70 filiales dans le Benelux et Allemagne + une boutique en ligne internationale. Chez Sacha, vous travaillez au sein d'une équipe solide où vous pouvez compter sur l'honnêteté, la confiance et la reconnaissance. De plus, vous avez la possibilité d'être le/la premier(e) informé(e) des dernières tendances et des développements dans le secteur de la mode. Au sein d'un environnement énergique et en collaboration avec vos collègues Sacha-friends, vous travaillez avec les collections les plus branchées, allant de nos propres bottes tendance aux élégantes chaussures à lacets italiennes. DESCRIPTION DU POSTE Pour ce poste, nous sommes à la recherche d'un(e) étudiant(e) vendeur(-euse) motivé(e) avec une attitude commerciale. Vous êtes passionné(e) de mode et vous aimez conseiller et styler les personnes. Vous veillez à: Représenter l'image de Sacha et du Sacha lifestyle Accueillir les clients et les renseigner de façon professionnelle afin que ceux-ci quittent le magasin avec un véritable sentiment de satisfaction Assurer la vente des chaussures et accessoires Donner des conseils concernant l'entretien des chaussures et des sacs Rendre le magasin attractif Mettre en œuvre des procédures selon les directives de Sacha Effectuer les activités liées à la réserve adresse: Rue Fripiers Bruxelles, Belgique heures: temps partiel

  • Studierelevante bijbaan in Sint-Denijs-Westrem - zeer gevarieerde job - min 3 dagen per week (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je graag studeren en ondertussen werken en dus geld verdienen? Wil je graag een studierelevante bijbaan doen en je CV een boost geven? Ben je op zoek naar een zeer ruime gevarieerde job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem zijn we zoek naar een student die van alle markten thuis is. Je zal instaan voor een breed pakket van taken. Administratief: zoals organiseren Kick-off, Opmaken invorderingsrapporten, Opmaken statistieken on- & offstreet (bv. duration/occupation, ...), Versturen en opmaken periodieke rapportering naar de klanten, Organiseren Well being personeel, Opvolging van bestellingen, ... Contractkennis, zoals Beheer doorrekening kosten, Opmaken consolidatie detail kosten afrekening per regio, Opstellen jaarverslagen, Kennis van de contracten en opstellen en beheer van de contractfiches Financieel, zoals Controleren juistheid input gegevens (opvolging inkomsten, aanvragen facturatie, opvolging cashcontrol, ...),waken over de frequentie van input financiële gegevens, Beheer van debiteuren, Invullen statcoms en verzamelen van comments en tijdig aanleveren aan boekhouding, Voorbereiden van de afrekeningen (inkomsten en diverse info bv. # uren, # rappels, betaalde invorderingskosten, enz.), Geven van financiële opleiding van Field supervisors Commercieel zoals Opvragen, lezen en samenvatten van lastenboeken, Voorbereidend werk voor de opmaak van offertes en contractvernieuwing, Opmaken/assisteren offertes ism regiomanager/commercieel Rapportering, zoals Deelnemen aan periodieke teammeetings (bv. 4t4 - regiomeetings - ¿), Informeren van andere teamleden binnen de regio

  • Traineeship customer journey (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1675235-inline.html?cid=Partner_VDAB ING wants to go into a complete new direction. They want to grow and compete with the big technology companies. All this to give the end customer a better experience. ING and ORMIT are looking for 10 young talents for their 24-months Traineeship customer journey. A unique traineeship to develop your leadership potential while working as an Customer Journey Expert on innovative projects within ING. Are you the Customer Journey Expert we're looking for? you can't just let things take their course. you understand the needs of a customer. you see how to improve things. you are prepared to take action? In simple terms: Someone who makes the journey of a customer clearer, simpler and better. A process manager, product manager, formula manager and marketeer all-in-one. What's in it for you? Learning about all the different aspects of ING. Working on a variety of projects. With impact on millions of customers. Increasing responsibility. Redefine and improve the customer experience at ING. Discovering what you're really good at. Learning to work in an agile way in multidisciplinary squads and tribes. What after the 24-month Customer Journey Track? You start as an experienced Customer Journey Expert at ING. Everything is possible at ING. The ball's in your court. Nearer the time you'll be able to identify the right role for you.

  • Dossierbeheerder: open communicatie en voldoende begeleiding (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Dossierbeheerder: open communicatie en voldoende begeleiding Ben jij klaar voor de volgende stap? Kom jij graag terecht in een omgeving dat staat voor open communicatie? Dan ben je hier aan het juiste adres. Dit topkantoor uit Hamme gaat op zoek naar een junior dossierbeheerder om hun team te vervoegen. Je komt in aanmerking met verschillende sectoren en voornamelijk KMO's. Naast de ontspannen sfeer, kan iedereen hier terecht met zijn of haar vragen. Takenpakket: Inboeken van de aankoop- en verkoopfacturen, alsook financieel Voorbereiden van de balans en de jaarrekening Voorbereiden van de btw-aangiftes Voorbereiden van vennootschaps- en personenbelasting Klanten kunnen telefonisch bij jouw terecht met hun vragen waarbij jij hen kan bijstaan

  • Klinisch Psycholoog / Systeem- of gedragstherapeut (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: PSYCHOLOGENPRAKTIJK KRIEKELAAR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Systeem- of gedragstherapeutische begeleiding bij kinderen & jongeren

  • Brainbridge - ICT-Architect (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Het hoofddoel van deze opdracht is het ontwerpen en documenteren van de detail applicatie architectuur voor onze digitale consumer channels Web en app. Je begeleidt keuzes in architectuur en technische platformen in overleg met de enterprise Architect. De klant wenst zijn digitale capabilities uitbreiden in volgende areas: uitbouwen van een selfcare portaal en verbeteringen in online care channels uitbouwen van mobile friendly eCare portalen en seamless payments solutions opbouwen en exploiteren van de customer intelligence in customer experiences (consuming intel, ingestion van data) Verbeteringen in uptime en robustheid van de channels Ontkoppelingen van front end en CMS en backend en meer evolueren naar MicroServices,headless CMS, API mgmt Reuse van code en ervaringen tussen Web en app development React; React-native Exposen van services zoals tickets en service via open data ecosysteem , NetEx, GTFS Industrialiseren van mass personalization Responsibilities Je opdracht bestaat erin om mee te bepalen welke technische capabilities we hiervoor moeten opbouwen en de uitrol hiervan te begeleiden/uit te voeren. Als solution Architect heb je een technische focus, maar ook toch een functionele voeling met de materie. Samen met specifieke platform experten eg (de data platform Architect en data engineer) werk je de technische Web en app roadmap uit om de gewenste experience te kunnen leveren tot bij de eindklant via diverse kanalen Web en app. Identificeert de technische risico's Bijv. mogelijke performance issues, externe afhankelijkheden, beschikbaarheid... Je bewaakt de technische integriteit en de consistentie van de uiteindelijke oplossing van concept, design,implementatie tot overdracht naar beheer Profile Technical skills: Aantoonbare ervaring als solution-Architect in een specifiek domein (applicatie-architectuur, Web en app technologieën HTML5/JavaScript, performante, schaalbare en betrouwbare Web oplossingen, API gedreven ecosystemen, Identificatie oplossingen, Marketing Automation oplossingen, Customer Data Platform oplossingen, Content Management oplossingen, Verkoop en betaling oplossingen, Case management en CRM oplossingen, Hybrid Cloud/On Premise infrastructure ...). Je kunt je ervaring uit vorige relevante make, rent, buy beslissingen meenemen om ons te versnellen. Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische/engineering of bedrijfseconomische achtergrond. Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 5 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Architecturaal conceptueel vaardig en ervaren. Enterprise-Architect ofwel specialist-Architect in een specifiek domein (netwerking, veiligeheid, serverinfratsructuur, applicatie-architectuur, ERP, ECM platformen, Datawarehouse en BI, ...). MET CERTIFICATIE. taalvereiste: Nederlandstalig op Europees CEFR-niveau C2. Grondige Kennis van alle domeinen plus bewezen specialist-Architect in minstens 1 specialistisch domeinen (zie vereisten). Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en... ...

Zoek naar antwoorden van SOU & CIE in sociale netwerken
Look for responds of SOU & CIE in social networks

Lees alle opmerkingen voor SOU & CIE. Laat een reactie achter voor SOU & CIE. SOU & CIE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SOU & CIE. Leave a respond for SOU & CIE. SOU & CIE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SOU & CIE op de google maps. Adres en contacten SOU & CIE
Location of SOU & CIE on the google maps. Address and contacts of SOU & CIE

Andere gerelateerde bedrijven als come SOU & CIE SOU & CIE: Melis | L'EMPIRE DE L'OR | BRYS WOLFGANG | Camby Assurances | Cherkaoui Soumaya

Other related companies as SOU & CIE: Melis | L'EMPIRE DE L'OR | BRYS WOLFGANG | Camby Assurances | Cherkaoui Soumaya

SOU & CIE is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SOU & CIE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07740936279. Het bedrijf SOU & CIE bevindt zich op het adres: ALSEMBERGSE STEENWEG 1310; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 374,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 268,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Diverse bouwafwerking and reiniging; Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders. Producten gemaakt in SOU & CIE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van SOU & CIE is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SOU & CIE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SOU & CIE, openstaande posities, locatie van SOU & CIE op de kaart.

SOU & CIE is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is SOU & CIE, company assigned to the tax number BE07740936279. The company SOU & CIE is located at the address: ALSEMBERGSE STEENWEG 1310; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 374,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 268,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Diverse bouwafwerking and reiniging; Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders. Products created in SOU & CIE were not found.
The main activity of SOU & CIE is Chemicals and Allied Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of SOU & CIE is not available. You also can look at reviews of SOU & CIE, open positions, location of SOU & CIE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SOU & CIE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SOU & CIE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SOU & CIE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SOU & CIE, employees, financial statistics.