PORT & TRANSPORT CONSULTING

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • PORT & TRANSPORT CONSULTING
Private companiesHealth Services • PORT & TRANSPORT CONSULTING

Contactgegevens PORT & TRANSPORT CONSULTING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PORT & TRANSPORT CONSULTING: address, phone, fax, email, website, opening hours

PORT & TRANSPORT CONSULTING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOF VAN DELFTLAAN 40; 2180; ANVERS, België

Telefoon (phone): 36463507 (+32-36463507) 36463507 (+32-36463507)

Fax (fax): +32 (53) 670-50-42 +32 (53) 670-50-42

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PORT & TRANSPORT CONSULTING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PORT & TRANSPORT CONSULTING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PORT & TRANSPORT CONSULTING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PORT & TRANSPORT CONSULTING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PORT & TRANSPORT CONSULTING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PORT & TRANSPORT CONSULTING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PORT & TRANSPORT CONSULTING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PORT & TRANSPORT CONSULTING
Products information PORT & TRANSPORT CONSULTING

BTW identificatienummer (tax): BE04719146728
Ondernemingsnummer: 5208862304
Hoofdstad (capital): 279,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 465,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in PORT & TRANSPORT CONSULTING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PORT & TRANSPORT CONSULTING
(Get full report from official database of BE for PORT & TRANSPORT CONSULTING)

Aanvulling soorten activiteiten voor PORT & TRANSPORT CONSULTING
Addition kinds of activities for PORT & TRANSPORT CONSULTING

28190102. Alkali-metalen: natrium, kalium | Alkali metals: sodium, potassium
28650108. Kleurpigmenten, organisch | Color pigments, organic
36749916. transistors | Transistors
36990401. Klokken, elektrisch | Bells, electric
38459901. Laser systemen en apparatuur, medisch | Laser systems and equipment, medical
39990819. Gazon ornamenten | Lawn ornaments
72419902. Kapper winkel verkoop pruiken | Barber shop selling wigs

Werken bij PORT & TRANSPORT CONSULTING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PORT & TRANSPORT CONSULTING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PORT & TRANSPORT CONSULTING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PORT & TRANSPORT CONSULTING. Looking for open vacancies in other companies

  • Mechanical Operator Janssen Pharmaceutica (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Mechanical Operator ben je verantwoordelijk voor het mechanisch omstellen, instellen en afregelen van primaire en secundaire verpakkingslijnen. Je bent ook inzetbaar voor het kwalitatief, tijdig en efficiënt uitvoeren van instructies aangaande primaire en secundaire verpakkingsactiviteiten van klinische studiemedicatie. Het mechanisch omstellen van primaire en secundaire verpakkingslijnen gebeurt volgens SOP en GMP richtlijnen. -Instellen en afregelen van primaire en secundaire verpakkingslijnen -Reinigen van de machines en onderdelen -Documenteren van activiteiten en controles -Primair verpakken van klinische studiemedicatie

  • Kwaliteit assistent m/v (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je voornaamste taak is het uitvoeren van diverse controles van grondstoffen, eindproducten en systeemparameters. Dit is een brede taak die onder meer ingangcontroles, hygiênecontroles, kalibraties, behelst. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor enkele administratieve taken zoals het registreren en archiveren van klachten, grondstofspecificaties, kwalitetisregistraties,... Tenslotte zorg je ook voor dat de nodige analyses gebeuren

  • Huishoudhulp dienstencheques Nazareth-Eke (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou! Jouw taken als huishoudhulp dienstverlening: Poetsen/schoonmaken/onderhoud bij personen thuis met dienstencheques. Aangevuld met koken, wassen, strijken en verstelwerk.  

  • POETSHULP Brugge DC (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: THUISHULP REGIO KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor de regio Brugge zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je biedt hulp bij cliënten aan huis: stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken, ramen wassen, strijken.

  • huishoudhulp Waasmunster (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Danika is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit maken van de grootste familie van het Waas –en Denderland. Samen zorgen we voor een dienstverlening op maat waarin medewerkers graag werken en blijven en die een onmisbaar onderdeel van het leefcomfort van de klant vormt. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijkse onderhoud bij klanten thuis. Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit poetsen, maar kan aangevuld worden met licht huishoudelijke taken zoals : strijkwerk, koken en kleine boodschappen. Hou je met andere woorden van een vlekkeloze werkvloer en ben je een opgeruimd en gedreven iemand, dan is dit de job voor jou. Aarzel dus niet om onze collega te worden en geniet bij Danika van een zelf te kiezen urenpakket/werktijden met een juiste verloning, tal van extra voordelen en alle mogelijke ondersteuning om je verder in je job te bekwamen.

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Londerzeel)

    Regio: Regio Londerzeel

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Warehouse Supervisor (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: STROOM

    Type: Vaste Job

    Als Supervisor ben je verantwoordelijk voor het borgen van operaties door middel van het behalen van KPI’s en het coachen van je foremannen. Je staat als leidinggevende boven je foremannen en bent samen met hen verantwoordelijk voor het aansturen van je team magazijnmedewerkers. Je coacht je foremannen in de dagdagelijkse aansturing van de warehouse activiteiten en zorgt er zo voor dat zij de vooropgestelde doelstelling behalen inzake productiviteit, veiligheid en kwaliteit. Jijzelf stuurt de operatie in het halen van de lange termijndoelstellingen en treedt op als eindverantwoordelijke naar je team van magazijnmedewerkers, door middel van duidelijke doelstellingen, dagelijks overleg, evaluaties, opleidingen, arbeidsongevallenanalyses ziekteverzuimgesprekken, ... Om tot optimale operaties te komen treed je in overleg met de planningsafdeling, collega team leaders, operations manager en diverse interne ondersteunende diensten. Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous improvement cultuur. Na je greenbelt training sta je in voor het leiden en implementeren van verbeteringsprojecten en het toepassen van de 5S methodiek. Tevens waak je erover dat de veiligheidsregels gerespecteerd worden, dit doe je door regelmatige veiligheidsrondgangen, arbeidsongevallenanalyses, het overbrengen van veiligheidstopics, ... Dit alles om onze medewerkers proactiever te laten meewerken aan een sterk veiligheidsbeleid.

  • Stage IT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Smals

    Type: Vaste Job

    Smals realiseert innovatieve ICT-projecten en diensten voor werk, gezin en gezondheid voor instellingen uit de sociale zekerheid en de gezondheidszorg en biedt hen een breed gamma ICT-diensten aan. ICT for society is voor Smals meer dan een slogan: we realiseren innovatieve projecten inzake e-government en e-health in België en spelen een sleutelrol in de verdere informatisering van de sociale zekerheid en de gezondheidszorg. We werken ook mee aan de ontwikkeling van de G-Cloud, de Belgische overheidscloud. Samen met je collega's bouw je bij ons dus elke dag mee aan complexe ICT-services met een positieve impact op de hele samenleving. Smals biedt verschillende stages aan in diverse technologische domeinen.

  • HANDLANGER (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: Bouwgroep Hendriks

    Type: Vaste Job

    Je verricht allerhande werkzaamheden bij renovatiewerkzaamheden. Op termijn ook volledige nieuwbouwwerkzaamheden. Taken: aanleveren materiaal, assisteren, bewapening plaatsen, mortel maken, werken aan gevels.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • 1 zelfstandige Verpleegkundige te Sint- Niklaas (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: VERPLEGING AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je bent een gegradueerde of bachelor verpleegkundige. Je bent sociaal voelend en bouwt gemakkelijk vertrouwensrelaties op met je patiënten. Daarenboven beschik je over een zelfstandige attitude waardoor je je kan aanpassen in verschillende thuissituaties. - Je werkt als zelfstandig verpleegkundige - Ochtenddiensten van 7u tot 13u - Avonddiensten van 17u30 tot 21u30 - Weekendregeling bespreekbaar

  • Keukenhulp (SCHELLE)

    Regio: SCHELLE

    Bedrijf: J & M CATERING SERVICES

    Type: Flexijob

    We zijn op zoek naar gedreven en dynamische personen die graag af en toe een handje komen toesteken in onze keuken. Als één van de grotere cateraars in België hebben we tijdens onze piekperiodes nood aan extra hulp in zowel de koude als warme keuken. Hier gebeuren de voorbereidingen van zowel warme als koude gerechten die daarna op event verder afgewerkt en geserveerd worden. Het takenpakket kan dus variëren van het smeren van allerlei broodjes tot het voorbereiden van koude hapjes tot soep en sauzen maken. Wekelijks mailen we naar onze pool van extra's de keukenplanning door, waarop je jezelf dan kan inplannen naar keuze. Je kan dus zelf kiezen wanneer en hoe vaak je komt werken!

Zoek naar antwoorden van PORT & TRANSPORT CONSULTING in sociale netwerken
Look for responds of PORT & TRANSPORT CONSULTING in social networks

Lees alle opmerkingen voor PORT & TRANSPORT CONSULTING. Laat een reactie achter voor PORT & TRANSPORT CONSULTING. PORT & TRANSPORT CONSULTING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PORT & TRANSPORT CONSULTING. Leave a respond for PORT & TRANSPORT CONSULTING. PORT & TRANSPORT CONSULTING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PORT & TRANSPORT CONSULTING op de google maps. Adres en contacten PORT & TRANSPORT CONSULTING
Location of PORT & TRANSPORT CONSULTING on the google maps. Address and contacts of PORT & TRANSPORT CONSULTING

Andere gerelateerde bedrijven als come PORT & TRANSPORT CONSULTING PORT & TRANSPORT CONSULTING: Bataille R | Van De Keere Veerle | Agence Concept SPRL | MB Schilderwerken | RENE JONCKERS

Other related companies as PORT & TRANSPORT CONSULTING: Bataille R | Van De Keere Veerle | Agence Concept SPRL | MB Schilderwerken | RENE JONCKERS

PORT & TRANSPORT CONSULTING is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PORT & TRANSPORT CONSULTING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04719146728. Het bedrijf PORT & TRANSPORT CONSULTING bevindt zich op het adres: HOF VAN DELFTLAAN 40; 2180; ANVERS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 279,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 465,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Producten gemaakt in PORT & TRANSPORT CONSULTING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PORT & TRANSPORT CONSULTING is Gezondheidszorg, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PORT & TRANSPORT CONSULTING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PORT & TRANSPORT CONSULTING, openstaande posities, locatie van PORT & TRANSPORT CONSULTING op de kaart.

PORT & TRANSPORT CONSULTING is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is PORT & TRANSPORT CONSULTING, company assigned to the tax number BE04719146728. The company PORT & TRANSPORT CONSULTING is located at the address: HOF VAN DELFTLAAN 40; 2180; ANVERS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 279,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 465,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Products created in PORT & TRANSPORT CONSULTING were not found.
The main activity of PORT & TRANSPORT CONSULTING is Health Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PORT & TRANSPORT CONSULTING is not available. You also can look at reviews of PORT & TRANSPORT CONSULTING, open positions, location of PORT & TRANSPORT CONSULTING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PORT & TRANSPORT CONSULTING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PORT & TRANSPORT CONSULTING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PORT & TRANSPORT CONSULTING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PORT & TRANSPORT CONSULTING, employees, financial statistics.