PIETERS MANAGING & CONSULTING

Particuliere bedrijvenGroothandel - Duurzame Goederen • PIETERS MANAGING & CONSULTING
Private companiesWholesale Trade - Durable Goods • PIETERS MANAGING & CONSULTING

Contactgegevens PIETERS MANAGING & CONSULTING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PIETERS MANAGING & CONSULTING: address, phone, fax, email, website, opening hours

PIETERS MANAGING & CONSULTING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): JE CLAESLAAN 47; 2560; NIJLEN, België

Telefoon (phone): 34111242 (+32-34111242) 34111242 (+32-34111242)

Fax (fax): +32 (60) 692-70-51 +32 (60) 692-70-51

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PIETERS MANAGING & CONSULTING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PIETERS MANAGING & CONSULTING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PIETERS MANAGING & CONSULTING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PIETERS MANAGING & CONSULTING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PIETERS MANAGING & CONSULTING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PIETERS MANAGING & CONSULTING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PIETERS MANAGING & CONSULTING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PIETERS MANAGING & CONSULTING
Products information PIETERS MANAGING & CONSULTING

BTW identificatienummer (tax): BE08080139160
Ondernemingsnummer: 5973785400
Hoofdstad (capital): 362,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 262,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in PIETERS MANAGING & CONSULTING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PIETERS MANAGING & CONSULTING
(Get full report from official database of BE for PIETERS MANAGING & CONSULTING)

Aanvulling soorten activiteiten voor PIETERS MANAGING & CONSULTING
Addition kinds of activities for PIETERS MANAGING & CONSULTING

281299. Alkalieën en chloor, nec | Alkalies and chlorine, nec
349101. Automatische regel- en regelkleppen | Automatic regulating and control valves
354903. Snijmachines | Cutting and slitting machinery
737101. Aangepaste computerprogrammeringsdiensten | Custom computer programming services
07619901. Bemanningsleden, boerenarbeid: aanbestedende diensten | Crew leaders, farm labor: contracting services

Werken bij PIETERS MANAGING & CONSULTING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PIETERS MANAGING & CONSULTING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PIETERS MANAGING & CONSULTING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PIETERS MANAGING & CONSULTING. Looking for open vacancies in other companies

  • Aankoper - Stad Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Start People rekruteert momenteel een aankoper voor Stad Gent. Dit houdt in dat hij/zij zal meehelpen om de zeer diverse behoeften die er zijn binnen de organisatie in te vullen. Voorbeelden van dergelijke behoeften zijn aankoop van voedingswaren, tuinmachines, elektrische toestellen, adviesverlening, meubilair… De aankoper komt terecht in een team van 9 aankopers dat wordt geleid door een leidinggevende. De dienst aankoop bestaat naast het team van aankopers ook uit het team bestellen en nazorg. De aankopers zijn elk verantwoordelijk voor de aankoop van bepaalde leveringen en/of diensten en volgen hiervoor een procedure die de volgende stappen inhoudt: behoeftebepaling, markconsultatie, contracteren, bestellen, nazorg en evaluatie. Het zwaartepunt van de taken van een aankoper liggen bij de eerste drie fases. Voor de aankoop van die leveringen en diensten wordt gebruik gemaakt van de techniek van de overheidsopdrachten. Hij/Zij zal de verantwoordelijkheid voor bepaalde leveringen en/of diensten toegewezen krijgen en zal ondersteuning bieden bij de grotere opdrachten die worden geleid door collega’s. De procedures worden bijgehouden in 3P en worden aan het bestuur voorgelegd in Q besluit.

  • HR consultant (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    80% sales: Je dag start met een briefing: samen met je team leg je de prioriteiten en de te behalen doelen voor die dag vast. Je werkt enerzijds vanuit een vacature en gaat op zoek via de verschillende jobboards naar de juiste match. Anderzijds werk je vanuit een sterke kandidaat en ga je proactief op zoek naar een gepaste vacature. (Prospectie) In beide situaties is de telefoon het middel om je doel te bereiken: smeer alvast je stem en bewaak je smile om tot zelfs 90 uitgaande calls te doen. Jouw enthousiasme professionalisme en sales-technische skills zorgen ervoor dat je de nodige prospecten overtuigt en de juiste kandidaten tot bij jou krijgt. Je bent verantwoordelijk voor een uitgebreid intake gesprek afnemen van testen en referenties Door deze uitgebreide screening weet jij de juiste match te maken zowel naar job inhoud als naar bedrijfscultuur toe. Ook het telefonisch voorstellen van je kandidaat aan klanten/prospecten met als doel de vooropgestelde targets (aantal sollicitatiegesprekken) van die dag te behalen behoren tot je verantwoordelijkheid. Alle voorgaande stappen moeten resulteren in het behalen van het aantal "starters": kandidaten die je een job met optie vast hebt bezorgd 20% administratie: > Het opstellen van contracten uitvoeren van loonadministratie als ook het invullen van sociale documenten > HR advies als toegevoegde waarde verlenen aan je klanten (kennis sociale wetgeving)

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 20 u Izegem,combineren met andere gezinnen is mogelijk (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houdt.Netheid en orde is voor jou een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt.Herken je uzelf hierin?Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Student winkelmedewerker woensdag (RIJMENAM)

    Regio: RIJMENAM

    Bedrijf: Synergie Mechelen Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een supermarkt in Rijmenam zijn we op zoek naar een gemotiveerde student. Dit voor enkel op woensdag. Je takenpakket zal bestaan uit: Rekken aanvullen Bestellingen uitpakken Winkel proper houden

  • Monteur- technicus (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: EUROQUIP

    Type: Studentenjob

    Hou jij van problemen oplossen, klusjes en kleine reparaties doen, kwaliteitscontrole..... op reeds geinstalleerde installaties dan bij jij de persoon die wij zoeken. Kom eens luisteren wat wij te bieden hebben en wie weet...? 50+ plussers worden zeker aangeraden om te solliciteren. Wie zijn wij: Euroquip is op twintig jaar tijd in de Benelux uitgegroeid tot een trendsetter op het gebied van brandstofpompen , smeer- en weegsystemen en overdrukunits. Onze klantenkring is zeer divers en situeert zich in de bouw, transport, grondverzet, wegenbouw, landbouw, voeding, … Euroquip biedt je een zeer afwisselende job aan, zowel op het gebied van producten als werklocaties. De brandstofpompen, smeer- en weegsystemen en overdrukcabines worden door Euroquip ontwikkeld, verkocht, geplaatst en onderhouden.

  • Coach tik tik dactylo (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Je begeleidt kinderen bij het leren blind typen aan de hand van een motiverend computer programma. Je hebt geen voorkennis nodig. Lesmateriaal en ondersteuning om de lessen te geven wordt door ons voorzien. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond. Je geeft in een vaste school begeleiding in de naschoolse opvang aan een groep van maximum 15 kinderen gedurende 11 weken per trimester. Er staat een klaslokaal en computers ter beschikking. Deze lessen worden gegeven op schooldagen van 16 tot 17 uur in het Antwerpen, Deurne, Borgerhout....

  • kok Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: ADECCO SINT-TRUIDEN

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een ervaren kok (m/v) voor een restaurant te Sint-Truiden. Als kok sta je in voor alle bereidingen in de keuken en voor de planning en organisatie van alle keukenwerkzaamheden: mise-en-place, bereiden, schikken en garneren van gerechten. Je beheert alles wat verband houdt met de voedingswaren: bevoorrading, opslag en bewaring. Je controleert de bereidingstechnieken, de presentatie en de hygiëne van de voedingswaren, het onderhoud van de keuken en de installaties. Eigen inbreng is zeker een pluspunt!

  • Magazijnier (HERSELT)

    Regio: HERSELT

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Herselt , actief in de voeding zijn we op zoek naar een magazijnier. Als magazijnier ben je verantwoordelijk voor het lossen en laden van de vrachtwagens. Het correct ontvangen van de grondstoffen en het correct uitsturen van de afgewerkte producten. Uw taken houden in : -Ontvangst en kwaliteitscontrole van de geleverde grondstoffen -Registratie, identificatie en correcte opslag van de grondstoffen -Stockage en uitlevering van de afgewerkte producten -Registratie en kwaliteitscontrole van de afgewerkte producten -Uitvoeren van stocktellingen -Klaarzetten van de grondstoffen voor de medewerkers van de tussenkeuken -De collega’s van de labelhal tijdig voorzien van de nodige producten, etiketten en hulpgoederen ten einde de labelwerkzaamheden vlot en efficiënt te laten verlopen -Bedienen van een reachtruck, een stapelaar, een heftruck en een electrisch transpallet -Naast het werk in het magazijn, neemt het computerwerk voor o.a. registrataties ook een belangrijk deel van je tijd in beslag

  • Coördinator onderhoud (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf in regio groot Gent is Randstad op zoek naar een onderhoudscoördinator. Je staat in deze functie in voor: het optimaal verloop van het geplande periodieke onderhoud. je bereidt de revisieperiodes zorgvuldig voor, houdt de bestelling van onderdelen bij, volgt de uitvoering zowel technisch als budgettair op en staat in voor het bijhouden van correcte data zodat het proces verder geoptimaliseerd kan worden. je communiceert vlot met je collega's van het maintenance-team, maar ook met de verschillende stakeholders binnen productie & engineering. extern ben jij het aanspreekpunt voor verschillende contractoren. je organiseert en zet een doordachte planning op voor het preventieve onderhoud. Je houdt hierbij zowel rekening met de opgebouwde historiek als met toekomstige uitdagingen. je optimaliseert de onderhoudssoftware. je bent betrokken bij de oorzaakanalyses van kritische en/of wederkerige toestelfalingen. gecombineerd met de onderhoudswerkzaamheden sta je mee in voor het opstellen van een gestructureerde documentatie en een passend wisselstukkenbeheer. je maakt deel uit van een team van onderhoudsingenieurs en fungeert als back-up in hun verlof.

  • Kandidaat zaakverantwoordelijke Dreamland regio Tienen-Tongeren (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: DREAMLAND TIENEN

    Type: Vaste Job

    Als kandidaat zaakverantwoordelijke leer je alle taken en de winkel door en door kennen. Tijdens je opleidingstraject leer je eerst alle taken en verantwoordelijkheden van een bediende verkoper. Eens je die taken goed onder de knie hebt, krijg je meer en meer verantwoordelijkheden. Met de nodige begeleiding en ondersteuning. Je doorloopt meerdere functies. Zo ontwikkel je inzicht in de winkel en leer je de organisatie van de winkel volledig te begrijpen. Als je zaakverantwoordelijke bent, draag je de eindverantwoordelijkheid over je winkel. Je staat o.a. in voor de planning en de organisatie van die winkel. Zo zorg je ervoor dat je medewerkers en de beschikbare middelen zo goed mogelijk ingezet worden. Je staat aan het hoofd van een ondersteunend team dat je coacht en motiveert. Voor hen ben je het eerste aanspreekpunt. En je staat open voor hun mening en feedback. Je team doet de operationele opvolging van de winkel terwijl jij instaat voor het people management. Je delegeert de juiste taken naar je verantwoordelijken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen en meewerken aan de doelstellingen die je op korte en lange termijn samen met je team wil realiseren. Je creëert een aangenaam werkkader, zodat iedereen van het team zich goed voelt bij de werkwijze en bij zijn eigen taakinhoud. Je implementeert het personeelsbeleid in je filiaal. Waar nodig stuur je bij en los je samen met je team problemen op een constructieve manier op. Daarnaast organiseer je jouw filiaal en realiseer je doelstellingen op het vlak van zakencijfer, productiviteit en loonkost. Je bent het gezicht van Dreamland in je buurt en draagt de missie en waarden van Colruyt Group uit. Je stelt de werking van je filiaal kritisch in vraag en evalueert die. Je neemt zowel intern als extern initiatieven in het kader van de langetermijnstrategie. Ook op commercieel vlak ben jij verantwoordelijk. Je vindt klantvriendelijkheid en veiligheid belangrijk en zorgt dat je team dat ook vindt.

  • Productiemedewerker met doorgroeimogelijkheden- 3-ploegensysteem (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Werfreserve

    Voor één van onze bedrijven die composteerbare zakken en folies produceren uit hernieuwbaar materiaal zijn we opzoek naar productiemedewerkers die willen doorgroeien tot operatoren. Je takenpakket zal bestaan uit: - het inpakken van de geproduceerde producten - het uitvoeren van kwaliteitscontrole - Het stockeren van de goederen - het oplossen van kleine technische storingen aan de machines Bedrijfsprofiel: VIO Interim is reeds 9 jaar actief op de uitzendmarkt. Niet zomaar een interimkantoor in productie, logistiek, sales en services. Wij streven er naar om jou een job op maat aan te bieden en op die manier een glimlach op jouw gezicht te toveren. Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige werknemers en gelukkige uitzendkrachten. Voor een job als arbeider kan je zeker bij VIO terecht!

  • Leercontract damesboetiek "QUEENS" Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: QUEENS

    Type: Leercontract

    Voor onze tiener- en dameskledingwinkels QUEENS ( www.queensfashion.be ) zoeken wij verdere versterking, met name voor onze vestiging in Aarschot. Ben jij op zoek naar een leuke plek voor je leercontract, waar je het volledige takenpakket van verkoopster in een boetiek aanleert? Herken je jezelf in de volgende beschrijving? Je hebt een goed gevoel voor mode, styling en trends, en houdt er van om klanten te helpen zodat zij zich goed in hun vel voelen in de aangekochte outfit. "Gelukkige klanten komen terug" wordt ook jouw drijfveer. Naast klanten helpen werk je ook mee aan alles wat komt kijken bij het runnen van de winkel: het uitpakken van leveringen, de winkel spik & span houden, visual merchandising en kassa-verrichtingen. Je bent een teamspeler die de QUEENS-spirit mee verwezenlijkt. Dagen en uren zijn overeen te komen. He jij er zin in? Stuur dan je CV mét foto én bijhorende motivatiebrief per e-mail en we contacteren je heel snel terug. Vermeld duidelijk dat het om een leercontract gaat, gezien we ook nog andere vacatures open hebben.

Zoek naar antwoorden van PIETERS MANAGING & CONSULTING in sociale netwerken
Look for responds of PIETERS MANAGING & CONSULTING in social networks

Lees alle opmerkingen voor PIETERS MANAGING & CONSULTING. Laat een reactie achter voor PIETERS MANAGING & CONSULTING. PIETERS MANAGING & CONSULTING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PIETERS MANAGING & CONSULTING. Leave a respond for PIETERS MANAGING & CONSULTING. PIETERS MANAGING & CONSULTING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PIETERS MANAGING & CONSULTING op de google maps. Adres en contacten PIETERS MANAGING & CONSULTING
Location of PIETERS MANAGING & CONSULTING on the google maps. Address and contacts of PIETERS MANAGING & CONSULTING

Andere gerelateerde bedrijven als come PIETERS MANAGING & CONSULTING PIETERS MANAGING & CONSULTING: Van Brusselen E BVBA | Chevolet Y | Blaise J-M | VERFAILLIE D.S. | Debaillie

Other related companies as PIETERS MANAGING & CONSULTING: Van Brusselen E BVBA | Chevolet Y | Blaise J-M | VERFAILLIE D.S. | Debaillie

PIETERS MANAGING & CONSULTING is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PIETERS MANAGING & CONSULTING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08080139160. Het bedrijf PIETERS MANAGING & CONSULTING bevindt zich op het adres: JE CLAESLAAN 47; 2560; NIJLEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 362,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 262,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Producten gemaakt in PIETERS MANAGING & CONSULTING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PIETERS MANAGING & CONSULTING is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PIETERS MANAGING & CONSULTING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PIETERS MANAGING & CONSULTING, openstaande posities, locatie van PIETERS MANAGING & CONSULTING op de kaart.

PIETERS MANAGING & CONSULTING is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is PIETERS MANAGING & CONSULTING, company assigned to the tax number BE08080139160. The company PIETERS MANAGING & CONSULTING is located at the address: JE CLAESLAAN 47; 2560; NIJLEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 362,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 262,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Products created in PIETERS MANAGING & CONSULTING were not found.
The main activity of PIETERS MANAGING & CONSULTING is Wholesale Trade - Durable Goods, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of PIETERS MANAGING & CONSULTING is not available. You also can look at reviews of PIETERS MANAGING & CONSULTING, open positions, location of PIETERS MANAGING & CONSULTING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PIETERS MANAGING & CONSULTING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PIETERS MANAGING & CONSULTING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PIETERS MANAGING & CONSULTING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PIETERS MANAGING & CONSULTING, employees, financial statistics.