P.P. MANAGEMENT

Contactgegevens P.P. MANAGEMENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data P.P. MANAGEMENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

P.P. MANAGEMENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHEMIN DES GLANEURS 3; 1325; CHAUMONT-GISTOUX, België

Telefoon (phone): 10224930 (+32-10224930) 10224930 (+32-10224930)

Fax (fax): +32 (87) 240-64-35 +32 (87) 240-64-35

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) P.P. MANAGEMENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "P.P. MANAGEMENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "P.P. MANAGEMENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van P.P. MANAGEMENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen P.P. MANAGEMENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of P.P. MANAGEMENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees P.P. MANAGEMENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti P.P. MANAGEMENT
Products information P.P. MANAGEMENT

BTW identificatienummer (tax): BE03251647949
Ondernemingsnummer: 6264923095
Hoofdstad (capital): 833,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 441,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in P.P. MANAGEMENT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor P.P. MANAGEMENT
(Get full report from official database of BE for P.P. MANAGEMENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor P.P. MANAGEMENT
Addition kinds of activities for P.P. MANAGEMENT

565100. Familie kleding winkels | Family clothing stores
01810303. Zaden, Groente: Groei van | Seeds, vegetable: growing of
22699900. Afwerkingsinstallaties, nec, nec | Finishing plants, nec, nec
24990303. Stepladders, hout | Stepladders, wood
28340505. laxeermiddelen | Laxatives
42129911. Star routes, lokaal | Star routes, local
59450103. Hobby's, nec | Hobbies, nec

Werken bij P.P. MANAGEMENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in P.P. MANAGEMENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor P.P. MANAGEMENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for P.P. MANAGEMENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Heftruckchauffeur 2-ploegen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ASAP EVERGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een internationaal bedrijf te Gent zoeken we ervaren heftruckchauffeurs. Jouw taken en verantwoordelijkheden? - Met behulp van een scanner beheer je de voorraad van het magazijn - Je zet orders klaar en doet hiervoor de nodige administratie - Je plaats de goederen veilig op de correcte plaats

  • Productiemedewerker bij Dupont Cheese te Brugge (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Start People Oostende

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zoekt een gevarieerde job in de productie, waarbij je... het product uitpakt en afweegt zorgt voor een correcte versnijding (gebeurt voornamelijk machinaal) inpakt & correcte hoeveelheden verpakt in dozen de stock telkens aanbrengt kartonneert plateautjes vult

  • Grondwerker (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De ideale Grondwerker kan zich terugvinden in het onderstaand profiel: fysieke arbeid kan verrichten graag buiten werken in team werken een bouwplan kan lezen (PLUSPUNT)

  • Industrieel elektricien 2 ploegen - Eeklo (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent gespecialiseerd in de installatie, de aansluiting, de herstelling en het onderhoud van elektrische installaties, machines en rolbruggen Je bent in staat om fouten op te sporen in elektrische installaties, machines en rolbruggen In staat om elektrische schema's te lezen en te wijzigen Je hebt een sterk bewustzijn en grote kennis van de veiligheid op de werkplaats Je kunt zowel in team werken als autonoom

  • Technisch Commercieel medewerker (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de regio zijn we dringend op zoek naar een Technisch Commercieel medewerker. Deze persoon zal instaan voor: dagelijkse facturatie dienst na-verkoop: receptie herstellingen, opmaken van herstellingsrapporten, opmaken van bestekken, prijsaanvragen verantwoordelijk showroom voorbereiding bestelling onderdelen bij leveranciers telefonisch klanten tewoord staan

  • Mechanical engineer (Deinze) (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    AGO Technics is voor een klant gelegen te Deinze op zoek naar een mechanical engineer. De firma is wereldwijd actief en speelt een toonaangevende rol in hun specifieke branche. De firma is wegens continue groei op zoek naar een extra medewerker om het huidige departement Engineering & Projects te versterken. Je functioneert binnen dit departement als een zeer belangrijke schakel. Tijdens de projectuitvoering sta je in voor de verscheidene analyses met betrekking tot de mechanische opbouw van een installatie. Je doet voornamelijk het mechanisch ontwerp met behulp van software tekenpakketten. Je garandeert dat het aanbod optimaal aansluit op de vraag van de klant. Hierna ga je ook over tot het lanceren van de nodige aankopen. Een ander aansluitend onderdeel van je takenpakket is het controleren van de aangekochte materialen en van de geproduceerde montages. Je rapporteert aan de Project Manager over de voortgang van het project. Je assisteert ook de Project Manager bij eventuele moeilijkheden van het project. Dankzij jouw voorstellen worden acties ondernomen die het project opnieuw in goede banen kan leiden. Je streeft er constant na om een vlotte voortgang van het project te waarborgen.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Vlijtige bij in het huishouden M/V regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Geel

    Type: Dienstenchequebaan

    Je werkt als huishoudhulp bij onze particulieren in een rooster dat je zelf kan samenstellen. Je kan deeltijds werken of je kan kiezen om je planning op te bouwen naar maximum 38 uren per week. Taken die jij ter harte mag nemen zijn: strijken, maaltijden bereiden, poetsen, ramen wassen, kleine boodschappen doen, ...

  • PROJECTCOORDINATOR (BE758094) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: OLSTE BV

    Type: Vaste Job

    Olste nv is een groeiende onderneming die reeds 17 jaar actief is als projectontwikkelaar, waarvan het overgrote deel van de realisaties zich in Knokke bevinden. Olste nv zorgt voor hoogwaardige projecten op zeer gunstige liggingen, wat zij waarmaakt door zich te omringen met professionele medewerkers en betrouwbare onderaannemers. Gezien de sterke groei, zijn we momenteel voor hen op zoek naar een (m/v): PROJECTCOORDINATOR GEDREVEN PROJECTBEGELEIDER VOOR INTERIEURAFWERKING VAN HIGH-END RESIDENTIELE BOUWWERKEN Functie Als projectbegeleider ben je verantwoordelijk voor een optimale oplevering van de toegewezen projecten. Dit maak je waar door de organisatie en coördinatie van de verschillende diensten en aannemers, met een focus op de afwerkingsfase. Als spilfiguur weet je de verschillende stakeholders aan te sturen en op die manier hoogkwalitatief top design af te leveren. Vanaf de verkoop tot de oplevering van het project ben je het aanspreekpunt voor de klant. Je vertaalt de noden en behoeften van de klant naar een eerste voorontwerp en begeleidt hen in diens keuzes. Je bent hun adviseur op vlak van interieurvormgeving. Je organiseert en plant de activiteiten op de werf en volgt ter plaatse ook de uitvoering hiervan op. Omdat je steeds oog hebt voor kwaliteit en kostenefficiëntie, verzeker je optimale resultaten. Je stuurt de onderaannemers aan om dit te bereiken. Je waakt over de naleving van de wettelijke voorschriften inzake kwaliteit, veiligheid en milieu. Je organiseert werfvergaderingen om op een vlotte manier met de medewerkers te communiceren en hen te informeren. Je rapporteert aan de directie.

  • HR Consultant Ascento Brussel (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Ascento

    Type: Vaste Job

    Als vooraanstaand dienstverlener in HR heeft Agilitas Group drie grote merken in België: Amplo, Ascento en Agilitas. Door nabijheid en vakmanschap faciliteert Agilitas Group een duurzame groei van zowel klant, medewerker als kandidaat. Deze “perfect match” realiseren wij dankzij onze gepassioneerde experten die dicht bij de mensen en bedrijven staan die ze adviseren. Als HR Expert in Talent Mobility werkt Ascento aan een positieve en duurzame inzetbaarheid van talent. Onze consultants vertrekken vanuit een totaalbenadering, waarin aantrekken, behoud, ontwikkeling en (her)oriëntering van talent in elkaar overlopen. Voor onze business unit in Brussel zijn we momenteel op zoek naar een enthousiaste collega (m/v): Je functie Vanuit een grondige behoeftenanalyse adviseer je je klanten en begeleid je hen op weg naar maatoplossingen binnen de verschillende domeinen van HRM. Je wordt projectverantwoordelijke voor diverse talent mobility opdrachten, waarbij alles draait rond het aantrekken, behouden, ontwikkelen en oriënteren van talent. Je speelt een belangrijke rol bij het verder uitbouwen van onze klantenportefeuille in regio Brussel. Je werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert rechtstreeks aan de Business Unit Manager.

  • Klinisch Psycholoog Beverst (BEVERST)

    Regio: BEVERST

    Bedrijf: FARESA

    Type: Zelfstandige activiteit

    • Je versterkt het FARESA team met je kennis en expertise als klinisch psycholoog • Je doet aan begeleiding/behandeling op een wetenschappelijk verantwoorde wijze • Je handelt vanuit de gedragstherapeutische principes • Je zet je in voor individuele begeleiding en werkt een groepsaanbod uit • Je bent bereid om te werken in de pop-up vestiging te Beverst • Je bent bereid om FARESA mee te helpen dragen in het brede hulpverlenerslandschap • Je werkt volgens: rol Collega: 1x/maand team, goede communicatie onderling, meedenken en -ontwikkelen van visie en praktisch denken voor FARESA rol Expert: evidenced based werken, supervisies bijwonen, bereidheid tot bijscholing, studiedagen, lezingen bijwonen, workshops geven, contact met huisartsen/verwijzers, behandelingsgerelateerde administratie bijhouden rol Ambassadeur: Netwerken om potentiële instroom te vergroten, zetelen in psychologenkringen, vakverenigingen, FARESA profileren op sociale media

  • Zaal- en keukenmedewerker (POEDERLEE)

    Regio: POEDERLEE

    Bedrijf: CASA LUNA

    Type: Flexijob

    Ter versterking van het team is brasserie Ferm op zoek naar flexi-job medewerkers voor het weekend en dit zowel voor in de keuken als in de bediening.

Zoek naar antwoorden van P.P. MANAGEMENT in sociale netwerken
Look for responds of P.P. MANAGEMENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor P.P. MANAGEMENT. Laat een reactie achter voor P.P. MANAGEMENT. P.P. MANAGEMENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for P.P. MANAGEMENT. Leave a respond for P.P. MANAGEMENT. P.P. MANAGEMENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie P.P. MANAGEMENT op de google maps. Adres en contacten P.P. MANAGEMENT
Location of P.P. MANAGEMENT on the google maps. Address and contacts of P.P. MANAGEMENT

Andere gerelateerde bedrijven als come P.P. MANAGEMENT P.P. MANAGEMENT: BAKKERIJ ST.JAN | JOSEPH PETRY | WILLY SINNAEVE | Blanchy J-M | YVAN POT

Other related companies as P.P. MANAGEMENT: BAKKERIJ ST.JAN | JOSEPH PETRY | WILLY SINNAEVE | Blanchy J-M | YVAN POT

P.P. MANAGEMENT is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is P.P. MANAGEMENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03251647949. Het bedrijf P.P. MANAGEMENT bevindt zich op het adres: CHEMIN DES GLANEURS 3; 1325; CHAUMONT-GISTOUX. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 833,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 441,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Producten gemaakt in P.P. MANAGEMENT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van P.P. MANAGEMENT is Landbouwproductie - Vee- en Dierspecialiteiten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van P.P. MANAGEMENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van P.P. MANAGEMENT, openstaande posities, locatie van P.P. MANAGEMENT op de kaart.

P.P. MANAGEMENT is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is P.P. MANAGEMENT, company assigned to the tax number BE03251647949. The company P.P. MANAGEMENT is located at the address: CHEMIN DES GLANEURS 3; 1325; CHAUMONT-GISTOUX. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 833,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 441,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Diverse bedrijfsbeheeradviesbureaus. Products created in P.P. MANAGEMENT were not found.
The main activity of P.P. MANAGEMENT is Agricultural Production - Livestock and Animal Specialties, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of P.P. MANAGEMENT is not available. You also can look at reviews of P.P. MANAGEMENT, open positions, location of P.P. MANAGEMENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over P.P. MANAGEMENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf P.P. MANAGEMENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about P.P. MANAGEMENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company P.P. MANAGEMENT, employees, financial statistics.