MARCEL RENARD

Contactgegevens MARCEL RENARD: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARCEL RENARD: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARCEL RENARD

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE SAINT-NICOLAS 290; 4000; LI?GE, België

Telefoon (phone): 42266775 (+32-42266775) 42266775 (+32-42266775)

Fax (fax): +32 (81) 157-20-54 +32 (81) 157-20-54

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARCEL RENARD: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARCEL RENARD"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARCEL RENARD"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARCEL RENARD, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARCEL RENARD. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARCEL RENARD, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARCEL RENARD. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARCEL RENARD
Products information MARCEL RENARD

BTW identificatienummer (tax): BE04381317138
Ondernemingsnummer: 5259948730
Hoofdstad (capital): 131,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 442,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in MARCEL RENARD zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Dierenartsen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARCEL RENARD
(Get full report from official database of BE for MARCEL RENARD)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARCEL RENARD
Addition kinds of activities for MARCEL RENARD

344200. Metalen deuren, sash, en trim | Metal doors, sash, and trim
804903. Spraak specialist | Speech specialist
15420402. Brandstationsbouw | Fire station construction
27590301. Reclame literatuur: drukwerk, nsk | Advertising literature: printing, nsk
87410000. Management diensten | Management services
87420405. Overheidsdiensten consultant | Public utilities consultant
95320400. Stedelijke en gemeenschapsontwikkeling, bestuursniveau | Urban and community development, level of government

Werken bij MARCEL RENARD: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARCEL RENARD: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARCEL RENARD. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARCEL RENARD. Looking for open vacancies in other companies

  • TIG buizenlasser (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma in de regio Waregem zijn we op zoek naar een TIG buizenlasser.

  • Stukadoor (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant in Hasselt zijn we op zoek naar een stukadoor, binnenbepleistering.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulp Meeuwen-Gruitrode (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Olen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Logistiek bediende (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: BC HOSPITALITY SERVICES

    Type: Studentenjob

    Voor een bloeiend, jong hostessenbureau zoeken wij een handige duizendpoot! Opruimen, ordenen, sorteren van uniformen en kleine materialen Stockbeheer + telling Kleine klusjes zoals bv. kast in elkaar steken, naar containerpark gaan, materialen leveren/ ophalen, auto's wassen,... Deze functie betreft 1 dag per week werken (onderling overeen te komen)

  • Young Talent voor HSEQ-project Haven van Antwerpen - 2 à 3 dagen/week (KIELDRECHT)

    Regio: KIELDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een grote logistieke speler zoeken we een Young Talents voor een HSEQ-project rond veiligheid. Onze klant is momenteel bezig met een project waarbij ze alle bestaande procedures, checklists, etc. binnen één van de busines units aan het updaten, vereenvoudigen zijn (lean) en standaardiseren zijn over de verschillende magazijnen. Ter ondersteuning zoeken we een Young Talents die ervaring/inzicht wilt krijgen in de verschillende logistieke en operationele processen. Je zal de bestaande procedures moeten verifiëren met de huidige werkwijzen, lean maken en zoeken naar een standaard over de verschillende locaties heen. Het zal dus een combinatie zijn van op de vloer gaan verifiëren, met de mensen verifiëren en de procedure effectief uitwerken

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Assistent Filiaalleider DIY-keten (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ausy Sales & Marketing

    Type: Vaste Job

    Als assistent filiaalleider zal je verschillende verantwoordelijkheden hebben zoals: Motiveren van je werknemers en zorgen dat de vooropgestelde doelen behaald worden. Zorgen voor de tevredenheid bij zowel de eigen werknemers als de klanten. De uitvoering van de commerciële strategie in alle facetten gaande van promotie en merchandising tot de assortimenten. Op deze manier waak je over de langetermijnvisie van het commerciële plan. Medeverantwoordelijk voor de veiligheid van klanten, personeel en goederen. Je bent steeds aanwezig op de werkvloer en zorgt voor controle op jouw verschillende afdelingen.

  • INDUSTRIEEL ELEKTRICIEN (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC NV WEVELGEM

    Type: Vaste Job

    Logi-Technic is op zoek naar Elektriciens die de uitdaging aangaan om dé referentie te worden bij onze klanten. Hoe een werkdag bij Logi-technic eruitziet? Je vertrekt bij jouw thuis naar één van onze 460 klanten. Daar voer je onderhoudswerkzaamheden of montageopdrachten uit. je installeert of bouwt machines om ... We hebben verschillende soorten projecten die we afstemmen op JOUW kunnen, wensen en woonplaats. Doordat je reeds een paar jaar ervaring hebt als elektricien weet je van aanpakken en hoe je de klant tevreden kan stellen. Jouw passie voor techniek motiveert je om bij te leren, in verschillende ploegen te werken en zich te verplaatsen in een straal van 50 km rond je woonplaats. Neem zeker een kijkje op onze website: http://www.logi-technic.be

  • Inpakker - Productie Drukkerij (M/V) (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: VIO Aarschot

    Type: Werfreserve

    Voor een familiebedrijf in Aarschot zijn we opzoek naar gemotiveerde productiemedewerkers die nauwkeurig kunnen werken. Het takenpakket: • het manueel inpakken van goederen • het nauwkeurig stapelen van de goederen • het labelen van de etiketten op een correcte manier Je zal tewerkgesteld worden in een 2 ploegensysteem en soms ook dagdienst. Spreekt deze vacature jou aan, stuur dan snel je CV naar [email protected]

  • EMPLOYé ADMINISTRATIF FRANçAIS - ANGLAIS POUR LES SERVICES COMMANDE ET FACTURATION-EXPEDITION H/F (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Adecco Personnel Services

    Type: Werfreserve

    Vous recherchez un poste d'Employé administratif dans la région de Mouscron ? Vous êtes polyvalent, autonome, et vous maîtrisez très bien l'anglais ? Voici une fonction d'Employé administratif pour les services Commande et Facturation-expédition h/f susceptible de répondre à vos attentes. Dans le cadre du passage de l'ERP actuel vers SAP, les équipes de notre client seront largement mobilisées pendant plusieurs mois. Vous rejoindrez donc les services Commande et Facturation-expédition h/f durant la durée du projet (minimum jusque fin avril). VOTRE FONCTION : - Vous intervenez en transversal sur 2 services de la SUPPLY CHAIN : le service Commandes, et le service Facturation-Expéditions. - Vous assurez diverses tâches administratives et logistiques telles que : o Encodage : mise à jour des prix, contrôle des commandes en cours lors de la libération de lots par le laboratoire (modification des délais liés aux commandes, …). o Contrôle des factures des transporteurs. o Reporting : suivi des livraisons par la maison-mère ; des délais de livraison vers les clients, des commandes non-confirmées,… o Gestion des expéditions : préparation des picking-lists, préparation des factures, transports express, … - Vous fournissez un service optimal et êtes responsable de l’administration efficace et correcte liée à ces activités. - Vous travaillez avec différents outils informatiques (AS400, Excel, SAP). - Vous êtes en contact régulier avec notre maison-mère en Allemagne à qui vous fournissez un feed-back sur le suivi logistique des commandes à l’expédition. - Vous êtes force de proposition en termes d’amélioration des processus. - Vous faites partie d’une équipe et collaborez avec vos collègues pour assurer la continuité du service client. A ce titre, vous assurez le remplacement ponctuel de vos collègues sur leurs tâches propres.

Zoek naar antwoorden van MARCEL RENARD in sociale netwerken
Look for responds of MARCEL RENARD in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARCEL RENARD. Laat een reactie achter voor MARCEL RENARD. MARCEL RENARD bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARCEL RENARD. Leave a respond for MARCEL RENARD. MARCEL RENARD on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARCEL RENARD op de google maps. Adres en contacten MARCEL RENARD
Location of MARCEL RENARD on the google maps. Address and contacts of MARCEL RENARD

Andere gerelateerde bedrijven als come MARCEL RENARD MARCEL RENARD: Van Ham V | HUBERT MAUS DE ROLLEY | Baeten | COIFFURE GRETA | NOEL VAN CLEVEN-FOTO PUBLI

Other related companies as MARCEL RENARD: Van Ham V | HUBERT MAUS DE ROLLEY | Baeten | COIFFURE GRETA | NOEL VAN CLEVEN-FOTO PUBLI

MARCEL RENARD is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARCEL RENARD, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04381317138. Het bedrijf MARCEL RENARD bevindt zich op het adres: RUE SAINT-NICOLAS 290; 4000; LI?GE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 131,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 442,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Dierenartsen. Producten gemaakt in MARCEL RENARD zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MARCEL RENARD is Maatschappelijke dienstverlening, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARCEL RENARD is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARCEL RENARD, openstaande posities, locatie van MARCEL RENARD op de kaart.

MARCEL RENARD is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARCEL RENARD, company assigned to the tax number BE04381317138. The company MARCEL RENARD is located at the address: RUE SAINT-NICOLAS 290; 4000; LI?GE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 131,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 442,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Dierenartsen. Products created in MARCEL RENARD were not found.
The main activity of MARCEL RENARD is Social Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of MARCEL RENARD is not available. You also can look at reviews of MARCEL RENARD, open positions, location of MARCEL RENARD on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARCEL RENARD, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARCEL RENARD, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARCEL RENARD, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARCEL RENARD, employees, financial statistics.