BERNARD VANCOILLIE

Contactgegevens BERNARD VANCOILLIE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BERNARD VANCOILLIE: address, phone, fax, email, website, opening hours

BERNARD VANCOILLIE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): VALKENLAAN 6; 8930; MENEN, België

Telefoon (phone): 56514409 (+32-56514409) 56514409 (+32-56514409)

Fax (fax): +32 (84) 485-73-13 +32 (84) 485-73-13

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BERNARD VANCOILLIE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BERNARD VANCOILLIE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BERNARD VANCOILLIE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BERNARD VANCOILLIE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BERNARD VANCOILLIE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BERNARD VANCOILLIE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BERNARD VANCOILLIE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BERNARD VANCOILLIE
Products information BERNARD VANCOILLIE

BTW identificatienummer (tax): BE02559509277
Ondernemingsnummer: 3296417236
Hoofdstad (capital): 661,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 745,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in BERNARD VANCOILLIE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diepvriesproducten Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BERNARD VANCOILLIE
(Get full report from official database of BE for BERNARD VANCOILLIE)

Aanvulling soorten activiteiten voor BERNARD VANCOILLIE
Addition kinds of activities for BERNARD VANCOILLIE

7933. Bowling centra | Bowling centers
25220000. Kantoormeubelen, behalve hout | Office furniture, except wood
25310402. Stadion zitplaatsen | Stadium seating
28229910. Polysulfiden, thiokol | Polysulfides, thiokol
35420503. Merkmachines | Marking machines
82310301. Circulerende bibliotheek | Circulating library
95319904. Behuisingsprogramma's, planning en ontwikkeling: overheid | Housing programs, planning and development: government

Werken bij BERNARD VANCOILLIE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BERNARD VANCOILLIE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BERNARD VANCOILLIE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BERNARD VANCOILLIE. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnmedewerker VASTE VROEGE SHIFT (m/v) (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf actief in fashion en lifestyle is Synergie op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde magazijnmedewerkers voor de vaste vroege shift. Je zal dus elke dag in hetzelfde uurrooster werken, namelijk van 6.00u tot 13.48u. Je zal instaan voor de goede werking van het magazijn: Controle en stockage van inkomende bestellingen Orderpicking (bestellingen klaarmaken aan de hand van picklijsten) Labelling en verzendklaar maken van de goederen Op orde houden van het magazijn

  • POLYVALENT MEDEWERKER M/V (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: DAOUST BRUGGE

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Onze klant is dringend op zoek naar een ervaren horecamedewerker. Met een glimlach ontvang je de klanten en volg je hun bestellingen op. Daarnaast coördineer je de keuken en bar. Je zorgt voor een correcte kassa & kasdagboek. Je hebt de verantwoordelijkheid van jouw klein & dynamisch team en je staat in voor het personeelsbeleid. Voor onze klant zijn wij dringend op zoek naar een polyvalent horeca medewerker. Je werkt in een hip / jong team, met een glimlach ontvang je de klanten en volg je hun bestellingen op. Daarnaast coördineer je de keuken en bar. Je zorgt voor een correcte kassa & kasdagboek. Je hebt de verantwoordelijkheid van jouw klein & dynamisch team en je staat in voor het personeelsbeleid.

  • CORPORATE TRAVEL CONSULTANT (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een toonaangevend en continu groeiend reisbureau zoeken wij een corporate travel consultant om het team in Antwerpen te versterken. * Je werkt in een klein, dynamisch team dat zijn eigen corporate klanten bedient. * Je geeft advies, reisinformatie, berekent prijzen, geeft tickets uit en dit allemaal in functie van de met de klant gemaakte afspraken. * Je bent eindverantwoordelijke voor je dossiers. * Je helpt elke dag mee om de dienstverlening net dat stapje verder te tillen dan de concurrentie door je dynamische en flexibele houding. * Je bent gebeten door de drang om elk contact om te zetten in een recurrente, langdurige klantenbinding gebaseerd op vertrouwen.

  • HUISHOUDHULP DIENSTENCHEQUES (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Tempo-Team

    Type: Dienstenchequebaan

    Huishoudelijke taken (poetsen, strijken,...) bij particulieren.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Ranst – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Recruitment Assistant - student job (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Cross International

    Type: Studentenjob

    Cross International Are you interested in learning more about recruitment and other aspects of HR? CrossInternational is now looking for a recruitment assistant to join its operational team 2 days a week. Our company is a growing HR consultancy agency, offering a wide spectrum of HR services. Function Research/sourcing: thorough analysis of the vacancy and conducting effective search strategies to find qualified candidates; Telephone (screening) interviews; Scheduling appointments between candidates and your internal customers; Manage advertisement in offline/online media (company webpage, job boards…); HR administrative work Profile A natural interest in business (cross-industry) and the value of human capital. Language skills: Dutch. Good knowledge of MS Office. Confident, articulate and persuasive communicator (indifferent of the media being used) and a professional attitude enabling to deal with business professionals at all levels. Self-responsible, eager to learn and flexible. Minimum 2 days/week available.

  • Industrie 4.0 MOM's / MES Engineer (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Reditech

    Type: Vaste Job

    De technologische (r)evoluties zijn niet meer te stoppen. Dit heeft niet alleen effect op ons dagelijks leven, maar ook op productiebedrijven. De vierde industriële revolutie, kortweg 'Industrie 4.0' genoemd, is grotendeels gericht op het hart van een bedrijf: het productieproces. Productiebedrijven moeten vandaag net die ene stap voor blijven op de concurrent, snel kunnen inspelen op de voortdurend wijzigende marktvraag, 100 % goede kwaliteit leveren en hun klanten zo optimaal mogelijk kunnen bedienen. Om dit doel te realiseren zetten bedrijven meer en meer in op de technologie en principes van Industrie 4.0: Het digitaliseren en automatiseren van operationele activiteiten Het connecteren van machines met verschillende software systemen en afdelingen binnen een productieomgeving Het beschikbaar stellen van informatie aan partners (toeleveranciers, machinebouwers, …) Het verzamelen van big data en de analyse ervan IIoT, predictive maintenance en cloud platformen Virtual en augmented reality Cobots Virtual commissioning ... Als automatisatiebedrijf, met jarenlange ervaring, ondersteunt Reditech productiebedrijven bij het digitaliseren en automatiseren van die productieprocessen (E&I, PLC, SCADA, DCS) en alle operationele activiteiten rond dit proces (MES - MOM's). Reditech zorgt ervoor dat alle afdelingen binnen een bedrijf naadloos integreren met elkaar. Om bedrijven nog beter te kunnen ondersteunen bij de implementatie van deze technologieën en principes, zijn we op zoek naar een Senior Industrie 4.0 MOM's / MES engineer.  Als senior Industrie 4.0 MOM's / MES engineer: Vertaal je de functionele klanteisen in een technisch concept Ga je in overleg met de klant en het project team om het concept verder uit te diepen Stel je de functionele en design specificaties op Ben je verantwoordelijk voor de uitwerking, simulatie en het testen van de sofware volgens agile methodieken Ga je de toepassingen in bedrijf nemen bij de klant Beantwoord je alle technische en conceptvragen van de klant Rapporteer je aan je project manager Je competenties worden ingezet op verschillende projecten: MES projecten Database projecten Data reporting / dashboarding projecten IIoT projecten Deze projecten werken we uit op maat of met standaard software.

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • Project Manager (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: NOVA Engineering

    Type: Vaste Job

    Het realiseren van het correct en tijdig uitvoeren van de montageprojecten on site. Per project een inschatting maken van de uren, materialen en de externe werken die nodig zijn. Het opmaken van de projectmap met de technische gegevens, het aanvragen van de werkvergunningen en het indelen van de werkzaamheden. Samen met de senior projectleider een planning maken in overleg met de opdrachtgever en voor het eigen bedrijf en het bewaken van de totale planning. Leiding geven aan het montageteam on site (+/- 5 personen). Dagelijkse urenadministratie van het montageteam. Signaleren en oplossen van montageproblemen on site. Toezicht houden op het budget, de kwaliteit en de evolutie van de montagewerken en hierover communiceren met de senior projectleider en/of de klant. Zorgen voor de correcte oplevering van de projecten met bijbehorende projectadministratie en rapportage/facturatie. Het bewaken van meer/ minderwerk en bespreken met de opdrachtgevers en hiervoor de gegevens voor facturatie doorgeven en de rapportages verzorgen. Bewaken en opvolgen van de veiligheids- en VCA-procedures. Bedrijfsprofiel: Voor een stabiel bedrijf actief binnen piping ben ik gericht op zoek naar een Project Manager.

  • Vrachtwagenbestuurder - CE (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Konvert Interim Lommel

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Lommel zoeken we een vrachtwagenchauffeur CE met ervaring. Je maakt zo'n 10 stops per dag bij klanten en hebt er geen problemen mee om midden in de nacht te vertrekken op het bedrijf.

  • Zelfstandig kantoorhouder te Jabbeke (JABBEKE)

    Regio: JABBEKE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te?Jabbeke Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Projectleider Bouw (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Ausy Engineering

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als projectleider bouw zorg je voor de coördinatie tussen de verschillende projectonderdelen en deelprojecten heen. Dit omvat o.m : Het vastleggen van de algemene planning. Het bewaken van de globale budgettering, planning, technische kwaliteit en projectorganisatie. Het instaan voor de globale budgettoewijzing van alle kosten aan de verschillende projectpartijen. Het op regelmatige basis controleren van de vooropgestelde budgetten en deze eventueel bijsturen. Studie van kleinere projecten doe je zelf, voor grotere projecten krijgt je de nodige hulp. Je volgt de technische randaspecten van het project op: vergunningen, onteigeningsplannen, dossiers herlokalisatie, verplaatsen nutsleidingen enz. en creëert een draagvlak bij en luistert naar de verwachtingen van de verschillende stakeholders.

Zoek naar antwoorden van BERNARD VANCOILLIE in sociale netwerken
Look for responds of BERNARD VANCOILLIE in social networks

Lees alle opmerkingen voor BERNARD VANCOILLIE. Laat een reactie achter voor BERNARD VANCOILLIE. BERNARD VANCOILLIE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BERNARD VANCOILLIE. Leave a respond for BERNARD VANCOILLIE. BERNARD VANCOILLIE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BERNARD VANCOILLIE op de google maps. Adres en contacten BERNARD VANCOILLIE
Location of BERNARD VANCOILLIE on the google maps. Address and contacts of BERNARD VANCOILLIE

Andere gerelateerde bedrijven als come BERNARD VANCOILLIE BERNARD VANCOILLIE: ISABELLE LAMBERT | Van den Haute E | Moorkens L | D.V.G.L. | BANCONTACT-MISTER CASH

Other related companies as BERNARD VANCOILLIE: ISABELLE LAMBERT | Van den Haute E | Moorkens L | D.V.G.L. | BANCONTACT-MISTER CASH

BERNARD VANCOILLIE is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BERNARD VANCOILLIE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02559509277. Het bedrijf BERNARD VANCOILLIE bevindt zich op het adres: VALKENLAAN 6; 8930; MENEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 661,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 745,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Diepvriesproducten Gh. Producten gemaakt in BERNARD VANCOILLIE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BERNARD VANCOILLIE is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BERNARD VANCOILLIE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BERNARD VANCOILLIE, openstaande posities, locatie van BERNARD VANCOILLIE op de kaart.

BERNARD VANCOILLIE is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is BERNARD VANCOILLIE, company assigned to the tax number BE02559509277. The company BERNARD VANCOILLIE is located at the address: VALKENLAAN 6; 8930; MENEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 661,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 745,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Diepvriesproducten Gh. Products created in BERNARD VANCOILLIE were not found.
The main activity of BERNARD VANCOILLIE is Administration of Human Resource Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BERNARD VANCOILLIE is not available. You also can look at reviews of BERNARD VANCOILLIE, open positions, location of BERNARD VANCOILLIE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BERNARD VANCOILLIE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BERNARD VANCOILLIE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BERNARD VANCOILLIE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BERNARD VANCOILLIE, employees, financial statistics.