HONDENKAPSALON GOEVY

Contactgegevens HONDENKAPSALON GOEVY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HONDENKAPSALON GOEVY: address, phone, fax, email, website, opening hours

HONDENKAPSALON GOEVY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PARK TER HEIDE 60; 3271; SCHERPENHEUVEL-ZICHEM, België

Telefoon (phone): 13774285 (+32-13774285) 13774285 (+32-13774285)

Fax (fax): +32 (19) 880-65-80 +32 (19) 880-65-80

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HONDENKAPSALON GOEVY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HONDENKAPSALON GOEVY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HONDENKAPSALON GOEVY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HONDENKAPSALON GOEVY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HONDENKAPSALON GOEVY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HONDENKAPSALON GOEVY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HONDENKAPSALON GOEVY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HONDENKAPSALON GOEVY
Products information HONDENKAPSALON GOEVY

BTW identificatienummer (tax): BE08652801513
Ondernemingsnummer: 9179870605
Hoofdstad (capital): 987,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 897,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in HONDENKAPSALON GOEVY zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Diensten voor huisdieren

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HONDENKAPSALON GOEVY
(Get full report from official database of BE for HONDENKAPSALON GOEVY)

Aanvulling soorten activiteiten voor HONDENKAPSALON GOEVY
Addition kinds of activities for HONDENKAPSALON GOEVY

239699. Auto- en kledingversieringen, nec | Automotive and apparel trimmings, nec
794803. Racehorse zorg | Racehorse care
28249902. Acrylonitrilvezels | Acrylonitrile fibers
28920207. Ethyleenglycol dinitraat, egdn | Ethylene glycol dinitrate, egdn
34210205. Snips, tinners ' | Snips, tinners'
37310101. Barges, bouw en reparatie | Barges, building and repairing
39490603. Zwembaden, plastic | Swimming pools, plastic
54419903. Zoetwaren geproduceerd voor directe verkoop op het terrein | Confectionery produced for direct sale on the premises
62890300. Beveiligings- en grondstoffenruimten | Security and commodity clearinghouses
87410102. Financieel management voor zaken | Financial management for business

Werken bij HONDENKAPSALON GOEVY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HONDENKAPSALON GOEVY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HONDENKAPSALON GOEVY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HONDENKAPSALON GOEVY. Looking for open vacancies in other companies

  • Polyvalente customer service medewerker (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE JOHNSON & JOHNSON

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je klantgericht en gebruik je graag jouw talen? Perfect! Parfait! Dan pas je zeker binnen de internationale setting van het bedrijf. De afdeling customer service van Johnson & Johnson Medical is momenteel in volle verandering: er werden nieuwe computersystemen geïmplementeerd, de taakverdeling binnen het team wordt herbekeken, er verdwijnen bepaalde taken (zoals order entry) en er komen andere verantwoordelijkheden in de plaats. Er werken momenteel zo'n 15-tal gemotiveerde werknemers die healthcare professionals te woord staan: zowel bedrijven als particulieren. Samen met jouw collega's ben je als Polyvalente Customer Service Representative verantwoordelijk voor volgend takenpakket: inbound telefonie algemene opvolging en dienstverlening na verkoop correct verwerken en opvolgen van retourzendingen verantwoordelijk voor een correcte facturatie: manuele facturen opmaken, facturatieproblemen analyseren en opvolgen,debit/credit nota's opmaken opvolgen mailbox opvolgen van back orders allerlei: prijsbevestigingen opmaken, shipments opvolgen, facturatie, klachtenbehandeling,... back-up zijn voor order entry taken samen met het management meewerken aan de lopende veranderingsprojecten Deze vacature biedt een job gedurende minimum 12 maanden en er is kans op een vast contract na 6-12 maanden succesvolle interimperiode.

  • Operator chemische sector (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Mechelen zijn wij dringend op zoek naar een productieoperator (m/v). * Je wordt tewerkgesteld in de prouctie op de FILLING afdeling. Deze afdeling is de laatste stap van het productieproces waarbij verf wordt afgevuld. De verf wordt afgevuld in potten en vaten; * Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de pomp, filter en afvulmachine; * Afvullen aan de machine; * Uitscannen van producten in SAP en afwerken van de batchkaart (hierop staan alle instructies vermeld);

  • Telesecretaresse Nederlands (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Telescretaresse (m/v) zal je de volgende taken voor jouw rekening nemen: Opbellen van klanten en prospecten vanuit het databestand met als doel het maken van een afspraak (90% telefonie); Updaten van het databestand: controle en aanpassen van de juiste gegevens; Administratieve verwerking van de documenten van de salesafdeling; Ondersteuning bieden aan de salesafdeling; Bijhouden van een kwalitatieve agenda.

  • Huishoudhulp regio Wespelaar (WESPELAAR)

    Regio: WESPELAAR

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Wespelaar Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Hulpvaardige communicatieve studenten voor job in hartje Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Start People Inhouse IPG

    Type: Studentenjob

    Als klantendienst medewerker behandel je op professionele wijze oproepen en/of mailing van bestaande klanten. Je bekijkt met hen wanneer en met wie je hen een afspraak kan bezorgen voor een onderhoud of reparatie. •Je geeft advies en oplossingen aan de klant in functie van het probleem of de vraag. •Je bent nauwkeurig, snel en efficiënt voor een kwaliteitsvol dossierbeheer. •Je hebt als doel een maximale klantentevredenheid na te streven. •Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

  • STUDENTE - SALES AMBASSADORS OBRIGADO (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept is een leidinggevend fieldmarketingagentschap met 29 jaar ervaring. Wij staan in voor de organisatie van o.a. merkactivaties van mooie A-merken. Wil je meer weten over wat we allemaal doen ? Bekijk onze video hier Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van studenten om aan de hand van degustaties en animaties de producten van D-Drinks/Obrigado aan het grote publiek voor te stellen. De potentiële klanten krijgen de mogelijkheid om de producten te ontdekken, te proeven en te kopen. Obrigado is 100% puur kokoswater van een eigen duurzame boerderij in Bahia, Brazilië! Als je Obrigado eenmaal hebt geprobeerd, drink je nooit meer gewoon kokoswater. Obrigado wordt nooit blootgesteld aan lucht totdat je het opent en zit boordevol vitamines en mineralen.

  • Een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken een Verantwoordelijke Aankoop-Logistiek (m/v) Voltijds (38u/week) - Onbepaalde duur Opdracht: Als verantwoordelijke van twee teams die in totaal bestaan uit een twintigtal personen, coördineert u de activiteiten m.b.t. de aankoop van materiaal, verbruiksgoederen en apparatuur voor de diensten en staat u in voor het voorraadbeheer en de leveringen op de diensten. Hiervoor: - Staat u in voor de coördinatie en supervisie van de diensten Aankoop en Logistiek met het oog op een vlotte samenwerking en meer efficiëntie - Zet u de grote strategische lijnen uit met betrekking tot aankoop en logistiek evenals hun planning en bespreekt u dit met de Directie - Tracht u de noden van de gebruikers te begrijpen en te vertalen naar lastenboeken. Doet u het nodige om de aanvragen van de gebruikers te stroomlijnen en te standaardiseren teneinde de kosten te verminderen - Bent u verantwoordelijk voor de opstart van de Openbare Aanbestedingen in samenwerking met de juridische dienst - Werkt u desgevallend samen met de aankoopcentrale van MercurHosp - Controleert u of de aankoopprocedures goed nageleefd worden en spreekt u indien nodig de verantwoordelijken in kwestie hierover aan - Optimaliseert u het voorraadbeheer in samenwerking met de verantwoordelijke voor magazijn en logistiek - Zal u de Aankoopcommissie voorzitten en toezien op de toepassing van de beslissingen die er worden genomen. - Onderneemt u acties indien de leveranciers tekortschieten of hun verbintenissen niet nakomen en staat u in voor de opvolging - Brengt u regelmatig verslag uit t.a.v. de Directie over de behaalde resultaten van de Aankoopdienst en het magazijn

  • Servicemedewerker rijbewijs C (VAC005) (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Voor een goede klant van ons uit de omgeving van Boom-Puurs zijn wij op zoek naar een chauffeur met een rijbewijs C. Je bent het visitekaartje van de klant. Je ontzorgt je klanten met een fullservicepakket waarin hygiëne voorop staat. Je wisselt handdoekrollen, schoonloopmatten en je levert bevruiksartikelen zoals zeep en wc-papier af en je houdt de voorraden op peil. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het depot waar vanuit je werkt. Je start je dag rond 06:30 op het depot en laad je wagen om daarna richting de klanten te gaan. Iedere dag rij je variërende routes.

  • Finance Officer (4/5 of fulltime) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Tempo-Team Professionals

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in centrum Brussel, een KMO actief in HR dienstverlening, zijn we momenteel op zoek naar een Finance Officer. Je werkt autonoom en bent in staat het bedrijf mee te helpen in haar groei. Jouw taken en verantwoordelijkheden: Uitgaande facturatie: opmaak, versturen & opvolgen van de facturen Inkomende facturen: approval proces, boeken Exact software pakket: tijdschrijven en verwerking naar boekhouding Maandafsluiting: provisies, boeken banken via inlezen CODA bestanden, boeken loonbestanden door ze in te lezen in exact Rapportering: Management reporting opstellen (excel & powerpoint) en rapportering Raad van Bestuur Cash opvolging, simulatie van cashpositie op basis van aankoop- en verkoopfacturen, rapport openstaande posten Operationele ondersteuning businesses (KPI, ad hoc analysis…, ondersteuning in pricing) Budgetting & forecasting Ondersteunen auditors bij jaarlijkse audit

  • Senior .net C# Developer (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Modis Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    • Introduction We are looking for a senior .NET C# developer for our client in Brussel. The candidate will be involved in all aspects of the services, including bug finding and resolution, incident management, new developments. Based on detailed analysis (UML), and following guidelines and market best practices the candidate will produce quality code, with unit-testing, code coverage and documentation. The candidate will also participate in the design of the solution in collaboration with the technical architect. Ideally the candidate will have relevant experience in corporate-wide projects. • Job description o Cooperate with Technical Lead and Project Manager to produce functionalities. o Implement new functionalities and maintain existing software. o Testing (unit tests, integration tests). o Collaborate with operations teams to deploy/configure the software. o Realize support and maintenance service by helping in bug finding and resolution, incident management. • Profile o You are a developer o You are stress resistent o You have good social skills and able to fluently integrate into new and existing teams o Excellent knowledge of French, English and Dutch (reading, writing and speaking). o Ability to communicate with business analysts for understanding the specifications and designs that form the basis for implementation o Ability to communicate with technical lead to understand the constraints of the architecture that must be followed. • Requirements o Ability to work relatively independently following the priorities and timing of the release plan o Ability to work structured following the procedures (check-in, check-out, time sheet reporting, punctuality) o Ability to work according to rules, standards and guidelines defined in the architecture o Ability to communicate realistic predictions about the development work o Ability to learn a complex business model o Ability to develop on the .Net platform in a structured way according to the coding conventions and rules. o Master the technical stack used for this project: o Angular2 o WebApi o .Net Core & .Net 4.6 o Visual Studio 2017 o SqlServer, Entity Framework o Oracle & ADO.NET o WCF o DDD o TDD o Design patterns • Offer Are you in for a change? We're more than happy to offer you: o interesting projects that boost your experience and spark your interests o follow-up by a Modis Talent Manager who looks after your needs o training and development in your areas of interest o a warm welcome and a fun team that will accompany you to awesome social and business events o gross salary in accordance to your experience • Contact You are interested in this opportunity? Please, contact me at the following phone number +32 482 82 90 or send me an email at [email protected] and I will definitely come back to you to see if we can collaborate on this.

  • Functioneel analisten! WANTED! (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1667313-inline.html?cid=Partner_VDAB Eiger North, een jong dynamisch bedrijf binnen de Cronos Groep, gegroeid vanuit een jarenlange ervaring in het implementeren van IT-projecten heeft een sterk competence center opgestart om bedrijven te begeleiden bij het uitvoeren van een grondig analyse van de business noden om dan de vertaalslag te kunnen maken naar de functionele specificaties.  - Bedrijven die een succesvolle IT-implementatie kunnen voorleggen hebben allen één gemeenschappelijke leuze:  “Bezint eer je begint”. Wij zijn op zoek naar hongerige en dorstige functioneel analisten en business process experten die de stap naar een IT-omgeving willen zetten.  Echte selfmotivators die de lat voor zichzelf hoog willen leggen, die willen werken in een ondernemende omgeving, die het bedrijf van onze klanten als hun eigen bedrijf beschouwen, die initiatief willen nemen, die kritisch durven zijn en onze klanten ook aan kritische vraagstellingen durven onderwerpen, die  willen groeien en plezier maken, die willen leren en tevens  hun eigen opgedane kennis willen delen, die geen belang hechten aan fancy titels maar hun persoonlijke ontwikkeling des te meer naar waarde schatten.    

  • Inpak(st)er(s) gezocht! (MALLE)

    Regio: MALLE

    Bedrijf: XTRA INTERIM

    Type: Werfreserve

    Je zal een uitgebreid takkenpakket hebben waaronder het bedienen van de chocolade lijn, het verpakken van de confiserie artikelen, onderhoud en proper houden van de productie, machines en materieel.

Zoek naar antwoorden van HONDENKAPSALON GOEVY in sociale netwerken
Look for responds of HONDENKAPSALON GOEVY in social networks

Lees alle opmerkingen voor HONDENKAPSALON GOEVY. Laat een reactie achter voor HONDENKAPSALON GOEVY. HONDENKAPSALON GOEVY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HONDENKAPSALON GOEVY. Leave a respond for HONDENKAPSALON GOEVY. HONDENKAPSALON GOEVY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HONDENKAPSALON GOEVY op de google maps. Adres en contacten HONDENKAPSALON GOEVY
Location of HONDENKAPSALON GOEVY on the google maps. Address and contacts of HONDENKAPSALON GOEVY

Andere gerelateerde bedrijven als come HONDENKAPSALON GOEVY HONDENKAPSALON GOEVY: DEUTSCHE BANK | CHISTEL | JOHAN PLUVIER | MAHIEU | jacoti

Other related companies as HONDENKAPSALON GOEVY: DEUTSCHE BANK | CHISTEL | JOHAN PLUVIER | MAHIEU | jacoti

HONDENKAPSALON GOEVY is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HONDENKAPSALON GOEVY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08652801513. Het bedrijf HONDENKAPSALON GOEVY bevindt zich op het adres: PARK TER HEIDE 60; 3271; SCHERPENHEUVEL-ZICHEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 987,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 897,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Diensten voor huisdieren. Producten gemaakt in HONDENKAPSALON GOEVY zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HONDENKAPSALON GOEVY is Landbouwproductie - Vee- en Dierspecialiteiten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HONDENKAPSALON GOEVY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HONDENKAPSALON GOEVY, openstaande posities, locatie van HONDENKAPSALON GOEVY op de kaart.

HONDENKAPSALON GOEVY is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is HONDENKAPSALON GOEVY, company assigned to the tax number BE08652801513. The company HONDENKAPSALON GOEVY is located at the address: PARK TER HEIDE 60; 3271; SCHERPENHEUVEL-ZICHEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 987,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 897,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Diensten voor huisdieren. Products created in HONDENKAPSALON GOEVY were not found.
The main activity of HONDENKAPSALON GOEVY is Agricultural Production - Livestock and Animal Specialties, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of HONDENKAPSALON GOEVY is not available. You also can look at reviews of HONDENKAPSALON GOEVY, open positions, location of HONDENKAPSALON GOEVY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HONDENKAPSALON GOEVY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HONDENKAPSALON GOEVY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HONDENKAPSALON GOEVY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HONDENKAPSALON GOEVY, employees, financial statistics.