Van den Steen Gerda

Particuliere bedrijvenMaatschappelijke dienstverlening • Van den Steen Gerda
Private companiesSocial Services • Van den Steen Gerda

Contactgegevens Van den Steen Gerda: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Van den Steen Gerda: address, phone, fax, email, website, opening hours

Van den Steen Gerda

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Zeelaan 47; 8670; Koksijde, België

Telefoon (phone): 058 51 17 97 (+32-058 51 17 97) 058 51 17 97 (+32-058 51 17 97)

Fax (fax): +32 (57) 717-18-59 +32 (57) 717-18-59

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Van den Steen Gerda: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Van den Steen Gerda"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Van den Steen Gerda"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Van den Steen Gerda, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Van den Steen Gerda. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Van den Steen Gerda, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Van den Steen Gerda. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Van den Steen Gerda
Products information Van den Steen Gerda

BTW identificatienummer (tax): BE09854156494
Ondernemingsnummer: 8032348632
Hoofdstad (capital): 553,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 174,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in Van den Steen Gerda zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Dentists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Van den Steen Gerda
(Get full report from official database of BE for Van den Steen Gerda)

Aanvulling soorten activiteiten voor Van den Steen Gerda
Addition kinds of activities for Van den Steen Gerda

514902. Huisdiervoer | Pet foods
22730202. Deurmatten: papier, gras, riet, kokos, sisal, jute, lompen, enz. | Door mats: paper, grass, reed, coir, sisal, jute, rags, etc.
25210300. Houten kantoor tafels en tafels | Wood office desks and tables
27320000. Boeken afdrukken | Book printing
32550100. Kunststof vuurvaste materialen | Plastic refractories
33990205. Tacks, nonferrous metaal of draad | Tacks, nonferrous metal or wire
35859901. Verwarming en airconditioning combinatie-eenheden | Heating and air conditioning combination units
50459903. Computer software | Computer software

Werken bij Van den Steen Gerda: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Van den Steen Gerda: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Van den Steen Gerda. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Van den Steen Gerda. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Medewerker - Tijdelijk (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO ON SITE DHL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor DHL te Bornem zijn we op zoek naar een tijdelijke Customer Service agent tot eind februari 2018. Jouw taken: Controleren order/leverdata om indien nodig de klant te kunnen informeren en actie te kunnen ondernemen teneinde de overeengekomen afspraak te kunnen nakomen; Registreren en verwerken van gegevens mbt dagelijkse orders, de gestelde vragen en klachten in de beschikbare systemen; Het aanleveren van gegevens en rapporteringen en KPI's volgens de bestaande afspraken zowel intern als met de klant(en); Opbouwen en onderhouden van een goede relatie met klant(en) en/of vervoerders tav operationele zaken met als doel de klanttevedenheid te verhogen; Optreden als eerste aanspreekpunt in telefonische of directe contacten met de externe klant(en) en interne afdelingen voor het inwinnen of doorgeven van informatie; Behandelen van verzoeken en klachten en hiervoor oplossingen vinden en aanbieden; Op een zo nauwkeurig mogelijke manier beantwoorden van alle mogelijke gestelde vragen van de klant, na grondige analyse en de nodige opzoekingen via alle mogelijke systemen die tot zijn/haar beschikking staan.

  • Laborant Chemie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een groot chemisch bedrijf in de haven van Antwerpen zijn we op zoek naar een Laborant. Het betreft een tijdelijke opdracht, snel op te starten en vermoedelijk voor enkele maanden. Je zal in het labo ondersteuning bieden op vlak van verschillende analyses (GC, HPLC,...)

  • Technieker (OUDENBURG)

    Regio: OUDENBURG

    Bedrijf: Liantis talent services

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op zoek naar een job waarin je jouw technisch talent volop kan laten zien? Dan ben jij misschien wel de persoon die wij zoeken! Onze klant heeft zich gespecialiseerd in het verwerken van verscheidene afvalstromen, hoofdzakelijk uit de bouwsector. Om hun team te versterken zijn wij op zoek naar een technisch assistent. Je helpt de technisch verantwoordelijke met onderhoud en herstel van alle machines (breekinstallatie, betoncentrale, kraan, wiellader, bobcat,…).

  • Sales Advisor (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze rol belt de advisor uit naar potentiele klanten. Taken: • Vanuit bevraging de klant leren kennen en zo inspelen op de behoeften • Sales opportuniteiten creëren en detecteren en hierop inspelen • Deal closen • Empatisch vermogen hanteren om de klant op lange termijn te binden.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) Pittem voor 8 u ,combineren met andere gezinnen is zeker mogelijk (PITTEM)

    Regio: PITTEM

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houdt.Netheid en orde is voor jou een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt.Lijkt dit iets voor u?Dan ben je bij ons aan het juiste adres!Je komt terecht in een gezin , waar continuiteit heel belangrijk is. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • HUISHOUDHULP (M/V) VELDEGEM (VELDEGEM)

    Regio: VELDEGEM

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Aalst (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Spelhost dinerspellen (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: DINERSPEL.NL

    Type: Studentenjob

    Dinerspel.nl is een Nederlandse producent van dinerspellen zoals moorddiners. Wij zijn ook actief in Vlaanderen en zoeken met name in Sint-Niklaas studenten om onze spellen te begeleiden.

  • Kassa medewerker vrijdag en zaterdag (tot 18/11) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Studentenjob

    Voor een mooie tuin en hobby zaak in Roeselare zoekt Randstad kassa versterking om op vrijdag en zaterdag mee te helpen. De zaak houdt uitverkoop tot 18/11 Je werkt van 9.00u-17.30u

  • Assistent Product Manager m/v (357/17988) (ESSEN)

    Regio: ESSEN

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een voedingsbedrijf te Essen, wegens groei zijn zij dringend op zoek naar een Assistent Product Manager m/v. Als Assistent Product Manager ondersteun je bij het ontwerpen en mede implementeren van nieuwe product- en verpakkingsideeën, op productniveau en op assortimentsniveau, teneinde het bedrijfskarakter van innovatie en creativiteit te versterken. Verantwoordelijkheden: Je werkt vooral ondersteunend op taakniveau: Ontwerpen van nieuwe productideeën en nieuwe verpakkingsideeën. Continue verbetering/innovatie van het assortiment door het implementeren van nieuwe ontwikkelingen voor de verschillende seizoenen, het organiseren van de productie van te maken stalen voor fotografie-doeleinden, opvolgen en controleren van drukwerk/brochures., opvolgen van het valideren van de vernieuwde assortimenten in het databeheersysteem, bewaken en garanderen van de deadlines voor prestaties Ontwikkelen van Private Label projecten door beluisteren van klanten om tot een ontwikkeling te kopen, controleren van de aanvragen en de haalbaarheid ervan op klant - budgettair niveau en tijdige oplevering ervan. Zichzelf continue op de hoogte houden van ontwikkelingen en evoluties op vlak van design, trends en marketing.

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

Zoek naar antwoorden van Van den Steen Gerda in sociale netwerken
Look for responds of Van den Steen Gerda in social networks

Lees alle opmerkingen voor Van den Steen Gerda. Laat een reactie achter voor Van den Steen Gerda. Van den Steen Gerda bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Van den Steen Gerda. Leave a respond for Van den Steen Gerda. Van den Steen Gerda on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Van den Steen Gerda op de google maps. Adres en contacten Van den Steen Gerda
Location of Van den Steen Gerda on the google maps. Address and contacts of Van den Steen Gerda

Andere gerelateerde bedrijven als come Van den Steen Gerda Van den Steen Gerda: GROEP ARGENTA | Club Extase | ABC du Permis | AGRI SUD EQUIPEMENT | VAL?RIE DEBEFVE

Other related companies as Van den Steen Gerda: GROEP ARGENTA | Club Extase | ABC du Permis | AGRI SUD EQUIPEMENT | VAL?RIE DEBEFVE

Van den Steen Gerda is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Van den Steen Gerda, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09854156494. Het bedrijf Van den Steen Gerda bevindt zich op het adres: Zeelaan 47; 8670; Koksijde. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 553,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 174,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Dentists. Producten gemaakt in Van den Steen Gerda zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Van den Steen Gerda is Maatschappelijke dienstverlening, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Van den Steen Gerda is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Van den Steen Gerda, openstaande posities, locatie van Van den Steen Gerda op de kaart.

Van den Steen Gerda is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is Van den Steen Gerda, company assigned to the tax number BE09854156494. The company Van den Steen Gerda is located at the address: Zeelaan 47; 8670; Koksijde. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 553,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 174,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Dentists. Products created in Van den Steen Gerda were not found.
The main activity of Van den Steen Gerda is Social Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Van den Steen Gerda is not available. You also can look at reviews of Van den Steen Gerda, open positions, location of Van den Steen Gerda on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Van den Steen Gerda, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Van den Steen Gerda, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Van den Steen Gerda, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Van den Steen Gerda, employees, financial statistics.