Debrus Philippe

Contactgegevens Debrus Philippe: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Debrus Philippe: address, phone, fax, email, website, opening hours

Debrus Philippe

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue Gabriel-Emile Lebon 158; 1150; Bruxelles (Woluwe-Saint-Pierre), België

Telefoon (phone): 02 734 39 14 (+32-02 734 39 14) 02 734 39 14 (+32-02 734 39 14)

Fax (fax): +32 (61) 627-83-62 +32 (61) 627-83-62

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Debrus Philippe: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Debrus Philippe"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Debrus Philippe"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Debrus Philippe, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Debrus Philippe. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Debrus Philippe, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Debrus Philippe. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Debrus Philippe
Products information Debrus Philippe

BTW identificatienummer (tax): BE08107055664
Ondernemingsnummer: 7989227294
Hoofdstad (capital): 639,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 491,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in Debrus Philippe zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Dentists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Debrus Philippe
(Get full report from official database of BE for Debrus Philippe)

Aanvulling soorten activiteiten voor Debrus Philippe
Addition kinds of activities for Debrus Philippe

2032. Ingeblikte specialiteiten | Canned specialties
508301. Pluimvee- en veeteelt | Poultry and livestock equipment
15419908. Prefabbouwbouw, industriële | Prefabricated building erection, industrial
20480204. Paardvlees, vers: bereid als diervoeder | Horse meat, fresh: prepared as animal feed
30890211. Keukengerei, kunststof | Kitchenware, plastics
37990302. Auto's, off-highway: elektrisch | Cars, off-highway: electric
61419902. Morris plannen, geen depositobank | Morris plans, not a deposit bank
73829903. Beschermende apparaten, beveiliging | Protective devices, security
76991602. Naaimachine reparatie winkel | Sewing machine repair shop
87419900. Beheer diensten, nec | Management services, nec

Werken bij Debrus Philippe: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Debrus Philippe: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Debrus Philippe. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Debrus Philippe. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige Psychogeriatrie 2B (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5618 Locatie: ZNA Sint-Elisabeth in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: 2B Psychogeriatrie Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract (zwangerschap) miv 1/11/2018 met optie tot vast contract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Jouw uitdaging: Je verleent individuele, planmatige en deskundige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt en zijn directe omgeving. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je verzekert de continuïteit van de zorgverlening via mondelinge besprekingen, schriftelijke registraties in het verpleegdossier en verpleegkundige transfertnota’s. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. De actieve promotie van gezondheidspreventie, -voorlichting en -opvoeding is vanzelfsprekend in jouw functie. Je staat onder leiding van de hoofdverpleegkundige en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij, o.a. door mee te werken aan opgelegde taken door de instelling of overheid (bv. registratie, minimale verpleegkundige gegevens, …). De opvang, begeleiding en evaluatie van stagiair(e)s is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Dit mag je van ons verwachten: Prettig werkklimaat met erkenning en ondersteuning voor jouw ambities, inbreng en creativiteit. Evenwichtig loonpakket met talloze extra’s (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, enz.) en toeslagen voor prestaties voor weekend- of nachtwerk. Maar dat is lang niet alles! Ontdek hier alle voordelen van een job bij ZNA, want wij leggen je als medewerker graag in de watten. Voel jij je aangesproken?

  • Mecanicien M/V (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal instaan voor de goede werking van het mechanisch gedeelte van de productiemachines Je voert opdrachten uit volgens de aanwijzingen van de onderhoudsverantwoordelijke

  • Servicetechnieker | Daguren | Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Synergie Boom Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Werken in de techniek met bekende tandheelkundige merken en technische oplossingen bedenken voor een goede klantgerichte service, dat zijn de uitdagingen die wij een ambitieuze servicetechnieker aanbieden. Ben jij de persoon die wij zoeken? Je levert en plaatst de apparatuur bij de tandartsen en leidt die mensen op wat betreft de bediening en het dagelijks onderhoud. De Service aan de klant staat bij jou altijd voorop. Als servicetechnieker vul jij je werkweek met: Het installeren en onderhouden van apparaten. Het oplossen van storingen. Het adviseren van de klant over de aanschaf van nieuwe apparatuur. Het beheren van je eigen wagenvoorraad. Het bijhouden van de administratie van de werkzaamheden die je hebt uitgevoerd.

  • Calculator (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je creatief met cijfers en ben je geïnteresseerd in financiële zaken? Wij hebben de ideale functie klaarliggen voor jou! Wat doe je? Je bestudeert het bestek wat betreft technische, wettelijke, veiligheidstechnische en financiële voorwaarden. Je maakt prijsaanvragen op naar leveranciers en onderaannemers ook sta je in voor de rekenkundig en planmatige controle. Je woont de plaatsbezoeken bij. Je verwerkt de offertes van onderaannemers of leveranciers en je becijfert de kostprijs van eigen fabrikaat. Je zorgt voor de juiste prijszetting van een project rekening houdend met de risico's, de vastgestelde eindtoeslag voor algemene bedrijfskosten, risicodekking en winst, de vooropgestelde uitvoeringsmethoden en uitvoeringstermijn, de werfinrichting,...

  • Vrachtwagenbestuurders CE (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: Konvert Interim Tessenderlo

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een transportbedrijf in de regio van Ham zijn wij op zoek naar vrachtwagenchauffeurs BULK CE Als chauffeur sta je in voor verschillende ritten over heel België. Je rijdt voornamelijk met een combi vrachtwagen. Je werkt van maandag tot vrijdag en je komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf. Openstaan om te overnachten indien nodig. Heb jij interesse in de vacature? Contacteer dan Konvert Interim Tessenderlo!

  • Huishoudhulp met Dienstencheques Roeselare (deeltijds) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Een huishoudhulp is vaak onmisbaar voor vele gezinnen.Je bent het ware de pilaar binnen het huishouden. Jouw belangrijkste taak is het huis schoonmaken, maar er kunnen ook andere taken bijkomen zoals wassen, strijken en kleine naaiwerken.De klant kan jou ook vragen om boodschappen te doen en eventueel maaltijden voor te bereiden. Kortom: een mooie afwisseling van taken die je dichtbij huis kan uitvoeren.Je bepaalt samen met jouw consulente hoe ver je van huis wil werken en de taken die je wil uitoefenen. Daarnaast bepaal je ook hoeveel uren per week je kan werken en op welke dagen je beschikbaar bent.

  • Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Vaste Job

    Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;

  • Service Technieker (m/v) (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: YES select

    Type: Vaste Job

    - Meewerken aan het opbouwen en fijn-afstellen van nieuwe installaties. - Analyseren en oplossen van storingen. - Uitvoeren van werken in het kader van predictief en preventief onderhoud. - Uitwerken en implementeren van technische verbeteringen. - Helpen bij de realisatie van grote technische projecten. - ...

  • Veiligheidschef niveau 1 (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Vaste Job

    Voor de uitbreiding van het team van onze klant zijn wij momenteel op zoek naar een extra veiligheidscoördinator niveau A. Onze klant is een totaaladviseur voor bouw, infrastructuur en ruimtelijke ordening. Een totaaladvies onderscheidt zich van een gewoon advies door rekening te houden met alle facetten van de vraag, dus ook met het resultaat. De verschillende specialisten van onze klant combineren hun knowhow tot een stevig onderbouwd, vooruitziend en volledig dossier. Zij begeleiden hun klanten op een persoonlijke, betrokken manier mee tot de concretisering, waar mogelijk met een resultaatsverbintenis. De resultaatgerichte totaalaanpak is gericht op overheidsdiensten, bedrijven en privépersonen die in een complexe economische en juridische omgeving toch snel vooruit willen met hun projecten.

  • Logistiek Assistent (HERNE)

    Regio: HERNE

    Bedrijf: Olympia NV

    Type: Vaste Job

    Olympia is nog één van de weinige familiale zuivelfabrieken die ons land rijk is. Tussen de steeds groter wordende internationale zuivelgroepen, heeft Olympia een bijzondere plaats in de zuivelmarkt weten te veroveren. In ons 70 jarige bestaan zijn wij geëvolueerd van “eenvoudige” zuivelfabriek naar een moderne zuivel verwerkende organisatie. Wij vervaardigen kwalitatieve, unieke en lekkere producten die wij ook uitleveren aan internationale klanten. Dit betekent echter niet dat wij de voeling met onze geschiedenis uit het oog verliezen: tot op de dag van vandaag zijn wij lokaal verankerd. Olympia stelt 188 mensen te werk – velen wonen en leven in het Pajottenland – en de weidemelk wordt dagelijks vers opgehaald bij onze melkboeren. Ons bedrijf heeft alle vertrouwen in de toekomst en houdt rekening met duurzaamheid en lange termijn visie. De kern van onze filosofie blijft : innovatie en groei ! Wij zijn op zoek naar een Logistiek Assistent. U rapporteert aan de verantwoordelijke Distributie en Logistiek. Als logistieke draaischijf bent u verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken. U verwerkt alle klantendienstactiviteiten, gaande van bestelling en orderverwerking tot en met de voorbereiding van de facturatie. U communiceert pro-actief met de klanten/transporteurs, volgt telefoonoproepen en mails op, beantwoordt vragen en zorgt voor oplossingen. U regelt het transport (binnenland en export) van afgewerkte producten aan een optimale prijs-/kwaliteitsverhouding. U verdeelt bestellingen over de chauffeurs aan de hand van orderpicking lijsten. U staat in voor de controle van de voor transport klaargezette producten enerzijds en van de lading van de transporteurs anderzijds. U werkt samen met het magazijn voor stocktellingen en periodieke voorraadcontroles. U neemt initiatieven en creëert draagvlak voor de continue verbetering en efficiëntie, kwaliteit en vernieuwing/automatisering van de logistieke administratie.

  • Natuurlijk gezond consulent (Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel)

    Regio: Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel

    Bedrijf: NATUURLIJK GEZOND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Natuurlijk gezond is klaar om uit te breiden! Wilt u graag een eigen bedrijf in de gezondheidssector beginnen of uw bestaande activiteit uitbreiden? Natuurlijk gezond zoekt iemand die graag met therapeutische etherische oliën aan de slag gaat. Voorkennis over etherische oliën is niet noodzakelijk. U wordt door ons begeleid en we leren u alles wat nodig is om uw eigen gezondheidsbedrijf succesvol op te starten. Ik heb momenteel plaats in mijn agenda om 2 personen intensief te begeleiden, dus ik kies uit de geïnteresseerden de meest gemotiveerde personen uit om intensief te begeleiden. Uiteraard kan u ook mee op de kar springen indien u niet bij deze hoort of het wat rustiger aan wil doen, maar dan zal u op een aan uw tempo en inzet aangepast schema begeleid worden. Laat dit u dus niet afschrikken. Uw inkomsten hangen volledig van uw eigen inspanningen af. Uiteraard doen we er samen alles aan om u succesvol te maken, wat ook zeker gaat lukken als u zich voluit hierachter zet. Heeft u interesse,? Stuur dan geheel vrijblijvend een mailtje met wat informatie over jezelf en je motivatie naar [email protected] bel me op het nummer 0479 812 892 Ken je iemand die volledig in dit profiel past? Stuur deze vacature door. Alvast bedankt! Lindsey

  • Internship Finance Assistant (Spring 2019) (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Silverfin

    Type: Werfreserve

    You will join our finance team (3 people) and support our GL Accountant and Finance Assistant with Silverfins’ accounting for BE-NL-UK-DK: Accounts Payable: Scan, verify and book AP invoices Follow-up suppliers correspondence Book bank transactions Accounts Receivable: Support in the set-up of the weekly AR aging report Follow-up outstanding invoices and client correspondence Preparation & set up invoices General Ledger: Support monthly closing: follow up recurring suppliers/monthly costs - follow-up credit cards Reconciliations: current accounts BE/NL/UK - Bank reconciliations - Suspense Accounts International: Research legislation/regulations regarding accountancy set-up in new, European countries. Various tasks regarding these set-ups: new bank accounts, etc. Interaction with NL-UK-DK Ad hoc projects to facilitate our accountancy process.

Zoek naar antwoorden van Debrus Philippe in sociale netwerken
Look for responds of Debrus Philippe in social networks

Lees alle opmerkingen voor Debrus Philippe. Laat een reactie achter voor Debrus Philippe. Debrus Philippe bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Debrus Philippe. Leave a respond for Debrus Philippe. Debrus Philippe on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Debrus Philippe op de google maps. Adres en contacten Debrus Philippe
Location of Debrus Philippe on the google maps. Address and contacts of Debrus Philippe

Andere gerelateerde bedrijven als come Debrus Philippe Debrus Philippe: Bouwbedrijf Thijs C & J BVBA | D´HOSSCHE | SYNDICAT D'INITIATIVE | ALFONS CEYSSENS | TOB, HERMAN

Other related companies as Debrus Philippe: Bouwbedrijf Thijs C & J BVBA | D´HOSSCHE | SYNDICAT D'INITIATIVE | ALFONS CEYSSENS | TOB, HERMAN

Debrus Philippe is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Debrus Philippe, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08107055664. Het bedrijf Debrus Philippe bevindt zich op het adres: Avenue Gabriel-Emile Lebon 158; 1150; Bruxelles (Woluwe-Saint-Pierre). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 639,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 491,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Dentists. Producten gemaakt in Debrus Philippe zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Debrus Philippe is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Debrus Philippe is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Debrus Philippe, openstaande posities, locatie van Debrus Philippe op de kaart.

Debrus Philippe is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Debrus Philippe, company assigned to the tax number BE08107055664. The company Debrus Philippe is located at the address: Avenue Gabriel-Emile Lebon 158; 1150; Bruxelles (Woluwe-Saint-Pierre). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 639,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 491,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Dentists. Products created in Debrus Philippe were not found.
The main activity of Debrus Philippe is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Debrus Philippe is not available. You also can look at reviews of Debrus Philippe, open positions, location of Debrus Philippe on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Debrus Philippe, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Debrus Philippe, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Debrus Philippe, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Debrus Philippe, employees, financial statistics.