Cabinet de Greft

Contactgegevens Cabinet de Greft: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Cabinet de Greft: address, phone, fax, email, website, opening hours

Cabinet de Greft

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue C?te d'Or 68; 4000; Liège 1 (Sclessin), België

Telefoon (phone): 04 254 05 50 (+32-04 254 05 50) 04 254 05 50 (+32-04 254 05 50)

Fax (fax): 04 252 22 13 (+32-04 252 22 13) 04 252 22 13 (+32-04 252 22 13)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Cabinet de Greft: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Cabinet de Greft"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Cabinet de Greft"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Cabinet de Greft, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Cabinet de Greft. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Cabinet de Greft, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Cabinet de Greft. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Cabinet de Greft
Products information Cabinet de Greft

BTW identificatienummer (tax): BE07972747802
Ondernemingsnummer: 5463195800
Hoofdstad (capital): 663,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 143,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Investigators - Industrial & commercial

Product categorie (product category): Debt recovery

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Cabinet de Greft
(Get full report from official database of BE for Cabinet de Greft)

Aanvulling soorten activiteiten voor Cabinet de Greft
Addition kinds of activities for Cabinet de Greft

3451. Schroefmachine producten | Screw machine products
399905. Sigaret- en sigaraproducten en accessoires | Cigarette and cigar products and accessories
944101. Inkomen onderhoudsprogramma's | Income maintenance programs
24359901. Hardhout multiplex, voorgevuld | Hardwood plywood, prefinished
25119909. Wat niet planken: hout | Whatnot shelves: wood
38210101. Autoclaven, laboratorium | Autoclaves, laboratory
75490100. Automotive onderhoudsdiensten | Automotive maintenance services

Werken bij Cabinet de Greft: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Cabinet de Greft: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Cabinet de Greft. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Cabinet de Greft. Looking for open vacancies in other companies

  • POETSHULP / HUISHOUDHULP IN BERLARE - OVERMERE - KIES EEN (ELEKTRISCHE) FIETS OF BEDRIJFSWAGEN! (BERLARE)

    Regio: BERLARE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Lochristi solliciteer per sms (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Meerle – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MEERLE)

    Regio: MEERLE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student verkoop (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een nieuwe winkel in hartje Leuven zijn we op zoek naar jobstudenten die 1 vaste dag in de week kunnen werken. Heb je affiniteit met interieur-fashion-juwelen? Dan is dit de geknipte bijverdienste voor jou. Je zal leveringen uitpakken, klanten helpen en geschenken inpakken. Je kan rekenen op een vaste studentenjob tot januari.

  • Studentenjob hartje Aalst (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: FORUM CALL AALST

    Type: Studentenjob

    Het nieuwe Customer Care Center in Aalst heeft ondertussen met succes zijn eerste verjaardag gevierd en we zijn op zoek naar studenten die doorheen het jaar hun commerciële talenten willen verder ontplooien hier in het hartje van Aalst. Als commercieel talent neem je via de telefoon contact op met nieuwe en bestaande klanten. Je bekijkt hun situatie, luistert naar wat ze nodig hebben, speelt daarop in, legt uit wat je aanbiedt en... verkoopt. Bovendien zit je samen met de klant om eventuele problemen op te lossen of vragen te beantwoorden. Kortom: je krijgt de kans om het contact met de klant te onderhouden, hun verder te helpen met eventuele problemen/vragen en jouw commercialiteit volop aan te sterken. Je krijgt verschillende boeiende projecten voorgeschoteld. Bij elk nieuw project krijg je waardevolle skills aangeleerd die onmisbaar zijn voor commerciële talenten.

  • (Betaalde)* Stage Sales & Marketing (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: LIDITO

    Type: Studentenjob

    Ben je gebeten door Sales en Marketing en op zoek naar een boeiende stageplaats? Schrikt administratie en klantendienst jou niet af? Ben je mondig en kan je goed overweg met klanten? Lees dan snel verder! Wij van Lidito zijn op zoek naar een gedreven stagiair voor onze Sales en Marketing afdeling. Je draait actief mee in ons team en leert al doende het reilen en zeilen van ons bedrijf! Jouw taken: Schrijven van wervende teksten Kwalificeren van leads Opzoekingswerk verrichten om vervolgens nieuwe websites te kunnen bouwen Contacten met klanten en users onderhouden Uitvoeren van online enquêtes en vervolgens conclusies samenvatten voor de klant Prospecteren * Wij geven jou de mogelijkheid om een betaalde stage te lopen in ons bedrijf. Dit kan in het kader van een BIO (Beroepsinlevingsovereenkomst). Voor meer informatie hierover kan je terecht bij de VDAB.

  • Polyvalent productiemedewerker 2 ploegen (m/v) (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: DECOSPAN

    Type: Vaste Job

    We gaan op zoek naar een polyvalent inzetbare heftruckbestuurder. Naast rijden met de heftruck wil je ook andere taken uitvoeren in de productie. Job in 2 ploegen - flexibel om ook af en toe in dagregime te werken.

  • Filiaal Manager M/V - HEMA Regio Ninove (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: HEMA

    Type: Vaste Job

    HEMA is een hedendaagse winkelketen, met 97 vestigingen in België en 4 in Luxemburg, waar medewerkers samenwerken aan één doel : tevredenheid van de klanten. Daarvoor worden producten met zorg ontwikkeld, is de service klantvriendelijk, verloopt de communicatie open en eerlijk, zijn de winkels aantrekkelijk ingericht en is de prijs/kwaliteit-verhouding van het aanbod optimaal. Medewerkers werken met plezier bij HEMA. Teamwerk is er een dagelijkse realiteit. Terwijl een aanstekelijk enthousiasme ook het goed gevoel bij onze klanten bevordert. Vandaag zijn we op zoek naar een Storemanager voor Regio Ninove Functie-inhoud Een HEMA filiaal leiden is topsport ! Je hebt de eindverantwoordelijkheid over een goed functionerende winkel. Je realiseert de doelstellingen op vlak van omzet, rentabiliteit en loonkost. Als coach zal je het winkelteam leiden en motiveren. Je bent zowel commercieel als administratief onderlegd. Maar ook financieel en analytisch sta je sterk. Je zorgt ervoor dat de winkel er altijd aantrekkelijk uitziet. Je plant het werk zodat je team weet wat je van ze verwacht. Daarnaast ben je voortdurend bezig met de commerciële mogelijkheden op de werkvloer op korte en langere termijn. Je bent een doener die graag zijn handen uit de mouwen steekt en het team het juiste voorbeeld geeft. Je vindt het heerlijk om je voor 70% tussen je team en je klanten te bevinden en dit combineert met 30% werkzaamheden op kantoor. Profiel Je bent een geboren verkoper en je zet jouw klant steeds op nummer 1. Je valt op door je ondernemingszin, verantwoordelijkheidsgevoel en voorbeeldgedrag. Je bent verder een uitstekende coach die zijn medewerkers motiveert en inspireert. Je zorgt voor een productieve, plezierige werksfeer. Je hebt enkele jaren ervaring in een eindverantwoordelijke functie in de retail waarin je leiding hebt gegeven. Je staat stevig in je schoenen en kan met weerstanden omgaan. Natuurlijk houdt je rekening met wat klanten willen en ben je gericht op commerciële kansen en verbeteringen. Je bent flexibel : bereid te werken op zaterdag en zondag en inzetbaar in de winkels van de regio. Je kan communicatief en planmatig werken. Wat biedt HEMA? Een boeiende professionele uitdaging in een groeiende, hedendaagse werkomgeving, waar medewerkers samenwerken aan één doel. Daarnaast bieden wij u een contract onbepaalde duur, in voltijds dienstverband (36u/wk). Uw salaris wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, personeelskorting,... Een opleidingstraject wordt voorzien. Solliciteert Nu ! Hebben we u enthousiast gemaakt? Reageer dan via onderstaande link of stuur uw sollicitatiebrief en CV naar [email protected].

  • Administratief Bediende Aankoopdienst (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten, een bedrijf gelegen in de Gentse-Zeehaven, is men op zoek naar een Administratief Bediende Aankoopdienst. Jouw voornaamste taak is administratieve ondersteuning bieden aan de inkoper. Je zorgt als bediende inkoop voor alle administratie m.b.t. bestellingen, prijsaanvragen en contracten. Je zorgt voor de grondige voorbereiding van de dossiers volgens afspraak met de inkoper. Je zorgt voor de voorbereiding en het administratief verwerken van contracten. Je komt in contact met verschillende partijen (zoals leveranciers, interne klanten,...). Taken (niet limitatief): 1. Bijstand verlenen bij het verwerken van 'Aanvragen tot bestellen' tot bestelling 2. Verwerken van contracten 3. Opstellen en opvolgen van prijsaanvragen 4. Opvolgen van prijsrechtvaardigingen 5. Opvolgen van orderbevestigingen en aanverwante informatie 6. Opvolgen facturen die blokkeren omwille van prijsverschillen 7. Opvolgen van leveringen 8. Afsluiten van besteldossiers

  • Logistiek medewerker (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: TCI EUROPE

    Type: Vaste Job

    TCI rekruteert een magazijn medewerker voor het filiaal in Zwijndrecht. We zijn op zoek naar een polyvalente logistieke bediende die verantwoordelijk is voor onder andere het ontvangen, orderpicken, opslaan en leveren van goederen. Hiernaast dienen ook bijhorende administratieve taken volbracht te worden (picking bons, levernota’s, transport documenten, ...). De medewerker wordt aangestuurd door de teamleader en wordt bijgestaan door 4 andere collega’s. De voornaamste taken bestaan uit verwerken van inkomende goederen (controle, wegzetten en administratieve boeking in SAP) etikettering en ompak verzendklaar maken van de goederen (picking, inpakken en administratieve afhandeling) Proper en ordelijk houden van de werkomgeving Inventarisname Onderhoud magazijn Na een inwerkperiode werkt U samen met de 4 collega’s in een rotatiesysteem dat U toelaat om alle aspecten van het magazijn te beheersen. TCI is op zoek naar een medewerker die zal werken volgens een flexibel werkrooster, namelijk van 9.00u - 10.00u tot 17.30u - 18.30u. Kennis van transportreglementering (IATA, ADR) zijn een plus.

  • Meetings and Events Consultant (Duitsland)

    Regio: Duitsland

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Arts preventieve geneeskunde (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671958-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers Je beschikt over een basisdiploma geneeskunde; klinische ervaring en ECG-opleiding zijn een meerwaarde. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven). Je hebt een goede kennis van courante PC-toepassingen Je kan zelfstandig werken, bent empathisch, en hebt een luisterend oor. Je staat open voor psychosociale problemen. Ervaring in de psychosociale sector is een troef. Je werkt nauwkeurig en efficiënt en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan je anderhalve dag / week vrijmaken Je werkt op zelfstandige basis, volgens de barema’s van het RIZIV.

Zoek naar antwoorden van Cabinet de Greft in sociale netwerken
Look for responds of Cabinet de Greft in social networks

Lees alle opmerkingen voor Cabinet de Greft. Laat een reactie achter voor Cabinet de Greft. Cabinet de Greft bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Cabinet de Greft. Leave a respond for Cabinet de Greft. Cabinet de Greft on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Cabinet de Greft op de google maps. Adres en contacten Cabinet de Greft
Location of Cabinet de Greft on the google maps. Address and contacts of Cabinet de Greft

Andere gerelateerde bedrijven als come Cabinet de Greft Cabinet de Greft: UNIV.ZIEKENHUIS ANTWERPEN | CARINE BAERT | PAULUS PATRICK | SUPER G.B. PARTNER | FESTIVAL INT. FILM FRANC.

Other related companies as Cabinet de Greft: UNIV.ZIEKENHUIS ANTWERPEN | CARINE BAERT | PAULUS PATRICK | SUPER G.B. PARTNER | FESTIVAL INT. FILM FRANC.

Cabinet de Greft is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Cabinet de Greft, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07972747802. Het bedrijf Cabinet de Greft bevindt zich op het adres: Rue C?te d'Or 68; 4000; Liège 1 (Sclessin). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 663,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 143,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Debt recovery. Lijst met producten zijn Investigators - Industrial & commercial.
De hoofdactiviteit van Cabinet de Greft is Papier en geallieerde producten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Cabinet de Greft is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Cabinet de Greft, openstaande posities, locatie van Cabinet de Greft op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Cabinet de Greft is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is Cabinet de Greft, company assigned to the tax number BE07972747802. The company Cabinet de Greft is located at the address: Rue C?te d'Or 68; 4000; Liège 1 (Sclessin). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 663,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 143,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Debt recovery. List of products are Investigators - Industrial & commercial.
The main activity of Cabinet de Greft is Paper and Allied Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Cabinet de Greft is not available. You also can look at reviews of Cabinet de Greft, open positions, location of Cabinet de Greft on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Cabinet de Greft, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Cabinet de Greft, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Cabinet de Greft, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Cabinet de Greft, employees, financial statistics.