St-Jozef
Contactgegevens St-Jozef: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data St-Jozef: address, phone, fax, email, website, opening hours
St-Jozef
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Wegvoeringstraat 61; 9230; Wetteren, België
Telefoon (phone): 09 369 65 59 (+32-09 369 65 59) 09 369 65 59 (+32-09 369 65 59)
Fax (fax): 09 369 65 59 (+32-09 369 65 59) 09 369 65 59 (+32-09 369 65 59)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) St-Jozef: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "St-Jozef"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "St-Jozef"? - Contact us!
We found such data of St-Jozef, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees St-Jozef. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti St-Jozef
Products information St-Jozef
Producten die in St-Jozef zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Day nurseries and baby sitting services
Aanvulling soorten activiteiten voor St-Jozef Addition kinds of activities for St-Jozef
22319900. Geweven stofmolen, wol, nec | Broadwoven fabric mills, wool, nec
36790104. Impedantie conversie-eenheden, hoge frequentie | Impedance conversion units, high frequency
37149902. Booster (jump-start) kabels, auto | Booster (jump-start) cables, automotive
51690503. Sealants | Sealants
59419906. Zwembad en biljarttafels | Pool and billiard tables
Werken bij St-Jozef: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in St-Jozef: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor St-Jozef. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for St-Jozef. Looking for open vacancies in other companies
-
Quality controller (OPGLABBEEK)
Regio: OPGLABBEEK
Bedrijf: FLEXPOINT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als quality controller behandel, onderzoek, rapporteer en volg je klachten op met betrekking tot kwaliteits- en logistieke afwijkingen vastgesteld tijdens de controle van inkomende goederen of door affliates, klanten of leveranciers. Dit betekent concreet: Behandelen van kwaliteits en logistieke klachten en zorg dragen voor een correcte opvolging en afhandeling hiervan binnen de gestelde tijdslimieten. Advies geven over mogelijke oplossingen en voorstellen formuleren tot kwaliteitsverbetering. Coördineren van retourzendingen en initiëren en supporten van rework of sorteer acties. Controleren van inkomende en uitgaande leveringen. Opvolgen en informeren van ontwerp veranderingen aan klanten.
-
Laborant Chemie (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Voor een groot chemisch bedrijf in de haven van Antwerpen zijn we op zoek naar een Laborant. Het betreft een tijdelijke opdracht, snel op te starten en vermoedelijk voor enkele maanden. Je zal in het labo ondersteuning bieden op vlak van verschillende analyses (GC, HPLC,...)
-
Administratieve bediende (HOBOKEN)
Regio: HOBOKEN
Bedrijf: ADECCO BEVEREN-WAAS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een gekend bedrijf in Hoboken zijn we op zoek naar een administratieve bediende om hun tem Procurement & Transportation team te versterken. Wat wordt er van u verwacht ? Maandelijkse controle van het kostenrapport Opmaak en bijsturing van het budget Meewerken aan de verbetering van de aankoop- en transport gerelateerde processen. Verzamelen van data, rapportage hiervan, etc Etc. Klinkt aantrekkelijk ? Lees zeker verder
-
Opérateur Administratif Printing (EVERE)
Regio: EVERE
Bedrijf: Start People Woluwe
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
De taken zijn de volgende: - Voorbereiding van de drukbestanden - Conversie en opslaan van de bestanden - Druk op verschillende formaten: klein en groot formaat - Afwerking : realiseren van de laatste productiefase, perforatie plakken, snijden, boekbinding,… Deze functie geniet goede kennis: Microsoft Office programma’s: - Publisher: aanpassingen van documenten die elektronisch zijn ontvangen via invoeging van referenties, logo's, teksten,… - Word - Excel - PowerPoint - Outlook Grafische programma’s: - Indesign: basiskennis: in staat zijn om de lay-out aan te passen of op te maken aan de hand van een voorbeeld - Adobe Acrobat Standard: verschillende dossiers samenvoegen in 1 PDF document, de bestaande documenten in PDF wijzigen - Photoshop: bestanden kunnen herformatteren (ex: GIF, EPS JPEG), in staat zijn om de kleuren te wijzigen en logo’s of afbeeldingen uit een bestand kunnen integreren
-
Werfleider (VAALBEEK)
Regio: VAALBEEK
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Als werfleider sta je in voor het voorbereiden en coördineren van het dagdagelijkse reilen en zeilen, zodat iedereen op de werf of werven zijn werk naar behoren kan uitvoeren. Je zorgt voor een goede planning, de voorbereiding, de uitvoering van het werk, de administratieve taken en het leiden van bijeenkomsten en werfvergaderingen. Je bent verantwoordelijk voor de controle op de werf inzake kwaliteit en veiligheid van personeel, onderaannemers en materieel. Je brengt dagelijks verslag uit op kantoor met de verantwoordelijken. Dit bedrijf specialiseert zich zich in bouw-en schilderwerken. Dagelijks staan ze klaar om verzorgd werk af te leveren, conform de details uit lastenboeken en projectbeschrijvingen.
-
Administratief bediende (BELSELE)
Regio: BELSELE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Je staat in voor de klachtenbehandeling. Je neemt de telefoons aan en verwerkt de mails. Je lost de problemen op en verwerkt hiervoor ook de nodige administratie. Je hebt contact met de klant en met de leveranciers voor de opvolging van de service. In drukke perioden help je ook mee in de verkoop of aan de kassa.
-
Huishoudhulp regio Tremelo - Rotselaar (TREMELO)
Regio: TREMELO
Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)
Type: Dienstenchequebaan
Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques. Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt.
-
Poetshulp Dienstencheques (TIELT)
Regio: TIELT
Bedrijf: Actief Dienstencheques Tielt
Type: Dienstenchequebaan
Poetsen, strijken of boodschappen doen, doe je met een glimlach? Dan is een job als huishoudhulp iets voor jou. Werken als huishoudhulp is werken met alle voordelen die een vaste job biedt. Zo ontvang jou! Wij zijn op zoek naar poetsdames die willen werken bij particulieren met dienstencheques. Je kan vrij jouw uren inplannen en kan deze functie zowel voltijds als deeltijds uitoefenen.
-
HUISHOUDHULP (M/V) POESELE (deeltijds - zelf te kiezen) (POESELE)
Regio: POESELE
Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS
Type: Dienstenchequebaan
Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)
-
Student productie/inpak augustus en/of september (SINT-KATELIJNE-WAVER)
Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER
Bedrijf: ASAP XL MECHELEN
Type: Studentenjob
Wij zijn op zoek naar flexibele studenten. U staat in voor: - inpak van groenten en fruit - versnijden van groenten en fruit - het schoonmaken van de werkplek
-
Centric - Monitoring Engineer (EVERE)
Regio: EVERE
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
JOB OBJECTIVE The monitoring engineer has responsibility for creation and refinement of; monitoring policies, processes, procedures for application, system software and infrastructure monitoring. He's responsible for monitoring systems and infrastructure. Work in cooperation with Technical teams ensuring that monitoring capabilities are in line with needs. POSITION WITHIN THE ORGANISATION Department: Technology Section: Technology Service: Technology Reports hierarchically to: Head of Technology Operations Reports functionally to: Team Lead Manages: Directly: 0 Indirectly: 0 Back-up: Release engineer, Technical Expert, Technical Architect JOB DIMENSIONS Budget: 0 Team: 0 Outputs: Monitor systems, software, applications Troubleshoot problems Track all issues Report, manage, escalate incidents Monitors Systems/applications performance and troubleshoots problem areas as needed Maintain tickets and documentation Write scripts, SQL queries, new checks in scope of monitoring or problem solving Solve issue where applicable AUTONOMOUS DECISION MAKING AUTHORITY Day-to-Day monitoring using tooling, in case of problem, either solve or route those into the technical team (escalation) Create new checks, scripts to improve visibility Decide about severity of incidents RESULT AREAS RESULT AREA 1: Proactive monitoring assuring fast and reliable incident handling with proper visibility and follow up. RESULT AREA 2: Improve monitoring by interfacing various source of alerts. RESULT AREA 3: Route, track problems and make sure that correct actions have been taken in order to resolve problems RESULT AREA 4: Work closely with development and support groups to define new monitoring needs. CONTACTS INTERNAL CONTACTS: Exchange of information: Heads of Departments, IPC Managers, IPC Staff Negotiations with: IPC Managers, IPC Staff EXTERNAL CONTACTS Exchange of information: Data centre provider (Cegeka) , other providers (Storage, network etc...) Negotiations with: n/a FUNCTIONALITY CRITERIA Service Management techniques/methodologies: (desirable): ITIL2. Experience: Experience with Monitoring, Incinga, Nagios and Zenoss are a plus Knowledge of Jira & Confluence, used to write documentation (tickets, Wiki) Familiarity with Oracle SQL. Able to run queries against a database and incorporate such queries into a script. Degree in computer science or equivalent. Excellent documentation skills Essential: Good communicator; "can do" approach; determined; understand other issue, can listen and learn from others Desirable: self-learning and keen to learn new technical domains Attitudes: Excellent communication Excellent analysis and troubleshooting skills of complex technical systems. Excellent command of spoken/written English ...
-
Inhouse Consultant AGO Jobs & HR Brugge (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
AGO Jobs&HR is een dienstverlenend bedrijf in de sector van HR Services: reeds meer dan 30 jaar kunnen onze klanten bij ons terecht voor tijdelijke arbeid, selectie en rekrutering, payrolling, testing en assessment en outplacement. Gespecialiseerde divisies binnen ons uitgebreide nationale kantorennet garanderen daarbij de allerbeste dienstverlening. En met een toegewijd team van authentieke en optimistische medewerkers staan wij dicht bij onze klanten en focussen wij op het uitbouwen van waardevolle en langdurige relaties. Voor ons Inhousekantoren in de regio West-Vlaanderen zijn wij op zoek naar een Inhouse consultant (ruime regio Brugge). Je staat voornamelijk in voor de rekrutering en selectie van geschikte medewerkers voor onze klant (je kent als geen ander het profiel en de bedrijfscultuur). Je organiseert rondleidingen, infosessies en onthaal voor de uitzendkrachten. Je staat in voor het poolmanagement en de planning. Je staat in directe communicatie met de klant wat je de mogelijkheid geeft om kort op de bal te spelen en een hechte relatie uit te bouwen. Je bent het aanspreekpunt ter plaatse voor uitzendkrachten. Je verzorgt de administratieve opvolging. Je staat in voor het opvolgen en rapporteren van KPI's.
Zoek naar antwoorden van St-Jozef in sociale netwerken
Look for responds of St-Jozef in social networks
Lees alle opmerkingen voor St-Jozef. Laat een reactie achter voor St-Jozef. St-Jozef bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for St-Jozef. Leave a respond for St-Jozef. St-Jozef on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie St-Jozef op de google maps. Adres en contacten St-Jozef Location of St-Jozef on the google maps. Address and contacts of St-Jozef
Andere gerelateerde bedrijven als come St-Jozef St-Jozef: MODELMAKERIJ DEBRU | SA DANIEL DEMESMAEKER | Cartomania | PHI SPRL | HUBERT STIPPELMANS
Other related companies as St-Jozef: MODELMAKERIJ DEBRU | SA DANIEL DEMESMAEKER | Cartomania | PHI SPRL | HUBERT STIPPELMANS
St-Jozef is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is St-Jozef, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03151123046. Het bedrijf St-Jozef bevindt zich op het adres: Wegvoeringstraat 61; 9230; Wetteren. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 333,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 176,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Day nurseries and baby sitting services. Producten gemaakt in St-Jozef zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van St-Jozef is Transportuitrusting, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van St-Jozef is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van St-Jozef, openstaande posities, locatie van St-Jozef op de kaart.
St-Jozef is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is St-Jozef, company assigned to the tax number BE03151123046. The company St-Jozef is located at the address: Wegvoeringstraat 61; 9230; Wetteren. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 333,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 176,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Day nurseries and baby sitting services. Products created in St-Jozef were not found.
The main activity of St-Jozef is Transportation Equipment, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of St-Jozef is not available. You also can look at reviews of St-Jozef, open positions, location of St-Jozef on the map.