Datastat Belgium

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • Datastat Belgium
Private companiesHealth Services • Datastat Belgium

Contactgegevens Datastat Belgium: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Datastat Belgium: address, phone, fax, email, website, opening hours

Datastat Belgium

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Vieux Chemin de Wavre 93; 1380; Lasne (Ohain), België

Telefoon (phone): 02 732 70 87 (+32-02 732 70 87) 02 732 70 87 (+32-02 732 70 87)

Fax (fax): +32 (60) 626-85-81 +32 (60) 626-85-81

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Datastat Belgium: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Datastat Belgium"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Datastat Belgium"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Datastat Belgium, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Datastat Belgium. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Datastat Belgium, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Datastat Belgium. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Datastat Belgium
Products information Datastat Belgium

BTW identificatienummer (tax): BE07602233886
Ondernemingsnummer: 6924102783
Hoofdstad (capital): 372,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 816,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in Datastat Belgium zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Data processing - Software

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Datastat Belgium
(Get full report from official database of BE for Datastat Belgium)

Aanvulling soorten activiteiten voor Datastat Belgium
Addition kinds of activities for Datastat Belgium

072200. Gewas oogsten | Crop harvesting
328105. Monument of begrafenissteen, gesneden en gevormd | Monument or burial stone, cut and shaped
35560200. Snijden, hakken, slijpen, mengen en dergelijke machines | Cutting, chopping, grinding, mixing, and similar machinery
35590401. Chemische machines en uitrusting | Chemical machinery and equipment
52119908. Thuiscentra | Home centers

Werken bij Datastat Belgium: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Datastat Belgium: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Datastat Belgium. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Datastat Belgium. Looking for open vacancies in other companies

  • Bijrijder te Kampenhout (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: ADECCO VGW PUURS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Al eens gedacht om te werken als vuilnisman of vuilnisvrouw? Renewi te Kampenhout zoekt betrouwbare flexibele vuilnisophalers voor achter een vuilniswagen. Ben je gemotiveerd en heb jij eigen vervoer? Dan ben jij misschien wel dé vuilnisman of vuilnisvrouw die wij zoeken! Hoe ziet een dag als vuilnisvrouw of vuilnisman er uit? Je meldt je aan om 6h 's morgens op de site te Kampenhout. Samen met je chauffeur zal je afvalcontainer ophalen bij klanten van Renewi. Zodra de route is afgerond, zal je samen met de chauffeur terug naar de site te Kampenhout rijden.

  • Boekhoudkundig medewerker regio Sint-Lievens-Houtem (SINT-LIEVENS-HOUTEM)

    Regio: SINT-LIEVENS-HOUTEM

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met onze klant regio Sint-Lievens-Houtem zijn wij op zoek naar een enthousiaste boekhoudkundige medewerker. Jou voornaamste taken zullen bestaan uit: - Je maakt deel uit van de financiële afdeling van het bedrijf en verzorgt vanuit deze functie de leveranciersboekhouding. - Je hebt op regelmatige basis contacten met onze verschillende leveranciers, zowel voor het aanmaken van leveranciersbetalingen als voor het verwerken van inkomende facturen. - Verder volg je de tijdige betaling van deze facturen op. Je codeert ook de facturen en voert deze in in het boekhoudprogramma (SAP). - Je zet de betalingen klaar en controleert ook of de binnenkomende facturen correct zijn. - In deze functie rapporteer je aan de verantwoordelijke finance en IT.

  • Medewerker Customer Experience (m/v) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor 1 van onze klanten in de regio Beveren zijn wij op zoek naar een medewerker Customer Experience (m/v): - Heb je ervaring met klachtenbehandeling? - Heb je een goede kennis van het Frans en het Engels? - En kun je daarenboven goed overweg met Excel? Dan is deze job iets voor jou! Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van de klachten van de business unit. Je registreert en analyseert de klacht en onderhoudt contact met alle afdelingen van de organisatie om proactief en structureel de nodige informatie te krijgen om de klant op de hoogte te brengen van de resultaten van het onderzoek. Je onderhoudt contact met de klant over de voortgang van de afhandeling. Hierin werk je zelfstandig, neem je initiatieven en zorg je er voor dat er professioneel met het dossier wordt omgegaan. Met de kennis die je opdoet, denk je proactief mee aan de verbetering van de dienstverlening.

  • Organisatorische Sales Assistant - Topklant regio Halle (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een echte topklant regio Halle zijn we op zoek naar de ideale Sales Assistant. Ben je vlot in omgang, organisatorisch en communicatief ingesteld? Ben je op zoek naar een uitdaging binnen een internationaal kader? Zijn jouw antwoorden op deze vragen ja, ja en nog eens ja? Lees zeker verder, solliciteer en wie weet ben jij de persoon die Uniek zoekt! Jouw takenpakket bestaat uit: je ondersteunt het Sales Team met allerhande administratieve taken je volgt dossiers grondig op en vult deze aan indien nodig met juiste documentatie je bent verantwoordelijk voor gegevensinvoer uitwerken van offertes aanpassingen binnen projecten doorspelen naar het sales team

  • Student magazijnier bouwmaterialen zaterdagwerk (m/v) (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    Als magazijnier help je de klanten verder die hun bouwmaterialen zelf komen afhalen op de vestiging. Tevens sta je ook in voor de orde en netheid op het terrein.

  • metselaar (ZELZATE)

    Regio: ZELZATE

    Bedrijf: BOUWONDERNEMING HOFMAN

    Type: Vaste Job

    uitvoeren van metselwerken uitvoeren van tal van andere bouwkundige taken (grond- en funderingswerken, rioleringswerken en vloeren) de werkpost voorzien van materiaal en producten bevoorrading controleren producten aanmaken

  • Calculator (Buitenschrijnwerk (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: EMANUEL

    Type: Vaste Job

    Als calculator maak je op basis van plannen, lastenboeken en/of opmetingen offertes voor de projecten voor het plaatsen van ramen, deuren, poorten, rolluiken en zonwering. Je kunt de aanvraag technisch inschatten en omrekenen naar een correcte offerte tegen de vooropgestelde deadline. Bij vragen over het dossier overleg je met architect en bouwheer. Tevens sta je in nauw contact met de verschillende leveranciers en onderaannemers voor alle prijsaanvragen en technische details.

  • WERFLEIDER ELEKTRICITEIT (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: DECAT ENERGY TECHNICS

    Type: Vaste Job

    Door de toenemende groei van ons bedrijf zijn wij dringend op zoek naar een enthousiaste werfleider die zich toespitst op elektrische installaties (industrieel, tertiair en particulier), zowel nieuwbouw als renovatie/uitbreiding van bestaande installaties. Uw takenpakket: U stuurt onze eigen mensen aan op de werf en motiveert hen op een positieve manier. U werkt actief mee aan de realisatie van de installatie en staat in voor het materiaalbeheer dat nodig is voor de opbouw van de installaties. U bewaakt de timing en bent het aanspreekpunt van de klant op de werf. Hoogspanning, laagspanning, automatisatie, airconditioning, speciale technieken zijn voor u bekend terrein.

  • Care Expert - Service Medewerker Shop Orange Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: PANAMA GROUP

    Type: Vaste Job

    Als 'Care Expert' ben je de verantwoordelijke voor een persoonlijke service naar onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor: Het beantwoorden van vragen van klanten (product gerelateerde uitleg bezorgen) Je helpt de klanten verder en beantwoord al hun vragen zoals vragen over hun toestelbeheer, over hun software (Android/IOS) De uitleg rond 'connected devices' het uitvoeren van kleine reparaties Het beantwoorden van alle vragen na de verkoop Training en uitleg geven aan de shopmedewerkers Helpen bij het maken van gepersonaliseerde hoesjes

  • Fabrieksagent van Engelands grootste "kitchenwarecompany" zoekt vertegenwoordiger op commissiebasis (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: GRONICO TRADING CO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Fabtrieksagent Gronico te Herk de stad zoekt voor de verdeling van haar exclusieve collectie s uit U.K. - - meerdere vertegenwoordigers in gans Belgie om deze exclusieve artikelen te verdelen aan de vakhandel. Doelgroep voor deze exclusieve artikelen zijn : Kookwinkels Meubelzaken Gadgetwinkels Cadeauwinkels Bloemisten Bakwinkels Koffie- en theewinkels Natuurwinkels en oliewinkels wijnhandelaars... Enkel op zelfstandige basis ( u dient dus in bezit te zijn van een btwnr) Hoge commisielonen Alles is bespreekbaar voltijds of deeltijds Interesse neem contact bvba Gronico Trading Industrieweg 1080 3540 Herk de stad Limburg 013 55 26 36 - 013 55 26 39

  • PET AU PAIR (Petsitter/Dog Walker) KONTICH (Regio Kontich-Mortsel-Ranst)

    Regio: Regio Kontich-Mortsel-Ranst

    Bedrijf: MIAUWW

    Type: Zelfstandige activiteit

    Door de toenemende groei van Pet Au Pair ben ik op zoek naar een extra dog walker/pet sitter. Je bent verantwoordelijk voor flexibele oppasdrachten (bv. poezenoppas, hondenuitlaat, dagoppas,...) doorheen het hele jaar, deze werkuren bepaal je zelf en zijn steeds in overleg. Bekijk eerst de website en facebook en maak kennis met onze manier van werken! www.petaupair.be www.facebook.com/petaupairBE Pet Au Pair werd opgericht in 2013 en groeide uit tot een team van meer dan 17 enthousiaste dierenoppassers verspreid over heel Vlaanderen. Ben jij onze nieuwste Pet Au Pair? Toekomstige Pet Au Pairs genieten mee van onze investeringen die we de afgelopen vier jaar maakten: allerlei promotiemateriaal, posters en flyers, een professionele website, reclame op tv, artikels in kranten en tijdschriften en de talloze tevreden klanten, ... Je start als dierenoppasser onder de naam van Pet Au Pair en je bent verantwoordelijk voor je eigen regio. Opgelet! Je gaat een engagement aan voor lange termijn en wordt zo één van de gezichten van Pet Au Pair. Je bent een vaste waarde en persoon waar onze baasjes steeds op kunnen rekenen! Belangrijk: Je heb reeds een part-time job (min. 19u) en wil dit graag combineren, of je werkt reeds als zelftstandige en wil beide activiteiten combineren. Indien u niet voldoet aan deze voorwaarden, gelieve dan niet te solliciteren.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Datastat Belgium in sociale netwerken
Look for responds of Datastat Belgium in social networks

Lees alle opmerkingen voor Datastat Belgium. Laat een reactie achter voor Datastat Belgium. Datastat Belgium bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Datastat Belgium. Leave a respond for Datastat Belgium. Datastat Belgium on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Datastat Belgium op de google maps. Adres en contacten Datastat Belgium
Location of Datastat Belgium on the google maps. Address and contacts of Datastat Belgium

Andere gerelateerde bedrijven als come Datastat Belgium Datastat Belgium: FLCOVAVEE CVBA | Ginette Coiffure | CHRISTINE | Schrauwen Andre NV | Van der Goten D

Other related companies as Datastat Belgium: FLCOVAVEE CVBA | Ginette Coiffure | CHRISTINE | Schrauwen Andre NV | Van der Goten D

Datastat Belgium is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Datastat Belgium, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07602233886. Het bedrijf Datastat Belgium bevindt zich op het adres: Vieux Chemin de Wavre 93; 1380; Lasne (Ohain). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 372,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 816,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Data processing - Software. Producten gemaakt in Datastat Belgium zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Datastat Belgium is Gezondheidszorg, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Datastat Belgium is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Datastat Belgium, openstaande posities, locatie van Datastat Belgium op de kaart.

Datastat Belgium is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is Datastat Belgium, company assigned to the tax number BE07602233886. The company Datastat Belgium is located at the address: Vieux Chemin de Wavre 93; 1380; Lasne (Ohain). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 372,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 816,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Data processing - Software. Products created in Datastat Belgium were not found.
The main activity of Datastat Belgium is Health Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Datastat Belgium is not available. You also can look at reviews of Datastat Belgium, open positions, location of Datastat Belgium on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Datastat Belgium, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Datastat Belgium, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Datastat Belgium, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Datastat Belgium, employees, financial statistics.