Al Soft BVBA

Contactgegevens Al Soft BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Al Soft BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Al Soft BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Gotevlietstraat 18; 8000; Brugge, België

Telefoon (phone): 050 45 84 01 (+32-050 45 84 01) 050 45 84 01 (+32-050 45 84 01)

Fax (fax): 050 45 84 09 (+32-050 45 84 09) 050 45 84 09 (+32-050 45 84 09)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Al Soft BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Al Soft BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Al Soft BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Al Soft BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Al Soft BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Al Soft BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Al Soft BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Al Soft BVBA
Products information Al Soft BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE02455688476
Ondernemingsnummer: 1951141357
Hoofdstad (capital): 366,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 551,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in Al Soft BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Data processing - Software

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Al Soft BVBA
(Get full report from official database of BE for Al Soft BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Al Soft BVBA
Addition kinds of activities for Al Soft BVBA

6111. Federaal en federaal gesponsord krediet | Federal and federally sponsored credit
8049. Kantoren van de gezondheidspraktijk | Offices of health practitioner
20260104. Room, geslikt | Cream, whipped
28999907. Chemische benodigdheden voor gieterijen | Chemical supplies for foundries
35599942. Vibratory parts handling equipment | Vibratory parts handling equipment
36529903. Master records of tapes, voorbereiding van | Master records or tapes, preparation of
51999916. Ijs, vervaardigd of natuurlijk | Ice, manufactured or natural
54999905. Kruiden en kruiden | Spices and herbs
73899937. Pilootwagen escort service | Pilot car escort service

Werken bij Al Soft BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Al Soft BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Al Soft BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Al Soft BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Juridisch-Administratief Dossierbeheerder (M/F) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en juridische opvolging van de zowel nieuwe als bestaande dossiers. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een vastgoedontwikkelaar gelegen in Kortrijk. Ze staan bekend als een klassieke ontwikkelaar. Om een professionele werking te garanderen en om de projecten zo optimaal mogelijk te kunnen opvolgen zijn ze op zoek naar een nieuwe werknemer om hun team te versterken. Omschrijving Als Juridisch-Administratief Dossierbeheerder ben jij de ondersteunende schakel binnen het ontwikkelingsteam. Jij staat in voor de administratieve en juridische opvolging van de nieuwe en bestaande dossiers. Jouw voornaamste taken zijn: Jij bent verantwoordelijk voor het screenen van de nieuwe dossiers die binnenkomen. Je analyseert de markt om te onderzoeken indien het project al dan niet haalbaar is door middel van haalbaarheidsstudies en rendementsonderzoeken Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van contracten Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van verkoopsdossiers De administratieve opvolging

  • GEMOTIVEERDE OPERATOR METAAL 3 PLOEGEN- HEEL GOEDE VERLONING- REGIO KORTRIJK (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een metaalverwerkend bedrijf zoeken wij een machineoperator met technische achtergrond in 3 ploegen. Je zal instaan voor het bedienen en bemannen van de productielijn en de opvolging van het proces. Bij storingen of problemen zal je ingrijpen. Je zorgt voor het aanvullen van grondstoffen en wegbrengen van afgewerkte producten met de heftruck. Dit kan volledig aangeleerd worden.

  • Installatietechnieker (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Waasland zijn we op zoek naar een installatietechnieker. U komt terecht in een dynamisch team. U zal instaan voor het installeren en herstellen van de systemen.

  • JUNIOR CALCULATOR 7098198 / 18 C (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: MANPOWER Kantoor Hasselt

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Manpower Hasselt zoekt een junior calculator. Onze klant is actief in de interieurbouw en is gelegen te Hasselt. - Je zal verantwoordelijk gesteld worden voor het opmaken en opvolgen van offertes. - Daarnaast zal je prijzen onderhandelen met leveranciers en klanten. - Je maakt bestellingen aan en geeft deze in.

  • VACATURE | Kalibratie en Maintenance Technieker | Brussel (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als C&M Technician ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van serviceactiviteiten op instrumenten bij onze klanten in België en Luxemburg. Je staat in voor kalibratie inspectie onderhoud en inventarisatie. ? Je voert interventies uit gedurende langere periodes bij hun klanten uit verschillende industrieën waarbij de nadruk ligt op kalibratie en onderhoud. ? Je biedt oplossingen aan voor eenvoudige storingen. ? Je werkt nauw samen in een team van Service Coördinatoren die instaan voor de planning en de opvolging van de serviceactiviteiten. ? Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig opmaken van de dagelijkse rapportering. ? Je onderhoudt een goede communicatie met klanten en hecht belang aan klantentevreden en rendement.

  • Administratief bediende Operations-afdeling (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een internationaal bedrijf uit de regio van Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief Operations Assistant: Als deel van de administratieve dienst binnen Operations, ondersteun je de afdelingen 'bulk', 'afval en inpak' en 'magazijn' omtrent alle taken rond dossierverwerking. Op termijn is het de bedoeling dat jij instaat voor de opleiding in verband met dossierverwerking. Je denkt mee aan optimalisaties van de dossierverwerkingen en werkt hiervoor samen met de betrokken diensten. Je staat in voor het uitvoeren van de reconciliatie, hierbij zal de Support Engineer jouw back-up zijn. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en controle van de productiedossiers. Daarnaast voer je ook allround administratieve taken uit en sta je in voor een correcte opvolging van offertes, bestellingen, stockbeheer,... .

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kortenaken – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KORTENAKEN)

    Regio: KORTENAKEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Enthousiaste POETSHULP Tremelo deeltijds of voltijds (TREMELO)

    Regio: TREMELO

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Medewerker Klantendienst bij een Bank - Parttime (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    -Je komt terecht in het outbound customer care center bij 24+ en zal uitgaande telefoongesprekken doen, waarbij je contact opneemt met bestaande KBC-klanten. -Je informeert de klant omtrent bepaalde diensten van KBC, waaronder de impact van de nieuwe GDPR-wetgeving op de omgang met zijn persoonlijke gegevens. -Je registreert op een correcte manier de gesprekresultaten in onze systemen. -Je doet niet aan televerkoop; je zal nooit per telefoon concrete informatie moeten geven over producten of diensten, hiervoor verwijs je steeds door naar het kantoor van de klant. Het is dus ook niet nodig om bancaire voorkennis te hebben. -Omdat we kwalitatief bellen ontzettend belangrijk vinden, krijg je een degelijke beltraining en technische opleiding, en word je continu begeleid en gecoacht bij het uitoefenen van je job.

  • Stellingbouwer restauratie (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: ARTES WOUDENBERG

    Type: Vaste Job

    Als stellingbouwer sta je bij een vaste ploeg stellingbouwers in voor het monteren en demonteren van alle eigen stellingen in de restauratie en renovatiesector bij Artes Woudenberg. Het betreft hoofzakelijk Layher-systeemstelling, al kan bij detailconstructies een uitbouw in buizen en koppelingen de enige oplossing betekenen. Alles begint bij het organiseren en voorbereiden van de werven. De hoofdtaak bestaat uit het monteren en demonteren van eigen stellingen – maar ook onderschoringen en stuttingen zijn u niet vreemd. In overleg met de projektleider en de meestergast wordt de meest optimale inplanting van de stelling in overleg vastgelegd alsook de posities van de trappen en ladderbakken. Dagelijks sta je in voor een ordelijke werkplaats waar u de nodige veiligheidsmaatregelingen stipt na leeft. Je komt terecht in een multifunctioneel restauratieteam, waarbij vakmanschap voorop staat en u een echte teamspeler bent.

  • Voorlader - Vrachtwagenchauffeur CE baché (VAC106 Genk) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: 24/7 CHAUFFEURSDIENSTEN

    Type: Vaste Job

    Voor een familiebedrijf gespecialiseerd in zwaar vervoer van coils en staal zijn wij wegens uitbreiding van de activiteiten, op zoek naar een gemotiveerde chauffeur met rijbewijs CE met ervaring baché voor de regio Genk. U staat in voor het voorladen van trailers, deze trailers staan op de parking van het bedrijf en dienen binnen gereden te worden om vervolgens terug buiten op de parking geplaatst te worden. U dient als voorlader de lading te zekeren. Er wordt verwacht dat je nieuwe werknemers die opstarten wegwijs maakt. Ook hou je de orde op de parking en ben je stipt. Je zal een 10 trailers per dag voorladen (het laden zelf gebeurd door de fabriek) je dient wel telkens af en aan te koppelen, het dak te openen en de palen te plaatsen. Start 6h 's morgens. Gemiddeld 12h/dag.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Al Soft BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Al Soft BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Al Soft BVBA. Laat een reactie achter voor Al Soft BVBA. Al Soft BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Al Soft BVBA. Leave a respond for Al Soft BVBA. Al Soft BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Al Soft BVBA op de google maps. Adres en contacten Al Soft BVBA
Location of Al Soft BVBA on the google maps. Address and contacts of Al Soft BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Al Soft BVBA Al Soft BVBA: Fran?oys Vanoverschelde NV | CLAIRE BATAILLE | FEYS-DEKNUDT | Devlieger BVBA | COPRABEL S.A.

Other related companies as Al Soft BVBA: Fran?oys Vanoverschelde NV | CLAIRE BATAILLE | FEYS-DEKNUDT | Devlieger BVBA | COPRABEL S.A.

Al Soft BVBA is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Al Soft BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02455688476. Het bedrijf Al Soft BVBA bevindt zich op het adres: Gotevlietstraat 18; 8000; Brugge. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 366,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 551,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Data processing - Software. Producten gemaakt in Al Soft BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Al Soft BVBA is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Al Soft BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Al Soft BVBA, openstaande posities, locatie van Al Soft BVBA op de kaart.

Al Soft BVBA is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is Al Soft BVBA, company assigned to the tax number BE02455688476. The company Al Soft BVBA is located at the address: Gotevlietstraat 18; 8000; Brugge. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 366,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 551,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Data processing - Software. Products created in Al Soft BVBA were not found.
The main activity of Al Soft BVBA is Insurance Carriers, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Al Soft BVBA is not available. You also can look at reviews of Al Soft BVBA, open positions, location of Al Soft BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Al Soft BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Al Soft BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Al Soft BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Al Soft BVBA, employees, financial statistics.