Acco-Venn CV

Contactgegevens Acco-Venn CV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Acco-Venn CV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Acco-Venn CV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Strodekkerstraat 8; 9100; Sint-Niklaas, België

Telefoon (phone): 03 777 93 15 (+32-03 777 93 15) 03 777 93 15 (+32-03 777 93 15)

Fax (fax): 03 766 63 08 (+32-03 766 63 08) 03 766 63 08 (+32-03 766 63 08)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Acco-Venn CV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Acco-Venn CV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Acco-Venn CV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Acco-Venn CV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Acco-Venn CV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Acco-Venn CV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Acco-Venn CV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Acco-Venn CV
Products information Acco-Venn CV

BTW identificatienummer (tax): BE04110229492
Ondernemingsnummer: 4247283935
Hoofdstad (capital): 108,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 601,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in Acco-Venn CV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Data processing - Software

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Acco-Venn CV
(Get full report from official database of BE for Acco-Venn CV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Acco-Venn CV
Addition kinds of activities for Acco-Venn CV

20769905. Palm kernel olie | Palm kernel oil
28650100. Kleurstoffen en pigmenten | Dyes and pigments
32990101. Ingebouwde mica | Built-up mica
39440700. Babywagens en zittingen | Baby carriages and restraint seats
50990400. Kinderwagens, kinderwagens, en zithouders | Children's carriages, strollers, and restraint seats

Werken bij Acco-Venn CV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Acco-Venn CV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Acco-Venn CV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Acco-Venn CV. Looking for open vacancies in other companies

  • 2 TIJDELIJK BEDIENDEN MET KENNIS DUITS (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een internationaal voedingsbedrijf regio groot Kortrijk, zijn wij op zoek naar 2 tijdelijke krachten op customer service met kennis Duits. Er zijn 2 opties: - klachtenopvolging op customer service, opdracht van 3 maanden (met mogelijks verlenging van nog eens 3 maanden) - tijdelijke ondersteuning DUITSE markt, tot eind maart.

  • Business Process Support Medewerker / Interne Support Medewerker (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze goede en internationale klant gelegen te Machelen (Brucargo) zijn wij op zoek naar een Business Process Support Specialist (m/v). Help jij graag je collega"s verder en pluis jij graag dingen uit? Werk jij oplossingsgericht en ben jij service-minded? Ben jij zeer vlot Engels- en Nederlandstalig? Lees dan zeker verder! Wij zijn op zoek naar een Interne Support Medewerker die ondersteuning zal bieden aan collega's (Customer Service en Supply Chain teams), over de Europese vestigingen heen, in verband met de gebruikte interne systemen en processen. Je zoekt oplossingen bij problemen, je geeft specifieke instructies, je verzorgt opvolging, je voert analyses uit, ... Hierbij is Master Data management een belangrijk onderdeel van je job. Je zorgt met andere woorden voor een totaaloplossing. Je takenpakket: - Master Data: je zorgt voor een correcte en volledige registratie in alle gebruikte systemen (data-input). Dit is een stukje repetitief werk waar accuraatheid zeer belangrijk is. Dit is een belangrijk controle mechanisme van het dagelijkse werk. - Je neemt deel aan team meetings waarin de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse activiteiten worden besproken - Je bent 'first line support' waarbij je per mail en telefonisch ondersteuning zal bieden aan je collega's over de verschillende vestigingen heen. Je zal de binnenkomende vragen onderzoeken, een oplossing zoeken, deze oplossing zelf testen en feedback geven. Hierbij beheer je een mailbox (gemiddeld 100 binnenkomende mails per dag) met vragen/problemen in verband met business processen en systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega's over verschillende vestigingen heen. Je zorgt voor een analyse van het probleem en je gaat de meest geschikte oplossing bieden, dit zo snel als mogelijk.

  • Grondwerker (BORGLOON)

    Regio: BORGLOON

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Borgloon zijn wij op zoek naar een grondwerker 

  • Schoonmaak (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio groot-Gent, in Nevele, zijn wij op zoek naar een poetshulp (m/v) : Je poetst de burelen, het sanitair alsook een deel van de productieomgeving, Je zet de vergaderzalen klaar, Je werkt over verschillende vestigingen heen.  

  • Sous-chef Voor een gerenommeerd Viersterren-hotel Brugge (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bekend vier-sterren hotel in Brugge zijn wij op naar een sous-chef of chef de partie met ambitie om door te groeien. Onze partner beschikt over talloze hotels wereldwijd en zit in volle expansie. In deze keuken is versbeleving de kernboodschap.. Prefab-food is absoluut uit den boze en hier kunnen keukenmedewerkers nog steeds uitpakken met hun kookskills ! Ben jij een echte “foodie” en is je werkdag pas geslaagd als iedereen kon genieten van je uitstekende kookkunsten? Je snapt dat jij en je team het verschil maken in onze branche. Termen als budgetbeheer, foodcost, stockcount haccp, dlc, return on investment, etc.. doen je niet duizelen maar weten je te motiveren. Je weet een team te trainen, coachen, motiveren en leading by example is your middle name. Je hebt reeds jaren ervaring in à la carte restaurant; catering en/of banqueting is je niet vreemd. Je genoot een opleiding in een hotelschool of gelijkwaardig door ervaring

  • Magazijniers automotive sector dagdienst, Tienen, fulltime (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Synergie Leuven Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je taken bestaan uit: Laden en lossen van de vrachtwagens Klaarmaken van bestellingen Laden en lossen van vrachtwagen .... .

  • Studierelevante bijbaan Autocad Gavere (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je graag ervaring opdoen als student in een familiale firma? Wil je meedraaien op de technisch afdeling betreffende autocad? Ben je beschikbaar om 1 dag per week te werken en dit gedurende 1 of 2 maanden? Randstad Young Talents heeft de ideale job voor jou. Voor dit bedrijf dienden de handmatige tekeneningen in autocad gestoken te worden

  • Jobstudent zaterdagwerk Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een contactcenter te Gent zijn we op zoek naar gemotiveerde Nederlandstalige commerciële studenten die iedere zaterdag kunnen werken van 09u tot 18u! Wens je mee te werken aan verschillende projecten en wil je samen groeien met het bedrijf? Dat kan!

  • COMMERCIEEL ADVISEUR BANK (REGIO MALDEGEM) (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Hays Gent

    Type: Vaste Job

    Commercieel Adviseur Bank (regio Maldegem) Relevante ervaring in de banksector vereist Regio Maldegem Onze klant is een regionale professionele retailbank. Als duurzame ethische speler schenkt deze autonome bank heel wat aandacht aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Momenteel is Hays Bank & Verzekeringen voor hen op zoek naar een Commercieel Adviseur Bank voor het kantoor regio Maldegem. Als Relatiebeheerder sta je in voor allround adviesgesprekken over dagelijks bankieren, beleggingen, kredieten en verzekeringen. Je bent in staat om proactief jouw klanten te informeren en hen te begeleiden naar de meest opportune oplossing. Je detecteert commerciële opportuniteiten en werkt actief mee aan commerciële acties. Je biedt hierbij de beste oplossing op maat van jouw klant waarbij het opbouwen van een langetermijnrelatie centraal staat. Verder sta je ook deels in voor het onthaal van de klanten aan het loket.

  • Bouwkundig Tekenaar (Regio Herentals-Westerlo)

    Regio: Regio Herentals-Westerlo

    Bedrijf: SPINDLE

    Type: Vaste Job

    Ben jij ook zo gepassioneerd door het uittekenen van een ontwerp betreffende wegen- en rioleringswerken, de buitenaanleg van openbaar domein en de hydraulische wereld? Samen met de projectverantwoordelijke bespreek je het volledige ontwerp, maak je de meetstaat en de raming op en teken je het ontwerp uit in AutoCAD / Civil 3D. Je tracht zoveel als mogelijk creatieve en innovatieve voorstellen te doen voor elke specifiek project. Je organiseert de planafdrukken via een extern bureau en beheert tevens de digitale tekenbestanden.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

  • Sollicitatiedag 11 oktober: Schoonmaak burelen regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    ISS Facility Services, de grootste dienstverlener van België, zoekt schoonmaaktalenten voor bedrijven, ziekenhuizen, rusthuizen,... Misschien is dit iets voor jou? Onze vacatures vinden meestal plaats in de ochtend tussen 6u en 9u en ‘s avonds tussen 17u en 21u en dit zowel deeltijds als voltijds.

Zoek naar antwoorden van Acco-Venn CV in sociale netwerken
Look for responds of Acco-Venn CV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Acco-Venn CV. Laat een reactie achter voor Acco-Venn CV. Acco-Venn CV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Acco-Venn CV. Leave a respond for Acco-Venn CV. Acco-Venn CV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Acco-Venn CV op de google maps. Adres en contacten Acco-Venn CV
Location of Acco-Venn CV on the google maps. Address and contacts of Acco-Venn CV

Andere gerelateerde bedrijven als come Acco-Venn CV Acco-Venn CV: B & C Belgium NV | ROGIER D | ELEONORA WECHSUNG | Druides (Les) | GRAPHIC ART

Other related companies as Acco-Venn CV: B & C Belgium NV | ROGIER D | ELEONORA WECHSUNG | Druides (Les) | GRAPHIC ART

Acco-Venn CV is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Acco-Venn CV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04110229492. Het bedrijf Acco-Venn CV bevindt zich op het adres: Strodekkerstraat 8; 9100; Sint-Niklaas. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 108,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 601,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Data processing - Software. Producten gemaakt in Acco-Venn CV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Acco-Venn CV is Papier en geallieerde producten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Acco-Venn CV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Acco-Venn CV, openstaande posities, locatie van Acco-Venn CV op de kaart.

Acco-Venn CV is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is Acco-Venn CV, company assigned to the tax number BE04110229492. The company Acco-Venn CV is located at the address: Strodekkerstraat 8; 9100; Sint-Niklaas. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 108,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 601,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Data processing - Software. Products created in Acco-Venn CV were not found.
The main activity of Acco-Venn CV is Paper and Allied Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Acco-Venn CV is not available. You also can look at reviews of Acco-Venn CV, open positions, location of Acco-Venn CV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Acco-Venn CV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Acco-Venn CV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Acco-Venn CV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Acco-Venn CV, employees, financial statistics.