BABYARTIKELEN ROELS

Contactgegevens BABYARTIKELEN ROELS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BABYARTIKELEN ROELS: address, phone, fax, email, website, opening hours

BABYARTIKELEN ROELS

Regio (region): Antwerpen, België

Adres (address): BREDABAAN 372; 2170; ANTWERPEN (GROOT), België

Telefoon (phone): 36447932 (+32-36447932) 36447932 (+32-36447932)

Fax (fax): +32 (19) 267-43-67 +32 (19) 267-43-67

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BABYARTIKELEN ROELS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BABYARTIKELEN ROELS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BABYARTIKELEN ROELS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BABYARTIKELEN ROELS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BABYARTIKELEN ROELS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BABYARTIKELEN ROELS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BABYARTIKELEN ROELS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BABYARTIKELEN ROELS
Products information BABYARTIKELEN ROELS

BTW identificatienummer (tax): BE07950775146
Ondernemingsnummer: 4368957519
Hoofdstad (capital): 529,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 611,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2006

Producten die in BABYARTIKELEN ROELS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Baby- and kinderkleding

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BABYARTIKELEN ROELS
(Get full report from official database of BE for BABYARTIKELEN ROELS)

Aanvulling soorten activiteiten voor BABYARTIKELEN ROELS
Addition kinds of activities for BABYARTIKELEN ROELS

343101. Badkamerinrichtingen, inclusief wastafels | Bathroom fixtures, including sinks
07230101. Alfalfa cubing diensten | Alfalfa cubing services
30890310. Goten (glasvezel versterkte), glasvezel of kunststof | Gutters (glass fiber reinforced), fiberglass or plastics
34419900. Vervaardigd constructiemetaal, nec | Fabricated structural metal, nec
35560109. Pasteuriserende apparatuur, zuivelmachines | Pasteurizing equipment, dairy machinery
36430103. Lampen en stopcontacten (elektrische bedradingstoestellen) | Lamp sockets and receptacles (electric wiring devices)
39490302. Oefencycli | Exercising cycles
50649901. Antwoordapparaten, telefoon | Answering machines, telephone
65139902. Residentie hotel operatie | Residential hotel operation

Werken bij BABYARTIKELEN ROELS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BABYARTIKELEN ROELS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BABYARTIKELEN ROELS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BABYARTIKELEN ROELS. Looking for open vacancies in other companies

  • Carrossier (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt aan de carrosserie van een premiummerk - Plaatselijk bijspuiten van kleine lakschades - Herstellen van krassen en steenslag d.m.v. speciale lak - Herstellen van velgen - Tinten van ramen - Uitdeuken - Polieren - Plaatsen van speciale folie (wrapping)

  • Verkoper toonbank sanitair (m/v) (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een specialist in de distributie van sanitair, centrale verwarming en waterbehandelingen. Je onthaalt de klanten. (loodgieters, verwarmingsspecialisten, ...) Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant. Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in de winkel. Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

  • Productiemedewerker (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Opvullen van materiaal klaarzetten van drogers maalmolens en andere randapparatuur (indien nodig). Reinigen van hoppers filters en inkleurtoestellen

  • Metselaar met interesse in een job kort bij huis! (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als vakman bent u op zoek naar een job kort bij huis, geen onnodige verplaatsingen meer,...? Dan is deze job zeker iets voor jou! jouw takenpakket bestaat uit: het uitzetten van profielen op de werf uitvoeren van metselwerkzaamheden voorbereidende taken, mortel maken,... orde bewaren, materiaal onderhouden,...

  • Commercieel medewerker (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Samen met de directie sta je in voor de klantenontvangst- en begeleiding. - Je verzorgt de administratieve opvolging. - Je ontvangt klanten en geeft ze informatie over de woningen. - Je begeleidt hen bij een bezoek aan een modelwoning.

  • Huishoudhulpen in Riemst/Tongeren/Lanaken (HOESELT)

    Regio: HOESELT

    Bedrijf: Trixxo Home

    Type: Dienstenchequebaan

    Heb je zin om mensen te helpen met hun huishouden en ben je sociaal ingesteld en daarbij zin om je eigen werkuren te bepalen in samenspraak met ons... dan ben jij de persoon die wij zoeken!!! Mogelijke plaatsen van tewerkstelling zijn Riemst, Tongeren of Lanaken.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Opglabbeek (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: vzw IN-Z regio Midden-Oost Limburg

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen ( je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn ) en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in de regio Opglabbeek en omgeving

  • Praktijkhelp(st)er voor de thuiszorg - regio Bredene (BREDENE)

    Regio: BREDENE

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Helpt u graag mensen? Houdt u van orde, netheid en gezelligheid? Zoekt u een zinvolle en sociale opdracht waarvoor u veel waardering krijgt? Wil u graag samenwerken met een fijne groep collega's? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste praktijkhelp(st)ers voor de thuiszorg. Aan hulpbehoevende personen die thuis wonen biedt u praktische ondersteuning op het vlak van: wassen en strijken gewone onderhoudstaken (stof afnemen, stofzuigen, vloeren en stoep schoonmaken, keuken en sanitair onderhouden, ramen wassen...) periodiek onderhoud (meubelen schoonmaken, deuren afwassen, luchters schoonmaken, koelkast en diepvries reinigen...) boodschappen de bereiding van maaltijden

  • Business Developer (NL) – Regio Vlaanderen (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    Missie Als Business Developer bestaat uw missie erin de omzet van de onderneming te ontwikkelen door nieuwe commerciële contracten te onderhandelen. U rapporteert aan de Regionale Directeur en maakt deel uit van een ploeg van 4 commerciële medewerkers (1 Key Account, 2 Account Managers en 1 Business Developer). Functie - Als Business Developer bent u verantwoordelijk voor de verkoop van de producten en diensten aan bestaande en nieuwe klanten in Vlaanderen. - Uw verantwoordelijk bestaat erin commerciële leads via een bestaand databank te ontwikkelen om nieuwe contracten binnen te brengen evenals bestaande klanten te bezoeken om de samenwerking te ontplooien. - - U maakt gebruik van het databank om potentiele prospecten terug te contacteren en om nieuwe contracten te onderhandelen - Uw maakt een marktonderzoek om de geschikte ondernemingen van de industriële wereld te selecteren die matchen met ons productvoorstel. - U zorgt voor de constante promotie van al onze aanbiedingen. - Uw uitdaging bestaat erin de wensen van de klant te vertalen in een kwalitatief, technisch en commercieel passende oplossing. - U zorgt voor de goeie uitvoering van de contracten en aan de kwaliteit van de geleverde diensten - U maakt een wekelijkse rapportering van uw commerciële activiteiten

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Arbeiders aanleg rails (HAMME)

    Regio: HAMME

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant actief binnen spooronderhoud en spooraanleg zoeken wij op heden een spoorarbeider. Als spoorarbeider behoren tot jouw takenpakket: installeren/herstellen/vervangen van treinsporen uitgraven van de koffers aanvullen van steenslag leggen van dwarsliggers of spoorpanelen uitlijnen met behulp van landmeterpunten

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Veurne (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Veurne Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

Zoek naar antwoorden van BABYARTIKELEN ROELS in sociale netwerken
Look for responds of BABYARTIKELEN ROELS in social networks

Lees alle opmerkingen voor BABYARTIKELEN ROELS. Laat een reactie achter voor BABYARTIKELEN ROELS. BABYARTIKELEN ROELS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BABYARTIKELEN ROELS. Leave a respond for BABYARTIKELEN ROELS. BABYARTIKELEN ROELS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BABYARTIKELEN ROELS op de google maps. Adres en contacten BABYARTIKELEN ROELS
Location of BABYARTIKELEN ROELS on the google maps. Address and contacts of BABYARTIKELEN ROELS

Andere gerelateerde bedrijven als come BABYARTIKELEN ROELS BABYARTIKELEN ROELS: OPENBARE BIBLIOTHEEK | Schreurs Technisch Graveren | LES TISSUS DU SABLON | MPC-DG Plastics NV | ANNIE DELANOTE

Other related companies as BABYARTIKELEN ROELS: OPENBARE BIBLIOTHEEK | Schreurs Technisch Graveren | LES TISSUS DU SABLON | MPC-DG Plastics NV | ANNIE DELANOTE

BABYARTIKELEN ROELS is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is BABYARTIKELEN ROELS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07950775146. Het bedrijf BABYARTIKELEN ROELS bevindt zich op het adres: BREDABAAN 372; 2170; ANTWERPEN (GROOT). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 529,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 611,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Baby- and kinderkleding. Producten gemaakt in BABYARTIKELEN ROELS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BABYARTIKELEN ROELS is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BABYARTIKELEN ROELS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BABYARTIKELEN ROELS, openstaande posities, locatie van BABYARTIKELEN ROELS op de kaart.

BABYARTIKELEN ROELS is a company, that was registered 2006 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is BABYARTIKELEN ROELS, company assigned to the tax number BE07950775146. The company BABYARTIKELEN ROELS is located at the address: BREDABAAN 372; 2170; ANTWERPEN (GROOT). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 529,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 611,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Baby- and kinderkleding. Products created in BABYARTIKELEN ROELS were not found.
The main activity of BABYARTIKELEN ROELS is Justice, Public Order and Safety, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of BABYARTIKELEN ROELS is not available. You also can look at reviews of BABYARTIKELEN ROELS, open positions, location of BABYARTIKELEN ROELS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BABYARTIKELEN ROELS, Antwerpen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BABYARTIKELEN ROELS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BABYARTIKELEN ROELS, Antwerpen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BABYARTIKELEN ROELS, employees, financial statistics.