Office Improvement BVBA

Contactgegevens Office Improvement BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Office Improvement BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Office Improvement BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Plantin en Moretuslei 168; 2018; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 235 25 55 (+32-03 235 25 55) 03 235 25 55 (+32-03 235 25 55)

Fax (fax): 03 235 57 75 (+32-03 235 57 75) 03 235 57 75 (+32-03 235 57 75)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Office Improvement BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Office Improvement BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Office Improvement BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Office Improvement BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Office Improvement BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Office Improvement BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Office Improvement BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Office Improvement BVBA
Products information Office Improvement BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE02568572998
Ondernemingsnummer: 9485290527
Hoofdstad (capital): 323,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 553,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Data processing - Computer maintenance & Repair

Product categorie (product category): Data processing - Computers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Office Improvement BVBA
(Get full report from official database of BE for Office Improvement BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Office Improvement BVBA
Addition kinds of activities for Office Improvement BVBA

1411. Dimensiesteen | Dimension stone
203201. Bonen en bonen spruitjes, ingeblikt, jarred, enz. | Beans and bean sprouts, canned, jarred, etc.
228100. Garen spin mills | Yarn spinning mills
353400. Liften en bewegende trappen | Elevators and moving stairways
369900. Elektrische apparatuur en benodigdheden, niet inbegrepen | Electrical equipment and supplies, nec
841299. Musea en kunstgalerijen, nec | Museums and art galleries, nec
22810200. Kunstmatige en synthetische vezelgarens, gesponnen | Manmade and synthetic fiber yarns, spun
39650202. Naalden, hand of machine | Needles, hand or machine
50489900. Ophthalmic goods, nec | Ophthalmic goods, nec
65120204. Winkelcentrum, gemeenschap (100.000-300.000 m²) | Shopping center, community (100,000-300,000 sq ft)

Werken bij Office Improvement BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Office Improvement BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Office Improvement BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Office Improvement BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator Textiel Finishing (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Milliken

    Type: Vervanging brugpensioen

    Als Operator zorg jij ervoor dat alle finishingmachines blijven draaien en er goede kwaliteit geproduceerd wordt. • Inleggen van weefselrollen • Weefsel aannaaien aan de vorige rol d.m.v. de naaimachine • Kuisen van de foulard en productieklaar maken van de machine en tussentijds onderhoud • Inscheren van de voorloper + doorhalen koord • Werken met bepaalde transacties in SAP • Invullen van kwaliteitsdocumenten • Afsnijden van stalen en inpakken van weefselrollen • Noteren van alle productiefouten • Controleren van proces parameters zoals de druk, temperatuur,... • Orde en netheid machinepark in stand houden

  • Ateliermedewerker (m/v) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een innoverend bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste arbeiders die in de houtsector willen werken. Je werkt in het atelier en staat in voor het maken van keukens, dressings, badkamers, haartwanden en maatmeubilair. Je kan het technisch plan goed interpreteren en monteert de gemaakte stukken van de productie.

  • Teamleader Schoonmaak (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je poetst samen met je team. Je stuurt een team van 4 personen aan: werkverdeling en vakantieplanning opstellen, afwezigheden opvangen, enz.... Je ziet toe op het onderhoud en de netheid van de gebouwen. Jouw takenpakket bestaat verder uit licht administratief werk, het klaarzetten van vergaderzalen en lunches.

  • Hvac Technieker (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een wereldspeler in het technisch onderhoud gebouwen zoeken we dringend HVAC techniekers. Uw verantwoordelijke staat u in voor het onderhoud en depannage voor zowel ventilatie groepen, elektrische & koeltechnische instalaties U voert de vooropgestelde taken uit binnen de vooropgestelde termijn Waken over uw eigen veiligheid en de veiligheid van uw collega’s is uw eerste prioriteit U maakt deel uit van een ploeg op een vaste werf U voert uw taken uit op een vakbekwame wijze

  • Huishoudhulp te Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Axxi4You

    Type: Dienstenchequebaan

    Samen met 250 collega’s over heel Vlaanderen ondersteun je onze klanten met diverse taken als huishoudhulp. Zo kan je instaan voor schoonmaak, strijken,…maar ook voor het bereiden van maaltijden. Axxi4you bestaat 5 jaar en onderscheidt zich in de markt door : Bij Axxi4you ben je geen nummer maar iemand die deel uitmaakt van een team. Jij als huishoudhulp zorgt samen met onze consulenten voor tevreden klanten. Axxi4you zorgt voor een goede match tussen onze klanten en hun thuishulp (oa door een thuisbezoek bij opstart) Axxi4You maakt deel uit van een grotere groep Facilicom die stabiliteit waarborgt Je kan beroep doen op een team van ervaren Axxi4you consulenten die klaarstaan voor alle mogelijke vragen en ondersteuning maar ook helpen bij het beheer van alle mogelijke sociale documenten Je komt terecht in een tevreden team medewerkers die allemaal reeds langer deel uitmaken van Axxi4You

  • Studenten vanHaren Schoenen LEUVEN (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: VAN HAREN SCHOENEN

    Type: Studentenjob

    Kies je voor vanHaren, dan kies je voor een groeiend en succesvol bedrijf met een uitstekende werksfeer en korte communicatielijnen. We geven daadwerkelijk betekenis aan de juiste waardering, werkplezier en talentontwikkeling van onze werknemers. Deze laatsten delen hun liefde voor schoenen en hebben een groot hart voor de zaak. De groei en continuïteit van onze organisatie stellen ons in staat om onze doelen te realiseren. Voor de uitbreiding van onze activiteiten naar België zoeken we Studenten M/V (8u per week) voor ons filiaal in LEUVEN. Je bent een adviseur voor de klanten. Je geeft advies over onze schoenen, het onderhoud of onze leuke accessoires. Je bijdrage is belangrijk om ervoor te zorgen dat de klanten tevreden de winkel verlaten. Daarnaast sta je in voor het op de juiste wijze presenteren van onze artikelen volgens het vanHaren winkelconcept, een correct gebruik van de kassa en het voeren van verkoopgesprekken. We bieden jou een uitdagende functie in een leuke werkomgeving. Ben jij dé kandidaat die past in het profiel en wil jij werken voor de nieuwe uitdager in de schoenenretail in België, dan zijn wij op zoek naar jou! Stuur jouw motivatiebrief en curriculum vitae naar [email protected]

  • Commercieel bediende (perfect NL- & FR-talig) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Proactify

    Type: Vaste Job

    Wat doet Proactify? Proactify is een jonge en ambitieuze onderneming die in het leven geroepen om bedrijven te helpen meer controle krijgen over hun verkoop, over hun groei én over hun marge. Dat doen we door proactiviteit te intjecteren in de commerciële werking van onze klanten. Voor onze klanten gaan wij dus proactief op zoek naar nieuwe verkoopkansen en bovendien streven we ernaar onze klanten bij elk project (meer) inzicht te verschaffen in hun markt. Wie zoeken we? Binnen de functie van ‘Commercieel medewerker (perfect NL & FR-talig)’ ben je een onmisbare ondersteuning voor de commerciële werking van onze klanten. In de eerste plaats sta je in voor het telefonisch vastleggen van afspraken voor de buitendienst medewerkers van ons cliënteel, zodat zij efficiënter te werk kunnen gaan. Zij volgen de verkoopafspraken op die door jou worden vastgelegd. Vooraleer een afspraak in te plannen, voer je steeds een telefonisch onderzoek uit om te bepalen in welke mate een afspraak interessant is voor onze klant. Wanneer je dit onder de knie hebt, zal je ook verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van diepgaande marktonderzoeken om onze klanten van inzicht te voorzien in hun huidige situatie en de commerciële opportuniteiten die zich in haar markt bevinden. Onze klanten kunnen steeds bij jou terecht voor praktische vragen. Je bent dus van nature behulpzaam, maar ook ondernemend en een probleem van een klant zie jij eerder als een opportuniteit om iemand te helpen. Bij deze functie is het uitermate belangrijk dat je graag telefoneert aangezien je het grootste deel van je tijd (95%) zal je spenderen aan telefonische contacten. Ook is het noodzakelijk dat je perfect Nederlands en Frans spreekt en schrijft en je het niet erg vindt om af en toe op locatie van de klant te gaan werken. Opleidingen vinden meestal plaats bij de klant ter plaatsen en duren gemiddeld 1 tot 2 weken. Ervaring en diploma’s kunnen een meerwaarde bieden, maar zijn voor ons niet prioritair. Je attitude en de manier waarop je in het leven staat zijn voor ons meer van belang. Positiviteit, enthousiasme en proactiviteit zijn dé kernwaarden binnen Proactify. Het volledige team bezit die eigenschappen dan ook in overvloed waardoor er steeds een vrolijke en energieke sfeer heerst op kantoor. Onze Proactify’ers zetten zich met hart en ziel in om voor elk project de best mogelijke resultaten te behalen en zichzelf steeds te verbeteren. Een hoge leerattitude, gezond verstand en een grote portie enthousiasme zijn dus absolute vereisten voor een echte Proactify’er.

  • Assistent Projectleider Veiligheidssystemen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: TALENT ANGELS

    Type: Vaste Job

    Je installeert en configureert veiligheidssystemen (in samenspraak met onderaannemers) Je geeft advies aan klanten mbt. de werking van hun veiligheidssystemen Je configureert de hardware en programmeert de software obv de klantenspecificaties Je geeft on site training aan de klant en maakt technische dossiers op Je rapporteert aan de projectleider en assisteert hem bij de opstart van de projecten

  • Coaching (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: DILLEN GUY

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons bedrijf is actief in de schoonheids- en gezondheidssector met een zeer ruim gamma aan producten. Wij zijn binnen het bedrijf op zoek naar nieuwe collega's die partners willen trainen en coachen tijdens hun groeiproces.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Diksmuide)

    Regio: Regio Diksmuide

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Preventieadviseur Freelance (Provincie Antwerpen)

    Regio: Provincie Antwerpen

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC INFRA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als preventieadviseur bij Logi-Technic maak je deel uit van de gemeenschappelijke interne dienst van The House of HR. Door het inplannen van regelmatige overlegmomenten, zorgen we voor nieuwe inzichten en een verruiming van de functie. Je coördineert de veiligheid tussen verschillende belanghebbenden: de medewerker, de klant, Logi-Technic en onze interne preventiedienst. Als preventieadviseur verleen je advies over de veiligheid op de werf van de klant. Je plant werfbezoeken en vergaderingen zelf in, maakt verslagen op en zorgt voor een goede opvolging van de dossiers. Je onderhoudt contacten met de verschillende betrokken partijen en optimaliseert het interne veiligheidsbeleid. Je werkt mee aan een gedragen veiligheidssfeer en gaat creatief om met de veiligheidsaspecten zodat het credo: “safety first” telkens op een originele manier tot bij de medewerkers, hiërarchische lijn en klanten komt. Je hebt een goede kennis van veiligheids-en gezondheidsplannen, risicoanalyses, checklijsten, keuringen, toolboxen, werkplekinspecties,… Je begeleidt onze klanten en medewerkers in de meest ruime zin qua veiligheid tijdens hun dagelijkse activiteit.

  • kassamedewerker flexijob weekend (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: TROPIFLORA

    Type: Flexijob

    - Gemotiveerde kassamedewerker voor weekend - Samenwerken met medewerkers van het klantenserviceteam om uitstekende service te kunnen bieden gedurende het winkelen. - De wachtrij voor de kassa, de kassas, de uitgang, .. schoon houden. - Stellingen rond de kassa’s bijvullen tussen het afhandelen van klanten door.

Zoek naar antwoorden van Office Improvement BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Office Improvement BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Office Improvement BVBA. Laat een reactie achter voor Office Improvement BVBA. Office Improvement BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Office Improvement BVBA. Leave a respond for Office Improvement BVBA. Office Improvement BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Office Improvement BVBA op de google maps. Adres en contacten Office Improvement BVBA
Location of Office Improvement BVBA on the google maps. Address and contacts of Office Improvement BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Office Improvement BVBA Office Improvement BVBA: ELSEN JOSEPH & SOHNE SA | DANNY MAGGEN | COUVREUR TRANSPORT | JAN STEURS | ANDREAS TEMMERMAN

Other related companies as Office Improvement BVBA: ELSEN JOSEPH & SOHNE SA | DANNY MAGGEN | COUVREUR TRANSPORT | JAN STEURS | ANDREAS TEMMERMAN

Office Improvement BVBA is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Office Improvement BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02568572998. Het bedrijf Office Improvement BVBA bevindt zich op het adres: Plantin en Moretuslei 168; 2018; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 323,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 553,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Data processing - Computers. Lijst met producten zijn Data processing - Computer maintenance & Repair.
De hoofdactiviteit van Office Improvement BVBA is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Office Improvement BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Office Improvement BVBA, openstaande posities, locatie van Office Improvement BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Office Improvement BVBA is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Office Improvement BVBA, company assigned to the tax number BE02568572998. The company Office Improvement BVBA is located at the address: Plantin en Moretuslei 168; 2018; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 323,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 553,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Data processing - Computers. List of products are Data processing - Computer maintenance & Repair.
The main activity of Office Improvement BVBA is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Office Improvement BVBA is not available. You also can look at reviews of Office Improvement BVBA, open positions, location of Office Improvement BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Office Improvement BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Office Improvement BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Office Improvement BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Office Improvement BVBA, employees, financial statistics.